het is een blaffen, blaffen niet bijten beestje, dus kan gewoon losquote:Op donderdag 9 september 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:maxi-mus houd je hond eens wat strakker aan zijn riem
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een blaffen, blaffen niet bijten beestje, dus kan gewoon los
Ik vrees dat deze review niet veel soeps zal zijnquote:
Ik ga dit straks meteen kijken.quote:
Godverdomme een blik tomatensoep, wat origineel weer.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Godverdomme een blik tomatensoep, wat origineel weer.
Getwijfeld, maar toch een like gezet.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze review niet veel soeps zal zijn
00:38quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
00:38
Graag een gifje.
@:zipportal
27 augustus, hoezo nieuw?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:06 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Taghi Podcast is uit. @:Nober
https://podcastluisteren.(...)weeft-ook-boven-Eris
Kritiek prima maar ik ga wel aangifte doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:12 schreef Nober het volgende:
Willem Podcast van afgelopen vrijdag:
https://art19.com/shows/d(...)es/19c61449-8480-40e
[..]
27 augustus, hoezo nieuw?
Ik blijf me verbazen dat, ondanks alle goedbedoelde adviezen, Braddie nog steeds geen poging doet om er iets van smaak of kruiden aan toe te voegen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Is deze video al besproken? Braddie doet aan wraps met plakken kaas.
@:Drizzt_DoUrden
Jouw stroopadvies wordt verworpen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat, ondanks alle goedbedoelde adviezen, Braddie nog steeds geen poging doet om er iets van smaak of kruiden aan toe te voegen.
Misschien moet Braddie zich aanmelden bij Tafeltje dekje.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat, ondanks alle goedbedoelde adviezen, Braddie nog steeds geen poging doet om er iets van smaak of kruiden aan toe te voegen.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien moet Braddie zich aanmelden bij Tafeltje dekje.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien moet Braddie zich aanmelden bij Tafeltje dekje.
Mijn advocate Weski ziet het met vertrouwen tegemoet.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kritiek prima maar ik ga wel aangifte doen.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Het lijkt me tijd voor een spuitje.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:maxi-mus houd je hond eens wat strakker aan zijn riem
@Scrummiequote:Op donderdag 9 september 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt me tijd voor een spuitje.
TR gezet voor doodsverwensing.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt me tijd voor een spuitje.
Een vaccin bedoelde ik!quote:Op donderdag 9 september 2021 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TR gezet voor doodsverwensing.
Als je een review wilt luisteren over die docu van Feyenoord kan ik je dit aanraden: (wel eerst een hoop tv geneuzel, begint rond 30 minuten dacht ik)quote:Op donderdag 9 september 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht, dit topic lijkt weer het bolwerk te zijn van de Braddie stalkers.
doei
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een review wilt luisteren over die docu van Feyenoord kan ik je dit aanraden: (wel eerst een hoop tv geneuzel, begint rond 30 minuten dacht ik)
[ twitter ]
Die heeft zichzelf op zijn Arno Vermeulens uitgenodigd, hij is 'baas' van dag en nacht media die de podcast maken. (lol)quote:Op donderdag 9 september 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.
Had dan gewoon lekker MichelGOD uitgenodigd. Die kan dit soort dingen altijd heerlijk duiden.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf op zijn Arno Vermeulens uitgenodigd, hij is 'baas' van dag en nacht media die de podcast maken. (lol)
Bestsellerauteurtje zal er niet gratis gaan zitten. Neem aan dat ze het nog wel meenemen in hunnie eigen podcast.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Had dan gewoon lekker MichelGOD uitgenodigd. Die kan dit soort dingen altijd heerlijk duiden.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht, dit topic lijkt weer het bolwerk te zijn van de Braddie stalkers.
doei
Gaaf land.quote:In Rotterdamse wijken komt tot de helft van de verkochte woningen in handen van beleggers
Van Gaal zei dat Frenkie en Memphis nu bij de wereldtop spelenquote:Op donderdag 9 september 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1435943470024249350
het alziend oog ontgaat niets
Als jij niet heel snel ophoudt met Gurneyisbestoke te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Er blijft helemaal niets over van @:gurneyisbestoke in het Feijenoordtopic
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wie speelt er voor Australie
Waarom moet een nieuwe spelers gaan hooghouden? Op Witschge na houdt niemand een baal hoog tijdens een wedstrijd.quote:
Ben je wel een neger dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nee.quote:
Maar je hebt wel stiekem gekeken tochquote:
Waardeloze flut fa ben je ook hequote:
Geen idee nog.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlasagne bolognese met groentenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ad is een soort pino van sesamstraatquote:
En twee bruine boterhammen?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Runderlasagne bolognese met groenten
Dat was de lunch, met rosbief.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En twee bruine boterhammen?
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negerenquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negeren
Lekkerquote:
Waarom niet voor mijn postsquote:Op donderdag 9 september 2021 18:10 schreef Coco het volgende:
SC doorgelezen.
Likes hier en daar uitgedeeld.
Likes worden niet besproken.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom niet voor mijn posts
Naja zeg pikkenlikkerquote:
Die pantelic podcast zit vol met Brabanders, intens triest. Vreselijk lelijke club dat Ajax, trekt alleen successupportertjes aan.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.
Als je de hele dag vretend op je bank achter je pc een vorm van leven wilt noemen. Absoluut.quote:
Ik heb net ook lekker ijs gegeten, wat een weertje.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Weer even wat ijs uit de bak halen. @:Oriente
Genot ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net ook lekker ijs gegeten, wat een weertje.
Dit kan ik eigenlijk alleen maar beamen en een like gevenquote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die pantelic podcast zit vol met Brabanders, intens triest. Vreselijk lelijke club dat Ajax, trekt alleen successupportertjes aan.
Alleen jammer dat hij niet van de Pantalic podcast is, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan ik eigenlijk alleen maar beamen en een like geven
Oh geen idee, ik heb dat podcastje vanzelfsprekend nog nooit geluisterdquote:Op donderdag 9 september 2021 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet van de Pantalic podcast is, maar dit geheel terzijde.
airco weer niet hoeven gebruiken. Vroeg donker in de avond genot.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot ja.
En dan heb je nog figuren die gaan lopen klagen dat het te benauwd zou zijn. Zijn vast viesdik.
@:Snowsquall
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb net gestofzuigd maar daar is het niet echt weer voor
Dit even ter info
Dus eigenlijk beaam je dingen waar je stiekem niks van af weet?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik heb dat podcastje vanzelfsprekend nog nooit geluisterd
Ik heb alleen die @:arcinho geblokkeerd op twitter. Ik weet niet meer waarom maar meestal ben je dan een ontzettende teringdebiel.
Rambodirk spreekt eigenlijk altijd in feitelijkheden.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beaam je dingen waar je stiekem niks van af weet?
Ja dit hebben we een maand geleden ook al behandeld Hans.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:03 schreef Caland het volgende:
Oh nee wacht, hij heeft mij geblokkeerd. Dat was het. Ook dan ben je uiteraard een teringdebiel.
quote:
Straks is hij vastgeroest als je hem wel weer wil gebruikenquote:Op donderdag 9 september 2021 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
airco weer niet hoeven gebruiken. Vroeg donker in de avond genot.
Calimero-gedrag is ook niet echt Rotterdams.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn overigens opvallend weinig vervelende Feyenoord twitteraars.
Wel heel veel kleinzerig PSV volk.
Ja prima te doen. Ook niet zo achterlijk vroeg licht.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
airco weer niet hoeven gebruiken. Vroeg donker in de avond genot.
Terecht. Kut Google.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:46 schreef Caland het volgende:
Apple tv kan niet via chromecast@:scrummie
Wtf
Alles en iedereen gaat naar de klote dit seizoen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
La Casa de Papel seizoen 5, anderhalve aflevering: 2/10. Jezus christus wat is dit slecht.
Wat een langdradige review zegquote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
La Casa de Papel seizoen 5, anderhalve aflevering: 2/10. Jezus christus wat is dit slecht.
Een zware bevalling inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Zou het niet doen nee, na seizoen 2 is het bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een langdradige review zeg
Ik ben ergens afgehaakt bij seizoen 2 ofzo maar vond het toen nog wel spannend. Niet verder kijken dus?
Dat is al seizoenen lang kut.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Leuk zeg! Een date met de dikke mevrouw?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik ga woensdag trouwens naar een try out van Tim Fransen @:maxi-mus
Nee.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg! Een date met de dikke mevrouw?
Betaal je voor zo'n try out ook de volle mep?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.![]()
Met mijn neef. Die is niet dik!
Ha leuk een date met je neef!quote:Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.![]()
Met mijn neef. Die is niet dik!
Nee, 17,50. Maar zo extreem bekend is hij volgens mij ook niet al staat hij wel op netflixquote:Op donderdag 9 september 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Betaal je voor zo'n try out ook de volle mep?
Like gegevenquote:Op donderdag 9 september 2021 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ha leuk een date met je neef!
@:jancees
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt, omdat ik 'm al gezien heb.quote:
Je zou verwachten dat iemand die zo goed is in eten ook wel aardig kan koken maar niets is minder zwaar.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Is deze video al besproken? Braddie doet aan wraps met plakken kaas.
@:Drizzt_DoUrden
Waarom?quote:
Is dat nog bezig? Bah.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Omdat je een verschrikkelijke dieptrieste mongool bent als je er zo mee bezig bent zoals een aantal hier.quote:
eensquote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je een verschrikkelijke dieptrieste mongool bent als je er zo mee bezig bent zoals een aantal hier.
Opflikkeren met dat gedram over Braddie. Stelletje dieptrieste teringmongolen. Doe godverdomme gewoon eens normaal over die gast.
(woest)
Jeetje zegquote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je een verschrikkelijke dieptrieste mongool bent als je er zo mee bezig bent zoals een aantal hier.
Opflikkeren met dat gedram over Braddie. Stelletje dieptrieste teringmongolen. Doe godverdomme gewoon eens normaal over die gast.
(woest)
Een meme zoals zovelen. Stel je gewoon niet zo aan.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
(woest)
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een meme zoals zovelen. Stel je gewoon niet zo aan.
Dat was in de eerste twee seizoenen al een slechte soap. Waar gaat het nu nog over dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was in de eerste twee seizoenen al een slechte soap. Waar gaat het nu nog over dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2021 21:20:01 ]
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]Doet een beetje denken aan Prison Break, gewoon het plot weer herhalen om het uit te melken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er had best ergens een goede miniserie gezeten in La Casa de Papel, als je alle rotzooi eruit gooit.Oh.
daarom die overrated troep niet verder kijkenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan Prison Break, gewoon het plot weer herhalen om het uit te melken.
Er had best ergens een goede miniserie gezeten in La Casa de Papel, als je alle rotzooi eruit gooit.
(lol)quote:-Atypical is een Amerikaanse comedy-drama streaming tv-serie gemaakt door Robia Rashid voor Netflix. Het richt zich op het leven van de 18-jarige Sam Gardner, die zich in het autismespectrum bevindt.
Start up al gezien? echt wat voor jou.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:37 schreef aTypisch het volgende:
al heb ik laatst Atypical zitten kijken op Netflix
[..]
(lol)
het was geen leuke serie
neequote:Op donderdag 9 september 2021 21:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Start up al gezien? echt wat voor jou.
Atypical vond ik wel een goede serie eigenlijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:37 schreef aTypisch het volgende:
al heb ik laatst Atypical zitten kijken op Netflix
[..]
(lol)
het was geen leuke serie
ik vond het nogal saai, maar vond de hoofdpersoon erg goed acteren dus dan kom ik er wel doorheenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Atypical vond ik wel een goede serie eigenlijk.
Ah ja. Het is wel een serie die je moet liggen. Heb op mijn studie best wel wat vakken gevolgd over autisme en opvoeding dus dan is een serie die de gezinsdynamieken daarbij omschrijft wel interessant natuurlijk. Heb sowieso wel een zwak voor coming of age verhalen.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond het nogal saai, maar vond de hoofdpersoon erg goed acteren dus dan kom ik er wel doorheen
de vrouw des huizes vond het wel erg leuk, dus dan zet je door
Ik kijk nu Rome.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom die overrated troep niet verder kijken
Dat is één van de beste series ooit. Ik zeg het gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu Rome.
Dat is wel een aardige serie.
Zo dan. Dit zijn uitspraken op little friday.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is één van de beste series ooit. Ik zeg het gewoon hoor.
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had je hoger zitten dan dit.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thumbnail gezienquote:
bitcoin hoop ikquote:Op donderdag 9 september 2021 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Toch aan de crypto gegaan.
@:atypisch
Augustus volwassen en de Egyptenaren die erbij komen. Werelds man.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Seizoen 2 is afgeraffeld.
wow spoilersquote:Op donderdag 9 september 2021 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Augustus volwassen en de Egyptenaren die erbij komen. Werelds man.
Grootste deel ja. Voor de kinderen 100%.quote:
zeker voor de kinderen veilig opslaan!quote:Op donderdag 9 september 2021 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grootste deel ja. Voor de kinderen 100%.
Kinderen komen er zelf niet aan. Ik duw daar gewoon iedere maand 100 bij. Als ze 18 worden kunnen ze er bij.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker voor de kinderen veilig opslaan!
https://www.lopp.net/bitcoin-information/security.html
check de cold storage guides
niet hier posten, maar je moet goed nadenken over hoe je het opslaatquote:Op donderdag 9 september 2021 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kinderen komen er zelf niet aan. Ik duw daar gewoon iedere maand 100 bij. Als ze 18 worden kunnen ze er bij.
die over alzheimer?quote:Op donderdag 9 september 2021 23:37 schreef Caland het volgende:
Turning point gekeken. @:buitendam
Prima docu maar wel een beetje biased zoals veel netflix docu’s helaas.
7.5/10
Excuus voor de lange review @:ggmm @:lenny_leonard
Van mij mogen ze wel vaker dit soort historische series maken met een groot budget.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In anderhalve dag alle afleveringen gekeken. Iedere docu die Amerika wegzet als notoire domoren krijgt standaard een 8/10 van mij.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:37 schreef Caland het volgende:
7.5/10
100%quote:Op donderdag 9 september 2021 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel vaker dit soort historische series maken met een groot budget.
Dit ga ik niet helemaal zitten lezenquote:Op donderdag 9 september 2021 23:37 schreef Caland het volgende:
7.5/10
Amerika booquote:Op donderdag 9 september 2021 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ga ik niet helemaal zitten lezen
Samenvatting?
Weer een believerquote:Op donderdag 9 september 2021 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Toch aan de crypto gegaan.
@:atypisch
amerika altijd booquote:Op donderdag 9 september 2021 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Amerika boo
Moslims soort van gelijk
quote:Op donderdag 9 september 2021 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:caland wat ga je mij lopen negeren vieze gore pisnicht
wie ben jijquote:Op donderdag 9 september 2021 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:caland wat ga je mij lopen negeren vieze gore pisnicht
[..]
amerika altijd boo
Wow racistquote:Op donderdag 9 september 2021 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat iemand die zo goed is in eten ook wel aardig kan koken maar niets is minder zwaar.
Jeetjequote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
(woest)
Horen we nu weer wel bij elkaar?quote:
Ja jij wilde opeens scheiden. Met je boze taalgebruik.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Horen we nu weer wel bij elkaar?
ik vind dit niet zo'n chiq taalgebruik van een FAquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:13 schreef GGMM het volgende:
Kan deze onzin lekker in KLB?
Of ONZ?
Of beter nog sodemieter helemaal op
Sorry hoorquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jij wilde opeens scheiden. Met je boze taalgebruik.
Xoxoquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:12 schreef Elan het volgende:
Echt even een poos flink van wakker gelegen.
Van mij?quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:13 schreef GGMM het volgende:
Kan deze onzin lekker in KLB?
Of ONZ?
Of beter nog sodemieter helemaal op
Fop-FA's gonna fopquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik vind dit niet zo'n chiq taalgebruik van een FA
Sorry makker. VBL dient een warm bad te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen onze gasten. @:boze_eend
die kans is zelfs aanwezig als je er wel verstand van hebtquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe badkamer uitzoeken en aangezien ik daar geen interesse in én verstand van heb ga ik vast niet worden opgelicht.
decadentquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe badkamer uitzoeken en aangezien ik daar geen interesse in én verstand van heb ga ik vast niet worden opgelicht.
Dit doet mij deugd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kans is zelfs aanwezig als je er wel verstand van hebt
quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:36 schreef Buitendam het volgende:
Geen zin in vandaag. Zo hulp in de huishouding. Wil geen geouwehoer aan m'n kop.quote:
Leuk, doe je moeder de groeten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag. Zo hulp in de huishouding. Wil geen geouwehoer aan m'n kop.
Je hebt een moeder-fetish.quote:
Altijd goed op letten of de verkoper wel aantekeningen maakt heb ik mij wel eens laten vertellenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:36 schreef Buitendam het volgende:
Zal volgende keer even een foto maken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit foto's.
@:Caland @:Coco en ik vinden dit erg jammer
morgen weer wat halen denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(lol)
Hier haal ik altijd mijn visje, ter info.
Was weer leuk ja, ik kan altijd wel genieten van Martijn als hij het over Amsterrdam/Ajax heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Erg leuk Dick voor mekaar podcastje weer deze week
@:scrummie @:maxi-mus
Verbaasde mij ook dat hij bij die avond was geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was weer leuk ja, ik kan altijd wel genieten van Martijn als hij het over Amsterrdam/Ajax heeft.
Collegialiteit denk ik, Freek was ook bij die PSV avond. Of wellicht wat tips opdoen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook dat hij bij die avond was geweest.
leuke podcast jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Dit weekend even luisteren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Wat voor hulp heb je? Ik gok steunkousjes aan doen enzo?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag. Zo hulp in de huishouding. Wil geen geouwehoer aan m'n kop.
Tafeltje dekje.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor hulp heb je? Ik gok steunkousjes aan doen enzo?
Lekker manquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:02 schreef fetX het volgende:
Godverdomme zeg. Bijna weekend![]()
@:caland @:coco
Klap in het gezicht van de zorg. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dit weekend 2x voetballen. Genot. En morgen een 'festival' op privéterrein hier in de buurt.
Ik heb twee prikken gehad, ze kunnen de tering krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg. @:Lenny_Leonard
Gewoon meteen even een signaal afgeven.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:19 schreef Caland het volgende:
Morgen tweede bekerwedstrijd tegen een team die vorig jaar nog A/onder 19 waren
Dat wordt weer de tong op de schoen dus, erg vervelend
Ja dat is altijd wel het leuke tegen dat soort teams, je schopt er twee over de boarding en ze durven geen duel meer aan te gaanquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon meteen even een signaal afgeven.
ik heb daar een knieband door gescheurd, ik zat in zo'n jong team toen, ripquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel het leuke tegen dat soort teams, je schopt er twee over de boarding en ze durven geen duel meer aan te gaan
Spelen ook nog eens thuis met een erg neutrale scheids
`quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor hulp heb je? Ik gok steunkousjes aan doen enzo?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb twee prikken gehad, ze kunnen de tering krijgen.
Welverdiende like gezet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
MED / Ama gaat verder in het zwart
hahahahha
Wie?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
hahahahha
was te verwachten jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
hahahahha
Laat je de mond niet snoeren maat. Het is hier geen Noord-Korea.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga hier niets meer over zeggen, straks krijg ik weer dreigende dm's.
Laat ze komen dan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga hier niets meer over zeggen, straks krijg ik weer dreigende dm's.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat je de mond niet snoeren maat. Het is hier geen Noord-Korea.
Hier geef ik geen like voor. DannyGOD.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een mes in de rug van @:danny krijgen, je zou voor minder.
Jeetje zegquote:Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Ik heb er meestal ook meteen weer spijt van.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik stap niet zo vaak uit het warme bad van VBL/DRT
NWS is vaak ook wel een erg leuke rubriek. Allemaal jonge Tsjerrietjes.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:26 schreef Coco het volgende:
Ik stap niet zo vaak uit het warme bad van VBL/DRT
Hond in brandend huis.gifquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het forum staat in de fik en meneer gaat lunchen.
Huhquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:ama
GGMM vindt het niet erg dat je vertrekt!
Van al die moderators hier op VBL kun je juist niet zeggen dat ze al veel te veel tijd aan dit afgetakelde kutforum hebben gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doen we een apart CL topic voor Sporting - Ajax?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:37 schreef GGMM het volgende:
Even een topic over ADO geopend.
VBL / Bom onder ADO: licentie op losse schroeven
Ben ik je mooi voor @:tong80
Dat zou ik wel leuk vinden, ja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doen we een apart CL topic voor Sporting - Ajax?
Maak ik daar even werk van. Ik ben er waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik wel leuk vinden, ja.
(Al ben ik uiteraard zelf niet aanwezig tijdens die wedstrijd)
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maak ik daar even werk van. Ik ben er waarschijnlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel weer een heel verschil met gisteren. Erg jammer.
Deze aardbol is zeker prachtig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je was op deze prachtige aardbol.
Be the change you wish to see in the worldquote:Op vrijdag 10 september 2021 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze aardbol is zeker prachtig.
En als we allemaal ons steentje bijdragen dan blijft dat ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |