Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.quote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de dag is nog maar net begonnen.
Precies, haal nog wel 2 stroopwafels uit de automaat voor bij de thee vanmiddagquote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de dag is nog maar net begonnen.
Er is bestond een vrees dat organismen uit de ruimte op aarde zich misschien grenzeloos zouden kunnen gaan vermenigvuldigen en de aarde zouden kunnen veranderen in een soort blob. Volgens mij gebeurt dat nu, maar dan met Actionmeuk die zich straks metershoog boven ons hoofd opstapelt.quote:Op maandag 20 september 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grootste verandering ooit in de geschiedenis van de mens heeft zich de afgelopen anderhalf jaar versneld voltrokken, online winkelen in plaats van live winkelen, de hele containertransportwereld kraakt in zijn voegen daardoor, bovendien kopen armlastige Westerse mensen een hoop kutzooi bij de Actions van deze wereld, hebben ze ook wat leuks voor op het bijzettafeltje.
We kennen zijn dagschema behoorlijk goed jaquote:Op maandag 20 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.
Half acht vandaagquote:Op maandag 20 september 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karzai begint altijd om 5 uur volgens mij.
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.quote:Op maandag 20 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat komt van veel dichterbij dat spul meestal, toch?
Nee, dat naaien ze in Portugal.quote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik random aanklik komt al uit Nederland, volgens mij.
https://www.debijenkorf.n(...)0031-749806003198002
Moest even zoeken maar de Snurk fabrieken staan in Portugal.quote:Op maandag 20 september 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.
Grootste geheim ooit is dat die labeltjes dan weer in Bangladesh genaaid worden door kindertjes van vier.quote:Op maandag 20 september 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ontwerpen misschien, maar ik vrees dat er op veel van die spullen alsnog een "Made in China"-labeltje zit.
You are fastquote:Op maandag 20 september 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat naaien ze in Portugal.
https://www.snurkamsterdam.com/nl/about-us-snurk
Die wist ik toevallig.quote:
Gut.quote:Op maandag 20 september 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Sonja Bakker stopt met d'r dieetboeken omdat ze de beschuldigingen zat isAlsof het de schuld is van anderen
Raar hysterisch huisvrouwenkippetje vind ik dat, kutvolk waar je het na 0,004 seconden aan afziet.quote:Op maandag 20 september 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Sonja Bakker stopt met d'r dieetboeken omdat ze de beschuldigingen zat isAlsof het de schuld is van anderen
Leuk!!quote:Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Eerste wat ik random aanklik komt al uit Nederland, volgens mij.
https://www.debijenkorf.n(...)0031-749806003198002
Het is wel duidelijk dat ze hier uit de omgeving komt.quote:Op maandag 20 september 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar hysterisch huisvrouwenkippetje vind ik dat, kutvolk waar je het na 0,004 seconden aan afziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |