Huh? Ik snap de "logica" wel maar dat is geen natuurwet natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef MaximumRush het volgende:
Maar een huis van 1,2 miljoen ga je geen keuken van 20K in plaatsen.
Als het je niet boeit en je voor de rest van je leven daar blijft wonen maakt het natuurlijk niet uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Huh? Ik snap de "logica" wel maar dat is geen natuurwet natuurlijk.
Ik zie nooit een goedkope Ikea keuken in een dikke mansion van 1,2 miljoen. Tenzij het een bedrijfspand is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Huh? Ik snap de "logica" wel maar dat is geen natuurwet natuurlijk.
180m2 huis met 450m2 grond hierquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoi
Ik heb een nieuwbouw project op het oog. Prijzen rond de 1.2M euro. Oppervlakte huis 200-230m2, 900-1000 M2 kavel. Rondom Randstad, vandaar de bizarre prijzen.
De vraag is of er _grofweg_ on te schatten is hoeveel geld je _minimaal_ nog nodig hebt na oplevering van een nieuwbouw woning.
Leiding werk enzo is natuurlijk gedaan, maar gok wel dat je nog alles moet doen meestal zoals vloeren wanden keuken badkamer tuin, alles. Een kennis had het over 2-3 ton extra.
We hebben het hier met nadruk niet over meerwerk, maar meer 'wat komt er na oplevering nieuwbouw nog bij kijken?'
Mij leek die 2-3 ton nogal veel. We hebben zelf een aantal jaar terug een klus woning gekocht en die is volledig gestript, volledig herbouwd aan de binnenkant met al het leidingwerk en electriciteit nieuwe keuken badkamer nieuwe kozijnen en glas overal, tuin ... totaal <100k. Opp van die woning 135m2 ongeveer, tuin 60m2.
Stucwerk zat niet bij de nieuwbouw in? :Squote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
180m2 hier met geen grond maar wel met keuken, sanitair, vloeren, stucwerk, extra parkeerplaats met laadpaal, 100k
Nope, behangklare muren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:26 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Stucwerk zat niet bij de nieuwbouw in? :S
Proestquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als het je niet boeit en je voor de rest van je leven daar blijft wonen maakt het natuurlijk niet uit.
Wanneer ik op zoek zou zijn naar een huis boven een miljoen (waar op dit moment genoeg aanbod in is), dan kijk ik verder wanneer er een ikea keuken in zit.
En daar is de eerste al die een goedkope keuken heeft, wAnT hEt veRscHiL zIE je tOcH nieTquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Proest
En dan denken dat je een >10k-duurder-dan-ikea-keuken per se herkent en of het een substantieel verschil maakt. Je hebt een verkeerde indruk van de miljoenhuizen.
Hahaa Ikea keuken eigenaar gespotquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Proest
En dan denken dat je een >10k-duurder-dan-ikea-keuken per se herkent en of het een substantieel verschil maakt. Je hebt een verkeerde indruk van de miljoenhuizen.
Nee hoor ik rijd wederom naar Nordhornquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hahaa Ikea keuken eigenaar gespot
Ook in Nordhorn betaal je voor kwaliteit. Maar daar weten ze dat alle Nederlanders zo goedkoop mogelijk willen hebben, dus allemaal kunststof kastjes erin.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nee hoor ik rijd wederom naar Nordhorn
Alleen er is een verkeerd beeld van huizen van een miljoen plus. Alsof daar alleen maar nieuwe keukens van een ton inzitten. En ik geloof er niks van dat een leek vanaf een foto ziet of het een kwaliteitkeuken is of niet
Maar waarom wil je überhaupt niet naar woningen met een ikea keuken gaan kijken als je toch een nieuwe keuken kan plaatsen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:02 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ook in Nordhorn betaal je voor kwaliteit. Maar daar weten ze dat alle Nederlanders zo goedkoop mogelijk willen hebben, dus allemaal kunststof kastjes erin.
Ik ben nu ook bezig met mijn nieuwbouwwoning, en de keuken die we nu uitgekozen hebben komt uit op 55K. In Duitsland was het inderdaad goedkoper totdat we dezelfde materialen namen.
Ik ga hier niet eens meer op in, duidelijk dat je totaal geen idee hebt van huizen in een hogere prijsklassequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Maar waarom wil je überhaupt niet naar woningen met een ikea keuken gaan kijken als je toch een nieuwe keuken kan plaatsen?
Interessant dat de prijs de kwaliteit maakt. Dan doet die Mandemakers iets helemaal verkeerd met al die kortingen want de kwaliteit van de keuken neemt dan bij elke gegeven korting blijkbaar ook af
Wat iemand betaalt of vraagt, zegt niks over de kwaliteit. Mandemakers bewijst dat elke dag en iedereen op helaas een enkeling na begrijpt dat. En jahoor je hebt de grootste penis hier en best joh alle huizen van 1 miljoen hebben een keuken van minimaal een halve ton.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in, duidelijk dat je totaal geen idee hebt van huizen in een hogere prijsklasse
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wat iemand betaalt of vraagt, zegt niks over de kwaliteit. Mandemakers bewijst dat elke dag en iedereen op helaas een enkeling na begrijpt dat. En jahoor je hebt de grootste penis hier en best joh alle huizen van 1 miljoen hebben een keuken van minimaal een halve ton.
Niks over vierkante meters, niks over aantal badkamers, niks over aantal kamers of toiletten. Nieuwbouwprijs 1 miljoen is gewoon +3 ton afwerking met tuin
Als je meer dan 200m2 woonoppervlak hebt is je keuken doorgaans ook wat groter dan gemiddeld. Denk aan een kookeiland, beetje fatsoenlijke inbouwapparatuur, barretje etc.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Proest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |