Tuurlijk wel? Media Markt zal toch wel alles bijhouden? En aangezien mijn naam geregistreerd staat kan er 0,02 cent + boete teruggevorderd worden...quote:Op maandag 22 november 2021 02:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet niet hoe het kan, maar ik weet wel dat het geen gevolgen heeft.
Nee joh, die transactie is allang afgehandeld, daar kijkt niemand meer naar.quote:Op maandag 22 november 2021 02:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? Media Markt zal toch wel alles bijhouden? En aangezien mijn naam geregistreerd staat kan er 0,02 cent + boete teruggevorderd worden...
Boete op grond van?quote:Op maandag 22 november 2021 02:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? Media Markt zal toch wel alles bijhouden? En aangezien mijn naam geregistreerd staat kan er 0,02 cent + boete teruggevorderd worden...
Hoezo dan?quote:Op maandag 22 november 2021 02:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het hele proces om die 2 cent van je op te eisen kost meer dan die 2 cent dus die moeite gaan ze niet nemen.quote:Op maandag 22 november 2021 02:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die boete kan zo maar oplopen tot een paar honderd euro.quote:Op maandag 22 november 2021 02:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Zeker voor je het weet wordt het zo 1000 euro aan extra kosten!quote:Op maandag 22 november 2021 02:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
En mods van WGR keuren het goed.quote:Op maandag 22 november 2021 08:53 schreef iamredleader het volgende:
Intussen zit Sanasoufi / Kluun / Nancy zich lekker af te beren op alle reacties in dit topicmet haar 2 centjes
Ik dacht dat kluun een kloon van danny was om de teruglopende posts hier nog wat op te krikkenquote:Op maandag 22 november 2021 08:53 schreef iamredleader het volgende:
Intussen zit Sanasoufi / Kluun / Nancy zich lekker af te beren op alle reacties in dit topicmet haar 2 centjes
Nieuw twitteraccount. Beter helemaal schoon van start dan dat mensen je oude meuk kunnen terugvindenquote:Op maandag 22 november 2021 09:17 schreef FlippingCoin het volgende:
waar heb jij nou weer een laptop voor nodig
Twitter account is hetzelfde alleen nieuwe naam.quote:Op maandag 22 november 2021 09:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nieuw twitteraccount. Beter helemaal schoon van start dan dat mensen je oude meuk kunnen terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |