ik heb niet standaard een reserve haaienvin bij me..quote:Op maandag 20 september 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haaienvin, binnenband, zelfde idee.
walvissen schijnt ook een gevoelig puntje te zijnquote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in zo'n Chinese dierentuin, hebben ze een hele expositie over haaien en dat ze worden bedreigd. Nergens wordt iets gezegd over haaienvinnensoep.
VREET ZE DAN NIET OP.
Dagschotel in de dierentuin: haaievinnensoepquote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Sta je in zo'n Chinese dierentuin, hebben ze een hele expositie over haaien en dat ze worden bedreigd. Nergens wordt iets gezegd over haaienvinnensoep.
VREET ZE DAN NIET OP.
zelfde textuur waarschijnlijkquote:Op maandag 20 september 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haaienvin, binnenband, zelfde idee.
Ze hebben zo'n beroemde enorme vlindertuin vlakbij Suzhou maar alle vlinders zijn daar met speldjes op stukjes karton gepriktquote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
VREET ZE DAN NIET OP.
Mijn god.quote:Op maandag 20 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beroemde enorme vlindertuin vlakbij Suzhou maar alle vlinders zijn daar met speldjes op stukjes karton geprikt
Zou zonde zijn als je middagsnack zou wegvliegen natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beroemde enorme vlindertuin vlakbij Suzhou maar alle vlinders zijn daar met speldjes op stukjes karton geprikt
Wordt 18 graden vandaagquote:
Hou op.quote:Op maandag 20 september 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook gewoon ontelbare puppy's daar op de markt in Kanton.
Geen kittens?quote:Op maandag 20 september 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook gewoon ontelbare puppy's daar op de markt in Kanton.
Lekker temperatuurtje om te sporten vanavond.quote:
Die zijn compleet weggekropen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
VREET ZE DAN NIET OP.
Tijd voor een lange verwenkoffiepauze.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja tuurlijk, anders kapt mijn tweede beeldscherm er ook mee
Uhm heb wek vaker gelijk hoorquote:Op maandag 20 september 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor deze ene keer ben ik het met je eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |