Als je de hele dag vretend op je bank achter je pc een vorm van leven wilt noemen. Absoluut.quote:
Ik heb net ook lekker ijs gegeten, wat een weertje.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Weer even wat ijs uit de bak halen. @:Oriente
Genot ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net ook lekker ijs gegeten, wat een weertje.
Dit kan ik eigenlijk alleen maar beamen en een like gevenquote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die pantelic podcast zit vol met Brabanders, intens triest. Vreselijk lelijke club dat Ajax, trekt alleen successupportertjes aan.
Alleen jammer dat hij niet van de Pantalic podcast is, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan ik eigenlijk alleen maar beamen en een like geven
Oh geen idee, ik heb dat podcastje vanzelfsprekend nog nooit geluisterdquote:Op donderdag 9 september 2021 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet van de Pantalic podcast is, maar dit geheel terzijde.
airco weer niet hoeven gebruiken. Vroeg donker in de avond genot.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot ja.
En dan heb je nog figuren die gaan lopen klagen dat het te benauwd zou zijn. Zijn vast viesdik.
@:Snowsquall
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb net gestofzuigd maar daar is het niet echt weer voor
Dit even ter info
Dus eigenlijk beaam je dingen waar je stiekem niks van af weet?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik heb dat podcastje vanzelfsprekend nog nooit geluisterd
Ik heb alleen die @:arcinho geblokkeerd op twitter. Ik weet niet meer waarom maar meestal ben je dan een ontzettende teringdebiel.
Rambodirk spreekt eigenlijk altijd in feitelijkheden.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beaam je dingen waar je stiekem niks van af weet?
Ja dit hebben we een maand geleden ook al behandeld Hans.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:03 schreef Caland het volgende:
Oh nee wacht, hij heeft mij geblokkeerd. Dat was het. Ook dan ben je uiteraard een teringdebiel.
quote:
Straks is hij vastgeroest als je hem wel weer wil gebruikenquote:Op donderdag 9 september 2021 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
airco weer niet hoeven gebruiken. Vroeg donker in de avond genot.
Calimero-gedrag is ook niet echt Rotterdams.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn overigens opvallend weinig vervelende Feyenoord twitteraars.
Wel heel veel kleinzerig PSV volk.
Ja prima te doen. Ook niet zo achterlijk vroeg licht.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
airco weer niet hoeven gebruiken. Vroeg donker in de avond genot.
Terecht. Kut Google.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:46 schreef Caland het volgende:
Apple tv kan niet via chromecast@:scrummie
Wtf
Alles en iedereen gaat naar de klote dit seizoen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
La Casa de Papel seizoen 5, anderhalve aflevering: 2/10. Jezus christus wat is dit slecht.
Wat een langdradige review zegquote:Op donderdag 9 september 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
La Casa de Papel seizoen 5, anderhalve aflevering: 2/10. Jezus christus wat is dit slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |