quote:Op donderdag 9 september 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was in de eerste twee seizoenen al een slechte soap. Waar gaat het nu nog over dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2021 21:20:01 ]
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]Doet een beetje denken aan Prison Break, gewoon het plot weer herhalen om het uit te melken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er had best ergens een goede miniserie gezeten in La Casa de Papel, als je alle rotzooi eruit gooit.Oh.
daarom die overrated troep niet verder kijkenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan Prison Break, gewoon het plot weer herhalen om het uit te melken.
Er had best ergens een goede miniserie gezeten in La Casa de Papel, als je alle rotzooi eruit gooit.
(lol)quote:-Atypical is een Amerikaanse comedy-drama streaming tv-serie gemaakt door Robia Rashid voor Netflix. Het richt zich op het leven van de 18-jarige Sam Gardner, die zich in het autismespectrum bevindt.
Start up al gezien? echt wat voor jou.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:37 schreef aTypisch het volgende:
al heb ik laatst Atypical zitten kijken op Netflix
[..]
(lol)
het was geen leuke serie
neequote:Op donderdag 9 september 2021 21:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Start up al gezien? echt wat voor jou.
Atypical vond ik wel een goede serie eigenlijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:37 schreef aTypisch het volgende:
al heb ik laatst Atypical zitten kijken op Netflix
[..]
(lol)
het was geen leuke serie
ik vond het nogal saai, maar vond de hoofdpersoon erg goed acteren dus dan kom ik er wel doorheenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Atypical vond ik wel een goede serie eigenlijk.
Ah ja. Het is wel een serie die je moet liggen. Heb op mijn studie best wel wat vakken gevolgd over autisme en opvoeding dus dan is een serie die de gezinsdynamieken daarbij omschrijft wel interessant natuurlijk. Heb sowieso wel een zwak voor coming of age verhalen.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond het nogal saai, maar vond de hoofdpersoon erg goed acteren dus dan kom ik er wel doorheen
de vrouw des huizes vond het wel erg leuk, dus dan zet je door
Ik kijk nu Rome.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom die overrated troep niet verder kijken
Dat is één van de beste series ooit. Ik zeg het gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu Rome.
Dat is wel een aardige serie.
Zo dan. Dit zijn uitspraken op little friday.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is één van de beste series ooit. Ik zeg het gewoon hoor.
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had je hoger zitten dan dit.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thumbnail gezienquote:
bitcoin hoop ikquote:Op donderdag 9 september 2021 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Toch aan de crypto gegaan.
@:atypisch
Augustus volwassen en de Egyptenaren die erbij komen. Werelds man.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Seizoen 2 is afgeraffeld.
wow spoilersquote:Op donderdag 9 september 2021 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Augustus volwassen en de Egyptenaren die erbij komen. Werelds man.
Grootste deel ja. Voor de kinderen 100%.quote:
zeker voor de kinderen veilig opslaan!quote:Op donderdag 9 september 2021 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grootste deel ja. Voor de kinderen 100%.
Kinderen komen er zelf niet aan. Ik duw daar gewoon iedere maand 100 bij. Als ze 18 worden kunnen ze er bij.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker voor de kinderen veilig opslaan!
https://www.lopp.net/bitcoin-information/security.html
check de cold storage guides
niet hier posten, maar je moet goed nadenken over hoe je het opslaatquote:Op donderdag 9 september 2021 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kinderen komen er zelf niet aan. Ik duw daar gewoon iedere maand 100 bij. Als ze 18 worden kunnen ze er bij.
die over alzheimer?quote:Op donderdag 9 september 2021 23:37 schreef Caland het volgende:
Turning point gekeken. @:buitendam
Prima docu maar wel een beetje biased zoals veel netflix docu’s helaas.
7.5/10
Excuus voor de lange review @:ggmm @:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |