Guts guts.quote:
Oh ja, dat vond ik altijd zo'n zinloos gedoe op school. Dat leek me gewoon verzonnen om mensen bezig te houden.quote:Op maandag 20 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ok, niet echt een pennetje, dat maakte mijn herinnering ervan.
[ afbeelding ]
wij denken duidelijk aan heel ander gutsenquote:Op maandag 20 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ok, niet echt een pennetje, dat maakte mijn herinnering ervan.
[ afbeelding ]
Eh, het was tenminste geen gym.quote:Op maandag 20 september 2021 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat vond ik altijd zo'n zinloos gedoe op school. Dat leek me gewoon verzonnen om mensen bezig te houden.
Je kan het wel laten gutsen met zo'n guts.quote:Op maandag 20 september 2021 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij denken duidelijk aan heel ander gutsen
Dat is waar!quote:Op maandag 20 september 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, het was tenminste geen gym.
gekke mensen hier.quote:Op maandag 20 september 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan het wel laten gutsen met zo'n guts.
Ik hou wel van priegelen, dus sommige dingen vond ik daadwerkelijk leuk om te maken ook.quote:Op maandag 20 september 2021 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is waar!Maar dat was dan ook het enige voordeel.
Past wel goed bij gerrie d'r gut.quote:
quote:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPENDquote:Op maandag 20 september 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Was het eigenlijk al lunchgenot? @:haags
Ik vond 'm wel mooi.quote:Op maandag 20 september 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje viezig
quote:Op maandag 20 september 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |