Maar je hebt wel stiekem gekeken tochquote:
Waardeloze flut fa ben je ook hequote:
Geen idee nog.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Runderlasagne bolognese met groentenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ad is een soort pino van sesamstraatquote:
En twee bruine boterhammen?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Runderlasagne bolognese met groenten
Dat was de lunch, met rosbief.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En twee bruine boterhammen?
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negerenquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat kost meer moeite, dit passief-aggressieve gifje maken om te laten zien dat het je niet interesseert, of het gewoon negeren
Lekkerquote:
Waarom niet voor mijn postsquote:Op donderdag 9 september 2021 18:10 schreef Coco het volgende:
SC doorgelezen.
Likes hier en daar uitgedeeld.
Likes worden niet besproken.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom niet voor mijn posts
Naja zeg pikkenlikkerquote:
Die pantelic podcast zit vol met Brabanders, intens triest. Vreselijk lelijke club dat Ajax, trekt alleen successupportertjes aan.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.
Als je de hele dag vretend op je bank achter je pc een vorm van leven wilt noemen. Absoluut.quote:
Ik heb net ook lekker ijs gegeten, wat een weertje.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Weer even wat ijs uit de bak halen. @:Oriente
Genot ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net ook lekker ijs gegeten, wat een weertje.
Dit kan ik eigenlijk alleen maar beamen en een like gevenquote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die pantelic podcast zit vol met Brabanders, intens triest. Vreselijk lelijke club dat Ajax, trekt alleen successupportertjes aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |