Huilie, huilie! Die mensen zouden nog klagen over geluidsoverlast als het oorlog was.quote:Defensie meldt dat er ‘10 tot 15 procent’ meer klachten over militaire toestellen zijn. Dat komt volgens woordvoerder Niels Vredegoor door de nieuwe F-35, meer militaire vluchten boven ons land én ‘corona-irritatie’. ,,Bellers zeggen dat de luchtmacht ‘maar gewoon doorging’ terwijl zij verplicht thuis moesten blijven.’'
ik heb de oven net aangezet voor een tandoori kipschotelquote:Op maandag 20 september 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Wat heb ik dit gemist.quote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de oven net aangezet voor een tandoori kipschotel
Haha ja wat slecht.quote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Huilie, huilie! Die mensen zouden nog klagen over geluidsoverlast als het oorlog was.
Op de middelbare had ik een paar jaar dat ik zo'n 38 lesuren had, letterlijk dagelijks van 8.25 tot 16.00 bezig. En echt veel keuzevakken had ik ook niet, gewoon veel uur per vak.quote:Op maandag 20 september 2021 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Onderzoek bij handvaardigheid klinkt heel irritant. Dat hadden we dan weer niet gelukkig. Wat voor contacturen had je? Ik deed wat vakken extra, waardoor ik soms op twee plekken tegelijkertijd moest zijn. Dan kon ik kiezen, tot grote frustratie van de leraren die hun eigen vak natuurlijk het belangrijkste vonden.
In de eerste week van de lockdown vorig jaar begonnen ze hier aan de overkant een oud pand te verbouwen. De mensen die erboven woonden werden helemaal gekquote:Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Huilie, huilie! Die mensen zouden nog klagen over geluidsoverlast als het oorlog was.
Ik heb toen ook wel eens gebeld naar de gemeente omdat ze in de buurt een parkje luidruchtig op aan het knappen waren, na een uurtje stopten ze welquote:Op maandag 20 september 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de eerste week van de lockdown vorig jaar begonnen ze hier aan de overkant een oud pand te verbouwen. De mensen die erboven woonden werden helemaal gek
Stom gedoe. Zoveel uur per dag kun je je niet echt concentreren, dus dat is een beetje onzinnig.quote:Op maandag 20 september 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de middelbare had ik een paar jaar dat ik zo'n 38 lesuren had, letterlijk dagelijks van 8.25 tot 16.00 bezig. En echt veel keuzevakken had ik ook niet, gewoon veel uur per vak.
Dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen, als je thuis moet werken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 september 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de eerste week van de lockdown vorig jaar begonnen ze hier aan de overkant een oud pand te verbouwen. De mensen die erboven woonden werden helemaal gek
Makkelijk gehaaldquote:Op maandag 20 september 2021 12:32 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Angstaanjagend! Je zult er maar eentje tegenkomen in het wild!![]()
(Zou-ie de sprong gehaald hebben? Of toch natte vacht?)
Matige timing wel ja.quote:Op maandag 20 september 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlucht terug naar Boedapest.quote:Op maandag 20 september 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond maar een dubbele whisky pakken om deze keiharde realiteit aan te kunnen.
Wanneer vertrek je naar Italië?quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was net even weggeweest. Koffiedrinken bij de wijkinloop (buurthuisidee). Kom ik onderweg naar huis een collega tegen. Blijkbaar is het best druk op het werk vandaag, Ik dus
Over een maand pas.quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je naar Italië?
quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor net dat wéér een collega is vertrokken. Nog meer werk. Jeeh.
Gaat lekker daar.quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Even die ene putjeschick volblaffen met Hollandse goulash en met een grote glimlach weer terugvliegen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlucht terug naar Boedapest.
Ja doei.quote:Op maandag 20 september 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat zij al lang weer terug is in Vladivlostok hoorquote:Op maandag 20 september 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even die ene putjeschick volblaffen met Hollandse goulash en met een grote glimlach weer terugvliegen.
Ik ben die ene huilende clown in een verder leeg circusquote:Op maandag 20 september 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Not your monkeys not your circus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |