Sterker, sekszorg is een echt iets en er bestaan gemeentelijke vergoedingen voor. Als we aanhouden dat topics voor google boeiend moeten zijn, lijkt het mij niet zo onredelijk dat we er een gezonde discussie over kunnen hebbenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:08 schreef Phoenyx-God het volgende:
Toch wel wat benieuwd m.b.t. dit topic
WGR / Gesubsidieerde prostitutie
Het wordt gesloten maar ik had een tijd terug gezien dat mensen wel echt heel graag dat wilden. Is het topic niet te vroegtijdig gesloten omdat TS iets aankaart waarvan maar een klein deel last heeft of was het echt gewoon voor de lol (edit toevoeging: voor de duidelijkheid dat jullie denken dat TS lol heeft)?
Op zich is het onderwerp een serieus probleem, maar niet echt juridisch. Misschien meer een onderwerp voor LIF of R&P.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed. 4 tr's en 10+ verwijderde reacties verder. Tot zover de gezonde discussie.
Rene, CoolGuy en ikquote:Op donderdag 30 september 2021 23:50 schreef bijdehand het volgende:
Vraagje; wie zijn de moderators hier? Just asking.
Daar hoeven ze 'm ook niet meer.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich is het onderwerp een serieus probleem, maar niet echt juridisch. Misschien meer een onderwerp voor LIF of R&P.
Thanks!quote:
Nou, het gebeurt wel dat het bekostigt wordt. Zie mijn reactie. Het slotje is daarna gezet dus primaquote:Op donderdag 30 september 2021 23:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich is het onderwerp een serieus probleem, maar niet echt juridisch. Misschien meer een onderwerp voor LIF of R&P.
Mijn reactie was er 1 van, terwijl ik toch echt niets bijzonders zeiquote:Op donderdag 30 september 2021 22:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goed. 4 tr's en 10+ verwijderde reacties verder. Tot zover de gezonde discussie.
Soms is het in een flow beter om reacties op reacties op reacties weg te doen. Denk ik. Geen idee wat je zei en dergelijke maar ik kan me dat simpelweg voorstellen. Vast niet persoonlijk bedoeldquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn reactie was er 1 van, terwijl ik toch echt niets bijzonders zei
Ow ik voel me ook zeker niet persoonlijk aangesproken, het viel me alleen opquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:46 schreef Rene het volgende:
[..]
Soms is het in een flow beter om reacties op reacties op reacties weg te doen. Denk ik. Geen idee wat je zei en dergelijke maar ik kan me dat simpelweg voorstellen. Vast niet persoonlijk bedoeld!
Hm hm, ben bang dat nog meer segregatie juist niet wenselijk is met al die leegloop; maar goed zo kijk ik er naar.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:51 schreef Farenji het volgende:
Weet niet of dit al eerder is langsgekomen, maar is een apart (sub)forum voor ZZP niet een idee? Volgens mij zijn er best wat ZZP'ers/freelancers hier (waaronder ik, sinds een paar weken) en daar valt genoeg over te praten. Boekhouding, belastingen, klanten vinden, ervaringen delen, etc. Ik zag de afgelopen dagen al een aantal topics hierover langskomen die er prima zouden passen. Het zal ongetwijfeld beter lopen dan WEB...
Jouw waarheid misschien. Je gaat niet zo mensen beschuldigen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
Hi @:rene
Waarom heb je mijn post aangepast? Ik zei niets dan de waarheid
Doen we niet aan. Als t serieus is ga je dit niet op deze manker etaleren en mocht het niet zo zijn is het een kutgrap. Doe je maar elders.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
Hi @:rene
Waarom heb je mijn post aangepast? Ik zei niets dan de waarheid
Als je eens wat vaker in WGR zou meeposten ipv alleen wat hit-and-run modacties uit zou voeren zou je misschien kunnen begrijpen dat hij dat alleen maar post om de stampvoetende kleuter uit te hangen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Waarom zou je iemand die gelooft gekkie noemen? Nergens voor nodig.
Je weet heel goed dat gekkie/wappie/etc momenteel de samenleving in tweeën splijt. Het is een druppel op de gloeiende plaat wellicht, maar we hoeven dat soort gedoe in ieder geval hier niet wanneer het bewust gebruikt wordt om iemand te pakken op zijn of haar overtuiging. Het geloven in draken en spoken splijt doet de samenleving geen kwaad en is dus minder beladen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:05 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je eens wat vaker in WGR zou meeposten ipv alleen wat hit-and-run modacties uit zou voeren zou je misschien kunnen begrijpen dat hij dat alleen maar post om de stampvoetende kleuter uit te hangen.
Verder vroeg ik je om mijn tweede quote, waarvan het volstrekt onduidelijk was waarom je die weghaalde, hier volledig neer te zetten.
Dus nogmaals mijn vraag, iets iemand die in draken en sprookjes gelooft en om die redenen bijvoorbeeld geen belasting wil betalen wel een gekkie of moeten we dat wel serieus nemen?
Dit soort opmerkingenquote:
Bij deze mag je het laatste woord hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:29 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen
Je zal je er wel goed bij voelen, lekker gebacked door je medemods.
Feit blijft dat een mod die nooit meepost, maar allen wat hit-en-run slotjes doet en liever over poepluiers post beter zijn taken als WGR mod kan inleveren.
En het gaat doorquote:Op zondag 14 maart 2021 07:41 schreef bijdehand het volgende:
Namen en rugnummers zijn ook niet nodig; de oplettende lezer heeft dit wel eerder gezienHet is mij gewoon in een eerder topic opgevallen dat de een informatie had die niet was gegeven in het topic. Meerdere malen
Kleuter.quote:Op maandag 22 november 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doug-Heffernan in WGR / Pinbedrag is anders?
Waarom is mijn post daar weg?
Ik was daar gewoon serieus, net zoals TS zelf
Ja de mijne ook? Waarom mag TS wel trollen en een ander niet?quote:Op maandag 22 november 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doug-Heffernan in WGR / Pinbedrag is anders?
Waarom is mijn post daar weg?
Ik was daar gewoon serieus, net zoals TS zelf
Mijn post is ook verwijderd en ik weet heel goed waarom. Ik kom hier geen verhaal halen en wijs niet naar een ander.quote:
Maar ik weet niet waarom.quote:Op maandag 22 november 2021 07:50 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Mijn post is ook verwijderd en ik weet heel goed waarom. Ik kom hier geen verhaal halen en wijs niet naar een ander.
Op zich vind ik het best een boeiend onderwerp, hoe maak je je CV beter. Dat TS het voorbeeld heeft weggehaald doet daar niet zoveel aan af.quote:Op maandag 6 december 2021 16:55 schreef baskick het volgende:
WGR / Wat vind jij leuk bedacht aan jouw C.V.? is vrij waardeloos zonder "TS begint". De afbeelding is verwijderd.
1 kloon maar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:48 schreef bijdehand het volgende:
Tevens moet het bedelen met behulp van een kloon ook niet de bedoeling zijn...
Het valt op héquote:
De MO ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat users hun eigen topic moeten onderhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja dat was wel verwarrend omdat niet de originele TS een vervolgtopic opende. Jammer dat het dicht is omdat ik graag had willen weten hoe het afloopt. Maar misschien kan de originele TS nog zelf een deel 2 openen (al dan niet in overleg met jullie?)quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:21 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat users hun eigen topic moeten onderhouden.
Sure. Zal het er nog ff bij zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat was wel verwarrend omdat niet de originele TS een vervolgtopic opende. Jammer dat het dicht is omdat ik graag had willen weten hoe het afloopt. Maar misschien kan de originele TS nog zelf een deel 2 openen (al dan niet in overleg met jullie?)
Eens, heeft weinig toegevoegde waarde bovenop andere topicsquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:30 schreef baskick het volgende:
Topic WGR / Wie heeft er nog minder betaald? is zonder fatsoenlijke OP en context een waardeloos-opsomtopic van random bedragen. Zien jullie mods dit in de huidige vorm succesvol of informatief worden?
Gebrek aan empathie? Geen enkele reden rechtvaardigd het om je als totaal idioot te gedragen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er geveegd worden in de WGR / Kans op een boete?
Met name de: hoop dat je de boete krijgt, je moet opgenomen worden en nog boel andere reacties van mensen met gebrek aan empathie. TS weet dat ie fout zit en legt ook de context uitgebreid uit.
TS had een rotperiode, zag handhaving ronhangen bij zijn auto en denkt een boete te krijgen terwijl zijn parkeerkaatje net afliep en reageert mondeling nogal fel. Dat is wat er gebeurd is. Je doet alsof er veel ergere dingen zijn gebeurd. TS weet dat ie fout zat en is daar heel eerlijk over en heeft er geen moer aan de reacties die ik net opsomde.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie? Geen enkele reden rechtvaardigd het om je als totaal idioot te gedragen.
Verder wel eens, blijf bij de feiten. Maar vul de op niet met onnodige poespas.
Dan ga je dingen storneren. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik heb ook wel eens een rotperiode.
Valt toch wel mee allemaal?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TS had een rotperiode, zag handhaving ronhangen bij zijn auto en denkt een boete te krijgen terwijl zijn parkeerkaatje net afliep en reageert mondeling nogal fel. Dat is wat er gebeurd is. Je doet alsof er veel ergere dingen zijn gebeurd. TS weet dat ie fout zat en is daar heel eerlijk over en heeft er geen moer aan de reacties die ik net opsomde.
En inderdaad de OP was wat te uitgebreid maar nou en?
Je meent het?quote:
Je vergeet de piepende bandenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je meent het?
TS zal wat hebben aan de opmerking dat ie in een inrichting hoort, psychische hulp moet zoeken, de hoop dat ie een fikse boete krijgt, rijbewijs en auto moet inleveren want hij is een gevaar en dit alles omdat hij 2 handhavers uitkaffert.
Ik bied mijn excuses aan Kapt Storneer en de rest. Gewoon lekker zo doorgaan.
Ook dat ja. Schande, pak de pek en veren omdat iemand een grafbui heeft en dit ook zelf erkent.quote:
Vreemde vogel ben je.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je meent het?
TS zal wat hebben aan de opmerking dat ie in een inrichting hoort, psychische hulp moet zoeken, de hoop dat ie een fikse boete krijgt, rijbewijs en auto moet inleveren want hij is een gevaar en dit alles omdat hij 2 handhavers uitkaffert.
Ik bied mijn excuses aan Kapt Storneer en de rest. Gewoon lekker zo doorgaan.
Je wilt mijn excuses niet? Oke jammer, storneer de excuses dan maar weer naar mij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vreemde vogel ben je.
Ik heb niet eens gereageerd in dat topic.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je wilt mijn excuses niet? Oke jammer, storneer de excuses dan maar weer naar mij.
Er zal maar net een klein kindje oversteken hequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook dat ja. Schande, pak de pek en veren omdat iemand een grafbui heeft en dit ook zelf erkent.
Tot zover feedback en geen sc, tabee
Ja pcies!! Had ik al schande gezegd en pak de pek en veren? Nee?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zal maar net een klein kindje oversteken he
Moge heb je wel bekomen ouwe noodganggod.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef noodgang het volgende:
Wat een drukte hier op kerstavond
Maar laten we dit idd het FB topic houden, slowchat mag in het SC topic.
Dan ga ik nu na een uitgebreid kerstdiner dat topic maar eens bekijken
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk hè. Prima als je een topic opent, maar het is WGR, dus advies over een werk, geld of rechtsgerelateerde vraag. Tot nu toe wordt elk topic een dagboektopic met weet ik het hoe veel onderwerpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:56 schreef sirdanilot het volgende:
WGR / Loonsverhoging gekregen terwijl sollicitaties elders lopen, wat nu?
Vind het prima dat dit dicht is hoor maar je moet niet raar opkijken dat ik nieuwe topics blijf openen als ze steeds dicht gaan.
Als je gewoon 1 topic openhoudt, dan kan ik daar gewoon updates in plaatsen namelijk.
En als je de hulp van een internetforum nodig hebt bij élke professionele beslissing die je zou moeten maken moet je ook eens bij jezelf te raden gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:46 schreef Rene het volgende:
Het is ook eens klaar met je dagboektopics. Onderhoud je volgende door zélf ontopic te gaan en blijven
Het is niet bedoeld als dreigement.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:12 schreef noodgang het volgende:
rima als je een topic opent, maar het is WGR, dus advies over een werk, geld of rechtsgerelateerde vraag. Tot nu toe wordt e
Lees de sluitpost van @Rene dan nog maar een keer, en nog een keer, net zo lang tot je het wel snapt. Dat je het daar niet mee eens bent, dat kan, maar dat verandert niks aan dat Rene gewoon wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als dreigement.
WGR is voor carrieregerelateerd avies toch?
Ik zit dus met mijn carriere en dan open ik daar een topic over. Ik zie het probleem niet?
Ik zit al sinds 2011 op dit forum en ik word al sinds 2011 door de moderators op het forum getreiterd en gepest. Ze hebben me laatst ook verbannen voor 2 weken plus een permaban uit het coronaforum.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Waarom worden andere users die beginnen over de bekende feiten van ts niet gewaarschuwd? Valt mij bij deze user op dat de uitlokkers alle ruimte krijgen en zodra hij hapt, de mods als opa's hem gaan toespreken.
Ik vind dit gemakzuchtig modden en ook een beetje user pesten.
Ja, met je eens dat we dat idd ook niet moeten willen. Als ik er op tijd bij ben mod ik daar ook zeker op.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Waarom worden andere users die beginnen over de bekende feiten van ts niet gewaarschuwd? Valt mij bij deze user op dat de uitlokkers alle ruimte krijgen en zodra hij hapt, de mods als opa's hem gaan toespreken.
Het is ondertussen gewoon een pesterij ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Eens, had ook gekund. Maar aan de andere kant valt het A) niet tegen te houden, wordt vaak genoeg al zaken gefilterd. Maar B) is het ook aan de topicstarter hier wat mee om te gaan, aan de bel te trekken maar ook zelf het topic te onderhouden. Daarnaast wat ik hierboven zei, we kunnen niet dienen als een maatschappelijk werkers (platform) en kunnen ook geen zacht kussentje bieden voor alle vragen. Nee, we zijn bij FOK! ook een beetje de maatschappij waar soms ook harde dingen gezegd worden. Anders moet ik straks nog alle 'godverdomes' aanpassen en naar 'g*dverd*mm*s' of 'potverjandoriemietjes'. Doen we niet. Ik niet. Dan hang ik mn blauwe jas aan de wilgen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben in december 2 weken verbannen geweest van het gehele forum en ik heb een permanente ban van COR. Wie die ban heeft gezet weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:15 schreef noodgang het volgende:
[..]verbannen (wat mods niet eens kunnen) heb je wel een duidelijk voorbeeld van hoe t snel mis kan gaan
Weer lekker bezig met sirdanilot pesten zie ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
- weg met je onzinnige commentaar. -
Je post was te achterlijk voor woorden, dus jank niet zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Weer lekker bezig met sirdanilot pesten zie ik
Zit niet te zeiken, je praat over preventief ruimen icm corona in een topic wat daar helemaal niets mee van doen heeft, en daarnaast...preventief ruimen, really??. Pleur op met je kansloze gejammer over pesten want vandaag is écht niet de dag daarvoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Weer lekker bezig met sirdanilot pesten zie ik
Is er iets vervelends gebeurd met je? Gaat het wel?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..] . Pleur op met je kansloze gejammer over pesten want vandaag is écht niet de dag daarvoor.
Niet met mij maar dat verandert niks aan dat je post kansloos was en daarom weg is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Is er iets vervelends gebeurd met je? Gaat het wel?
Sterkte
Het is een terechte modactie. Je verheerlijkt massamoord voor eigen gewin. Best sick.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Is er iets vervelends gebeurd met je? Gaat het wel?
Sterkte
Dat doen mensen die meer lockdowns willen toch ook?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:22 schreef Rene het volgende:
[..]
Het is een terechte modactie. Je verheerlijkt massamoord voor eigen gewin. Best sick.
Je mag hier helem vinden wat je zelf wil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doen mensen die meer lockdowns willen toch ook?![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-lockdown~a35d358d/
Maar goed ik zal het er wel weer niet meer over hebben want een afwijkende mening over de C mag niet op dit forum dus dat heb ik maar te respecteren.
De instanties zullen dit vast mee naar achter nemen. Even afwachten dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:32 schreef NightDancert het volgende:
WGR / Hoeveel extra geld nodig ongeveer bij nieuwbouw?
@:bart2002 heeft er nogal een handje van om topics te verstieren met allerlei bullshit als het topic hem niet bevalt. Kan er wat aan dat trieste gedrag gedaan worden?
Dat dikgedrukte is nou net het probleem. Jij ervaart het als oppijperij en denkt dat het wat toevoegt om schijtlollig te gaan doen. Niemand zit op je overbodige bullshit te wachten in het verder prima lopende topic.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De instanties zullen dit vast mee naar achter nemen. Even afwachten dus.
Verder is het gewoon een onzin topic natuurlijk waar iedereen elkaar moet overtreffen met vierkante en kubieke meters en wat dat allemaal gekost heeft en hoeveel tonnetjes ze nog reserveren om het allemaal nog een beetje knap te krijgen. Oppijperij m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |