Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wie speelt er voor Australie
Waarom moet een nieuwe spelers gaan hooghouden? Op Witschge na houdt niemand een baal hoog tijdens een wedstrijd.quote:
Ben je wel een neger dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nee.quote:
Maar je hebt wel stiekem gekeken tochquote:
Waardeloze flut fa ben je ook hequote:
Geen idee nog.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlasagne bolognese met groentenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ad is een soort pino van sesamstraatquote:
En twee bruine boterhammen?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Runderlasagne bolognese met groenten
Dat was de lunch, met rosbief.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En twee bruine boterhammen?
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negerenquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negeren
Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |