Zie jequote:Op maandag 20 september 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eeehm ... ik bedoel, ja, ja ballie heeft wel vaker gelijk
hallo dikzakjequote:Op maandag 20 september 2021 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is ons vriendje nog steeds weg
Kerstkaarten worden duurder las ik net. Wij moeten ons vriendje @dud0r maar steunen want die 450 vriendinnen van hem krijgen op deze manier geen kerstkaart.quote:
40-45 euro zou beter zijn. dan kan er ook nog een doosje bonbons bijquote:Op maandag 20 september 2021 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Kerstkaarten worden duurder las ik net. Wij moeten ons vriendje @:dud0r maar steunen want die 450 vriendinnen van hem krijgen op deze manier geen kerstkaart.
Stort jij een euro?
Net als met je lichaam. Vadsig varken.quote:Op maandag 20 september 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
oh m'n quote en like meldingen zijn wel zichtbaar als m'n browser volledig staat maar niet als die op de helft van m'n scherm staat. wat een onzin
Ik hou niet van vetranden.quote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vet voegt smaak toe
[..]
bij mij ligt het er aan hoeveel ik mezelf kan pushen of het heel intensief wordt
om deze vormen te behouden is hard dooretenquote:Op maandag 20 september 2021 10:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Net als met je lichaam. Vadsig varken.
ik heb geen trainer die achter me aan zit dus dat is wel een voordeel en een nadeel somsquote:Op maandag 20 september 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou niet van vetranden.
En da's het voordeel van deze training, als ik het te rustig aan doe, komt trainert wel achter me aan. Het is ook wel met gewicht/weerstand, maar effectief is het vooral cardio. Wel weer zin in, nu ik weer normaal kan lopen.
Ik alleen op de maandag hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen trainer die achter me aan zit dus dat is wel een voordeel en een nadeel soms
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.quote:Op maandag 20 september 2021 11:14 schreef Recce het volgende:
Dat karton van een wenskaart kan toch nooit meer dan een paar cent aan grondstoffen kosten? Misschien wordt het een paar cent duurder, maar de kaart wordt straks natuurlijk 50 cent duurder of zo.
Niet dat ik ooit een kerstkaart verstuur.
Haat aan de Actionquote:Op maandag 20 september 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.
Want da's niet gewoon dure prullaria?quote:Op maandag 20 september 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keeps the tokkies out of The Beehive.
Dat komt van veel dichterbij dat spul meestal, toch?quote:Op maandag 20 september 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want da's niet gewoon dure prullaria?
Maar de dag is nog maar net begonnen.quote:Op maandag 20 september 2021 11:22 schreef Karzai het volgende:
Te weinig eten meegenomen alles is al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |