Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een review wilt luisteren over die docu van Feyenoord kan ik je dit aanraden: (wel eerst een hoop tv geneuzel, begint rond 30 minuten dacht ik)
[ twitter ]
Die heeft zichzelf op zijn Arno Vermeulens uitgenodigd, hij is 'baas' van dag en nacht media die de podcast maken. (lol)quote:Op donderdag 9 september 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.
Had dan gewoon lekker MichelGOD uitgenodigd. Die kan dit soort dingen altijd heerlijk duiden.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf op zijn Arno Vermeulens uitgenodigd, hij is 'baas' van dag en nacht media die de podcast maken. (lol)
Bestsellerauteurtje zal er niet gratis gaan zitten. Neem aan dat ze het nog wel meenemen in hunnie eigen podcast.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Had dan gewoon lekker MichelGOD uitgenodigd. Die kan dit soort dingen altijd heerlijk duiden.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht, dit topic lijkt weer het bolwerk te zijn van de Braddie stalkers.
doei
Gaaf land.quote:In Rotterdamse wijken komt tot de helft van de verkochte woningen in handen van beleggers
Van Gaal zei dat Frenkie en Memphis nu bij de wereldtop spelenquote:Op donderdag 9 september 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1435943470024249350
het alziend oog ontgaat niets
Als jij niet heel snel ophoudt met Gurneyisbestoke te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Er blijft helemaal niets over van @:gurneyisbestoke in het Feijenoordtopic
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wie speelt er voor Australie
Waarom moet een nieuwe spelers gaan hooghouden? Op Witschge na houdt niemand een baal hoog tijdens een wedstrijd.quote:
Ben je wel een neger dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nee.quote:
Maar je hebt wel stiekem gekeken tochquote:
Waardeloze flut fa ben je ook hequote:
Geen idee nog.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlasagne bolognese met groentenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ad is een soort pino van sesamstraatquote:
En twee bruine boterhammen?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Runderlasagne bolognese met groenten
Dat was de lunch, met rosbief.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En twee bruine boterhammen?
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negerenquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negeren
Lekkerquote:
Waarom niet voor mijn postsquote:Op donderdag 9 september 2021 18:10 schreef Coco het volgende:
SC doorgelezen.
Likes hier en daar uitgedeeld.
Likes worden niet besproken.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom niet voor mijn posts
Naja zeg pikkenlikkerquote:
Die pantelic podcast zit vol met Brabanders, intens triest. Vreselijk lelijke club dat Ajax, trekt alleen successupportertjes aan.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |