En die dan vullen met lava is ook al zo'n gedoequote:Op zondag 5 september 2021 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook een gracht gaan graven waar die overheen gaat en daar heb ik niet zo'n zin in.
En van onze mods was on fire.quote:Op zondag 5 september 2021 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, zijn er posts verwijderd in dit deel?![]()
In deze tab is dit post nr 303, maar in een nieuwe is het 299
Is ie daarom weer zwartquote:
Precies, veel meer gedoe dan het waard is imo.quote:Op zondag 5 september 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En die dan vullen met lava is ook al zo'n gedoe
Is gecanceld.quote:Op zondag 5 september 2021 00:58 schreef BillDauterive het volgende:
TT klopt niet helemaal hoor! nog een paar weekjes
Ja, ik zag wel een "Go Momo" voorbij komen en een aangepaste post, maar ik had niet door dat er blijkbaar meer was.quote:
Goeie kans dat dat niet eens nodig is, als je een slot al met een twijgje kan openenquote:Op zondag 5 september 2021 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, veel meer gedoe dan het waard is imo.
Een paar sleuteltjes zijn zo bijgeslepen.
Momo heeft veel bagger weggehaald.quote:
Als je ijs_beer bedoelt, die is al bijna drie weken zwart. Je moet toch wat beter gaan opletten.quote:
Serieusquote:Op zondag 5 september 2021 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je ijs_beer bedoelt, die is al bijna drie weken zwart. Je moet toch wat beter gaan opletten.
Ja, maar dat is natuurlijk niet het soort slot wat ik in die deur gezet heb.quote:Op zondag 5 september 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie kans dat dat niet eens nodig is, als je een slot al met een twijgje kan openen
Ik ben altijd serieus.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
MED / ijs_beer gaat in het zwart.
Red Bull-blikje werkt ookquote:Op zondag 5 september 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet het soort slot wat ik in die deur gezet heb.![]()
Beetje vertrouwen in mijn semiprofessionele gebeunhaas mag wel hoor.
Niet in mijn deur.quote:
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.quote:Op zondag 5 september 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag wel een "Go Momo" voorbij komen en een aangepaste post, maar ik had niet door dat er blijkbaar meer was.
Klinkt heftigquote:Op zondag 5 september 2021 01:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.
Ik zit nu zo`n 1.5 jaar op Fok maar dit was wel het ergste dat ik heb gezien,
En dan zeker in ESF
De go Momo was zeker op zijn plaats
En als Momo er niet was geweest waren Cyan en H_T er ook nog geweest.
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?quote:Op zondag 5 september 2021 01:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.
Ik zit nu zo`n 1.5 jaar op Fok maar dit was wel het ergste dat ik heb gezien,
En dan zeker in ESF
De go Momo was zeker op zijn plaats
En als Momo er niet was geweest waren Cyan en H_T er ook nog geweest.
Jullie hadden er een tijdje terug ook zo een in de KSC, avond voordat jij naar Frankrijk ging meen ik me te herinneren.quote:
Als ik ga proberen uit te leggen wat ik heb gezien geven we het te veel aandachtquote:
Precies dit.quote:Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?
[..]
klopt maar daar kijk ik er minder van op dan hierquote:Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?
[..]
Jullie hadden er een tijdje terug ook zo een in de KSC, avond voordat jij naar Frankrijk ging meen ik me te herinneren.
Dacht ik al, in dat geval heb ik er al genoeg van gezien.quote:
Die droeftoeter hopte toen ook van topic naar topic, over verschillende subfora.quote:Op zondag 5 september 2021 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt maar daar kijk ik er minder van op dan hier
zal wel een kloontje geweest zijn van deze of genequote:Op zondag 5 september 2021 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dacht ik al, in dat geval heb ik er al genoeg van gezien.
Blij dat ik het vanavond niet meekreeg dan.
[..]
Die droeftoeter hopte toen ook van topic naar topic, over verschillende subfora.
klinkt als een film over discutabele "datingsites"quote:Op zondag 5 september 2021 01:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film is weer klaar.
Weer dezelfde meid van gisteren. Onderaan bij de disclaimer staat dat het fictieve profielen zijn.
Film was ervoor.quote:Op zondag 5 september 2021 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een film over discutabele "datingsites"
Ik wilde net vragen "Wil ik weten wat voor film dit was?".quote:Op zondag 5 september 2021 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een film over discutabele "datingsites"
The Hobbit: The Desolation of Smaugquote:Op zondag 5 september 2021 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen "Wil ik weten wat voor film dit was?".
quote:Op zondag 5 september 2021 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen "Wil ik weten wat voor film dit was?".
ging dat over daten ?quote:Op zondag 5 september 2021 01:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
The Hobbit: The Desolation of Smaug
Nee, maar die reclames beginnen erna.quote:
Oh, die Hobbit-trilogie heb ik tot nu toe overgeslagen.quote:Op zondag 5 september 2021 01:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
The Hobbit: The Desolation of Smaug
De boeken zijn geweldig, maar de Hobbit boeken heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die Hobbit-trilogie heb ik tot nu toe overgeslagen.
Ik ben een fan van LotR (vooral de boeken), maar een trilogie maken van de Hobbit riekt te veel naar uitmelkerij imo.
De Hobbit zijn ook geen boeken, het is 1 boekje van net over 200 pagina's. Als je de Lord of the Rings (1400 pagina's (met appendices)) in drie films omzet, dan gaat het imo wel ver om de Hobbit ook naar drie lange films om te gaan zetten. Ik ga er dan ook volledig van uit dat er dingen bij verzonnen zijn die niet in het boek staan om die tijd op te kunnen vullen.quote:Op zondag 5 september 2021 01:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De boeken zijn geweldig, maar de Hobbit boeken heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.
lang geleden 'The Hobbit' in het Engels gelezen op de middelbare schoolquote:Op zondag 5 september 2021 01:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De boeken zijn geweldig, maar de Hobbit boeken heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.
Of er is minder uit geschrapt zoals met de LOTR films wel is gedaan.quote:Op zondag 5 september 2021 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De Hobbit zijn ook geen boeken, het is 1 boekje van net over 200 pagina's. Als je de Lord of the Rings (1400 pagina's (met appendices)) in drie films omzet, dan gaat het imo wel ver om de Hobbit ook naar drie lange films om te gaan zetten. Ik ga er dan ook volledig van uit dat er dingen bij verzonnen zijn die niet in het boek staan om die tijd op te kunnen vullen.
(en van wat ik aan (p)reviews heb gezien lijkt dat ook wel te kloppen)
Zoals ik al zei, "wat ik aan (p)reviews heb gezien", er zitten absoluut dingen in die niet in het boek zaten.quote:Op zondag 5 september 2021 02:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of er is minder uit geschrapt zoals met de LOTR films wel is gedaan.
quote:Op zondag 5 september 2021 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus al die mensen die zeggen "boek is te dik, ik wacht wel op de film", F dat, niet met deze films.![]()
Het boek lezen kost je minder tijd dan het kijken naar de films.
quote:Op zondag 5 september 2021 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, "wat ik aan (p)reviews heb gezien", er zitten absoluut dingen in die niet in het boek zaten.![]()
Daarbij, net even opgezocht. Die Hobbit trilogie duurt in totaal 474 minuten (niet eens in de extended version, dan is het 509 minuten). Ik kan dat hele boek van begin tot eind uitlezen in minder tijd dat.
Af en toe med openen kan geen kwaad hquote:
quote:
Even refreshen en jij bent ook weer oranjequote:Op zondag 5 september 2021 09:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben weer zwart en @:Koen66 is wel oranje
terwijl ik irl juist een soort van zwart benquote:Op zondag 5 september 2021 09:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben weer zwart en @:Koen66 is wel oranje
quote:Op zondag 5 september 2021 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al je voorbereidingen getroffen voor de Grand Prix?
Ben je geen Oompa Loompa?quote:Op zondag 5 september 2021 10:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl ik irl juist een soort van zwart ben
quote:
ik eet het nauwelijks zelf ivm koolhydraatarm, maar het was weekend dus nam er toch 1quote:
Gewoon nu al gaan. Kan je voor de lunch weer naar huis.quote:Op zondag 5 september 2021 09:53 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben nog een verjaardag straks, even goed timen dat we met de F1 thuis zijn
quote:
Sorry maar wat bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, de nieuwe koffieplanter is uit in FB. Genoten.
Uitstekende vraag Meke!quote:
Het gaat in dit geval erom dat Nieuwsuur bij een item bij een huisarts binnenliep die 'toevallig' iemand aan het bellen was over een overleden vrouw die Corona had.quote:Op zondag 5 september 2021 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
Dick Maas is een Wappie![]()
[ twitter ]
Alsof er altijd een advertentie geplaatst wordt, of ben je dan niet echt dood als het niet in de krant heeft gestaan?
Karma.quote:
Die wappies gaan vaak ook wel ver hoor in hun ontcijferingspraktijken.quote:Op zondag 5 september 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval erom dat Nieuwsuur bij een item bij een huisarts binnenliep die 'toevallig' iemand aan het bellen was over een overleden vrouw die Corona had.
Nou is de conclusie die Maas en co trekken natuurlijk wat kort door de bocht. Maar het was een raar item. En de Corona sceptici gaan daar natuurlijk over los
Die noemen mensen die in het ziekenhuis liggen nog doodleuk acteurs jaquote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die wappies gaan vaak ook wel ver hoor in hun ontcijferingspraktijken.
En dan wl ineens geloven wat er in de krant staat.quote:Op zondag 5 september 2021 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
Dick Maas is een Wappie![]()
[ twitter ]
Alsof er altijd een advertentie geplaatst wordt, of ben je dan niet echt dood als het niet in de krant heeft gestaan?
Als het daar wel in had gestaan, hadden ze het natuurlijk niet geloofdquote:Op zondag 5 september 2021 11:22 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan wl ineens geloven wat er in de krant staat.
Er is een user uit WLR die af en toe een post/rant schrijft over het 'vlaggetjesvolk en oranje dagjesmensen' bij bepaalde sporten. Beetje een act ook wel. Hij had nu ene mooie post achtergelaten in FB in het topic over het oranje kleurtje.quote:
Het ging mij meer om die conclusie inderdaad, zo kortzichtig.quote:Op zondag 5 september 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval erom dat Nieuwsuur bij een item bij een huisarts binnenliep die 'toevallig' iemand aan het bellen was over een overleden vrouw die Corona had.
Nou is de conclusie die Maas en co trekken natuurlijk wat kort door de bocht. Maar het was een raar item. En de Corona sceptici gaan daar natuurlijk over los
quote:Op zondag 5 september 2021 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die noemen mensen die in het ziekenhuis liggen nog doodleuk acteurs jaIk hoorde ook al verhalen over Corona ontkenners die nog ontkenden dat ze Corona hadden als ze in het ziekenhuis lagen en op hun buik gedraaid moesten worden
En familie die zei dat ze hun naaste echt moesten helpen i.p.v. ze te behandelen voor Corona...
Het is altijd heel zwart wit ja. En zij hebben altijd gelijkquote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het ging mij meer om die conclusie inderdaad, zo kortzichtig.
Ja. En bij 9/11 ook. Dat de passagiers doodleuk ergens anders zijn uitgeladenquote:Op zondag 5 september 2021 11:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ook zat mensen die beweren dat de slachtoffers van MH17 acteurs warenhet ‘bewijs’ was dat er een (aantal) passagier(s) aan amateurtoneel deden.
Complottheorien zijn altijd aantrekkelijker dan de waarheid. Vaak is de waarheid eigenlijk relatief simpel, zo simpel dat mensen het niet kunnen geloven of accepteren. Zoals 9/11, eigenlijk een doodeenvoudig plan. En het werkte nog ook. Dat kn niet, denkt de wappie dan... voor zover hij denkt tenminste.quote:Op zondag 5 september 2021 11:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En bij 9/11 ook. Dat de passagiers doodleuk ergens anders zijn uitgeladen
Doet me een beetje denken aan de verhalen van Trumpwappies die langzaamaan wakker werden na de installatie van Biden. Zeer pijnlijke verhalen zijn dat. Gaan we hierover ook nog wel krijgen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef Em31 het volgende:
Het is wel ironisch dat de wappies nog tijden met corona bezig gaan zijn, terwijl de rest weer doorgaat met leven.
Heel vermoeiendquote:Op zondag 5 september 2021 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is altijd heel zwart wit ja. En zij hebben altijd gelijk
Ahhh dan snap ik dat ik er niks van snaptequote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is een user uit WLR die af en toe een post/rant schrijft over het 'vlaggetjesvolk en oranje dagjesmensen' bij bepaalde sporten. Beetje een act ook wel. Hij had nu ene mooie post achtergelaten in FB in het topic over het oranje kleurtje.
NOUJA ZEGquote:Op zondag 5 september 2021 12:39 schreef Meke het volgende:
Help mensen ik heb @:Em31 geblokkeerdHoe deblokkeer je ook alweer mensen?
Het is al gelukt dus ik lees weer alles wat je zegt hoorquote:
Gelukkig, het zou zonde zijn dat je mijn kwaliteitsposts zou moeten missen.quote:Op zondag 5 september 2021 12:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is al gelukt dus ik lees weer alles wat je zegt hoor![]()
Per ongeluk op een verkeerd knopje gelukt, maar voor deblokkeren moet je weer helemaal je settings in enzo
En dat waren dan nog degene die een beetje wakker werden toen. Er is nog een aanzienlijk deel wat sinds Biden alleen maar verder in de waanwereld van Trump is gezakt. Dat gaat nog wat worden als die ooit het licht moeten gaan zien, als dat al ooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 september 2021 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de verhalen van Trumpwappies die langzaamaan wakker werden na de installatie van Biden. Zeer pijnlijke verhalen zijn dat. Gaan we hierover ook nog wel krijgen.
Die stappen zo over naar het volgende complot, ik gok dat het met klimaat te maken gaat hebben.quote:Op zondag 5 september 2021 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat waren dan nog degene die een beetje wakker werden toen. Er is nog een aanzienlijk deel wat sinds Biden alleen maar verder in de waanwereld van Trump is gezakt. Dat gaat nog wat worden als die ooit het licht moeten gaan zien, als dat al ooit gaat gebeuren.
Ik vrees wel een beetje dat een deel van de covid-ontkenners misschien ook wel iets te diep is weggezakt om ooit nog echt volledig naar de echte wereld terug te komen.
Ja, dat zit er dik in. Klimaat en/of mensen die een beetje 'anders' zijn (anders doen, anders er uitzien etc...) en die ook gewoon in dit land willen leven.quote:Op zondag 5 september 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die stappen zo over naar het volgende complot, ik gok dat het met klimaat te maken gaat hebben.
Na hoeveel tijd kwam je daar achter?quote:Op zondag 5 september 2021 12:39 schreef Meke het volgende:
Help mensen ik heb @:Em31 geblokkeerdHoe deblokkeer je ook alweer mensen?
Morgen is het weer normaalquote:
Hier?quote:
Nou je ziet nog wel dat iemand gepost heeft, alleen de post zelf niet meerquote:
Ik zie niemand met oranje eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier?![]()
Wat zal hij balen als hij ziet dat iedereen de verkeerde kleur oranje in de naam heeft.
Om de een of andere reden lijken nieuwe posts niet meteen gekleurd te worden. Pas als je vers het topic binnenkomt of de pagina ververst is alles oranje. Wel handig voor wie dat niet wil, gewoon het topic open laten staan en niet verversen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie niemand met oranje eigenlijk.
Steeds verversen is ook zo'n gedoe.quote:Op zondag 5 september 2021 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de een of andere reden lijken nieuwe posts niet meteen gekleurd te worden. Pas als je vers het topic binnenkomt of de pagina ververst is alles oranje. Wel handig voor wie dat niet wil, gewoon het topic open laten staan en niet verversen.
F5 is zo ingedrukt voor een mooie verse dosis oranje.quote:Op zondag 5 september 2021 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Steeds verversen is ook zo'n gedoe.
Het mooie blijft altijd dat die zelf ook alleen maar naar het vlaggetje kijkt. Alleen dan een ander vlaggetjequote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is een user uit WLR die af en toe een post/rant schrijft over het 'vlaggetjesvolk en oranje dagjesmensen' bij bepaalde sporten. Beetje een act ook wel. Hij had nu ene mooie post achtergelaten in FB in het topic over het oranje kleurtje.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, de nieuwe koffieplanter is uit in FB. Genoten.
Mooie act, ja, zeker omdat hij zelf altijd een hard plassertje krijgt van elke wielrenner met een Colombiaans vlaggetje, zoals @Redefine ook al zeiquote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Driekwart zal wel even duren, maar het kan zomaar dat er binnen een half uur flinke gaten op de tribunes te zien zijnquote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Stel dat er vanmiddag nou wat gebeurt met Max waardoor hij uitvalt (meteen even afkloppen), hoe snel zullen de tribunes in Zandvoort dan weer driekwart leeg zijn?
jinx.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Stel dat er vanmiddag nou wat gebeurt met Max waardoor hij uitvalt (meteen even afkloppen), hoe snel zullen de tribunes in Zandvoort dan weer driekwart leeg zijn?
Zal niet gebeuren. De race gaat voor hem (en alleen voor hem) perfect gaan. Zijn banden zullen als enige totaal niet slijten en zeker niet lek gaan. De auto zal perfect blijven werken. Hij zal nul stuurfoutjes en/of verkeerde inschattingen maken. Hij heeft eigenlijk al gewonnen en hoeft alleen die prijs nog maar op te halen. Ik hoef dit niet eens af te kloppen en doe dat dus ook niet, zo zeker is het al.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Is dit jinx genoeg of zal ik er nog wat bij verzinnen?quote:
Gezellig, even een ritje maken.quote:Tractor doorboort auto bij verkeersruzie in Wouwse Plantage
Een verkeersruzie in het Brabantse dorp Wouwse Plantage is gisteren uitgelopen op een vechtpartij waarbij enkele klappen zijn gevallen en een tractor is ingereden op een auto. De tractor doorboorde de auto met de hooischudder, die normaal wordt gebruikt om gemaaid gras op te schudden. De 43-jarige bestuurder van de tractor is aangehouden voor mishandeling en poging tot doodslag [...]
https://nos.nl/artikel/23(...)e-in-wouwse-plantage
Yesquote:Op zondag 5 september 2021 15:11 schreef Fred_B het volgende:
Is dat circuit in Zandvoort zo smal trouwens, of ligt dat aan mij?
Idem, schakel net inquote:Op zondag 5 september 2021 15:09 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk voor het eerst in tien jaar ofzo naar de F1
Als het nu alsnog misgaat weet ik wie ik de schuld kan gevenquote:Op zondag 5 september 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
ik zie nu op ServusTV een stukje formule 1, hup Max!
[..]
Idem, schakel net in
Nou ik zap dus wel weer weg want HAM is al een seconde dichterbijquote:Op zondag 5 september 2021 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nu alsnog misgaat weet ik wie ik de schuld kan geven
Ah joh, dan wordt het nog een beetje spannendquote:Op zondag 5 september 2021 16:08 schreef Arizona het volgende:
Maar volgens mij kan ik beter weer stoppen met kijken want Hamilton komt dichterbij
Ik heb op een pad met een zwarte markering gelopen en het ook nog overleefdquote:Op zondag 5 september 2021 16:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, dan wordt het nog een beetje spannendHeb je nog Alpenavonturen beleefd?
quote:Op zondag 5 september 2021 16:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb op een pad met een zwarte markering gelopen en het ook nog overleefd![]()
(Maar ik heb wel een paar keer geroepen, daar ga ik![]()
Ik ben niet “trittsicher” en “schwindelfrei”
quote:Op zondag 5 september 2021 16:10 schreef Fred_B het volgende:
‘Verstappen hard op weg naar zege op Zandvoort’
Bedankt Nu.nl.
Mijn vriend zei nog, als je het te eng vind gaan we gewoon terug.quote:
quote:
Oh, dat vind ik ook niets. Zeker niet met de kleine man op mijn rug.quote:Op zondag 5 september 2021 16:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb op een pad met een zwarte markering gelopen en het ook nog overleefd![]()
(Maar ik heb wel een paar keer geroepen, daar ga ik![]()
Ik ben niet “trittsicher” en “schwindelfrei”
Zo bang dat die banden ‘t niet houdenquote:
En je weet ook hoe beroerd het pad was dat je net gehad hebt, misschien is het pad dat nog voor je ligt wel een stuk beterquote:Op zondag 5 september 2021 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend zei nog, als je het te eng vind gaan we gewoon terug.
Alsof ik me om durfde te draaien op dat smalle paadje langs eem steile afgrond
Niet nodig, dat was Perezquote:Op zondag 5 september 2021 16:27 schreef Arizona het volgende:
Heee nu is het weer 4 seconden![]()
En prompt botst max tegen iemand. Ik zap wel weer
Halve meter hoog of halve meter lang?quote:Op zondag 5 september 2021 16:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook niets. Zeker niet met de kleine man op mijn rug.
Al hebben wij dan wel weer door ruim een halve meter sneeuw gebanjerd
quote:Op zondag 5 september 2021 16:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook niets. Zeker niet met de kleine man op mijn rug.
Al hebben wij dan wel weer door ruim een halve meter sneeuw gebanjerd
Wij kwamen ook bij een heel mooie waterval uit, maar het was me de angst niet waard eigenlijkquote:Op zondag 5 september 2021 16:27 schreef H_T het volgende:
[..]
En je weet ook hoe beroerd het pad was dat je net gehad hebt, misschien is het pad dat nog voor je ligt wel een stuk beter
Ik heb ook ooit een berg beklommen in het Schwarzwald wat niet per se de bedoeling was. Ik begon gewoon aan een boswandeling en was er steeds van overtuigd dat na de volgende bocht het pad wel weer naar beneden zou gaan. Koude kermis en alles
Had wel mooi uitzicht eenmaal bovenaan
Hahahaquote:
Lang uiteraard. Ik had wat biertjes helemaal achterin de vriezer gelegd.quote:
Maar dat mag helemaal niet volgens de handleiding van mijn koelkast! Jij rebel!quote:Op zondag 5 september 2021 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lang uiteraard. Ik had wat biertjes helemaal achterin de vriezer gelegd.
In Australi hadden wij ook ooit zo’n zware wandeling naar een uitzichtspunt voor de zonsondergang gemaakt. Helaas hadden Meneer en Mevrouw Fred_B de afstand iets onderschat en was de zon al onder toen we aankwamenquote:Op zondag 5 september 2021 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Wij kwamen ook bij een heel mooie waterval uit, maar het was me de angst niet waard eigenlijk
Jaaaaa vlaggetjes haring happen kringverjaardag statafel toetertjes ALLESquote:
quote:Op zondag 5 september 2021 16:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaaaaa vlaggetjes haring happen kringverjaardag statafel toetertjes ALLES![]()
![]()
Oh jee, van de schoonfamilie ook nog?quote:
Nee, die waren bij ons. Dan willen ze de start meekijken, maar er steeds doorheen tetterenquote:
Oh irritant jaquote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, die waren bij ons. Dan willen ze de start meekijken, maar er steeds doorheen tetteren
Heel irritant, mensen die F1 (of wat voor sport dan ook) niet volgen, maar vervolgens wel allerlei vragen gaan stellen.quote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, die waren bij ons. Dan willen ze de start meekijken, maar er steeds doorheen tetteren
Dit ja.quote:Op zondag 5 september 2021 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh irritant jaAls ik met mensen kijk die er niets mee hebben wil ik best vragen beantwoorden die ze kunnen hebben, maar ik ben dan niet ervoor in om te luisteren naar een verhaal over de ingegroeide teennagel van oud-tante Tinie waarvan ik het bestaan alweer was vergeten, om maar eens een voorbeeld te noemen
Vragen vind ik niet erg, zolang ik het idee heb dat de vrager genteresseerd is in het antwoord en de vraag er een beetje mee te maken heeft. Verhalen die werkelijk niets ermee te maken hebben vind ik ergerlijkerquote:Op zondag 5 september 2021 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel irritant, mensen die F1 (of wat voor sport dan ook) niet volgen, maar vervolgens wel allerlei vragen gaan stellen.
Maarre... wie was er dan jarig? Jij?quote:Op zondag 5 september 2021 16:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik had het extra in de ochtend gedaan, hopende dat iedereen weg is als het begint. Maar helaas.
Dat ga ik niet onthouden, maar als je t.z.t. een naamtopic wil kan dat vast geregeld wordenquote:Op zondag 5 september 2021 16:59 schreef NailQueen het volgende:
De titel zegt: "Waar we nog lang niet jarig zijn"
Nou voor mij komt het elke dag steeds dichterbij. Nog een kleine 6 weken/ 45 dagen
Ik ben jarig geweest en mevrouw Sjors junior.quote:
Dan gok ik dat je geen naamtopic wilquote:Op zondag 5 september 2021 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben jarig geweest en mevrouw Sjors junior.
Maar het liefst sla ik die hele verjaardag over. Ik heb er een graftyfushekel aan
Voor mij komt het ook elke dag dichterbij. Nog maar 10 maanden en 6 dagen.quote:Op zondag 5 september 2021 16:59 schreef NailQueen het volgende:
De titel zegt: "Waar we nog lang niet jarig zijn"
Nou voor mij komt het elke dag steeds dichterbij. Nog een kleine 6 weken/ 45 dagen
Wel, niet gefeliciteerd dan. Ook aan Sjors junior.quote:Op zondag 5 september 2021 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben jarig geweest en mevrouw Sjors junior.
Maar het liefst sla ik die hele verjaardag over. Ik heb er een graftyfushekel aan
Psies.quote:Op zondag 5 september 2021 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Vragen vind ik niet erg, zolang ik het idee heb dat de vrager genteresseerd is in het antwoord en de vraag er een beetje mee te maken heeft. Verhalen die werkelijk niets ermee te maken hebben vind ik ergerlijker
En toch weten we nooit helemaal zeker wie als volgende zijn/haar/hun verjaardag kan gaan vierenquote:Op zondag 5 september 2021 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor mij komt het ook elke dag dichterbij. Nog maar 10 maanden en 6 dagen.
Goed gegoktquote:
Dankjewel!quote:Op zondag 5 september 2021 17:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, niet gefeliciteerd dan. Ook aan Sjors junior.
Nee idd, ik zou de volgende nu ook niet weten.quote:Op zondag 5 september 2021 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
En toch weten we nooit helemaal zeker wie als volgende zijn/haar/hun verjaardag kan gaan vieren
Ik heb wel een veilige suggestiequote:Op zondag 5 september 2021 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
En toch weten we nooit helemaal zeker wie als volgende zijn/haar/hun verjaardag kan gaan vieren
Ook die kan onder een trein of bus komen voor het zover is! Valt niet te hopen natuurlijk, maar het kn wel!quote:
Ik heb tijdens de Winterspelen eens bezoek gehad dat maar niet weg wilde gaan. Toen rond half drie ‘s nachts eindelijk een Nederlander aan de start stond, wilde hij plots meteen weg. Ik heb doei gezegd en mister_d heeft hem uitgelatenquote:Op zondag 5 september 2021 16:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dit een doodsbedreiging? Staat daar geen ban op?quote:Op zondag 5 september 2021 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook die kan onder een trein of bus komen voor het zover is! Valt niet te hopen natuurlijk, maar het kn wel!
Ik zou het realisme noemenquote:Op zondag 5 september 2021 17:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit een doodsbedreiging? Staat daar geen ban op?
quote:
Dit heb ik inmiddels opgegeven wat met vrienden kijken is toch wel gezelligquote:Op zondag 5 september 2021 17:55 schreef Meke het volgende:
Ik had ook wel vriendinnen die samen met het Songfestival wilden kijken, maar toen heb ik wel gezegd dat ik echt het Songfestival wilde kijken en niet kletsen met ESF op de achtergrond, beetje ter voorkoming van jullie situaties
Saai jaar als je het zo steltquote:Op zondag 5 september 2021 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
1745
Het jaar van de Slag bij Fontenoy.
Ook het jaar dat Cornelis Troost zichzelf schilderde.
[ afbeelding ]
De achttiende eeuw was sowieso wel wat saaier dan de eeuwen ervoor en erna. Over een deeltje of 50 wordt het allemaal weer wat enerverender.quote:
Half 3quote:Op zondag 5 september 2021 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de Winterspelen eens bezoek gehad dat maar niet weg wilde gaan. Toen rond half drie ‘s nachts eindelijk een Nederlander aan de start stond, wilde hij plots meteen weg. Ik heb doei gezegd en mister_d heeft hem uitgelaten![]()
Toen de beste man de week erop weer langs wilde komen had ik wat anders![]()
En gefeliciteerd natuurlijk!
Ja, best wel...quote:
Dat doe ik ook idd.quote:Op zondag 5 september 2021 17:55 schreef Meke het volgende:
Ik had ook wel vriendinnen die samen met het Songfestival wilden kijken, maar toen heb ik wel gezegd dat ik echt het Songfestival wilde kijken en niet kletsen met ESF op de achtergrond, beetje ter voorkoming van jullie situaties
Als het lokaal ergens anders is vind ik het best.quote:
quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 5 september 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
Het is aan de vroege kant, maar ik ga me op de bank installeren voor Heel Holland Bakt
Goed, als jij dat voor je rekening neemt ga ik vast mijn schoenen aandoen voor een wandeling straks.quote:Op zondag 5 september 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
Het is aan de vroege kant, maar ik ga me op de bank installeren voor Heel Holland Bakt
Ik vind het echt stom dat je dit seizoen twee afleveringen Expeditie Robinson hebt, en dat de n samenvalt met Beste Zangers en de ander met HHB, zijn alledrie zulke programma's om samen te kijken op FOK!quote:Op zondag 5 september 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
Ik ga wel weer met m'n verrekijker voor het raam staan om naar je te zwaaienquote:Op zondag 5 september 2021 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed, als jij dat voor je rekening neemt ga ik vast mijn schoenen aandoen voor een wandeling straks.
Hebben we de taken toch weer prima verdeeld imo.
Maar als ik geen verrekijker heb zie ik dat toch helemaal niet?quote:Op zondag 5 september 2021 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga wel weer met m'n verrekijker voor het raam staan om naar je te zwaaien
Ik denk dat ik wel te zien ben in m'n verlichte huisquote:Op zondag 5 september 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als ik geen verrekijker heb zie ik dat toch helemaal niet?
Daarbij weet ik helemaal niet welke kant ik dan op moet kijken.
quote:Op zondag 5 september 2021 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Roger gaat wandelen vermomd als Epiales om niet door Meke gevolgd te worden.
Verkapte 'kijk mij eens verlichting hebben'-postquote:Op zondag 5 september 2021 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel te zien ben in m'n verlichte huis
Ja sorry ik ben vrij decadent.quote:Op zondag 5 september 2021 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens verlichting hebben'-post
Heb ik ook wel eens gehad, maar dat loste de loodgieter prima opquote:Op zondag 5 september 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]Had ik al gezegd dat ik ook stromend water heb?
WK-kwalificatie wedstrijd voetbal.quote:
Nietquote:Op zondag 5 september 2021 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben vrij decadent.
If you've got it flaunt it! Had ik al gezegd dat ik ook stromend water heb?
Fout.quote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jochie dat gisteren het veld oprende voor een selfie met Memphis Depay, zit vanavond bij Tan in de uitzending.
Ik vind hier iets van.
Ah! Tegen wie?quote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WK-kwalificatie wedstrijd voetbal.
Meke kan wel pochen, maar ondertussen heeft Glanerbrug wel kabeltelevisiequote:
Kunnen die armoedzaaiers in Denekamp niet aan tippen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Meke kan wel pochen, maar ondertussen heeft Glanerbrug wel kabeltelevisie
Ja! Het leven is fantastisch hierquote:
Om over Oldenfaal nog maar te zwijgen!quote:Op zondag 5 september 2021 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kunnen die armoedzaaiers in Denekamp niet aan tippen.
Belgiquote:
Laf om @Arizona niet te quoten!quote:Op zondag 5 september 2021 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Om over Oldenfaal nog maar te zwijgen!
Bij Arizona hoort Phoenixquote:
quote:Op zondag 5 september 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
Mllermilch, ik versta steeds moedermelk
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat dat jochie bij Tan zit. Vind ik fout.quote:
Het is tegenwoordig mogeljk om dingen te kijken die niet live op tv zijn!quote:
Oh ja, dat vind ik ook fout.quote:Op zondag 5 september 2021 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat dat jochie bij Tan zit. Vind ik fout.
Ohjaquote:Op zondag 5 september 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig mogeljk om dingen te kijken die niet live op tv zijn!
Ik ook, ik lag op die leeftijd op deze tijd al in bed.quote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jochie dat gisteren het veld oprende voor een selfie met Memphis Depay, zit vanavond bij Tan in de uitzending.
Ik vind hier iets van.
Nee, was een familielid (uit het buitenland) van een bekende van ons. Was meer beleefdheid van ons. Doen we ook niet meerquote:Op zondag 5 september 2021 19:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Half 3![]()
[ afbeelding ]
Dat is een vriend van jullie?
Bij sommige van onze ‘vrienden’ moet het ook ALTIJD laat worden. Dan heb ik het om 11 uur al he-le-maal gehad
En dankjewel!
Oldenfaal heeft geen drinkbaar kraanwater momenteelquote:Op zondag 5 september 2021 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Om over Oldenfaal nog maar te zwijgen!
Ik denk niet dat jouw huis het enige was waar het licht aan stond.quote:Op zondag 5 september 2021 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel te zien ben in m'n verlichte huis
Morgen start ik gewoon weer op de uniquote:
En, heb je er een beetje zin in?quote:Op zondag 5 september 2021 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Morgen start ik gewoon weer op de uniNadat ik sinds februari slechts stage heb gelopen, gaat het vanaf morgen weer van start...
Totaal niet eigenlijkquote:Op zondag 5 september 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En, heb je er een beetje zin in?
Nicequote:Op zondag 5 september 2021 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Morgen start ik gewoon weer op de uniNadat ik sinds februari slechts stage heb gelopen, gaat het vanaf morgen weer van start...
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op zondag 5 september 2021 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijkIk heb al documenten met deadlines en dingen die gelezen moeten worden voorbij zien komen en toen was ik toch wel weer blij met m'n stagehalfjaar. Dan was ik om 17 uur telkens klaar met dingen, zaterdag en zondag vrij, etc. Nu wordt het toch weer all day long-werk.
Dugquote:Op zondag 5 september 2021 22:21 schreef H_T het volgende:
Ik zie ineens een nieuwe serie over Dug op Disney+
Verleden tijd van dig, verder dan dat kom ik ook niet.quote:
Klopt maar ik miste de link met Disneyquote:Op zondag 5 september 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verleden tijd van dig, verder dan dat kom ik ook niet.
quote:Op zondag 5 september 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hond van Up misschien? Al vind ik een hele serie daarover vrij ambitieus
Is er nog wel een Zandvoort?quote:
quote:
Hond uit de film Upquote:Op zondag 5 september 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verleden tijd van dig, verder dan dat kom ik ook niet.
Drie afleveringen maarquote:Op zondag 5 september 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hond van Up misschien? Al vind ik een hele serie daarover vrij ambitieus
Kijk, dat zal het zijn.quote:Op zondag 5 september 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh het is toch niet zo ambitieus als ik dacht
Ik heb Up nooit gezien.quote:
Up is wel de moeitequote:Op zondag 5 september 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb Up nooit gezien.
Ik heb al best een tijd geen nieuwe Disney/Pixar film meer gezien
Ik zal eens kijken of ik hem ergens kan tegenkomen.quote:
Up is leuk en ik zou zelf ook Coco aanraden. En van de weinige animatiefilms waar ik oprecht stil en een klein beetje emo van werdquote:
Coco staat me wel iets van bij, volgens mij heb ik daar meer mensen positief over gehoord.quote:Op zondag 5 september 2021 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Up is leuk en ik zou zelf ook Coco aanraden. En van de weinige animatiefilms waar ik oprecht stil en een klein beetje emo van werd
Belachelijk dat daar aandacht aan wordt geschonkenquote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind hier iets van.
Wat fijnquote:Op zondag 5 september 2021 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet zo fijnquote:Op zondag 5 september 2021 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijkIk heb al documenten met deadlines en dingen die gelezen moeten worden voorbij zien komen en toen was ik toch wel weer blij met m'n stagehalfjaar. Dan was ik om 17 uur telkens klaar met dingen, zaterdag en zondag vrij, etc. Nu wordt het toch weer all day long-werk.
Holy shit wat domquote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind hier iets van.
Cocoquote:Op zondag 5 september 2021 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Up is leuk en ik zou zelf ook Coco aanraden. En van de weinige animatiefilms waar ik oprecht stil en een klein beetje emo van werd
Ongeveer de enige manier om het voor anderen nog interessanter te maken.quote:
Belachelijk dat dit aangemoedigd wordt inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind hier iets van.
Enge koffiequote:
Schrik je goed wakker van.quote:
Misschien heeft die koffie dat wel gedaan.quote:
whut whut?quote:Op maandag 6 september 2021 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
D'r is iemand gewoon serieus op anoniem gegaan omdat ie het oranje kleurtje niet kon handelen.![]()
!
Niet iemand van hier neem ik aan, ESFers kunnen wel wat hebben.quote:Op maandag 6 september 2021 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
D'r is iemand gewoon serieus op anoniem gegaan omdat ie het oranje kleurtje niet kon handelen.![]()
!
Niet van hier. Maar komaan. Dan kun je echt nergens tegen.quote:Op maandag 6 september 2021 11:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet iemand van hier neem ik aan, ESFers kunnen wel wat hebben.
Nee, een beetje triest is het wel.quote:Op maandag 6 september 2021 11:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet van hier. Maar komaan. Dan kun je echt nergens tegen.
Ik zag bijna geen oranje kleurtje, dus die user heeft dan toch iets fout gedaan.quote:Op maandag 6 september 2021 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
!
Die las van veel mensen dat ze nog gewoon zwart zagen en heeft de halve dag zitten refreshen in de hoop dat het ineens weg zou gaan.quote:Op maandag 6 september 2021 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag bijna geen oranje kleurtje, dus die user heeft dan toch iets fout gedaan.
De Duitsers komenquote:Op maandag 6 september 2021 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DE RUSSEN KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 september 2021 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Chinezen komen.quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
En ik heb voor geen van allen het alarm gehoordquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 september 2021 13:22 schreef H_T het volgende:
De Chinezen komen.
En ik heb voor geen van allen het alarm gehoord
Zitten wij weer met jankende buitenlanders. Z hun best erop gedaan, noem jij het een grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |