dat soort mensen moet je een high five geven.quote:Op maandag 20 september 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om 8.15 uur een klein meningsverschil hebben met je collega, is echt te vroeg. Pleurt op.
Sinds ik ben gestopt met vloeibaar suiker drinken (energie dus haha) gaat het hier goed met de gaatjes enz.quote:Op maandag 20 september 2021 09:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee.Ik heb nog wel eens een gaatje, dus ik heb mijn tanden aanvullend verzekerd..
Heee, je bent terugquote:Op maandag 20 september 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat soort mensen moet je een high five geven.
met een stoel.
in het gezicht
Hier zat vroeger een dr Griep.quote:Op maandag 20 september 2021 09:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet wel eens post bezorgen bij tandarts Kronen![]()
De code die ze gebruiken wanneer die kroon er daadwerkelijk in gaat. Staat allemaal vast hoeveel ze voor wat mogen vragen.quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of een honkbalknuppel met glasscherven en prikkeldraad
Maar dit staat er toch nog los van me lijkt me.quote:Op maandag 20 september 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De code die ze gebruiken wanneer die kroon er daadwerkelijk in gaat. Staat allemaal vast hoeveel ze voor wat mogen vragen.
wat had je voor koekjes gemaaktquote:Op maandag 20 september 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nog steeds die koekkruiden van gisteravond op te boeren
quote:Op maandag 20 september 2021 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is zo Haags 2020.
Ik ben veranderd
Ik heb zelf geen kronen, maar misschien kunnen ze zo een stap overslaan?quote:Op maandag 20 september 2021 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dit staat er toch nog los van me lijkt me.
je doet net of je hem niet gelooftquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef Haags het volgende:
Ik moet zo poepen. Gister Chinees gegeten. Mijn ass gaat branden.
Nee joh, dit is dequote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet net of je hem niet gelooft
quote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet net of je hem niet gelooft
quote:Op maandag 20 september 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, dit is demaar dan met een pijnlijke hand.
Haha nee ze zei zelf al dat die vulling in januari weer eruit gaat, ze slijpen je kies helemaal klein.quote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kronen, maar misschien kunnen ze zo een stap overslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |