Goede avond,
Ik wil het bericht niet te lang maken, maar toch even wat achtergrond informatie geven.
Enkele dagen geleden is een familielid gestorven, op 55 jarige leeftijd aan een hartaanval.
Totaal onverwachts, geen afscheid kunnen nemen, en hierdoor lig ik al nachten wakker.
Ik kan gewoon niet in slaap komen, ik blijf maar piekeren in m'n hoofd.
En ik zit al sinds maart 2020 in een depressie, dus dit kwam er eigenlijk bij..
Nu naar de situatie:
De winkels zijn dicht, en ik wou kerstcadeautjes kopen, dus dan maar via
marktplaats.
Uiteindelijk bleek de adverteerder in het centrum van een grotere stad te wonen.
Ik ben er heen gereden, het was in een hofje, waar je niet met de auto kon komen, dus maar in de buurt een parkeerplaats opgezocht, en te voet verder gegaan.
Toen ik aanbelde, kon diegene die het product verkocht, niet tegelijk het product vinden, omdat zijn vrouw het op
marktplaats had gezet, en die was niet thuis. Dus het duurde langer dan gedacht.
Ik mocht even binnenkomen. En na enkele minuten had hij het gevonden, we hadden afgerekend. En ik verliet het pand weer richting de auto.
Op dat moment toen ik mijn auto zag staan, zag ik ook 2 parkeerwachters / handhavers naast mijn auto staan.
(ik weet niet precies wat ze precies waren, maar ze waren in het blauw gekleed).
Ik had betaald tot 19:48 (10 minuten precies) en het was precies 19:48 .. Dus zonder wat te vragen, ben ik gelijk de mondelinge aanval in gegaan.
Ik schreeuwde woedend ''het is 19:48, dus wat doen jullie verdomme bij mijn auto, achterlijke idioten''.
En toen vertelde hij dat hij nog geen boete had uitgeschreven, maar ik moest oppassen, want mijn opgefokte gedrag kon echt niet...
Ik trilde nog van emotie, en schreeuwde weer ''het is toch precies 19:48 dus wat doen jullie hier?''
Waarop die jongere man zei '' stap in de auto en flikker op''
Ik werd van die opmerking nog bozer en schreeuwde '' hou je *** dicht '' en reed later met piepende banden weg.
Achteraf
- respectloos
- dom
- impulsief
- labiel
- idioot gedrag
Maar dat is natuurlijk achteraf, ik weet het nu zeker. Ik ben nog zo emotioneel, dat ik voorlopig de auto laat staan.
Want ik merk dat de kleinste prikkels al tot woede kunnen zorgen.
Nu is mijn vraag:
Denken jullie dat ik nu een boete kan krijgen wegens belediging?
(voor de, hou je *** dicht, en achterlijke idioot)
- Ze hebben niet naar mijn ID kaart gevraagd.
- Ze hebben natuurlijk wel het kenteken.
Maar de auto waarin ik reed, staat niet op mijn naam.
Dus mijn vraag is eigenlijk, als ze een boete willen geven voor belediging, hadden ze dat dan al gedaan, of kan je dat ook nog achteraf krijgen?
En kunnen ze zo'n bekeuring op basis van het kenteken sturen?
Alvast bedankt voor de reacties. En ik weet dat ik dom ben geweest, ik ben nu alleen geïnteresseerd of ze een boete kunnen sturen, zonder dat ze dat hebben gemeld, of uberhaupt zonder dat ze je ID hebben gezien.
Dank alvast voor een eventueel antwoord.