Was weer leuk ja, ik kan altijd wel genieten van Martijn als hij het over Amsterrdam/Ajax heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Erg leuk Dick voor mekaar podcastje weer deze week
@:scrummie @:maxi-mus
Verbaasde mij ook dat hij bij die avond was geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was weer leuk ja, ik kan altijd wel genieten van Martijn als hij het over Amsterrdam/Ajax heeft.
Collegialiteit denk ik, Freek was ook bij die PSV avond. Of wellicht wat tips opdoen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook dat hij bij die avond was geweest.
leuke podcast jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Dit weekend even luisteren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Wat voor hulp heb je? Ik gok steunkousjes aan doen enzo?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag. Zo hulp in de huishouding. Wil geen geouwehoer aan m'n kop.
Tafeltje dekje.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor hulp heb je? Ik gok steunkousjes aan doen enzo?
Lekker manquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:02 schreef fetX het volgende:
Godverdomme zeg. Bijna weekend![]()
@:caland @:coco
Klap in het gezicht van de zorg. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dit weekend 2x voetballen. Genot. En morgen een 'festival' op privéterrein hier in de buurt.
Ik heb twee prikken gehad, ze kunnen de tering krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg. @:Lenny_Leonard
Gewoon meteen even een signaal afgeven.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:19 schreef Caland het volgende:
Morgen tweede bekerwedstrijd tegen een team die vorig jaar nog A/onder 19 waren
Dat wordt weer de tong op de schoen dus, erg vervelend
Ja dat is altijd wel het leuke tegen dat soort teams, je schopt er twee over de boarding en ze durven geen duel meer aan te gaanquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon meteen even een signaal afgeven.
ik heb daar een knieband door gescheurd, ik zat in zo'n jong team toen, ripquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel het leuke tegen dat soort teams, je schopt er twee over de boarding en ze durven geen duel meer aan te gaan
Spelen ook nog eens thuis met een erg neutrale scheids
`quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat voor hulp heb je? Ik gok steunkousjes aan doen enzo?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb twee prikken gehad, ze kunnen de tering krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |