Een zware bevalling inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
La Casa de Papel seizoen 5, anderhalve aflevering: 2/10. Jezus christus wat is dit slecht.
Zou het niet doen nee, na seizoen 2 is het bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een langdradige review zeg
Ik ben ergens afgehaakt bij seizoen 2 ofzo maar vond het toen nog wel spannend. Niet verder kijken dus?
Dat is al seizoenen lang kut.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
La Casa de Papel seizoen 5, anderhalve aflevering: 2/10. Jezus christus wat is dit slecht.
Leuk zeg! Een date met de dikke mevrouw?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik ga woensdag trouwens naar een try out van Tim Fransen @:maxi-mus
Nee.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg! Een date met de dikke mevrouw?
Betaal je voor zo'n try out ook de volle mep?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.![]()
Met mijn neef. Die is niet dik!
Ha leuk een date met je neef!quote:Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.![]()
Met mijn neef. Die is niet dik!
Nee, 17,50. Maar zo extreem bekend is hij volgens mij ook niet al staat hij wel op netflixquote:Op donderdag 9 september 2021 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Betaal je voor zo'n try out ook de volle mep?
Like gegevenquote:Op donderdag 9 september 2021 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ha leuk een date met je neef!
@:jancees
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt, omdat ik 'm al gezien heb.quote:
Je zou verwachten dat iemand die zo goed is in eten ook wel aardig kan koken maar niets is minder zwaar.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Is deze video al besproken? Braddie doet aan wraps met plakken kaas.
@:Drizzt_DoUrden
Waarom?quote:
Is dat nog bezig? Bah.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Omdat je een verschrikkelijke dieptrieste mongool bent als je er zo mee bezig bent zoals een aantal hier.quote:
eensquote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je een verschrikkelijke dieptrieste mongool bent als je er zo mee bezig bent zoals een aantal hier.
Opflikkeren met dat gedram over Braddie. Stelletje dieptrieste teringmongolen. Doe godverdomme gewoon eens normaal over die gast.
(woest)
Jeetje zegquote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je een verschrikkelijke dieptrieste mongool bent als je er zo mee bezig bent zoals een aantal hier.
Opflikkeren met dat gedram over Braddie. Stelletje dieptrieste teringmongolen. Doe godverdomme gewoon eens normaal over die gast.
(woest)
Een meme zoals zovelen. Stel je gewoon niet zo aan.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
(woest)
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een meme zoals zovelen. Stel je gewoon niet zo aan.
Dat was in de eerste twee seizoenen al een slechte soap. Waar gaat het nu nog over dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |