hehequote:Op maandag 20 september 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Op de basisschool vond ik het nog wel leuk dingen te knutselen. Toen kon ik zelfs breien.quote:Op maandag 20 september 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou wel van priegelen, dus sommige dingen vond ik daadwerkelijk leuk om te maken ook.
Kleien kon ik dan weer helemaal niets mee. Gore bende die nooit meewerkt.
Vast DHL. Die zijn te lui aan te bellen soms. Heb een keer het busje voorbij zien komen en kreeg daarna ook het bericht dat ik niet thuis was.quote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
U was niet thuis om uw pakketje in ontvangst te nemen.![]()
Uh jawel hoor. Heb alleen geen bel gehoord.
Och, ik heb het halve weekend mails van DHL gekregen dat ze niet konden afleveren. Wat klopte, daarom had ik nog vķķr het pakje op pad zou gaan de afleverdag naar vandaag gezet. Niet mijn schuld dat ze daar niets mee doen hoor, prutsers.quote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2021 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Vast DHL. Die zijn te lui aan te bellen soms. Heb een keer het busje voorbij zien komen en kreeg daarna ook het bericht dat ik niet thuis was.
pffffquote:Op maandag 20 september 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik heb het halve weekend mails van DHL gekregen dat ze niet konden afleveren. Wat klopte, daarom had ik nog vķķr het pakje op pad zou gaan de afleverdag naar vandaag gezet. Niet mijn schuld dat ze daar niets mee doen hoor, prutsers.
Heb ik hier ook vaker gehad ja.quote:Op maandag 20 september 2021 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Vast DHL. Die zijn te lui aan te bellen soms. Heb een keer het busje voorbij zien komen en kreeg daarna ook het bericht dat ik niet thuis was.
Ik heb een keer met DHL of GLS (een van die twee) gehad dat ze keken naar hoeveel trappen ze moesten lopen en dat ze gewoon in een rechte lijn naar het ophaalpunt redenquote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
Op de middelbare moesten we er ineens "onderzoek" bij gaan doen. Schei toch uit, ik had toen al achterlijk veel contacturen, dus sommige vakken hadden gewoon pech.quote:Op maandag 20 september 2021 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de basisschool vond ik het nog wel leuk dingen te knutselen. Toen kon ik zelfs breien.Op de middelbare school had ik het gehad met handvaardigheid.
Ja, je zal moe worden van een beetje traplopen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer met DHL of GLS (een van die twee) gehad dat ze keken naar hoeveel trappen ze moesten lopen en dat ze gewoon in een rechte lijn naar het ophaalpunt reden
quote:Op maandag 20 september 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer met DHL of GLS (een van die twee) gehad dat ze keken naar hoeveel trappen ze moesten lopen en dat ze gewoon in een rechte lijn naar het ophaalpunt reden
Ik heb eigenlijk alleen nog vertrouwen in PostNL. DPD heeft twee keer m'n pakket gesloopt.quote:Op maandag 20 september 2021 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keer een blauwe vinvis bestellen om ze terug te pakken.quote:Op maandag 20 september 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Dat ze dingen niet naar boven tillen zonder lift, soit. Maar gewoon meteen doorrijden.
Ik wil daar de shipping niet van betalen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een blauwe vinvis bestellen om ze terug te pakken.
Onderzoek bij handvaardigheid klinkt heel irritant. Dat hadden we dan weer niet gelukkig. Wat voor contacturen had je? Ik deed wat vakken extra, waardoor ik soms op twee plekken tegelijkertijd moest zijn. Dan kon ik kiezen, tot grote frustratie van de leraren die hun eigen vak natuurlijk het belangrijkste vonden.quote:Op maandag 20 september 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de middelbare moesten we er ineens "onderzoek" bij gaan doen. Schei toch uit, ik had toen al achterlijk veel contacturen, dus sommige vakken hadden gewoon pech.
Ik heb er zelfs een abonnement.quote:Op maandag 20 september 2021 12:12 schreef Haags het volgende:
[..]zit er 1 continue flightradar te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |