Mijn advocate Weski ziet het met vertrouwen tegemoet.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kritiek prima maar ik ga wel aangifte doen.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Het lijkt me tijd voor een spuitje.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:maxi-mus houd je hond eens wat strakker aan zijn riem
@Scrummiequote:Op donderdag 9 september 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt me tijd voor een spuitje.
TR gezet voor doodsverwensing.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt me tijd voor een spuitje.
Een vaccin bedoelde ik!quote:Op donderdag 9 september 2021 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TR gezet voor doodsverwensing.
Als je een review wilt luisteren over die docu van Feyenoord kan ik je dit aanraden: (wel eerst een hoop tv geneuzel, begint rond 30 minuten dacht ik)quote:Op donderdag 9 september 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht, dit topic lijkt weer het bolwerk te zijn van de Braddie stalkers.
doei
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een review wilt luisteren over die docu van Feyenoord kan ik je dit aanraden: (wel eerst een hoop tv geneuzel, begint rond 30 minuten dacht ik)
[ twitter ]
Die heeft zichzelf op zijn Arno Vermeulens uitgenodigd, hij is 'baas' van dag en nacht media die de podcast maken. (lol)quote:Op donderdag 9 september 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nodigen ze een pleurisjood uit om over een Feyenoorddocu te gaan praten. Nee, ik sla uit principe over en ben ook woedend hierover.
Had dan gewoon lekker MichelGOD uitgenodigd. Die kan dit soort dingen altijd heerlijk duiden.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf op zijn Arno Vermeulens uitgenodigd, hij is 'baas' van dag en nacht media die de podcast maken. (lol)
Bestsellerauteurtje zal er niet gratis gaan zitten. Neem aan dat ze het nog wel meenemen in hunnie eigen podcast.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Had dan gewoon lekker MichelGOD uitgenodigd. Die kan dit soort dingen altijd heerlijk duiden.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht, dit topic lijkt weer het bolwerk te zijn van de Braddie stalkers.
doei
Gaaf land.quote:In Rotterdamse wijken komt tot de helft van de verkochte woningen in handen van beleggers
Van Gaal zei dat Frenkie en Memphis nu bij de wereldtop spelenquote:Op donderdag 9 september 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1435943470024249350
het alziend oog ontgaat niets
Als jij niet heel snel ophoudt met Gurneyisbestoke te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
Er blijft helemaal niets over van @:gurneyisbestoke in het Feijenoordtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |