abonnement Unibet Coolblue
pi_201416697
Volgend jaar wordt ESC in Italië georganiseerd *O*

Wie o wie moet NL gaan vertegenwoordigen?

Deelnemers afgelopen jaren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorgedragen deelnemers:

twitter

Zie ook: https://www.avrotros.nl/p(...)naar-inzending-2022/
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_201417745
Kan niet wachten tot Davina over een paar jaar wil en ons de zesde overwinning gaat brengen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 september 2021 @ 11:51:24 #3
163650 Greys
pi_201425228
Nog even nav waar het in het vorige deel over ging: een deel van de commissie kijkt waarschijnlijk wel Beste Zangers. :+ Hup Karsu!

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201436932
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 11:51 schreef Greys het volgende:
Nog even nav waar het in het vorige deel over ging: een deel van de commissie kijkt waarschijnlijk wel Beste Zangers. :+ Hup Karsu!

[ twitter ]
Roel dus volgend jaar.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_201677637
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 11:51 schreef Greys het volgende:
Nog even nav waar het in het vorige deel over ging: een deel van de commissie kijkt waarschijnlijk wel Beste Zangers. :+ Hup Karsu!

[ twitter ]
Heb vanavond Karsu weer zien optreden, ik ben nu ook overtuigd: Karsu MOET gewoon volgend jaar voor Nederland naar het songfestival!
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_201677683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 00:57 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Heb vanavond Karsu weer zien optreden, ik ben nu ook overtuigd: Karsu MOET gewoon volgend jaar voor Nederland naar het songfestival!
Mwa niet onder de indruk. Daarbij EERST het liedje. Goed liedje en wie dat zingt lekker boeiend.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:14:49 #7
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_201679106

SERA is een Sliedrechtse zangeres. Dit liedje had het ook helemaal niet misstaan op het ESF
Just do it »
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:20:53 #8
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201679194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 00:57 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Heb vanavond Karsu weer zien optreden, ik ben nu ook overtuigd: Karsu MOET gewoon volgend jaar voor Nederland naar het songfestival!
Ze zingt echt goed en staat er als een artiest, maar het belangrijkste mist nog; een goede track. We hebben genoeg goede zangers/zangeressen in Nederland. Duncan heeft gewonnen vanwege Arcade, niet omdat hij de beste zanger van de avond was.
pi_201679490
Liedje is het belangrijkste, maar natúúrlijk hebben we ook een goede zanger(es) nodig. En dat hoeft niet eens iemand te zijn die we als Nederlanders al ontzettend kennen, dat mag ook Esther zijn die elke derde vrijdag van de maand zingt op de markt ergens in de verre Achterhoek. Natuurlijk, dat is nu wel duidelijk.

Echter, het enige wat we tot op dit moment kunnen doen, is juist artiesten belichten die het qua zang wel kunnen. Want de liedjes zijn nou eenmaal nog niet uitgebracht. En totdat we een voorletter krijgen (mocht die komen net als de J vorige keer), kunnen we ook niks dan alleen die namen roepen die we verwachten. Ja, ik hoop gewoon op een goed liedje die een artiest helemaal past. Maar om dat bij elk voorstel van een artiest opnieuw te gaan roepen? Ik heb het inmiddels wel lang en breed gehoord dat dat het belangrijkste is ;)

Of ben ik de enige hierin die daardoor vindt dat hier geen leuke discussie over een mogelijke ESF artiest kan worden gehouden? :@
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:57:29 #10
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201679605
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 01:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mwa niet onder de indruk. Daarbij EERST het liedje. Goed liedje en wie dat zingt lekker boeiend.
Dat boeit dus wel. Een steengoed liedje wordt alsnog vijftiende of zo als een of ander uitstralingloze drol met een stel houten klazen erachter het brengt. 40+ helpt ook niet echt mee.

Het mag verder een volslagen onbekende zijn, maar er moet wel wat staan.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:58:43 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201679617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:43 schreef molloot200 het volgende:
Liedje is het belangrijkste, maar natúúrlijk hebben we ook een goede zanger(es) nodig. En dat hoeft niet eens iemand te zijn die we als Nederlanders al ontzettend kennen, dat mag ook Esther zijn die elke derde vrijdag van de maand zingt op de markt ergens in de verre Achterhoek. Natuurlijk, dat is nu wel duidelijk.

Echter, het enige wat we tot op dit moment kunnen doen, is juist artiesten belichten die het qua zang wel kunnen. Want de liedjes zijn nou eenmaal nog niet uitgebracht. En totdat we een voorletter krijgen (mocht die komen net als de J vorige keer), kunnen we ook niks dan alleen die namen roepen die we verwachten. Ja, ik hoop gewoon op een goed liedje die een artiest helemaal past. Maar om dat bij elk voorstel van een artiest opnieuw te gaan roepen? Ik heb het inmiddels wel lang en breed gehoord dat dat het belangrijkste is ;)

Of ben ik de enige hierin die daardoor vindt dat hier geen leuke discussie over een mogelijke ESF artiest kan worden gehouden? :@
Ik vind het gewoon een rare stelling dat iemand volgend jaar naar het songfestival moet omdat die goed zingt ergens op tv. Zie je ook altijd dat mensen uit The Voice moeten gaan volgens veel mensen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:03:36 #12
163650 Greys
pi_201679655
Er zullen vast verzoeken zijn neergelegd bij Joe Buck (Ilse), Karsu en (veel) meer mensen die niks met Beste Zangers te maken hebben om met liedjes te komen voor de commissie.

En tuurlijk gaat het om het lied, maar dan kunnen we hier idd niemand meer noemen want dat lied weten we pas op het allerlaatst. :D

Laten we het dan houden op 'mensen van wie we hopen dat ze een goed nummer hebben voor het esf'. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201679664
Kunnen we nog wel artiesten bespreken, desnoods voor over een (paar) jaar.

Anders kan dit topic wel dicht :P
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:13:59 #14
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_201679733
Dan wil ik nog wel een pleidooi houden voor:


Just do it »
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:28:24 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201679882
Zanger rinus
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:59:58 #16
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201680129
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:03 schreef Greys het volgende:
Er zullen vast verzoeken zijn neergelegd bij Joe Buck (Ilse), Karsu en (veel) meer mensen die niks met Beste Zangers te maken hebben om met liedjes te komen voor de commissie.

En tuurlijk gaat het om het lied, maar dan kunnen we hier idd niemand meer noemen want dat lied weten we pas op het allerlaatst. :D

Laten we het dan houden op 'mensen van wie we hopen dat ze een goed nummer hebben voor het esf'. w/
Ja eigenlijk precies wat jij hier zegt in 3 zinnen had ik een half boekwerk voor nodig _O- Dit bedoel ik dus :P
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:03:35 #17
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201680160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zanger rinus
ALLEMAAL EVEN LACHEN GIEREN BRULLEN DEZE GRAP HEBBEN WE NOG NOOIT GEHOOOOORRRDDDDD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ hoe verzint die jongen het _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :'( :'( :'( :D :D :D :D :D :D :D ;( ;( :D :D :D :D :D WaT eEn BrIlJAnTe GeEsT!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O- _O- >:O >:O >:O >:O >:O ^p^ >:O WAT EEN LOLBROEK HIHAHO >:O >:O >:O :W :W _O- _O- _O- _O- _O- *O* *O* :D :D :D :D


:')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:05:39 #18
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201680189
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 00:57 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Heb vanavond Karsu weer zien optreden, ik ben nu ook overtuigd: Karsu MOET gewoon volgend jaar voor Nederland naar het songfestival!
Wat ik knap vind bij haar, is dat ze constant volledig in controle is als ze zingt. Weet precies wat ze wel en niet kan, en zingt niet groter dan het nummer nodig heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 08-10-2021 11:18:51 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201680357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:03 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
ALLEMAAL EVEN LACHEN GIEREN BRULLEN DEZE GRAP HEBBEN WE NOG NOOIT GEHOOOOORRRDDDDD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ hoe verzint die jongen het _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :'( :'( :'( :D :D :D :D :D :D :D ;( ;( :D :D :D :D :D WaT eEn BrIlJAnTe GeEsT!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O- _O- >:O >:O >:O >:O >:O ^p^ >:O WAT EEN LOLBROEK HIHAHO >:O >:O >:O :W :W _O- _O- _O- _O- _O- *O* *O* :D :D :D :D


:')
Volgens mij is het gewoon Rinus zelf :o

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Jannes Rinus dat soort dingen lijkt me ook wel leuk of als je het serieus aanpakt Nightwish of Within Temptation ofzo.
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
is geen grap kneuzen van the voice boeit me niet overratted hype kut programma zo een rinus of ben en ruurd zou ik supporteren hoezo zou dat een grap zijn net of zo een braderieen en parijen artiest van the voice beter is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zanger Rinus
Rapper Sjors
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur nou gewoon Rinus als het kandidaten veld nu al zo laag is dat elke Nono die aan de voice meedoet kan worden gestuurd kan je net zo goed Rinus sturen wel met een voor hem geschreven nummer natuurlijk.

Maar denk niet dat Rinus onderdoet voor fucking the voice deelnemers.
Ik heb die maan bijvoorbeeld wel eens op tv gezien die is qua IQ en zang niet veel beter.
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Rinus sturen.
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahahaha ik roep al jaren dat ze Rinus moeten sturen wint zijn Portugese broer _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die mensen hebben de mooiste tijd van hun leven en dat pakt niemand ze meer af.
Bovendien zingt Rinus niet slechter als menig The Voice. Idols etc winnaar en ze hebben zelfs Gordon al een keer gestuurd het is juist en doorbrekend als ze mensen als Rinus en Deborah sturen.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur eindelijke Zanger Rinus...
Nee geen troll ben serieus... Die man is teminste echt en zichzelf en trekt zich waarschijnlijk niets aan van dat neppe zooitje daar..
Zo heeft Lordi ook gewonnen.
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom spoort niemand zanger Rinus aan. Als het dan publiek stemmen word dan weet je het wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2010 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zanger Rinus zou gewoon echt een goeie optie zijn.
De keren dat ik heb gekeken won er de eerste keer een travestiet en vervolgens wonnen er een paar demonen . Rinus is maf en valt op en blijft de mensen bij het gaat niet om de muziek maar om de mensen die het meeste blijven hangen bij de andere landen die kijken. Als Rinus daar zijn dansje doet weet je 1 ding zeker die vergeten ze nooit meer _O_
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:18:30 #20
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201680363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Volgens mij is het gewoon Rinus zelf :o
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

:D :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201680408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Volgens mij is het gewoon Rinus zelf :o
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Man man man _O-
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:28:07 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201680479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:03 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
ALLEMAAL EVEN LACHEN GIEREN BRULLEN DEZE GRAP HEBBEN WE NOG NOOIT GEHOOOOORRRDDDDD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ hoe verzint die jongen het _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :'( :'( :'( :D :D :D :D :D :D :D ;( ;( :D :D :D :D :D WaT eEn BrIlJAnTe GeEsT!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O- _O- >:O >:O >:O >:O >:O ^p^ >:O WAT EEN LOLBROEK HIHAHO >:O >:O >:O :W :W _O- _O- _O- _O- _O- *O* *O* :D :D :D :D


:')
Elk jaar opnieuw ik gun die man
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201681712
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Wat ik knap vind bij haar, is dat ze constant volledig in controle is als ze zingt. Weet precies wat ze wel en niet kan, en zingt niet groter dan het nummer nodig heeft.
Ja precies, zij doet niet aan dat verschrikkelijke 'oversinging'. Karsu stelt zich in dienst van het nummer, ze is supermuzikaal en kan heel veel stijlen aan. Volgens mij ook een enorme perfectionist. Met wat voor nummer ze zelf zou komen voor Eurovisie is nog wel even de vraag. Haar Engelstalige nummers vind ik niet zo goed, een aantal van haar Turkse nummers klinkt goed maar ik heb natuurlijk geen idee waarover ze zingt.

Ik denk dat ik haar het liefst hoor in een beetje jazzy ballad, ze heeft iets van Norah Jones in haar stem en volgens mij ligt dat haar ook het beste.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:00:42 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201682788
Nou ja als Rinus ieder jaar genoemd wordt, dan noem ik Floor nog maar een keer :D

Ik ken die Karsu niet echt, dus ga het ook maar eens luisteren. Iemand die echt in dienst van nummer zingt is altijd +veel. Zijn er (helaas) veel te weinig van.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:15:05 #25
163650 Greys
pi_201685542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja eigenlijk precies wat jij hier zegt in 3 zinnen had ik een half boekwerk voor nodig _O- Dit bedoel ik dus :P
Dat is meestal andersom, ik ben altijd enorm lang van stof, dus ik geniet hier even van. Dank! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:15:47 #26
163650 Greys
pi_201685555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Elk jaar opnieuw ik gun die man
Maar mop we willen graag nog eens winnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:57:47 #27
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201687738
Het angstzweet brak me uit toen ik zag dat Emma Heesters de openingsact bij AVROTROS' Televizier Gala gaat verzorgen :X Je weet maar nooit, dacht ik. Zal toch niet dat ze dit als een soort test gebruiken voor straks dat ze naar het ESF mag. Echt liever (nog) niet :{w Maan moest eerst ook een paar jaar rijpen voordat ik vond dat ze goed genoeg een eigen stijl en hoek had gevonden. Emma heeft dat gewoon nog niet.

Maar ik zag toen ik het artikel verder las dat ook Karsu en Stefania in die opening zitten, dus het zal wel meevallen allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:34:15 #28
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_201688611
Nog een heel mooi en goed lied:
Just do it »
pi_201693300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 21:57 schreef molloot200 het volgende:
Het angstzweet brak me uit toen ik zag dat Emma Heesters de openingsact bij AVROTROS' Televizier Gala gaat verzorgen :X Je weet maar nooit, dacht ik. Zal toch niet dat ze dit als een soort test gebruiken voor straks dat ze naar het ESF mag. Echt liever (nog) niet :{w Maan moest eerst ook een paar jaar rijpen voordat ik vond dat ze goed genoeg een eigen stijl en hoek had gevonden. Emma heeft dat gewoon nog niet.

Maar ik zag toen ik het artikel verder las dat ook Karsu en Stefania in die opening zitten, dus het zal wel meevallen allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Maan zou ik ook niet weten wat voor soort nummer ze zou insturen... jij wel? Ze heeft wel een soort van eigen stijl, maar die gaat meer om haar teksten in het Nederlands, die best goed zijn. Ik neem niet aan dat ze voor Nederlandstalig zou gaan op Eurovisie, haar stijl is niet bijzonder genoeg om ook mensen die er niks van verstaan aan te spreken.

Emma Heesters kan goed in het Engels zingen, dat weten we alvast. Sowieso wel een betere zangeres dan Maan. Liefst geen van beiden, overigens :)
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:45:36 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201693442
Emma Heesters zingt van die nietszeggende huppelige braderiedeuntjes die het ene oor in gaan en het andere oor weer uit, en met beeld erbij straalt het ook precies dat uit. Een lichtgewicht.

Ze kan toon houden, is niet lelijk en heeft haar leeftijd mee; dat dan weer wel.

De AvroTros-stal heeft ook nog Rolf Sanchez als doodgeknuffelde lieveling (echt, hij en Emma worden daar naar voren geduwd bij zo'n beetje elke mogelijkheid die er is), die zie ik daarom ook wel als optie. Vind ik muzikaal ook niks aan, maar goed, hij blijft wel overeind op een buhne.
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:54:27 #31
375570 crew  Cyan9
pi_201693500
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 13:45 schreef Eightyone het volgende:
Emma Heesters zingt van die nietszeggende huppelige braderiedeuntjes die het ene oor in gaan en het andere oor weer uit, en met beeld erbij straalt het ook precies dat uit. Een lichtgewicht.

Ze kan toon houden, is niet lelijk en heeft haar leeftijd mee; dat dan weer wel.

De AvroTros-stal heeft ook nog Rolf Sanchez als doodgeknuffelde lieveling (echt, hij en Emma worden daar naar voren geduwd bij zo'n beetje elke mogelijkheid die er is), die zie ik daarom ook wel als optie. Vind ik muzikaal ook niks aan, maar goed, hij blijft wel overeind op een buhne.
Kan ik ergens veto-en? ;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:20:08 #32
163650 Greys
pi_201693867
Zowel Emma als Rolf wil ik vetoën. Dat Spaanse vrolijke geriedel van Rolf is leuk maar absoluut niet goed of bijzonder genoeg voor het ESF. Emma ziet er prachtig uit maar is me iets te 'plastic/perfect' (kan het niet uitleggen, heb ik ook bij Og3ne, ze komen qua persoonlijkheid niet heel menselijk/echt over, beetje fake, alsof we niet de echte mensen zien, klinkt dit gek?) en heeft volgens mij amper/geen goede eigen liedjes, of wel?

Recentere winnaars of topdrie-ers van het ESF hebben een bijzonder goed/tof/mooi lied maar zijn negen van de tien keer ook échte mensen. Compleet zichzelf. What you see is what you get. Duncan, Salvador, Måneskin.

Jeangu was ook heel goed qua persoonlijkheid en charisma. Z'n lied was niet goed genoeg voor het ESF. Zowel Karsu als Joe Buck vind ik bv wel weer 'echte' karakters. Maan bv weer niet. Kan heel goed aan mij liggen hoor. :P

In before Mani die weer komt roepen dat het allemaal jaloezie is naar knappe meiden: Nope, want Karsu is minstens zo mooi. En die vind ik wél tof. :7

[ Bericht 17% gewijzigd door Greys op 09-10-2021 14:36:28 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201694058
Rolf Sanchez gaat sowieso niet werken als Miki met La Venda een 22e plek haalde. En dat is dan ook nog muziek die je bij het land verwacht. Het is gewoon niet bijzonder genoeg voor mensen om op te stemmen.

En daarnaast vind ik Rolf dus ook “plastic/perfect” eruit zien zoals @Greys hierboven beschrijft en dat klikt sowieso slecht op het ESF.
pi_201694061
Rolf Sanchez had voor z'n doorbraak in Nederland wel een paar aardige nummers, meer een Cubaans-achtige sound. Volgens mij ook geproduceerd door de man achter Marc Anthony. Hij kan het wel, maar ja, als het grote publiek reggaeton wil snap ik wel dat hij daarvoor gaat. En als je zoiets naar Eurovisie stuurt kan ik me voorstellen dat Europa denkt: waarom stuurt Nederland een Spaans nummer? Al is het net zo logisch als het sturen van Amerikaanse country.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:40:53 #35
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201695084
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:20 schreef Greys het volgende:
Emma ziet er prachtig uit maar is me iets te 'plastic/perfect' (kan het niet uitleggen, heb ik ook bij Og3ne, ze komen qua persoonlijkheid niet heel menselijk/echt over, beetje fake, alsof we niet de echte mensen zien, klinkt dit gek?)


Te geboetseerd. Mensen die het zorgvuldig gecreëerde Insta-plaatje ook naar de wereld daarbuiten doortrekken.
pi_201699821
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:20 schreef Greys het volgende:
Zowel Emma als Rolf wil ik vetoën. Dat Spaanse vrolijke geriedel van Rolf is leuk maar absoluut niet goed of bijzonder genoeg voor het ESF. Emma ziet er prachtig uit maar is me iets te 'plastic/perfect' (kan het niet uitleggen, heb ik ook bij Og3ne, ze komen qua persoonlijkheid niet heel menselijk/echt over, beetje fake, alsof we niet de echte mensen zien, klinkt dit gek?) en heeft volgens mij amper/geen goede eigen liedjes, of wel?

Recentere winnaars of topdrie-ers van het ESF hebben een bijzonder goed/tof/mooi lied maar zijn negen van de tien keer ook échte mensen. Compleet zichzelf. What you see is what you get. Duncan, Salvador, Måneskin.

Jeangu was ook heel goed qua persoonlijkheid en charisma. Z'n lied was niet goed genoeg voor het ESF. Zowel Karsu als Joe Buck vind ik bv wel weer 'echte' karakters. Maan bv weer niet. Kan heel goed aan mij liggen hoor. :P

In before Mani die weer komt roepen dat het allemaal jaloezie is naar knappe meiden: Nope, want Karsu is minstens zo mooi. En die vind ik wél tof. :7
Gelukkig hebben we altijd nog Cornald Maas die vetos uitspreekt naar artiesten die geen eigen gezicht en stijl hebben. Ik vertrouw hem om voor Emma Heesters en Rolf te gaan liggen als de rest van de commissie daarmee komt. TENZIJ ze met een retegoed nummer komen, maar dat verwacht ik juist van die artiesten niet.

Maar KARSU…… please, please, please ik hoop zo dat je een mooi nummer ingestuurd hebt. Of doe het anders volgend jaar meisje. Want jij hebt alles in huis om ons te verassen en in te pakken: the looks, the voice, the style, the total package.
pi_201701560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 00:57 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Heb vanavond Karsu weer zien optreden, ik ben nu ook overtuigd: Karsu MOET gewoon volgend jaar voor Nederland naar het songfestival!
Heujj wist niet dat ze Nederlandse was haha. Ik luister d'r Turkse muziek op Spotify.

Geen fan van dit fragment hierboven though. :P Maar zeker een goede zangeres.
Hotapnyc
pi_201701727
Ik had deze nog niet gehoord, kippenvel _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 oktober 2021 @ 12:36:01 #39
163650 Greys
pi_201702879
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:24 schreef Em31 het volgende:
Ik had deze nog niet gehoord, kippenvel _O_
Ja die was echt heel fijn. Lekker op haar eigen manier met wat meer powerrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 oktober 2021 @ 12:55:45 #40
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201703059
Ik vond juist deze van Karsu heel tof gedaan _O_


Dit seizoen van BZ laat ook zien hoe veelzijdig ze is, met veel verschillende stijlen om kan gaan, maar dat ze ook de kracht die ze een nummer bijzet aanpast aan het nummer. Bombastisch als het nodig is, maar hoeft het niet, dan lekker klein houden. Fijne muzikant en ik ben blij dat ik haar door BZ heb leren kennen ^O^

Overigens heb ik Turken op Twitter ook al horen roepen dat als ze terugkomen, dat ze dan Karsu als artiest willen. Wordt interessant dan :D
pi_201703472
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja die was echt heel fijn. Lekker op haar eigen manier met wat meer powerrr.
Ja vooral dat stukje vanaf 2:55 _O_
pi_201706059
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:55 schreef molloot200 het volgende:

Overigens heb ik Turken op Twitter ook al horen roepen dat als ze terugkomen, dat ze dan Karsu als artiest willen. Wordt interessant dan :D
De Turken hebben haar wel als eerste omarmd, ik kon me haar wel herinneren van haar optredens bij DWDD jaren terug maar ik wist niet eens dat ze nog optrad. Toen vond ik haar al wel bijzonder, ze had toen ook al die enorme expressie in haar performance. Maar blijkbaar is ze in Turkije echt wel een ster geworden in de tussenliggende tijd. Al schijnt ze wel vrij gebrekkig Turks te spreken, ze moeten lachen om haar accent.
pi_201708155
Ik wil Davina Michelle met een knaller. Geen zin in (weer) een artsy gevoelige inzending (Duncan en Jeangu met Grow waren allebei wel zo), of zoiets als Bulgarije van dit jaar.

Gewoon lekker pittig.
Koel en donker bewaren
pi_201708185
Emma en/of Rolf zou natuurlijk om te huilen zijn.
Koel en donker bewaren
  zondag 10 oktober 2021 @ 19:13:29 #45
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201708240
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil Davina Michelle met een knaller. Geen zin in (weer) een artsy gevoelige inzending (Duncan en Jeangu met Grow waren allebei wel zo), of zoiets als Bulgarije van dit jaar.

Gewoon lekker pittig.
Ik wil ook iets pittigs, maar ik ben niet kapot van Davina Michelle. Ik kan haar stem maar niet mooi vinden :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201708252
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:13 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik wil ook iets pittigs, maar ik ben niet kapot van Davina Michelle. Ik kan haar stem maar niet mooi vinden :)
Ik vind het helemaal geweldig :@

Nou ja, niet dat ik als fan vooraan bij haar concerten sta ofzo, maar die stem van haar vind ik gewoon een kick om naar te luisteren. :P Zo krachtig, heerlijk.
Koel en donker bewaren
  zondag 10 oktober 2021 @ 19:16:51 #47
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201708281
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal geweldig :@

Nou ja, niet dat ik als fan vooraan bij haar concerten sta ofzo, maar die stem van haar vind ik gewoon een kick om naar te luisteren. :P Zo krachtig, heerlijk.
Als ik haar stem hoor denk ik alleen maar, mens, laat mijn trommelvliezen met rust :@

Als Davina zou gaan, zou ze ons absoluut niet voor schut zetten. Ze zingt niet vals en ze heeft ook wel een goede presentatie. En het type nummer dat zij zingt vind ik een prima keuze. Maar dan dus liever niet met haar stem :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201713063
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:16 schreef Arizona het volgende:

[..]
Als ik haar stem hoor denk ik alleen maar, mens, laat mijn trommelvliezen met rust :@

Als Davina zou gaan, zou ze ons absoluut niet voor schut zetten. Ze zingt niet vals en ze heeft ook wel een goede presentatie. En het type nummer dat zij zingt vind ik een prima keuze. Maar dan dus liever niet met haar stem :P.
Ze begint ook te leren om ingetogen te zingen, als dat je probleem is met haar stem.

  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 oktober 2021 @ 15:57:37 #49
163650 Greys
pi_201717481
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De Turken hebben haar wel als eerste omarmd, ik kon me haar wel herinneren van haar optredens bij DWDD jaren terug maar ik wist niet eens dat ze nog optrad. Toen vond ik haar al wel bijzonder, ze had toen ook al die enorme expressie in haar performance. Maar blijkbaar is ze in Turkije echt wel een ster geworden in de tussenliggende tijd. Al schijnt ze wel vrij gebrekkig Turks te spreken, ze moeten lachen om haar accent.
Zag net een overzichtje op tv heel toevallig, ze had hier best veel optredens, heeft een Edison gewonnen, is tv kok in NL en ik wist al die dingen dus ook helemaal niet. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201718524
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Zag net een overzichtje op tv heel toevallig, ze had hier best veel optredens, heeft een Edison gewonnen, is tv kok in NL en ik wist al die dingen dus ook helemaal niet. :@
Oh pff ze kwam me ergens wel bekend voor, zie het nu pas. :@ _O-
  maandag 11 oktober 2021 @ 17:29:18 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201718551
quote:
81s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Emma en/of Rolf zou natuurlijk om te huilen zijn.
In duet kan natuurlijk ook nog. :X

Maar o.k., als AvroTros minimaal een van de twee op het oog zou hebben, trek die pleister er dan maar meteen af. We zitten nu nog in de fase dat een hele hoge score er iets minder toe doet, vanwege de recente winst.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 17:31:17 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201718566
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oh pff ze kwam me ergens wel bekend voor, zie het nu pas. :@ _O-
Er valt ook ineens een kwartje bij mij _O-
pi_201718591
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:29 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In duet kan natuurlijk ook nog. :X

Maar o.k., als AvroTros minimaal een van de twee op het oog zou hebben, trek die pleister er dan maar meteen af. We zitten nu nog in de fase dat heel hoog scoren geen echte noodzaak is, vanwege de recente winst.

Ik vind minstens de finale-streak die we hebben sinds 2015 (of: we zaten sinds 2013 alleen minder vaak in de finale dan Zweden) behouden toch wel een minimaal streven :P En ik weet niet of we dan voor Emma/Rolf moeten gaan :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 oktober 2021 @ 17:55:57 #54
163650 Greys
pi_201718735
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oh pff ze kwam me ergens wel bekend voor, zie het nu pas. :@ _O-
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Er valt ook ineens een kwartje bij mij _O-
Ik kijk eigenlijk nooit kookprogramma's dus wist het echt niet. :D

Ze is elke werkdag om 18.00 uur op 24Kitchen las ik net.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201718806
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit kookprogramma's dus wist het echt niet. :D

Ze is elke werkdag om 18.00 uur op 24Kitchen las ik net.
Ja best een nieuw programma dus de afgelopen tijd kwam ze ook heel vaak langs in de reclame :D
pi_201721360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 21:57 schreef molloot200 het volgende:
Het angstzweet brak me uit toen ik zag dat Emma Heesters de openingsact bij AVROTROS' Televizier Gala gaat verzorgen :X Je weet maar nooit, dacht ik. Zal toch niet dat ze dit als een soort test gebruiken voor straks dat ze naar het ESF mag. Echt liever (nog) niet :{w Maan moest eerst ook een paar jaar rijpen voordat ik vond dat ze goed genoeg een eigen stijl en hoek had gevonden. Emma heeft dat gewoon nog niet.

Maar ik zag toen ik het artikel verder las dat ook Karsu en Stefania in die opening zitten, dus het zal wel meevallen allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik Emma een mooier stem en beter uitstraling hebben dan Maan en Davina bij elkaar. Maar ik begrijp dat Emma nog niet echt een "merk" heeft of muziek wat haar eigen maakt.
Ik twijfel eigenlijk of ze alledrie wel geschikt zijn voor het songfestival. Ik denk dat het songfestival nog een stap te ver voor hun is.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:42:48 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201722379
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:20 schreef Greys het volgende:

In before Mani die weer komt roepen dat het allemaal jaloezie is naar knappe meiden: Nope, want Karsu is minstens zo mooi. En die vind ik wél tof. :7
Oké oké jezus, niet gelijk zo hysterisch worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:43:29 #58
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201722388
EEFJE EEFJE EEFJE EEFJE EEFJE
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:46:39 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201722439
Ik denk niet dat de Emma’s, Maan’s en (ordinaire slabek) Davina’s onderscheidend genoeg zijn om ons de winst te bezorgen. Geen echte pursenelities, allemaal van die inwisselbare 13 in een dozijn popzangeresjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:48:00 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201722459
En Davina zingt nog steeds in het engels met een lelijk rotterdams accent, echt totaal lachwekkend en iets waar je echt alleen in Nederland mee weg komt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:48:42 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201722471
Zanger Rinus.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 oktober 2021 @ 01:03:50 #62
163650 Greys
pi_201724613
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:42 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Oké oké jezus, niet gelijk zo hysterisch worden.
_O-

Ik ga wel even in een zakje ademen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201725759
Tja dat Emma Heesters nog niet echt een eigen stijl heeft gevonden hoeft nog niet zo heel veel te zeggen. Stefania bijvoorbeeld heeft dat volgens mij ook niet, en die werd met een nummer dat volgens mij niet door haar is geschreven gewoon netjes 10e.

Als we voor een vrouw gaan dit jaar, wat ik wel een beetje hoop, zou ik zelf de volgende zangeressen wel leuk vinden:
Froukje
S10
Tabitha
Sophia Kruithof
Miss Montreal
I tried to tease it, but i just pissed it off
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:01:03 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201726317
Floor valt in ieder geval af, die zit dan in de VS met Nightwish.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:01:51 #65
163650 Greys
pi_201726324
Edit: Momo kwam er tussendoor :D

Deze was aan dollce:

Maar je moet/wilt gaan voor winst, niet voor 'netjes 10e'. :P

Nee ik snap wat je zegt hoor. Als iemand een wereldnummer schrijft en degene die het geschreven heeft kan zelf niet goed zingen (eigen nummer komt vaak toch beter over qua gevoel) dan zoek je er iemand bij die dat wel kan. En dat zou dan best een Emma kunnen zijn. Al zie ik zelf liever iemand die wat meer 'echt' is. Of overkomt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:03:25 #66
163650 Greys
pi_201726336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:01 schreef Evenstar het volgende:
Floor valt in ieder geval af, die zit dan in de VS met Nightwish.
Als Floor ooit wil en kan dan liever niet in het jaar nadat rock won. Dus dan is het nu niet zo erg dat ze niet kan. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:05:18 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201726348
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:03 schreef Greys het volgende:

[..]
Als Floor ooit wil en kan dan liever niet in het jaar nadat rock won. Dus dan is het nu niet zo erg dat ze niet kan. O+
Good point :) Ze is de afgelopen jaar wel bezig geweest met eigen werk, dus wie weet voor volgend jaar :D
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:08:00 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201726372
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:01 schreef Greys het volgende:
Edit: Momo kwam er tussendoor :D

Deze was aan dollce:

Maar je moet/wilt gaan voor winst, niet voor 'netjes 10e'. :P

Nee ik snap wat je zegt hoor. Als iemand een wereldnummer schrijft en degene die het geschreven heeft kan zelf niet goed zingen (eigen nummer komt vaak toch beter over qua gevoel) dan zoek je er iemand bij die dat wel kan. En dat zou dan best een Emma kunnen zijn. Al zie ik zelf liever iemand die wat meer 'echt' is. Of overkomt.
Waar kwam ik tussendoor? :P

Even gekeken naar andere bands. Within Temptation heeft ook optredens staan in de songfestival week.



Epica heeft wel een gat in het schema op de juiste tijd. Maar dat is niet zo raar na 3/4 maanden touren. :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:09:13 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201726384
Nou, dan maar Rinus ...of Emma, een pot nat voor mij :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:10:22 #70
163650 Greys
pi_201727177
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Waar kwam ik tussendoor? :P
De post van dollce en m'n antwoord daaronder. Ik had niet gequote en toen stond jij er ineens tussen, we deden aan synchroonposten. :D

Edit: oh dat was Evenstar. Ik kijk niet goed uit m'n doppen. :@ Ik zag 'Floor' en een blauwe username en dacht dat is Momo hahahaa.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 12-10-2021 11:35:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:14:11 #71
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201727207
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk niet dat de Emma’s, Maan’s en (ordinaire slabek) Davina’s onderscheidend genoeg zijn om ons de winst te bezorgen. Geen echte pursenelities, allemaal van die inwisselbare 13 in een dozijn popzangeresjes.
Swiet swiet wadder ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:20:45 #72
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201727280
Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat we iets Nederlandstalig gaan krijgen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:23:22 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201727312
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat we iets Nederlandstalig gaan krijgen.
Noooooo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:36:18 #74
163650 Greys
pi_201727514
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat we iets Nederlandstalig gaan krijgen.
De enige die dat mag op het ESF is Herman van Veen. :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:36:59 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201727528
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Noooooo
Als het scheelt, dat is niet noodzakelijk hetzelfde als Schlager of volksmuziek hè. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:42:40 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201727613
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat we iets Nederlandstalig gaan krijgen.
Heidevolk
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:48:27 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201727677
Ik denk ook Nederlandstalig, en het klinkt ongeveer zo.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:49:11 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201727685
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk ook Nederlandstalig, en het klinkt ongeveer zo.

Het klinkt vooral niet :D

Verder eens met @Greys _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Evenstar op 12-10-2021 12:10:26 ]
pi_201727784
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:48 schreef Mani89 het volgende:
En Davina zingt nog steeds in het engels met een lelijk rotterdams accent, echt totaal lachwekkend en iets waar je echt alleen in Nederland mee weg komt.
Dat geldt wel voor meer Nederlandse zangers/zangeressen. Bijna alle, eigenlijk. Zo heeft de veelgeprezen Anneke van Giersbergen ook geen geweldige Engelse uitspraak, maar volgens mij is die toch redelijk succesvol in het buitenland. En Davina heeft meer volgers uit het buitenland dan uit Nederland zelf, dus blijkbaar spreekt haar stem toch aan ondanks haar accent... dat overigens best meevalt, ze had eerst alleen de neiging om de 'vocal fry' nogal te overdrijven, waardoor je iets kreeg als 'hold ojjjn, hold ojjjn, with hope in your heajjjjjjt'.
pi_201727785
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat we iets Nederlandstalig gaan krijgen.
Dat onderbuikgevoel heb ik ook en ik denk nog steeds dat het Maan gaat worden |:)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:57:44 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201727803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat geldt wel voor meer Nederlandse zangers/zangeressen. Bijna alle, eigenlijk. Zo heeft de veelgeprezen Anneke van Giersbergen ook geen geweldige Engelse uitspraak, maar volgens mij is die toch redelijk succesvol in het buitenland. En Davina heeft meer volgers uit het buitenland dan uit Nederland zelf, dus blijkbaar spreekt haar stem toch aan ondanks haar accent... dat overigens best meevalt, ze had eerst alleen de neiging om de 'vocal fry' nogal te overdrijven, waardoor je iets kreeg als 'hold ojjjn, hold ojjjn, with hope in your heajjjjjjt'.
Maar toch is het bij Davina anders, omdat ik Rotterdammers haat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:12:55 #82
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201727977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Maar toch is het bij Davina anders, omdat ik Rotterdammers haat.
Ooooh ik haat smurfen!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:21:34 #83
163650 Greys
pi_201728067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Maar toch is het bij Davina anders, omdat ik Rotterdammers haat.
Nou zeg. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:22:39 #84
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201728079
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef Greys het volgende:

[..]
Nou zeg. ;(
Ik bedoel .. ik sluit niet uit dat er uitzonderingen zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_201729365
Ik hoop een keer op een kneiter van een dancenummer, maar vrees dat het weer een niksig niemendalletje van een of ander avrotros zangertje of zangeresje wordt eigenlijk.

Sowieso graag een keer een vrouw. We hebben nu wel genoeg mannen gestuurd. _O-
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:30:28 #86
375570 crew  Cyan9
pi_201729490
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:15 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik hoop een keer op een kneiter van een dancenummer, maar vrees dat het weer een niksig niemendalletje van een of ander avrotros zangertje of zangeresje wordt eigenlijk.

Sowieso graag een keer een vrouw. We hebben nu wel genoeg mannen gestuurd. _O-
Hear hear.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_201730907
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk ook Nederlandstalig, en het klinkt ongeveer zo.

Ik krijg echt verkeerde jeuk van Eefje de Visser, zo pathetisch diepzinnig qua teksten. Vind haar stem ook niet fijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201731203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk ook Nederlandstalig, en het klinkt ongeveer zo.

Ja zoiets wil ik dus absoluut niet.

Doe mij maar 'ordinaire slabek' Davina Michelle.
Koel en donker bewaren
pi_201731438
Emma Heesters godin :@ :9~
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:28:29 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201731903
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:49 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het klinkt vooral niet :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik krijg echt verkeerde jeuk van Eefje de Visser, zo pathetisch diepzinnig qua teksten. Vind haar stem ook niet fijn...
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ja zoiets wil ik dus absoluut niet.

Doe mij maar 'ordinaire slabek' Davina Michelle.
Zoek hulp.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_201732323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik krijg echt verkeerde jeuk van Eefje de Visser, zo pathetisch diepzinnig qua teksten. Vind haar stem ook niet fijn...
Niet pathetisch diepzinnig, ze gebruikt de Nederlandse taal alleen meer op een fonetische manier. Het moet in de eerste plaats goed klinken. Dat vind ik juist fijn aan haar. Maar die Eefje de Visser-discussie lijkt me wel klaar, vrijwel niemand hier is fan :)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:24:19 #92
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_201734064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Niet pathetisch diepzinnig, ze gebruikt de Nederlandse taal alleen meer op een fonetische manier. Het moet in de eerste plaats goed klinken. Dat vind ik juist fijn aan haar. Maar die Eefje de Visser-discussie lijkt me wel klaar, vrijwel niemand hier is fan :)
Uhm grote fan hiero. Kan niet wachten tot Eefje een keer naar het ESF gaat.
Just do it »
pi_201735863
Ik sluit eigenlijk niet uit dat de commissie nog wel eens voor Dotan of voor Wulf gaan kiezen.
Ik denk dat Dotan ons wel eens kan verassen. Hij heeft succes gehad (of nog steeds?) in Italie dus daar zou hij een voordeel mee kunnen hebben. Al zal hij misschien een te hoog Duncan-gehalte hebben.

Wulf heeft dit jaar al een beetje van het songfestival kunnen proeven en hij zou een rustig maar opvallend nummer kunnen insturen. Iets vergelijkbaars met Roman Lob (Duitsland 2012) en Michael Schulte (ook Duitsland 2018).

Ik ben het er mee eens dat we inmiddels toe zijn aan een vrouw maar ik zie het ook wel gebeuren dat de commissie een van deze twee kiest.
pi_201737383
Ik mag hopen dat ze nooit zo dom zijn om Dotan te sturen. |:( Ten eerste omdat zowat niemand in Nederland op hem zit te wachten, ten tweede omdat dan alle mooie verhalen rond hem vertaald gaan worden.

Het is een illusie om te denken dat dat niet gaat gebeuren. Vooral dat verhaal over iemand met leukemie en het vliegtuigverhaal. :X
pi_201737431
Wulf lijkt me best tof alleen ik ben bang dat hij z'n zenuwen niet echt goed onder controle kan houden, volgens mij heeft hij daar nog wel eens problemen mee.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 oktober 2021 @ 08:27:34 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201737465
Ellen ten Damme!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:15:42 #97
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_201738011
Of even lekker knallen: Yellow Claw / Headhunterz / Wildstylez
Just do it »
pi_201738323
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:01 schreef Greys het volgende:
Edit: Momo kwam er tussendoor :D

Deze was aan dollce:

Maar je moet/wilt gaan voor winst, niet voor 'netjes 10e'. :P

Nee ik snap wat je zegt hoor. Als iemand een wereldnummer schrijft en degene die het geschreven heeft kan zelf niet goed zingen (eigen nummer komt vaak toch beter over qua gevoel) dan zoek je er iemand bij die dat wel kan. En dat zou dan best een Emma kunnen zijn. Al zie ik zelf liever iemand die wat meer 'echt' is. Of overkomt.
Nee dat is waar :D #Utrecht2023

Ach en misschien is Emma wel gewoon echt altijd zo wie weet.
Duncan was ook altijd zonneschijn en blijheid tijdens Eurovisie en die blijkt ook een wandelende paniekaanval te zijn, maar hem vonden we altijd allemaal zo puur en oprecht. Is dat dan alleen omdat hij een man is, kom je dan oprechter over? Ik krijg het idee soms (niet alleen van jou hoor Greys!) dat zangeressen zich hier 10 keer zoveel moeten bewijzen als dat mannen doen.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:03:10 #99
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201738505
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:20 schreef Greys het volgende:
ik vetoën. Dat Spaanse vrolijke geriedel van Rolf is leuk maar absoluut niet goed of bijzonder genoeg voor het ESF. Emma ziet er prachtig uit maar is me iets te 'plastic/perfect' (kan het niet uitleggen, heb ik ook bij Og3ne, ze komen qua persoonlijkheid niet heel menselijk/echt over, beetje fake, alsof we niet de echte mensen zien, klinkt dit gek?) en heeft volgens mij amper/geen goede eigen liedjes, of wel?

Recentere winnaars of topdrie-ers van het ESF hebben een bijzonder goed/tof/mooi lied maar zijn negen van de tien keer ook échte mensen. Compleet zichzelf. What you see is what you get. Duncan, Salvador, Måneskin.

Jeangu was ook heel goed qua persoonlijkheid en charisma. Z'n lied was niet goed genoeg voor het ESF. Zowel Karsu als Joe Buck vind ik bv wel weer 'echte' karakters. Maan bv weer niet. Kan heel goed aan mij liggen hoor.

In before Mani die weer komt roepen dat het allemaal jaloezie is naar knappe meiden: Nope, want Karsu is minstens zo mooi. En die vind ik wél tof.
Karsu's reguliere repertoire is heel anders dan ze laat zien bij beste zangers.
En ja, dat reguliere repertoire gaat geheid goed bevallen bij alle Europese Turken, maar het is niet mijn ding. Terwijl ik haar bij Beste Zangers echt tof vind. Super qua persoonlijkheid en ook super wat ze er laat horen O+ .
  woensdag 13 oktober 2021 @ 18:22:22 #100
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201744029

Totaal niet bekend, sterker nog, dit nummer heeft maar 2,7k weergaven, maar ik zie zoiets ook wel echt zitten ^O^ Pakt me in elk geval goed genoeg en ik denk dat zoiets wel goed kan scoren (mits goed live natuurlijk). En we zijn nu zo veel jaar na TCL dat man/vrouw duetten niet meer zó veelvoorkomend zijn als in 2015 :P Weet niet, pakte me gewoon heel erg dit. Veel mensen zullen het ook niks vinden, maar ik zie het wel zitten persoonlijk :)

Overigens zijn dit Nederlanders, jaja :Y
  woensdag 13 oktober 2021 @ 18:40:49 #101
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201744171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:27 schreef borisz het volgende:
Ellen ten Damme!
In 2005 heeft het al voor Duitsland geprobeerd.
Hoe leuk ze ook is, toch maar niet.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  woensdag 13 oktober 2021 @ 18:48:44 #102
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201744238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:22 schreef molloot200 het volgende:

Totaal niet bekend, sterker nog, dit nummer heeft maar 2,7k weergaven, maar ik zie zoiets ook wel echt zitten ^O^ Pakt me in elk geval goed genoeg en ik denk dat zoiets wel goed kan scoren (mits goed live natuurlijk). En we zijn nu zo veel jaar na TCL dat man/vrouw duetten niet meer zó veelvoorkomend zijn als in 2015 :P Weet niet, pakte me gewoon heel erg dit. Veel mensen zullen het ook niks vinden, maar ik zie het wel zitten persoonlijk :)

Overigens zijn dit Nederlanders, jaja :Y
Dan wil ik Mell & Vintage Future ook even onder de aandacht brengen.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_201744719
Ik drop nog een naam (want waarom ook niet :P )
Had Ilse DeLange niet aangegeven dat ze nog wel een keer zou willen meedoen? Als we toch een vrouw naar het songfestival willen sturen, waarom dan niet Ilse? Ik zou dat een betere keuze vinden dat Maan, Davina en Emma.

(Ik kijk geen Beste Zangers dus met Karsu ben ik niet bekend mee :@ )

[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 13-10-2021 19:41:20 ]
pi_201746286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik drop nog een naam (want waarom ook niet :P )
Had Ilse DeLange niet aangegeven dat ze nog wel een keer zou willen meedoen? Als we toch een vrouw naar het songfestival willen sturen, waarom dan niet Ilse? Ik zou dat een betere keuze vinden dat Maan, Davina en Emma.

(Ik kijk geen Beste Zangers dus met Karsu ben ik niet bekend mee :@ )
Ja, Ilse is natuurlijk een betere artieste dan die drie, maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze het niet moet doen. Beter dan Calm After the Storm wordt het toch niet. En voor een Eurovisie-inzending is ze inmiddels zo'n beetje bejaard.
pi_201746452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, Ilse is natuurlijk een betere artieste dan die drie, maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze het niet moet doen. Beter dan Calm After the Storm wordt het toch niet. En voor een Eurovisie-inzending is ze inmiddels zo'n beetje bejaard.
Senhit en de zanger van The Roop zijn bijna net zo oud als haar ;)

Maar als ze gaat heeft ze inderdaad een hoge druk op haar schouders. Het is dan echt alles of niets.
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 22:02:20 #106
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201746511
Voorkomen doet veel, ze komt wel jeugdiger over dan Senhit bijv. Dus dat is een voordeel. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201749412
Ik wil ook echt heel graag een uptempo dancenummer. Geen instrumenten maar gewoon lekker goede dansbare beat. Lekker nep en totaal niet authentiek. We kunnen het toch ons wel 1 jaartje veroorloven? :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 oktober 2021 @ 10:17:28 #108
163650 Greys
pi_201749543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:04 schreef Nexum het volgende:
Ik wil ook echt heel graag een uptempo dancenummer. Geen instrumenten maar gewoon lekker goede dansbare beat. Lekker nep en totaal niet authentiek. We kunnen het toch ons wel 1 jaartje veroorloven? :+
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201749706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:04 schreef Nexum het volgende:
Ik wil ook echt heel graag een uptempo dancenummer. Geen instrumenten maar gewoon lekker goede dansbare beat. Lekker nep en totaal niet authentiek. We kunnen het toch ons wel 1 jaartje veroorloven? :+
Heeft Eva Simons eigenlijk haar jaarlijkse "ik wil ook wel meedoen aan het esf" tweet al verstuurd?
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_201749724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:32 schreef dollce het volgende:

[..]
Heeft Eva Simons eigenlijk haar jaarlijkse "ik wil ook wel meedoen aan het esf" tweet al verstuurd?
Eva Simons -O-. Vergane glorie. Waarom niet leuk Froukje of Maan met een lekker synth-pop/disco nummer? *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_201750293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:33 schreef Nexum het volgende:

[..]
Eva Simons -O-. Vergane glorie. Waarom niet leuk Froukje of Maan met een lekker synth-pop/disco nummer? *O*
hey ik zeg niet dat ik wil dat ze gaat he :D
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_201750853
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:04 schreef Nexum het volgende:
Ik wil ook echt heel graag een uptempo dancenummer. Geen instrumenten maar gewoon lekker goede dansbare beat. Lekker nep en totaal niet authentiek. We kunnen het toch ons wel 1 jaartje veroorloven? :+
Dance is toch totaal outdated? Zelfs dj's brengen geen echte dancenummers meer uit. Als we dat hadden willen doen was 10 jaar geleden een mooi moment geweest, zeg maar ten tijde van Euphoria. Kijk je naar afgelopen Eurovisie dan was de nummer 7, Malta, het eerste nummer wat je een soort dancenummer zou kunnen noemen.

Oekraïne ook wel, al was dat meer een soort folk trance. Maar als Nederland een dancenummer stuurt wordt het ongetwijfeld niet zo origineel, en verwacht ik niet dat het hoog gaat scoren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 oktober 2021 @ 15:25:41 #113
163650 Greys
pi_201752952
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dance is toch totaal outdated? Zelfs dj's brengen geen echte dancenummers meer uit. Als we dat hadden willen doen was 10 jaar geleden een mooi moment geweest, zeg maar ten tijde van Euphoria. Kijk je naar afgelopen Eurovisie dan was de nummer 7, Malta, het eerste nummer wat je een soort dancenummer zou kunnen noemen.

Oekraïne ook wel, al was dat meer een soort folk trance. Maar als Nederland een dancenummer stuurt wordt het ongetwijfeld niet zo origineel, en verwacht ik niet dat het hoog gaat scoren.
Ja maar Nexie maakt het niet uit of we dan goed scoren, die vindt het gewoon leuk. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_201754038
Dion Cooper gaat Duncan Laurence supporten op z'n tour en heeft getekend bij het label van Duncan.

Het zou me niet verbazen als we Dion in Turijn gaan zien met een door Team Duncan geschreven song. :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201754069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Dion Cooper gaat Duncan Laurence supporten op z'n tour en heeft getekend bij het label van Duncan.

Het zou me niet verbazen als we Dion in Turijn gaan zien met een door Team Duncan geschreven song. :P
Hele tijd dezelfde kliek blegh. Stuur Emma Heesters met een leuk nummer joh. Stefania had een draak van een nummer en haalde al de top 10.
pi_201756385
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja maar Nexie maakt het niet uit of we dan goed scoren, die vindt het gewoon leuk. :D
Exact. Goed scoren boeit me vrij weinig, al mijn favorieten met de uitzonderingen van Fuego van de afgelopen jaren zijn toch in de lage regionen van het scoreboard geëindigd of soms zelfs niet eens de finale gehaald :@ _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_201768582
Linde Schöne (ik ken eigenlijk alleen Lasse) zou volgens de weblog willen.

https://www.songfestivalw(...)rovsie-songfestival/

De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:58:38 #118
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201769076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:32 schreef Fred_B het volgende:
Linde Schöne (ik ken eigenlijk alleen Lasse) zou volgens de weblog willen.

https://www.songfestivalw(...)rovsie-songfestival/

Ik kende haar ook nog niet tot vandaag. Maar ze zit meteen in mijn irritatiezone.
(en dat heb ik niet vaak)

Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_201830199
Ik weet niet waar ik dit moet schrijven, maar ik gooi het maar in dit topic. :+

Ik heb een beetje een vervelende nasmaak van afgelopen jaar. Ik vind het achteraf terugkijkend toch wel jammer dat we in het jaar van organiseren zo een bagger lied hebben gestuurd. Echt heel jammer.
Die éne keer dat wij het georganiseerd hebben wordt het in de toekomst altijd gelinkt aan het jaar met dit stomme liedje. ;(
En omdat door corona en omdat ik Jeangu zo een leuke persoonlijkheid vind, heb ik me er in mei niet zo mee bezig gehouden, maar nu maanden later baal ik wel enorm. -O-

En roep je Maneskin dan denk je ook weer aan ons stomme liedje. Want dat was onze inzending diezelfde avond. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201830242
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet waar ik dit moet schrijven, maar ik gooi het maar in dit topic. :+

Ik heb een beetje een vervelende nasmaak van afgelopen jaar. Ik vind het achteraf terugkijkend toch wel jammer dat we in het jaar van organiseren zo een bagger lied hebben gestuurd. Echt heel jammer.
Die éne keer dat wij het georganiseerd hebben wordt het in de toekomst altijd gelinkt aan het jaar met dit stomme liedje. ;(
En omdat door corona en omdat ik Jeangu zo een leuke persoonlijkheid vind, heb ik me er in mei niet zo mee bezig gehouden, maar nu maanden later baal ik wel enorm. -O-

En roep je Maneskin dan denk je ook weer aan ons stomme liedje. Want dat was onze inzending diezelfde avond. :')
Ik was dat zeer matige nummer alweer vergeten eigenlijk. Maneskin nog wel een aantal keer geluisterd, blijf ze best goed vinden.

En na de inzendingen van o.a. Italië en Oekraïne, en alle zeer generieke matige engelstalige inzendingen zou ik wel voor een Nederlandstalig nummer zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201830318
quote:
16s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik was dat zeer matige nummer alweer vergeten eigenlijk. Maneskin nog wel een aantal keer geluisterd, blijf ze best goed vinden.

En na de inzendingen van o.a. Italië en Oekraïne, en alle zeer generieke matige engelstalige inzendingen zou ik wel voor een Nederlandstalig nummer zijn.
Ik zou wel een sterk Engels liedje tof vinden, want internationaal. :)
Dan moet het voor mij wel héél goed zijn wil ik nog iets in het Nederlands sturen. Maar ik laat me graag verrassen. Ik hoop dat veel artiesten door de corona tijd zoveel extra materiaal hebben gemaakt dat er iets tofs bijzit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201830377
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zou wel een sterk Engels liedje tof vinden, want internationaal. :)
Dan moet het voor mij wel héél goed zijn wil ik nog iets in het Nederlands sturen. Maar ik laat me graag verrassen. Ik hoop dat veel artiesten door de corona tijd zoveel extra materiaal hebben gemaakt dat er iets tofs bijzit.
Hm ja, veel van die oostblok landen maken ook internationale engelse nummers maar vind dat toch wel een generieke saaie hoop ellende.

Maar inderdaad onze voorgaande inzending was dan wel weer heel geslaagd dat kan ik niet ontkennen. :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201830522
quote:
16s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hm ja, veel van die oostblok landen maken ook internationale engelse nummers maar vind dat toch wel een generieke saaie hoop ellende.

Maar inderdaad onze voorgaande inzending was dan wel weer heel geslaagd dat kan ik niet ontkennen. :Y
Oostblok moeten we ons niet mee vergelijken. :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201831032
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet waar ik dit moet schrijven, maar ik gooi het maar in dit topic. :+

Ik heb een beetje een vervelende nasmaak van afgelopen jaar. Ik vind het achteraf terugkijkend toch wel jammer dat we in het jaar van organiseren zo een bagger lied hebben gestuurd. Echt heel jammer.
Die éne keer dat wij het georganiseerd hebben wordt het in de toekomst altijd gelinkt aan het jaar met dit stomme liedje. ;(
En omdat door corona en omdat ik Jeangu zo een leuke persoonlijkheid vind, heb ik me er in mei niet zo mee bezig gehouden, maar nu maanden later baal ik wel enorm. -O-

En roep je Maneskin dan denk je ook weer aan ons stomme liedje. Want dat was onze inzending diezelfde avond. :')
Ja dat was wel beetje een domper. Bij De Voorravond was het al duidelijk dat Jeangu het onderschat had. Op de radio probeerde ze het nog een beetje te promoten (100%NL en Qmusic o.a.) maar ik heb weinig positieve reacties gezien.

Het optreden zelf was verder prima, maar meer was er ook niet uit te halen.

Het positieve is wel dat voor de inzending van 2022 de lat niet hoog ligt, behalve dan de finale halen :P
pi_201831361
Ik denk dat Grow het ook beter had gedaan dan Birth of a New Age. Dit was immers het nummer waar ie echt mee had willen doen. :)
pi_201831369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:34 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ja dat was wel beetje een domper. Bij De Voorravond was het al duidelijk dat Jeangu het onderschat had. Op de radio probeerde ze het nog een beetje te promoten (100%NL en Qmusic o.a.) maar ik heb weinig positieve reacties gezien.

Het optreden zelf was verder prima, maar meer was er ook niet uit te halen.

Het positieve is wel dat voor de inzending van 2022 de lat niet hoog ligt, behalve dan de finale halen :P
Tenzij je van Velzen stuurt. Dan is de lat helemaal laag.


Sorry. Klein grapje tussendoor kan wel hè?
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 15:00:09 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201832042
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:02 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Tenzij je van Velzen stuurt. Dan is de lat helemaal laag.


Sorry. Klein grapje tussendoor kan wel hè?
Klein grapje ook. :D :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201832161
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Klein grapje ook. :D :')
Dat was een prima woordgrap wel. :7
pi_201833433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:34 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ja dat was wel beetje een domper. Bij De Voorravond was het al duidelijk dat Jeangu het onderschat had. Op de radio probeerde ze het nog een beetje te promoten (100%NL en Qmusic o.a.) maar ik heb weinig positieve reacties gezien.

Het optreden zelf was verder prima, maar meer was er ook niet uit te halen.

Het positieve is wel dat voor de inzending van 2022 de lat niet hoog ligt, behalve dan de finale halen :P
Het nummer was het probleem, dat was vanaf de eerste keer horen al duidelijk. En dat is sinds de Common Linnets toch iets te vaak het probleem gebleken: goede artiesten, maar vooral heel matige nummers. Dan krijg je nog wel wat jurypunten, omdat het op zich goed wordt uitgevoerd door iemand die in elk geval niet vals zingt, maar het publiek straft je af. Bij Jeangu was het zo'n monotoon en niksig nummer dat zelfs de jury's er niks mee konden (voor zover die al echt serieus hun werk doen).
pi_201835056
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor een Nederlands nummer gaan en het dan allemaal weer prachtig klinkt met heel veel betekenis etc. etc. maar het gewoon vreselijk saai klinkt voor de rest van Europa.

En dat Hans P. de betekenis dan wel over gaat brengen op het podium.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 20:11:31 #131
375570 crew  Cyan9
pi_201836251
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor een Nederlands nummer gaan en het dan allemaal weer prachtig klinkt met heel veel betekenis etc. etc. maar het gewoon vreselijk saai klinkt voor de rest van Europa.

En dat Hans P. de betekenis dan wel over gaat brengen op het podium.
Misschien iets met een geprojecteerde weg en een cirkelende camera.

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 20:14:05 #132
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201836327
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor een Nederlands nummer gaan en het dan allemaal weer prachtig klinkt met heel veel betekenis etc. etc. maar het gewoon vreselijk saai klinkt voor de rest van Europa.

En dat Hans P. de betekenis dan wel over gaat brengen op het podium.
Krump
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201836482
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor een Nederlands nummer gaan en het dan allemaal weer prachtig klinkt met heel veel betekenis etc. etc. maar het gewoon vreselijk saai klinkt voor de rest van Europa.

En dat Hans P. de betekenis dan wel over gaat brengen op het podium.
Nee, écht niet. |:)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 20:25:39 #134
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201836633
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor een Nederlands nummer gaan en het dan allemaal weer prachtig klinkt met heel veel betekenis etc. etc. maar het gewoon vreselijk saai klinkt voor de rest van Europa.

En dat Hans P. de betekenis dan wel over gaat brengen op het podium.
Cornald is natuurlijk niet het enige lid van de selectiecommissie.
Maar het ging gisteren in de aflevering van Volle Zalen met Sanne Hans (Miss Montreal) wel erg veel over de scheiding van haar ouders.

En het nummer dat ze daarover schreef.
Mocht Sanne een kandidaat zijn dan hoop ik dat ze haar niet die kant op proberen te krijgen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  woensdag 20 oktober 2021 @ 22:21:22 #135
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201839161
Ik heb zelf wel het idee dat Cornald graag weg wil blijven van een Nederlands nummer, hij in elk geval nummers ook wel bekijkt vanuit Europees perspectief; zou dit aanslaan? Dat was namelijk het eerste waar hij het over had bij Duncans nummer. En ook bij Grow. Bij BoaNA veel minder, maar dat is ook niet geselecteerd door de commissie op de manier waarop het normaal zou gaan. Jeangu was ook al gevraagd voor 2019, maar had toen niet het juiste nummer en werd écht gekozen op nummer in 2020.

Maar ik ben er toch een beetje bang voor en heb toch een soort voorgevoel na die top 5 van vorig jaar... Een nummer in eigen taal moet meestal toch wel een beetje gecompenseerd worden door zowel goede vocalen als ook een sterke staging/act, juist omdat de tekst niet begrepen kan worden. Dat eerste zit meestal wel goed bij de Nederlandse artiesten die geselecteerd worden, maar met de act gaat Nederland meestal een beetje de mist in. Zeker als het gedaan wordt door Pannecoucke :')
pi_201839999
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat ze voor een Nederlands nummer gaan en het dan allemaal weer prachtig klinkt met heel veel betekenis etc. etc. maar het gewoon vreselijk saai klinkt voor de rest van Europa.

En dat Hans P. de betekenis dan wel over gaat brengen op het podium.
Als het echt een goed nummer is scoort het, daar ben ik van overtuigd. Ongeacht in welke taal het is. Ik heb zelf nooit dat ik denk: wow, wat een geweldig nummer, en dat het dan laatste wordt.

Ik weet overigens niet wie dat dan zou moeten doen, in het Nederlands. Wat mij betreft een van de weinige kandidaten die echt een eigen geluid hebben, Froukje, wordt het alvast niet. Die is in mei op tour.
pi_201846716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:10 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Als het echt een goed nummer is scoort het, daar ben ik van overtuigd. Ongeacht in welke taal het is. Ik heb zelf nooit dat ik denk: wow, wat een geweldig nummer, en dat het dan laatste wordt.

Ik weet overigens niet wie dat dan zou moeten doen, in het Nederlands. Wat mij betreft een van de weinige kandidaten die echt een eigen geluid hebben, Froukje, wordt het alvast niet. Die is in mei op tour.
Denk dat Froukje ook te saai klinkt voor anderen eigenlijk.
pi_201846886
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:25 schreef Em31 het volgende:

[..]
Denk dat Froukje ook te saai klinkt voor anderen eigenlijk.
Puur qua stem misschien wel, maar ze heeft wel een bepaalde sound en uitstraling die wel aanspreekt... denk ik. Ze moet het ook niet van haar geweldige vocale uitspattingen hebben, maar meer van de goede nummers en productie.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:13:01 #139
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_201847286
CUT_ zou ook een hele goede zijn!
Just do it »
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 oktober 2021 @ 23:57:39 #140
163650 Greys
pi_201854776
"Spannend nieuws" morgen 09 uur?
JE WEET HET NIET HE JE WEET HET NIET.

Met een Soldier On achtig lied graag _O_ (Laat me maar even in deze waan)

twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 22-10-2021 00:05:03 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:14:03 #141
163650 Greys
pi_201854883
Ja he ja he ja he gaat het gebeuren? Of regent het dode ESF-mussen bij me morgenochtend?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:15:53 #142
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201854892
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 00:14 schreef Greys het volgende:
Ja he ja he ja he gaat het gebeuren? Of regent het dode ESF-mussen bij me morgenochtend?
Oktober lijkt mij wat vroeg, maar ik zou het een goede keuze vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 oktober 2021 @ 00:19:40 #143
163650 Greys
pi_201854911
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 00:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Oktober lijkt mij wat vroeg, maar ik zou het een goede keuze vinden.
Joah! Maar dan wel met een niet al te wild nummer want Måneskin enzo. Doe maar lekker "Soldier On Some More, Soldier On and On, Soldier all the way".

(En tis al bijna november. Vroeg schmoeg.) O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 oktober 2021 @ 04:22:26 #144
163650 Greys
pi_201855752
En hun fotograaf wás al Nathan en die heeft ook alle foto's in Ahoy gemaakt en hij was dus al de fotograaf van Di-Rect vóór het ESF dus door hem weten ze vast nu echt hoe tof en groots het is enzo en ze hebben in coronatijd vast heel veel tijd besteed aan hele goede nieuwe nummers schrijven en ja hoor dit is het ideale moment ik voel het.

(Ja ik werd wakker om 04.21 en dacht hieraan ja. :+ )

GEEF ME GEEN DOOIE MUSSEN MORGENOCHTEND IK WAARSCHUW JE DI-RECT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:02:46 #145
163650 Greys
pi_201856789
Oh. Hoi dooie mus.
Nou ja het idee was leuk.
En het kan nog steeds.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:29:15 #146
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201857057
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:02 schreef Greys het volgende:
Oh. Hoi dooie mus.
Nou ja het idee was leuk.
En het kan nog steeds.

[ twitter ]
Bummer -O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201857070
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 00:19 schreef Greys het volgende:

[..]
Joah! Maar dan wel met een niet al te wild nummer want Måneskin enzo. Doe maar lekker "Soldier On Some More, Soldier On and On, Soldier all the way".

(En tis al bijna november. Vroeg schmoeg.) O-)
Zo een nummer sturen (met zo een band ook nog eens) zou wel echt fantastisch zijn. :)

In hun positie zou ik nooit gaan. Maar we kunnen blijven hopen. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:43:33 #148
163650 Greys
pi_201857232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo een nummer sturen (met zo een band ook nog eens) zou wel echt fantastisch zijn. :)

In hun positie zou ik nooit gaan. Maar we kunnen blijven hopen. :D
Ja :D
Krijg er wel steeds meer hoop op. Omdat de kwalitatief goede dingen bij het ESF wel allemaal komen bovendrijven de laatste jaren. Meer en meer. En dat zullen zulke artiesten misschien ook zien en daardoor eerder de sprong wagen.

Nou ja wat je zegt, een mens mag hopen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:49:35 #149
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_201857294
Ik zou het juist wel mooi vinden als we (weer) een iets onbekendere artiest/band sturen. Ik weet het, het draait allemaal om het nummer, maar als ik de keuze zou hebben zou ik dat onbekende talent deze mooie kans gunnen. Mits ze enorm gemotiveerd zijn om het totaalplaatje te laten slagen, inclusief staging en promotie/persco's.
Just do it »
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:43:45 #150
163650 Greys
pi_201857939
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Niels93 het volgende:
Ik zou het juist wel mooi vinden als we (weer) een iets onbekendere artiest/band sturen. Ik weet het, het draait allemaal om het nummer, maar als ik de keuze zou hebben zou ik dat onbekende talent deze mooie kans gunnen. Mits ze enorm gemotiveerd zijn om het totaalplaatje te laten slagen, inclusief staging en promotie/persco's.
OOK prima! Of gewoon een beetje afwisselend, soms een complete nieuwe, soms een gevestigde artiest die toch wil. Net wat/wie zich aandient en het beste nummer heeft. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:25:28 #151
478909 molloot200
alles muziek.
pi_201858465
Leuk die positiviteit naar aanleiding van het bericht van Di-Rect maar ik denk dat het nog behoorlijk lang duurt voor we de artiest gaan krijgen. Je ziet wel een trend dat het over het algemeen steeds later wordt, veel landen maken pas wat bekend in december of januari. België is wat dat betreft steevast een uitzondering op de regel ;)

Voor Nederland gok ik op artiest in januari, liedje in maart. Dit was het de afgelopen jaren:

-Jeangu Macrooy 10 januari 2020, Grow 4 maart 2020, Birth of a New Age 4 maart 2021
-Duncan Laurence 21 januari 2019, Arcade 7 maart 2019
-Waylon 9 november 2017, Outlaw in 'Em 2 maart 2018
-O'G3NE 29 oktober 2016, Lights and Shadows 3 maart 2017
-Douwe Bob 22 september 2015, Slow Down 4 maart 2016
-Trijntje Oosterhuis 10 november 2014, Walk Along 11 december 2014
-The Common Linnets 25 november 2013, Calm After the Storm 4 maart 2014
-Anouk 17 oktober 2012, Birds 11 maart 2013

Nou ja, die song gaat er dus waarschijnlijk komen in de eerste week van maart, waarin Trijntje als enige een heel erge outlier is (maar dat was ze sowieso al want zij was de enige met een NQ sinds interne selectie :P )

Je ziet ook dat sinds Douwe Bob het aankondigen van een artiest steeds later wordt. En op Wikipedia vond ik steeds dat de naam steeds bevestigd wordt als het een paar dagen eerder uitgelekt is door de media (m.u.v. Duncan), dus eerst maar weer eens wachten tot we te horen krijgen "de artiest begint met een R" of zo :D :P
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:47:00 #152
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201858742
Hopen dat ze de artiest dan nog voor de Jaarwisseling laten weten, ergens. Ben wel toe aan wat nieuws van eigen bodem. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 23:24:24 #153
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201926768
twitter
  woensdag 27 oktober 2021 @ 23:28:13 #154
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_201926801
Wit en man, no thanks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_201926888
Hopelijk voorlopig nog niet.
pi_201926914
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:24 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nu nog even niet. We moeten een poosje weg van de country vibe en ook the singer/songwriter vibe. Iets meer leven in de tent graag. En wat vrouwelijk schoon na al die mannen de laatste jaren.

Dus Joe, neem de tijd om iets amazing te schrijven dat je over een jaartje of twee gaat inzenden. Nu zoeken we nu nog wat verder. Maar..... Bel Karsu ondertussen op om haar aan te sporen dit jaar met haar mooiste liedje ooit een gooi te doen naar het ESC podium.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 09:33:35 #157
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201928387
kunnen we eindelijk eens iets dansbaars inzenden?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201929054
Ik heb al sinds de finale van 2021 een voorgevoel dat Nederland in 2022 niet gaat kwalificeren voor de finale, dus kom maar op met dat inwisselbare dansdeuntje _O-

Best leuk om een keer iets dansbaars in te sturen, maar naar mijn mening hebben we geen zanger(es) die dat goed zou kunnen brengen. Of het moet echt een nieuw jong talent zijn zoals Stefania dit jaar was bij Griekenland. Ben heel benieuwd, maar mocht het iets dansbaars worden dan heb ik er echt een beetje een hard hoofd in :@
pi_201929689
Het gaat gewoon om het nummer, ongeacht het genre. Voordat Duncan werd gestuurd riep men ook al 'nu eens een keer een uptempo nummer, we zijn die singer/songwriters zat' etc.

'Dansbaar' is wel een nogal breed begrip, een goed funknummer is ook dansbaar, daar ben ik niet op tegen. Maar zo'n standaard dancedeuntje gaat echt niks doen. Je zag het ook bij die intervalact van Afrojack, ik heb het even opgezocht maar die video heeft dus 300.000 views op Youtube. Heeft totaal geen indruk gemaakt, waarschijnlijk mede omdat dit soort dance totaal dood is en Europa niet meer kan boeien.

edit: nou vooruit, op het kanaal van Avrotros heeft die video wel wat meer views. :)
pi_202017896
https://www.instagram.com/tv/CV0aXEFp8vp/

De vader van Karsu speculeert lekker mee (maakt het in mijn ogen wel iets minder waarschijnlijk dat ze echt is gevraagd, maar goed)
pi_202018291
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:15 schreef blackswangreen het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CV0aXEFp8vp/

De vader van Karsu speculeert lekker mee (maakt het in mijn ogen wel iets minder waarschijnlijk dat ze echt is gevraagd, maar goed)
Misschien wel een nummer ingezonden?

Normaal moet alles hier wel echt mega geheim blijven, dus maakt het inderdaad een beetje minder waarschijnlijk. :P
pi_202115671
Meau zou ik ook wel tof vinden.

Nederlandse zangeres, staat nu in het voorprogramma van Freek en Suzan, maar dan net wel ff wat spannender.

Artist · 289.6K monthly listeners.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_202115975
Froukje wordt het in elk geval niet, die tourt op het moment van het ESF.
pi_202132229
Van mij mag Son Mieux wel gaan.
Ik zag ze bij Veronica van de week optreden. Leuke opvallende kledingstijl, leuke onderscheidende muziek, goede zang en leuke lui. Het is alleen misschien niet handig om een groep te sturen, maar misschien is dat onzin. Het is een heel andere stijl.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202134674
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef GeorgeM het volgende:
Van mij mag Son Mieux wel gaan.
Ik zag ze bij Veronica van de week optreden. Leuke opvallende kledingstijl, leuke onderscheidende muziek, goede zang en leuke lui. Het is alleen misschien niet handig om een groep te sturen, maar misschien is dat onzin. Het is een heel andere stijl.
Ja leuk *G* Hun nieuwe nummer Dancing at the Doors of Heaven vind ik ook weer heel fijn :Y Zou de allereerste ESF artiest zijn die ik live heb gezien voordat ze gaan :P
pi_202135367
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef GeorgeM het volgende:
Van mij mag Son Mieux wel gaan.
Ik zag ze bij Veronica van de week optreden. Leuke opvallende kledingstijl, leuke onderscheidende muziek, goede zang en leuke lui. Het is alleen misschien niet handig om een groep te sturen, maar misschien is dat onzin. Het is een heel andere stijl.
Aardige jongens, maar….. Beetje ongedefinieerd, muzikaal gezien. Wel gezellig hoor, maar doet me niks.
pi_202139904
Alles mag van mij behalve weer zo'n kut-woke liedje.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202140150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:47 schreef A_Foggy_Day het volgende:
Alles mag van mij behalve weer zo'n kut-woke liedje.
En dit is precies waarom we meer acceptatie van minderheden nodig hebben
I'm postively god's favorite one
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 12:11:14 #169
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202140181
Doe nou niet happen
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202140186
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef GeorgeM het volgende:
Van mij mag Son Mieux wel gaan.
Ik zag ze bij Veronica van de week optreden. Leuke opvallende kledingstijl, leuke onderscheidende muziek, goede zang en leuke lui. Het is alleen misschien niet handig om een groep te sturen, maar misschien is dat onzin. Het is een heel andere stijl.
Ze voldoen in elk geval aan de belangrijkste eis: goede liedjes. Ze hebben een paar echt goede songs. Goede teksten ook, Will Knox schrijft er aan mee zoals wel bij meer Nederlandse acts. Dat zorgt ervoor dat het geen steenkolenengels wordt, slimme zet.
pi_202142569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:09 schreef MielMonteur het volgende:

[..]
En dit is precies waarom we meer acceptatie van minderheden nodig hebben
Acceptatie is ok maar waarom moet het zo nodig door de strot van de muziekliefhebber worden geduwd?
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 15:25:32 #172
375570 crew  Cyan9
pi_202142711
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:16 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Acceptatie is ok maar waarom moet het zo nodig door de strot van de muziekliefhebber worden geduwd?
Dit klinkt een beetje als "het is allemaal prima, zolang ik er maar niks van merk".
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202142767
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:25 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dit klinkt een beetje als "het is allemaal prima, zolang ik er maar niks van merk".
Het is niet normaal dat mannen met een baard een jurk dragen. Waarom moet ik dan van jullie daar naar kijken?
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 15:33:15 #174
375570 crew  Cyan9
pi_202142842
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:28 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Het is niet normaal dat mannen met een baard een jurk dragen. Waarom moet ik dan van jullie daar naar kijken?
Jij vindt het niet normaal, niet iedereen denkt zo. En je moet van ons helemaal niks, als je het niet kan waarderen kan je er ook voor kiezen om niet te kijken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202143521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:28 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Het is niet normaal dat mannen met een baard een jurk dragen. Waarom moet ik dan van jullie daar naar kijken?
7 jaar later hier nog niet overheen, schattig.
pi_202143556
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
7 jaar later hier nog niet overheen, schattig.
Het is soms nog steeds een rariteitenkabinet.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202143588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:17 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Het is soms nog steeds een rariteitenkabinet.
Boeiend, dan kijk je toch niet, aansteller.
pi_202143890
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:33 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Jij vindt het niet normaal, niet iedereen denkt zo. En je moet van ons helemaal niks, als je het niet kan waarderen kan je er ook voor kiezen om niet te kijken.
Waar het mij om gaat is dat Nederland een pleefiguur slaat met die wokeflauwekul. Hoeveel punten haalde Nederland de afgelopen keer bij de kijker? ZERO POINTS!!! En dat betekent dus dat toute l'europe zijn schouders ophaalt voor die gekkigheid.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202143912
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:18 schreef Em31 het volgende:

[..]
Boeiend, dan kijk je toch niet, aansteller.
Ik sla altijd de rare inzendingen over, ff wegzappen. Maar Frankrijk en Italië waren dit jaar fantastisch.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 16:40:05 #180
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202143919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:39 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Ik sla altijd de rare inzendingen over, ff wegzappen. Maar Frankrijk en Italië waren dit jaar fantastisch.
Welke inzendingen vond je dan raar dit jaar?
pi_202144047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Welke inzendingen vond je dan raar dit jaar?
Dit jaar viel mee, behalve de krankzinnige inzending van Nederland. Maar ik droom nog wel eens hier van als ik zwaar getafeld heb.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 16:57:24 #182
375570 crew  Cyan9
pi_202144144
Ik snap dat je getekend bent voor het leven.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202144561
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik snap dat je getekend bent voor het leven.
Altijd voorbeelden van jaaaren geleden, toch mooi.
pi_202144847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:37 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Waar het mij om gaat is dat Nederland een pleefiguur slaat met die wokeflauwekul. Hoeveel punten haalde Nederland de afgelopen keer bij de kijker? ZERO POINTS!!! En dat betekent dus dat toute l'europe zijn schouders ophaalt voor die gekkigheid.
Het kreeg zero points omdat het gewoon een matig nummer was. De winnaars waren ook 'woke', namelijk behoorlijk gender fluid. Maar goed, 'woke' wordt dan ook nogal willekeurig gebruikt door mensen die alles wat ze niet bevalt eronder scharen. Dan hoef je je immers niet te verdiepen in de boodschap.
pi_202145867
Kensington en zanger Eloi gaan hun eigen weg. Is er dan nu niet ergens extra tijd om de zanger naar het ESF sturen? :7 Net voordat hij een dikke solo carrière tegemoetgaat? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202148154
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:52 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het kreeg zero points omdat het gewoon een matig nummer was. De winnaars waren ook 'woke', namelijk behoorlijk gender fluid. Maar goed, 'woke' wordt dan ook nogal willekeurig gebruikt door mensen die alles wat ze niet bevalt eronder scharen. Dan hoef je je immers niet te verdiepen in de boodschap.
Ok, het was een zeer slecht wokenummer. Tempo, chorus, akkoorden, outro, etc was een drama. Een idiote tekst. En dan die gekke pakjes van die gasten ..... Maar volgens mij is elke woke-song slecht. Nederland heeft de plank totaal misgeslagen en ik hoop van harte dat die flauwekul volgend jaar achterwege blijft. Gewoon een normale jongen of meisje die een leuk liedje zingt. Tja, wat is normaal, wat is leuk? :')
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202148209
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik snap dat je getekend bent voor het leven.
Voor het leven is overdreven maar dit topic geeft bij mij vervelende herinneringen. ;)
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:15:57 #188
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202148609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Ok, het was een zeer slecht wokenummer. Tempo, chorus, akkoorden, outro, etc was een drama. Een idiote tekst. En dan die gekke pakjes van die gasten ..... Maar volgens mij is elke woke-song slecht. Nederland heeft de plank totaal misgeslagen en ik hoop van harte dat die flauwekul volgend jaar achterwege blijft. Gewoon een normale jongen of meisje die een leuk liedje zingt. Tja, wat is normaal, wat is leuk? :')
Ik ben dan benieuwd wat je mening is over zijn nieuwe nummer.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202150698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:39 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Ik sla altijd de rare inzendingen over, ff wegzappen.
Het is misschien een idee dat we dat met jou ook doen hier.
pi_202150805
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik ben dan benieuwd wat je mening is over zijn nieuwe nummer.

Dank je voor het delen. Heerlijk nummer. Klasse artiest. Dat sommige mensen niet wakker willen worden, daar zullen we mee moeten leren leven.
pi_202151522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Ok, het was een zeer slecht wokenummer. Tempo, chorus, akkoorden, outro, etc was een drama. Een idiote tekst. En dan die gekke pakjes van die gasten ..... Maar volgens mij is elke woke-song slecht. Nederland heeft de plank totaal misgeslagen en ik hoop van harte dat die flauwekul volgend jaar achterwege blijft. Gewoon een normale jongen of meisje die een leuk liedje zingt. Tja, wat is normaal, wat is leuk? :')
Idiote tekst? 'Skin as rich as the starlit night, deep currents running in the rivers of your eyes'. Noem dat maar idioot. Maar vermoedelijk doel je op 'yu no man broko mi, mi na afu sensi'... wat ook verre van idioot is, als je je maar even in de betekenis verdiept.

Je gebruikt nogal graag de term 'woke', maar wat is in vredesnaam een woke-song? Een nummer dat ergens aandacht voor vraagt? Dan kun je heel veel goede popmuziek wel cancelen (nog zo'n term waar je waarschijnlijk van houdt).
pi_202153734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik ben dan benieuwd wat je mening is over zijn nieuwe nummer.

In 1 woord: gatverdamme. Ik hoef dit niet te zien.
Als dit het nieuwe nummer wordt van Nederland voor het ESC 22 dan weet ik 100% zeker: Zero points.

Maar ja wie ben ik, een door inclusief Nederland te cancelen witte heteroman.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202155061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 07:25 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
In 1 woord: gatverdamme. Ik hoef dit niet te zien.
Als dit het nieuwe nummer wordt van Nederland voor het ESC 22 dan weet ik 100% zeker: Zero points.

Maar ja wie ben ik, een door inclusief Nederland te cancelen witte heteroman.
Oh boehoe. Ik ben een witte heteroman met priviliges en ik kan het zo niet hebben dat ik niet meer nummer 1 in de maatschappij ben oh boehoe waarom gaat alle aandacht gewoon niet weer naar ons ik wil gewoon terug naar de goede ouwe tijd boehoe!!!!!111111 :')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_202156408
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:31 schreef Nexum het volgende:

[..]
Oh boehoe. Ik ben een witte heteroman met priviliges en ik kan het zo niet hebben dat ik niet meer nummer 1 in de maatschappij ben oh boehoe waarom gaat alle aandacht gewoon niet weer naar ons ik wil gewoon terug naar de goede ouwe tijd boehoe!!!!!111111 :')
Ik hoef niet als witte heteroman nummer 1 te zijn of te blijven maar ik heb geen zin om naar een video te kijken waar ik - vriendelijk gezegd - niet echt opgewonden van word. ;)
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 13:30:36 #195
375570 crew  Cyan9
pi_202157003
Dan kijk je niet. Wat ingewikkeld allemaal.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202157382
Ga
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 07:25 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
In 1 woord: gatverdamme. Ik hoef dit niet te zien.
Als dit het nieuwe nummer wordt van Nederland voor het ESC 22 dan weet ik 100% zeker: Zero points.

Maar ja wie ben ik, een door inclusief Nederland te cancelen witte heteroman.
ga huilen
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_202157918
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef GeorgeM het volgende:
Van mij mag Son Mieux wel gaan.
Ik zag ze bij Veronica van de week optreden. Leuke opvallende kledingstijl, leuke onderscheidende muziek, goede zang en leuke lui. Het is alleen misschien niet handig om een groep te sturen, maar misschien is dat onzin. Het is een heel andere stijl.
Yup, nog steeds voor, ik zag alleen wel dat ze tegenwoordig met 7 man zijn dus dat wordt lootjes trekken wie er mee mag.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202158402
quote:
81s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:30 schreef Cyan9 het volgende:
Dan kijk je niet. Wat ingewikkeld allemaal.
Aadrianus vroeg aan mij of ik naar die video wilde kijken, nietsvermoedend deed ik dat. Ik ben er gewoon ingetrapt..
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 16:24:19 #199
375570 crew  Cyan9
pi_202158844
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Aadrianus vroeg aan mij of ik naar die video wilde kijken, nietsvermoedend deed ik dat. Ik ben er gewoon ingetrapt..
Het is goed met je hoor, ga maar ergens anders zielig lopen doen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_202159003
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Aadrianus vroeg aan mij of ik naar die video wilde kijken, nietsvermoedend deed ik dat. Ik ben er gewoon ingetrapt..
Arme, zielige heteroseksuele blanke man. Wat heb jij het zwaar, en wat word je hier meedogenloos in de val gelokt! Neem maar een lolly voor de pijn.
  zaterdag 13 november 2021 @ 17:42:42 #201
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202159822
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Aadrianus vroeg aan mij of ik naar die video wilde kijken, nietsvermoedend deed ik dat. Ik ben er gewoon ingetrapt..
Het was Aadrianus niet maar ik. En ik was echt oprecht benieuwd wat je tegenstond maar nu weet ik het.

“Love will bloom like a flower in the garden if you water it.”

En nu maar weer on topic. Gisteren het nieuwe nummer van Son Mieux gehoord en dat klinkt wel erg lekker.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2021 @ 18:04:54 #202
163650 Greys
pi_202160103
Ik vind het Songfestival echt met het jaar minder 'rare' inzendingen hebben, de kwaliteit van de songs over het algemeen met sprongen omhoog gaat en we daar ons handjes door mogen dichtknijpen. Ook te zien aan wat er met de winnaars gebeurt na het festival de laagste paar jaren.

En persoonlijk vind ik het niet erg als een inzending hier en daar een beetje 'raar' is. Het maakt de fun van het Songfestival compleet en de kwaliteit komt in de uitslag alsnog wel bovendrijven.

Het hele 'woke' gebeuren mag iemand zich persoonlijk wmb best aan ergeren, maar als je Jeangu te 'woke' vond en Italië wel geweldig (ondanks mínstens net zo 'woke' :D) dan klopt er denk ik iets niet helemaal. Je ergert je of wel of niet eraan, niet bij de ene wel en ander niet lijkt me.

Het lied was gewoon niet goed en opvallend genoeg. Denk dat het lied waarmee hij eigenlijk gegaan zou zijn (Grow) maar dat niet mocht door corona het beter gedaan zou hebben. Ook geen top 10 waarschijnlijk maar wel beter.

En doorrrr! Benieuwd naar wat er dit keer gestuurd wordt. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202160597
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het Songfestival echt met het jaar minder 'rare' inzendingen hebben, de kwaliteit van de songs over het algemeen met sprongen omhoog gaat en we daar ons handjes door mogen dichtknijpen. Ook te zien aan wat er met de winnaars gebeurt na het festival de laagste paar jaren.

En persoonlijk vind ik het niet erg als een inzending hier en daar een beetje 'raar' is. Het maakt de fun van het Songfestival compleet en de kwaliteit komt in de uitslag alsnog wel bovendrijven.

Het hele 'woke' gebeuren mag iemand zich persoonlijk wmb best aan ergeren, maar als je Jeangu te 'woke' vond en Italië wel geweldig (ondanks mínstens net zo 'woke' :D) dan klopt er denk ik iets niet helemaal. Je ergert je of wel of niet eraan, niet bij de ene wel en ander niet lijkt me.

Het lied was gewoon niet goed en opvallend genoeg. Denk dat het lied waarmee hij eigenlijk gegaan zou zijn (Grow) maar dat niet mocht door corona het beter gedaan zou hebben. Ook geen top 10 waarschijnlijk maar wel beter.

En doorrrr! Benieuwd naar wat er dit keer gestuurd wordt. *O*
Italie was inclusief op eern Europese manier en fantastisch. Nederland was belachelijk, een mislukte queer-BLM-woke grap.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202162105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:36 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Italie was inclusief op eern Europese manier en fantastisch. Nederland was belachelijk, een mislukte queer-BLM-woke grap.
Wat is 'inclusief op een Europese manier'?
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 20:19:09 #205
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202162164
-

[ Bericht 99% gewijzigd door ijs_beer op 13-11-2021 20:20:46 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202162200
Wanneer krijgen we uiterlijk te horen wie er voor ons gaat? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 20:22:57 #207
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202162226
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer krijgen we uiterlijk te horen wie er voor ons gaat? :)
Ik denk kort na de jaarwisseling, en dan het liedje in maart. Althans dat is een beetje hoe het de laatste jaren is gegaan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Frontpage zaterdag 13 november 2021 @ 20:30:03 #208
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_202162366
Als je het mij vraagt, en dat doen jullie... dan zou ik zeggen Eefje de Visser. Zij steekt er met kop en schouders vér en vér boven de rest uit.
Of ze dat zelf wil, weet ik eigenlijk niet, maar beter kunnen we helaas niet.
.
Wat mij betreft zeker géén Davine Michelle, of Maan.....
.
Meer talenten of goede zangers/zangeressen kan ik eigenlijk niet vinden. Ja, Ellen Ten Damme zou ook nog kunnen.
.
Ja, mijn eisen zijn stevig. ;) ;)
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2021 @ 21:12:43 #209
163650 Greys
pi_202163486
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:36 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Italie was inclusief op eern Europese manier en fantastisch. Nederland was belachelijk, een mislukte queer-BLM-woke grap.
Oké. Genoteerd.
Nu weten we het wel, je mening is meer dan duidelijk inmiddels.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer krijgen we uiterlijk te horen wie er voor ons gaat? :)
Geen idee, nog helemaal niks over duidelijk geloof ik. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 11:40:16 #210
375570 crew  Cyan9
pi_202170872
Nederland is sowieso vaak aan de late kant want het nummer betreft, dus we mogen nog wel even geduld hebben.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 14 november 2021 @ 11:57:35 #211
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202171049
quote:
84s.gif Op zondag 14 november 2021 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Nederland is sowieso vaak aan de late kant want het nummer betreft, dus we mogen nog wel even geduld hebben.
Maar wat de artiest betreft is Nederland altijd redelijk vroeg met aankondigen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 november 2021 @ 12:27:00 #212
163650 Greys
pi_202171338
Dus ik hier zo gisteren uitgebreid oreren over hoe het steeds minder over circusacts gaat op het Songfestival.

Georgië 2022:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202171658
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het Songfestival echt met het jaar minder 'rare' inzendingen hebben, de kwaliteit van de songs over het algemeen met sprongen omhoog gaat en we daar ons handjes door mogen dichtknijpen. Ook te zien aan wat er met de winnaars gebeurt na het festival de laagste paar jaren.

En persoonlijk vind ik het niet erg als een inzending hier en daar een beetje 'raar' is. Het maakt de fun van het Songfestival compleet en de kwaliteit komt in de uitslag alsnog wel bovendrijven.

Het hele 'woke' gebeuren mag iemand zich persoonlijk wmb best aan ergeren, maar als je Jeangu te 'woke' vond en Italië wel geweldig (ondanks mínstens net zo 'woke' :D) dan klopt er denk ik iets niet helemaal. Je ergert je of wel of niet eraan, niet bij de ene wel en ander niet lijkt me.

Het lied was gewoon niet goed en opvallend genoeg. Denk dat het lied waarmee hij eigenlijk gegaan zou zijn (Grow) maar dat niet mocht door corona het beter gedaan zou hebben. Ook geen top 10 waarschijnlijk maar wel beter.

En doorrrr! Benieuwd naar wat er dit keer gestuurd wordt. *O*
Mama Greys heeft gesproken! :)
pi_202173031
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:46 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Aadrianus vroeg aan mij of ik naar die video wilde kijken, nietsvermoedend deed ik dat. Ik ben er gewoon ingetrapt..
Ik heb jou niks gevraagd. Ik zou ook niet weten waarom.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2021 @ 15:30:02 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202173150
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef Stephan5 het volgende:
Als je het mij vraagt, en dat doen jullie... dan zou ik zeggen Eefje de Visser. Zij steekt er met kop en schouders vér en vér boven de rest uit.
Of ze dat zelf wil, weet ik eigenlijk niet, maar beter kunnen we helaas niet.
.
Wat mij betreft zeker géén Davine Michelle, of Maan.....
.
Meer talenten of goede zangers/zangeressen kan ik eigenlijk niet vinden. Ja, Ellen Ten Damme zou ook nog kunnen.
.
Ja, mijn eisen zijn stevig. ;) ;)
Mijn mening over Davina is hier wel duidelijk denk ik, maar Davina maakt 100x meer kans op een goede resultaat dan Eefje. Die haalt de finale niet eens.

Als Eefje het beste is wat wij als Nederland kunnen sturen is het sowieso behoorlijk jammer allemaal. Er zijn zoveel betere zangeressen in Nederland dan Eefje of Maan, kom op. Niet dat zij allemaal in de rij staan om te gaan, maar om nou te zeggen dat Eefje, Maan en Davina de beste is wat wij als Nederland kunnen leveren ....

.. maar goed, ik laat mij graag verassen.
pi_202173296
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:15 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Wat is 'inclusief op een Europese manier'?
Dit natuurlijk, extra van genoten door hem.
pi_202208398
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2021 15:42 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dit natuurlijk, extra van genoten door hem.
[ afbeelding ]
Zit hij zichzelf te kontvingeren terwijl hij op het podium staat?
pi_202222194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:51 schreef jameshond7 het volgende:

[..]
Zit hij zichzelf te kontvingeren terwijl hij op het podium staat?
Doe niet zo jaloers joh
pi_202412550
Ze heeft het op insta over een bizarre week en dromen kunnen werkelijkheid worden

👀
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:12:05 #220
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202412569
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ze heeft het op insta over een bizarre week en dromen kunnen werkelijkheid worden
[ afbeelding ]
👀
Nee niet Moon The Stoneshop
pi_202412593
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee niet Moon The Stoneshop
Artiesten doen wel vaker dramatisch ook over simpel nieuws, dus misschien stelt het niets voor. _O-
pi_202412662
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ze heeft het op insta over een bizarre week en dromen kunnen werkelijkheid worden
[ afbeelding ]
👀
Wie’s da? :?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202412710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Wie’s da? :?
Maan
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:24:38 #224
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202412754
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ze heeft het op insta over een bizarre week en dromen kunnen werkelijkheid worden
[ afbeelding ]
👀
Oprecht dit is best wel een tijd om het eventueel te kúnnen delen. Ze zullen vast geleerd hebben van de "J" en dat ze niet meer willen dat zoiets voortijdig uitlekt.

Moet alleen de artiest zelf er ook niet over gaan posten :P
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:25:04 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_202412758
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ze heeft het op insta over een bizarre week en dromen kunnen werkelijkheid worden
[ afbeelding ]
👀
Ik gok op een Borsato in de buik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:25:50 #226
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202412776
Schijnt om een Nederlandstalig nummer te gaan., volgens een roddel.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:30:48 #227
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_202412834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schijnt om een Nederlandstalig nummer te gaan., volgens een roddel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_202412908
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schijnt om een Nederlandstalig nummer te gaan., volgens een roddel.
Roddel van wie, wat, waar?
pi_202412922
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ze heeft het op insta over een bizarre week en dromen kunnen werkelijkheid worden
[ afbeelding ]
👀
Kan van alles zijn natuurlijk, concert in de Ziggo Dome ofzo (of heeft ze dat al geboekt staan? Geen idee, ik volg haar niet)
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:39:43 #230
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202412978
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Ze heeft het op insta over een bizarre week en dromen kunnen werkelijkheid worden
[ afbeelding ]
👀
Beetje raar ook wel de timing van dit "grote nieuws" gezien aanstaande donderdag ook een nieuwe single "Leven" voor haar uitkomt volgens haar Instagram.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:40:44 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202412994
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schijnt om een Nederlandstalig nummer te gaan., volgens een roddel.
Oh dat lijkt me stiekem wel eens leuk.

Gokje, dat het dan geschreven en geproduceerd is door Snelle. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:41:11 #232
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202413002
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:39 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Beetje raar ook wel de timing van dit "grote nieuws" gezien aanstaande donderdag ook een nieuwe single "Leven" voor haar uitkomt volgens haar Instagram.
Wat als die single 👀?

Ik denk nog steeds vals alarm is. Normaal kondigt toch juist Avrotros bekendmaking van de artiest aan?
pi_202413008
Vroeg me van de week nog af of deze gewerkt zou hebben, denk het wel eigenlijk
pi_202413045
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:40 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Oh dat lijkt me stiekem wel eens leuk.

Gokje, dat het dan geschreven en geproduceerd is door Snelle. :P
Ik ben voor Nederlandstalig, maar dan niet door Maan. Die mist i.m.o. het bijzondere om dat echt te verkopen aan een Europees publiek.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:44:28 #235
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Wat als die single 👀?

Ik denk nog steeds vals alarm is. Normaal kondigt toch juist Avrotros bekendmaking van de artiest aan?
Jeangu kwam de aankondiging uit het niets volgens mij (dat was na het J gedoe) en bij Duncan weet ik niet of er een persco was?

Waylon en alles daarvoor was er wel een AVROTROS persco maar wie zegt niet dat er morgen een persco gepland staat en de pers daar al wel van weet en wij gewoon nog niet? ;)
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:45:06 #236
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202413079
instagram


Ze plaatste ook al dit eerder
pi_202413081
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maan
Dit zou ik niet eens zo erg vinden, maar

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schijnt om een Nederlandstalig nummer te gaan., volgens een roddel.
hier zit ik dan weer niet op te wachten.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:45:09 #238
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413083
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:41 schreef Em31 het volgende:
Vroeg me van de week nog af of deze gewerkt zou hebben, denk het wel eigenlijk
Ik denk stiekem dat dit de finale wel gehaald had ja :)
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:45:47 #239
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413092
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:45 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]

Ze plaatste ook al dit eerder
En deze:

instagram
pi_202413097
Sharon Kovacs gaat naar het ESF.
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:47:02 #241
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413109
Maan heeft ook nog nooit een Ziggo Dome concert gehad dus ik denk dat dat het wellicht ook nog kan zijn :)
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:47:27 #242
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202413116
Overigens lijkt me een onthulling van het liedje nogal vroeg.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:48:09 #243
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202413128
instagram


Nou wie heeft er de Maan app?
pi_202413162
Chantal reageert ook met 😍😍😍
pi_202413169
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]

Nou wie heeft er de Maan app?
Dit is niet echt wat AVROTROS zou doen he _O- zal vast iets anders zijn
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 22:53:06 #246
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202413223
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:49 schreef Em31 het volgende:
Chantal reageert ook met 😍😍😍
Ja maar als Ruud Lubbers uit het graf zou posten dat ie iets gaaaaafs zou gaan doen, zou ook heel BN'erstan 😍😍😍 posten.

Zegt niks @Em31 ! Zegt niks.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_202413225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:45 schreef molloot200 het volgende:

[..]
En deze:

[ instagram ]
Nou, dat wordt dus morgen om 10 u het concert aankondigen en dan overmorgen om 17 u begint de voorverkoop.

Gelukkig maar, geen Maan naar het songfestival (voorlopig dan).
pi_202413247
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:53 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ja maar als Ruud Lubbers uit het graf zou posten dat ie iets gaaaaafs zou gaan doen, zou ook heel BN'erstan 😍😍😍 posten.

Zegt niks @:Em31 ! Zegt niks.
JAWEL want ze reageert normaal nooit!!!! Dit bevestigt het gewoon 99% zeker!
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:56:00 #249
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:53 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nou, dat wordt dus morgen om 10 u het concert aankondigen en dan overmorgen om 17 u begint de voorverkoop.

Gelukkig maar, geen Maan naar het songfestival (voorlopig dan).
Nee, die overmorgen om 17 uur is de release van de single "Leven". Die theorie is het dus niet :P
  dinsdag 30 november 2021 @ 22:56:10 #250
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413275
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]

Nou wie heeft er de Maan app?
De Maan app _O-
pi_202413282
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Ik gok op een Borsato in de buik.
Heeft er al eens iemand de grap gemaakt 'wat is de overeenkomst tussen Marco Borsato en Neil Armstrong?'
pi_202413318
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nee, die overmorgen om 17 uur is de release van de single "Leven". Die theorie is het dus niet :P
Oh ok. Nou ja, we zien het wel, ik gok nog steeds op de Ziggo Dome.
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:01:13 #253
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413336
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Oh ok. Nou ja, we zien het wel, ik gok nog steeds op de Ziggo Dome.
Ja, ik denk ook iets van een concert.

Dan blijf ik nog steeds wel benieuwd waar @CrazyDutchPunk z'n Maan-gerucht vandaan heeft? :P
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:02:36 #254
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_202413356
Ik schrik hier heel erg van, eigenlijk. Ik word er zelfs een beetje verdrietig van.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:06:19 #255
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202413410
De Maan app stemt me nou niet bepaald hoopvol met betrekking tot ESF. Zouden ze dit gaan inzetten als extra marketing?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202413413
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Ik schrik hier heel erg van, eigenlijk. Ik word er zelfs een beetje verdrietig van.
Maan gaat een nieuwe plaat opnemen met Schele Thijs en Blauwe Sjakie (of een andere rappert die ik niet ken). Zo schokkend is dat toch niet?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202413455
Maar goed, een concert, nieuwe single, nieuwe CD, nieuwe samenwerking, nieuwe parfumlijn (oid zo vlak voor de feestdagen), nieuwe hond, rol in een film, optreden bij Even Tot Hier, het kan allemaal hè.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 23:09:30 #258
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202413465
https://play.google.com/s(...)official&hl=nl&gl=US

Lieve allemaal! Welkom in mijn APP, de officiële Maan APP! Mijn eigen platform waarin jullie een kijkje kunnen nemen achter de schermen en in mijn leven.

Je krijgt hier van alles te zien zoals mijn eigen 'Gewoon Maan" serie met afleveringen over mijn leven, in- en buiten de schijnwerpers. Verder krijg je ook nog eens exclusieve toegang tot limited-edition merchandise, give-aways, kortingen, early bird tickets, LIVE-streams, 1-op 1 interactie en nog veel meer!

Ben je klaar om in mijn wereld te stappen en onderdeel te worden van deze hechte community? Loyaliteit wordt altijd beloond want ik houdt alles nauwkeurig in de gaten.

Download de app dan zie ik je daar!

EXCLUSIEVE INHOUD:
Bekijk exclusieve afleveringen, documentaires en interviews.

LIVE:
Ik ga met jullie Live op de leukste momenten, om even te laten zien waar ik mee bezig ben en natuurlijk om met jullie te connecten.

DÉ COMMUNITY
Kom in contact met mij en andere leden. Maak je eigen profiel aan en chat met elkaar, reageer op posts en deel/like berichten.

PREMIUM MEMBER
Wordt Premium member en jouw loyaliteit wordt beloond met allerlei voordelen. Ik doe er namelijk alles aan om het voor jullie zo leuk mogelijk te maken!
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:11:07 #259
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413483
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:08 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, een concert, nieuwe single, nieuwe CD, nieuwe samenwerking, nieuwe parfumlijn (oid zo vlak voor de feestdagen), nieuwe hond, rol in een film, optreden bij Even Tot Hier, het kan allemaal hè.
Nog nooit zo geïnteresseerd het nieuws rondom Maan gevolgd in elk geval _O-
pi_202413537
quote:
exclusieve toegang tot limited-edition merchandise
Dit moet ik hebben natuurlijk.

quote:
ik houdt alles nauwkeurig in de gaten.
Behalve de grammatica dan.

quote:
Ik ga met jullie Live op de leukste momenten, om even te laten zien waar ik mee bezig ben en natuurlijk om met jullie te connecten.
“Ik zit nu dus in Marco”.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 23:17:22 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202413556
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:15 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dit moet ik hebben natuurlijk.
[..]
Behalve de grammatica dan.
[..]
“Ik zit nu dus in Marco”.
Premium lid worden en betalen zodat het management van Maan af en toe je berichten liket, en je een trui van 40 euro kan kopen.
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:26:15 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202413669
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:01 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, ik denk ook iets van een concert.

Dan blijf ik nog steeds wel benieuwd waar @:CrazyDutchPunk z'n Maan-gerucht vandaan heeft? :P
Bronnen uit de showbizz hebben dat vandaag geroepen (nog voor ze haar stories postte) 😎 Ik ben ook nog sceptisch dat de AVROTROS dit door een artiest zelf laat teasen gezien de strakke regie de laatste jaren.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_202413691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Bronnen uit de showbizz hebben dat vandaag geroepen (nog voor ze haar stories postte) 😎 Ik ben ook nog sceptisch dat de AVROTROS dit door een artiest zelf laat teasen gezien de strakke regie de laatste jaren.
Ik zou dat laatste wel mooi vinden. :P Zo vreselijk saai wat de AVROTROS steeds doet.
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:45:18 #264
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202413849
Een van de aankondigingen van Maan is sowieso een Ziggo Dome show. Net bevestigd gekregen. Gok dat de andere haar nieuwe video is. Nou, toch een avondje gelachen hè? 😂
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 23:47:42 #265
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202413863
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een van de aankondigingen van Maan is sowieso een Ziggo Dome show. Net bevestigd gekregen. Gok dat de andere haar nieuwe video is. Nou, toch een avondje gelachen hè? 😂
:D

Misschien kunnen volgende week dinsdag stressen over Freek en Suzan ofzo ?
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:48:28 #266
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413868
Dodged a bullet there *G*
pi_202413869
Ik ga dit vaker doen :7 beetje leven in de brouwerij
  dinsdag 30 november 2021 @ 23:50:25 #268
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202413881
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:48 schreef Em31 het volgende:
Ik ga dit vaker doen :7 beetje leven in de brouwerij
Als Imca Marina volgende week met groot nieuws komt, trappen we er echt niet meer in hoor Em :(
pi_202413915
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 22:41 schreef Em31 het volgende:
Vroeg me van de week nog af of deze gewerkt zou hebben, denk het wel eigenlijk
Ik moet bij het horen van de tekst van dit lied altijd het beeld van een klaarkomende Snelle op de borsten van Maan van mijn netvlies zien te branden -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202414022
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:47 schreef Momo het volgende:

[..]
:D

Misschien kunnen volgende week dinsdag stressen over Freek en Suzan ofzo ?
Als we dat ooit sturen dan kijk ik nooit meer. :'(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202415237
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik moet bij het horen van de tekst van dit lied altijd het beeld van een klaarkomende Snelle op de borsten van Maan van mijn netvlies zien te branden -O-
Nou nou nou moet dat nou allemaal weer zo @TheVulture
pi_202415661
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Bronnen uit de showbizz hebben dat vandaag geroepen (nog voor ze haar stories postte) 😎 Ik ben ook nog sceptisch dat de AVROTROS dit door een artiest zelf laat teasen gezien de strakke regie de laatste jaren.
Maar ging het dan specifiek over Maan of over 'we sturen een Nederlandstalig nummer'? Al is bij het laatste de kans groot dat het dan alsnog Maan is, vanwege de fantasieloze Avrotros.
pi_202415664
Vermoed ook een Ziggo Dome show, maar vraag me wel af waarom een 3FM dj zojuist het onderstaande heeft getweet

twitter
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 09:29:49 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202415741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:20 schreef Jesper23 het volgende:
Vermoed ook een Ziggo Dome show, maar vraag me wel af waarom een 3FM dj zojuist het onderstaande heeft getweet

[ twitter ]
Of Ramon leest mee op fok?
  woensdag 1 december 2021 @ 09:30:02 #275
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202415742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:20 schreef Jesper23 het volgende:
Vermoed ook een Ziggo Dome show, maar vraag me wel af waarom een 3FM dj zojuist het onderstaande heeft getweet

[ twitter ]
Hier word ik zenuwachtig van
Just do it »
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 09:30:44 #276
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202415747
twitter
pi_202415924
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 08:26 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nou nou nou moet dat nou allemaal weer zo @:TheVulture
Excuus :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202415930
Nou ja, als we haar toch een keer moeten sturen dan maar in een jaar waarin half Europa met een rocksong komt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 december 2021 @ 09:51:19 #279
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202415948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 23:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik moet bij het horen van de tekst van dit lied altijd het beeld van een klaarkomende Snelle op de borsten van Maan van mijn netvlies zien te branden -O-
TV :D

Ach nog altijd liever dat beeld met Snelle dat met Marco B. ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 1 december 2021 @ 09:52:18 #280
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202415962
Het zal dan inderdaad...
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 09:53:47 #281
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202415983
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@Paul :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 1 december 2021 @ 09:55:09 #282
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202416001
Oprecht wel benieuwd hoe buitenlandse fans op Maan haar muziek gaan reageren mocht zij het echt worden.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:00:40 #283
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202416054
instagram


Ben nog nooit zo blij geweest met dat Maan in de Ziggo Dome staat *G*
  woensdag 1 december 2021 @ 10:00:42 #284
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202416056
Maan @ Ziggo Dome
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 10:01:38 #285
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202416064
Ok mooi
  woensdag 1 december 2021 @ 10:01:44 #286
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_202416066
Goddank
Just do it »
pi_202416072
Dat is ook weer afgehandeld.

Die likes op dat bericht zelf gaan ook aardig snel trouwens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202416079
Dat dit nieuws van de Ziggo Dome zou zijn, daar was ik al wel van overtuigd, maar waar komen die andere geruchten dan vandaan? Ik ben nog niet helemaal gerust.
pi_202416090
Snap die hele aversie tegen Maan hier niet zo goed. Prima live stem en heeft ook de kwaliteiten van een popster die het ook op het Eurovisiepodium goed zou doen. Zou haar nog steeds een hele goede inzending vinden.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:06:19 #290
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202416108
https://www.rtlboulevard.(...)-moeten-we-niet-doen

quote:
Of Maan verder nog dromen heeft? "De Ziggo Dome uitverkopen in vijf minuten", lacht ze. "Ik schat de kans klein, dus dan heb ik een droompje erbij." Toch is de Ziggo Dome niet haar enige droom. Ook een eigen optreden op Lowlands staat bijvoorbeeld nog op haar lijstje. "Dat lijkt me zo vet." Verder wil ze het ook buiten de grenzen van ons land opzoeken en gaan optreden in België, een land waar de zangeres al behoorlijk in trek is. "Daar zijn we nu al mee bezig".

Het maken van Engelstalige nummers schiet ook weleens door haar hoofd. "En er zijn nog zoveel vette podia en festivals in het buitenland." Maar ze vindt zichzelf het meest geloofwaardig in het Nederlands, zegt ze. "En er is voor nu nog zoveel moois te doen in Nederland en omstreken, dat wil ik eerst ontdekken."
Ze heeft geen Songfestivalaspiraties volgens dit tekstje... :P
pi_202416109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:04 schreef Jesper23 het volgende:
Snap die hele aversie tegen Maan hier niet zo goed. Prima live stem en heeft ook de kwaliteiten van een popster die het ook op het Eurovisiepodium goed zou doen. Zou haar nog steeds een hele goede inzending vinden.
Maan heeft niks bijzonders, ze is een dertien-in-een-dozijn zangeres met een paar aardige hitjes. Zo iemand hebben ze in elk land wel. Ik ben voor een onderscheidende inzending.

Natuurlijk kan ze met een goed nummer wel scoren, maar ze heeft niets op haar repertoire waarvan ik denk: nou, hier blaast ze Europa mee omver.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 december 2021 @ 10:07:16 #292
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_202416115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
naar ziggodome gaat ze :{
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 1 december 2021 @ 10:09:02 #293
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202416131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:04 schreef Jesper23 het volgende:
Snap die hele aversie tegen Maan hier niet zo goed. Prima live stem en heeft ook de kwaliteiten van een popster die het ook op het Eurovisiepodium goed zou doen. Zou haar nog steeds een hele goede inzending vinden.
Behalve dat een standaard popdeuntje met dito zangeres anno 2021 niet iets is wat op het ESF scoort. Kijk maar naar wat er top 5 haalde afgelopen ESF; alles daarvan is uniek en onderscheidend en is in elk geval geen standaard popdeuntje geschreven door een schrijverscollectief. Al dat soort zangeressen eindigen in de middenmoot en ik heb op zich liever dat Nederland zich probeert te onderscheiden.

Mocht ze met een uniek nummer, zou ze me verbazen, maar zou ik het wel toejuichen. Verwacht ik echter niet.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:11:14 #294
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202416151
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:04 schreef Jesper23 het volgende:
Snap die hele aversie tegen Maan hier niet zo goed. Prima live stem en heeft ook de kwaliteiten van een popster die het ook op het Eurovisiepodium goed zou doen. Zou haar nog steeds een hele goede inzending vinden.
Het is een prima zingend en prima ogend maar ook heel inwisselbaar type. Ze heeft gewoon geluk gehad dat ze zelf boven is komen drijven ipv een van de vele gelijksoortige meisjes in Nederland (haar afkomst zal best geholpen hebben).

Maar goed, stuur maar, dan zijn we van het 'Maan moet naar het Songfestival'-geëmmer af. Het scheelt dat de laatste winst nog niet zo lang geleden is.
pi_202416199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:04 schreef Jesper23 het volgende:
Snap die hele aversie tegen Maan hier niet zo goed. Prima live stem en heeft ook de kwaliteiten van een popster die het ook op het Eurovisiepodium goed zou doen. Zou haar nog steeds een hele goede inzending vinden.
Ik moet zeggen dat ik haar ook wel steeds meer ben gaan waarderen, en er zou in potentie best iets acceptabels qua song uit kunnen rollen. Ze schrijft in ieder geval eigen liedjes en kan zowel een uptempo als ballad afleveren, dus je kunt er alle kanten mee uit.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202416207
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maan heeft niks bijzonders, ze is een dertien-in-een-dozijn zangeres met een paar aardige hitjes. Zo iemand hebben ze in elk land wel. Ik ben voor een onderscheidende inzending.

Natuurlijk kan ze met een goed nummer wel scoren, maar ze heeft niets op haar repertoire waarvan ik denk: nou, hier blaast ze Europa mee omver.
Dit is wel een aardige spijker op de kop ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 december 2021 @ 11:28:44 #297
163650 Greys
pi_202417008
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202417070
Een onbekend iemand kan natuurlijk ook
instagram
  woensdag 1 december 2021 @ 11:41:25 #299
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202417159
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:33 schreef Em31 het volgende:
Een onbekend iemand kan natuurlijk ook
[ instagram ]
Daniel Dekker heeft gereageerd op deze post het kan niet meer anders mensen!!!!11!
pi_202417170
Toch wel weer een pakje van mijn hart, mede door de redenen die hierboven worden genoemd vind ik Maan niet een inzending die onderscheidend is. Ik vind haar muziek ook niet mijn ding, dat helpt ook niet natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 december 2021 @ 11:56:36 #301
163650 Greys
pi_202417314
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:33 schreef Em31 het volgende:
Een onbekend iemand kan natuurlijk ook
[ instagram ]
Als ik zo even snel luister naar een paar fragmentjes is dat echt het Ilse-genre. Dan krijg je wel weer de 'weeeeer kuntrie' roepers. (Ik hou zelf van kuntrie dus mij hoor je niet. :D)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')