Dit soort opmerkingenquote:
Bij deze mag je het laatste woord hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:29 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen
Je zal je er wel goed bij voelen, lekker gebacked door je medemods.
Feit blijft dat een mod die nooit meepost, maar allen wat hit-en-run slotjes doet en liever over poepluiers post beter zijn taken als WGR mod kan inleveren.
En het gaat doorquote:Op zondag 14 maart 2021 07:41 schreef bijdehand het volgende:
Namen en rugnummers zijn ook niet nodig; de oplettende lezer heeft dit wel eerder gezienHet is mij gewoon in een eerder topic opgevallen dat de een informatie had die niet was gegeven in het topic. Meerdere malen
Kleuter.quote:Op maandag 22 november 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doug-Heffernan in WGR / Pinbedrag is anders?
Waarom is mijn post daar weg?
Ik was daar gewoon serieus, net zoals TS zelf
Ja de mijne ook? Waarom mag TS wel trollen en een ander niet?quote:Op maandag 22 november 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doug-Heffernan in WGR / Pinbedrag is anders?
Waarom is mijn post daar weg?
Ik was daar gewoon serieus, net zoals TS zelf
Mijn post is ook verwijderd en ik weet heel goed waarom. Ik kom hier geen verhaal halen en wijs niet naar een ander.quote:
Maar ik weet niet waarom.quote:Op maandag 22 november 2021 07:50 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Mijn post is ook verwijderd en ik weet heel goed waarom. Ik kom hier geen verhaal halen en wijs niet naar een ander.
Op zich vind ik het best een boeiend onderwerp, hoe maak je je CV beter. Dat TS het voorbeeld heeft weggehaald doet daar niet zoveel aan af.quote:Op maandag 6 december 2021 16:55 schreef baskick het volgende:
WGR / Wat vind jij leuk bedacht aan jouw C.V.? is vrij waardeloos zonder "TS begint". De afbeelding is verwijderd.
1 kloon maar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:48 schreef bijdehand het volgende:
Tevens moet het bedelen met behulp van een kloon ook niet de bedoeling zijn...
Het valt op héquote:
De MO ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat users hun eigen topic moeten onderhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja dat was wel verwarrend omdat niet de originele TS een vervolgtopic opende. Jammer dat het dicht is omdat ik graag had willen weten hoe het afloopt. Maar misschien kan de originele TS nog zelf een deel 2 openen (al dan niet in overleg met jullie?)quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:21 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat users hun eigen topic moeten onderhouden.
Sure. Zal het er nog ff bij zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat was wel verwarrend omdat niet de originele TS een vervolgtopic opende. Jammer dat het dicht is omdat ik graag had willen weten hoe het afloopt. Maar misschien kan de originele TS nog zelf een deel 2 openen (al dan niet in overleg met jullie?)
Eens, heeft weinig toegevoegde waarde bovenop andere topicsquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:30 schreef baskick het volgende:
Topic WGR / Wie heeft er nog minder betaald? is zonder fatsoenlijke OP en context een waardeloos-opsomtopic van random bedragen. Zien jullie mods dit in de huidige vorm succesvol of informatief worden?
Gebrek aan empathie? Geen enkele reden rechtvaardigd het om je als totaal idioot te gedragen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er geveegd worden in de WGR / Kans op een boete?
Met name de: hoop dat je de boete krijgt, je moet opgenomen worden en nog boel andere reacties van mensen met gebrek aan empathie. TS weet dat ie fout zit en legt ook de context uitgebreid uit.
TS had een rotperiode, zag handhaving ronhangen bij zijn auto en denkt een boete te krijgen terwijl zijn parkeerkaatje net afliep en reageert mondeling nogal fel. Dat is wat er gebeurd is. Je doet alsof er veel ergere dingen zijn gebeurd. TS weet dat ie fout zat en is daar heel eerlijk over en heeft er geen moer aan de reacties die ik net opsomde.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie? Geen enkele reden rechtvaardigd het om je als totaal idioot te gedragen.
Verder wel eens, blijf bij de feiten. Maar vul de op niet met onnodige poespas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |