quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd voor een lange verwenkoffiepauze.
korte broekenweerquote:
vanavond zal het wel weer 14 graden wordenquote:Op maandag 20 september 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker temperatuurtje om te sporten vanavond.
Oh, maar ik heb van half zeven tot half acht training, dan is het nog licht.quote:Op maandag 20 september 2021 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond zal het wel weer 14 graden worden
ja dat is wel lekker. ik denk dat ik vanavond nog even ga trainen maar dan zal het wel donker zijnquote:Op maandag 20 september 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb van half zeven tot half acht training, dan is het nog licht.
Gat gebrand in je gat?quote:Op maandag 20 september 2021 10:24 schreef Haags het volgende:
Dat was een beheurlijke ontploffing op het toilet
Da's wel jammer ja.quote:Op maandag 20 september 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is wel lekker. ik denk dat ik vanavond nog even ga trainen maar dan zal het wel donker zijn
quote:Op maandag 20 september 2021 10:24 schreef Haags het volgende:
Dat was een beheurlijke ontploffing op het toilet
ik denk dat ik sowieso een lange broek aan doe vanavond.quote:Op maandag 20 september 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja.Ik moet er vooral aan denken dat ik ga slepen met jasjes/vestjes/evt een lange broek. Want op de fiets is het wel fris.
quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm heb wek vaker gelijk hoorvraag maar aan @:ltvdk
Zat in Japan bij zo'n tentje zag ik tiger meat op het menu staan, nou ja dat hing overal aangeplakt ook dus ik vroeg daarnaar, joh goofy's, beestjes zijn er bijna niet meer, niet slim om op te eten vind je wel? "Yes yes we know but this is old tiger, was almost dead"quote:Op maandag 20 september 2021 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haaienvinnensoep kan je ook zonder haaienvinnen maken
Nog even en ze gaan elkaar opeten, daar.quote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat in Japan bij zo'n tentje zag ik tiger meat op het menu staan, nou ja dat hing overal aangeplakt ook dus ik vroeg daarnaar, joh goofy's, beestjes zijn er bijna niet meer, niet slim om op te eten vind je wel? "Yes yes we know but this is old tiger, was almost dead"
2022 is de introductie van soylent greenquote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan elkaar opeten, daar.
Op zich wel een oplossing voor de overbevolking.
Zelf maken danquote:
Ik vond er nog 40 in een laatje. Aangezien ik al jaren geen kerstkaarten meer verstuur denk ik dat ik hier voorlopig wel genoeg aan heb.quote:
Volgens mij smaakt Jap best vies.quote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan elkaar opeten, daar.
Op zich wel een oplossing voor de overbevolking.
Überhaupt nog aan kerstkaarten doen.quote:
Ik ga denk ik toch maar voor de korte broek. Is nogal een intensief traininkje, dus dat wordt wel warm zat.quote:Op maandag 20 september 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik sowieso een lange broek aan doe vanavond.hoodie mee maar die zal na het opwarmen wel weer uit gaan
Mwah, denk dat ik liever voor Jap zou gaan dan een obese 'Murican.quote:Op maandag 20 september 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt Jap best vies.
Tonijn vs speklapje.quote:Op maandag 20 september 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik liever voor Jap zou gaan dan een obese 'Murican.
vet voegt smaak toequote:Op maandag 20 september 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik liever voor Jap zou gaan dan een obese 'Murican.
bij mij ligt het er aan hoeveel ik mezelf kan pushen of het heel intensief wordtquote:Op maandag 20 september 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Überhaupt nog aan kerstkaarten doen.
[..]
Ik ga denk ik toch maar voor de korte broek. Is nogal een intensief traininkje, dus dat wordt wel warm zat.
Koop ze altijd gewoon bij de Kruidvat enz. Maar verstuur ze sowieso nog nauwelijks.quote:
oh god, we gaan weer wc papier hamsterenquote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Door problemen met transport en de grote vraag naar karton vanwege het webwinkelen is er een tekort aan papierpulp. Dat wordt gebruikt in bijvoorbeeld luiers, wc-papier en wenskaarten.
Volgens mij las ik een paar weken geleden ook al zoiets zuurs uit de mond van uitgeverijen "ja mensen schijten blijkbaar liever dan dat ze lezen"quote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Door problemen met transport en de grote vraag naar karton vanwege het webwinkelen is er een tekort aan papierpulp. Dat wordt gebruikt in bijvoorbeeld luiers, wc-papier en wenskaarten.
Gewoon allebei tegelijkquote:Op maandag 20 september 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij las ik een paar weken geleden ook al zoiets zuurs uit de mond van uitgeverijen "ja mensen schijten blijkbaar liever dan dat ze lezen"
is wel zo makkelijkquote:Op maandag 20 september 2021 10:40 schreef Haags het volgende:
Tegenwoordig verstuur je gewoon in iedere appgroep (familie/vrienden/werk/sport en weet ik het wat) fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar.
Weet jij hoe laat Bridget Maasland?quote:Op maandag 20 september 2021 10:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahaha werd er omgeroepen dat mensen moeten stoppen met ruilen van plaatsen tot we in de lucht zijn ivm de balans in het vliegtuig, 2 seconden later gaat mijn buurman weg want hij wil naast zijn vriend zitten, okay... Nu heb ik een raamplaats en een lege stoel naast me 😀
Eerst lezen en dan afvegen?quote:Op maandag 20 september 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet, papiertekorten, je MOET kiezen.
Is ons vriendje nog steeds wegquote:Op maandag 20 september 2021 10:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland?
@:wereldgozer
Hongaren zijn wat minder chaotisch gelukkigquote:Op maandag 20 september 2021 10:41 schreef liesje1979 het volgende:
Hahaha werd er omgeroepen dat mensen moeten stoppen met ruilen van plaatsen tot we in de lucht zijn ivm de balans in het vliegtuig, 2 seconden later gaat mijn buurman weg want hij wil naast zijn vriend zitten, okay... Nu heb ik een raamplaats en een lege stoel naast me 😀
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op maandag 20 september 2021 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is ons vriendje nog steeds weg
Tijd voor een toilet met bidetquote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat fantastisch juist, kijk altijd mijn ogen uit 😀quote:Op maandag 20 september 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren zijn wat minder chaotisch gelukkig
Zie jequote:Op maandag 20 september 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eeehm ... ik bedoel, ja, ja ballie heeft wel vaker gelijk
hallo dikzakjequote:Op maandag 20 september 2021 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is ons vriendje nog steeds weg
Kerstkaarten worden duurder las ik net. Wij moeten ons vriendje @dud0r maar steunen want die 450 vriendinnen van hem krijgen op deze manier geen kerstkaart.quote:
40-45 euro zou beter zijn. dan kan er ook nog een doosje bonbons bijquote:Op maandag 20 september 2021 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Kerstkaarten worden duurder las ik net. Wij moeten ons vriendje @:dud0r maar steunen want die 450 vriendinnen van hem krijgen op deze manier geen kerstkaart.
Stort jij een euro?
Net als met je lichaam. Vadsig varken.quote:Op maandag 20 september 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
oh m'n quote en like meldingen zijn wel zichtbaar als m'n browser volledig staat maar niet als die op de helft van m'n scherm staat. wat een onzin
Ik hou niet van vetranden.quote:Op maandag 20 september 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vet voegt smaak toe
[..]
bij mij ligt het er aan hoeveel ik mezelf kan pushen of het heel intensief wordt
om deze vormen te behouden is hard dooretenquote:Op maandag 20 september 2021 10:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Net als met je lichaam. Vadsig varken.
ik heb geen trainer die achter me aan zit dus dat is wel een voordeel en een nadeel somsquote:Op maandag 20 september 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou niet van vetranden.
En da's het voordeel van deze training, als ik het te rustig aan doe, komt trainert wel achter me aan. Het is ook wel met gewicht/weerstand, maar effectief is het vooral cardio. Wel weer zin in, nu ik weer normaal kan lopen.
Ik alleen op de maandag hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen trainer die achter me aan zit dus dat is wel een voordeel en een nadeel soms
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.quote:Op maandag 20 september 2021 11:14 schreef Recce het volgende:
Dat karton van een wenskaart kan toch nooit meer dan een paar cent aan grondstoffen kosten? Misschien wordt het een paar cent duurder, maar de kaart wordt straks natuurlijk 50 cent duurder of zo.
Niet dat ik ooit een kerstkaart verstuur.
Haat aan de Actionquote:Op maandag 20 september 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.
Want da's niet gewoon dure prullaria?quote:Op maandag 20 september 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keeps the tokkies out of The Beehive.
Dat komt van veel dichterbij dat spul meestal, toch?quote:Op maandag 20 september 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want da's niet gewoon dure prullaria?
Maar de dag is nog maar net begonnen.quote:Op maandag 20 september 2021 11:22 schreef Karzai het volgende:
Te weinig eten meegenomen alles is al op
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.quote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de dag is nog maar net begonnen.
Precies, haal nog wel 2 stroopwafels uit de automaat voor bij de thee vanmiddagquote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de dag is nog maar net begonnen.
Er is bestond een vrees dat organismen uit de ruimte op aarde zich misschien grenzeloos zouden kunnen gaan vermenigvuldigen en de aarde zouden kunnen veranderen in een soort blob. Volgens mij gebeurt dat nu, maar dan met Actionmeuk die zich straks metershoog boven ons hoofd opstapelt.quote:Op maandag 20 september 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.
We kennen zijn dagschema behoorlijk goed jaquote:Op maandag 20 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.
Half acht vandaagquote:Op maandag 20 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.quote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat komt van veel dichterbij dat spul meestal, toch?
Nee, dat naaien ze in Portugal.quote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik random aanklik komt al uit Nederland, volgens mij.
https://www.debijenkorf.n(...)0031-749806003198002
Moest even zoeken maar de Snurk fabrieken staan in Portugal.quote:Op maandag 20 september 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.
Grootste geheim ooit is dat die labeltjes dan weer in Bangladesh genaaid worden door kindertjes van vier.quote:Op maandag 20 september 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.
You are fastquote:Op maandag 20 september 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat naaien ze in Portugal.
https://www.snurkamsterdam.com/nl/about-us-snurk
Die wist ik toevallig.quote:
Gut.quote:Op maandag 20 september 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Sonja Bakker stopt met d'r dieetboeken omdat ze de beschuldigingen zat isAlsof het de schuld is van anderen
Raar hysterisch huisvrouwenkippetje vind ik dat, kutvolk waar je het na 0,004 seconden aan afziet.quote:Op maandag 20 september 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Sonja Bakker stopt met d'r dieetboeken omdat ze de beschuldigingen zat isAlsof het de schuld is van anderen
Leuk!!quote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik random aanklik komt al uit Nederland, volgens mij.
https://www.debijenkorf.n(...)0031-749806003198002
Het is wel duidelijk dat ze hier uit de omgeving komt.quote:Op maandag 20 september 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar hysterisch huisvrouwenkippetje vind ik dat, kutvolk waar je het na 0,004 seconden aan afziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |