abonnement Unibet Coolblue
pi_201220771
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 07:07 schreef DeeBee het volgende:
Wel weer gelachen gister op F1TV dat ze de Red Bull de snelste auto blijven noemen, terwijl Bottas die Merc weer lachend op P3 zet en Perez ergens achteraan staat. Grappig hoe die onzin mythe van 'de Merc is niet zo sterk' maar in stand wordt gehouden...
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 07:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Bottas is dan ook niet zo slecht als in t algemeen geroepen wordt .
Perez kan er niet zo veel van en had natuurlijk een beetje pech.
Max roept gisteren dat hij een geweldige auto heeft. Dan zal het wel zo zijn eh?
Diezelfde Perez werd vorig jaar nog 4de in de WDC met een jaar oude Merc en scoort dit seizoen vergelijkbare resultaten/zijn gemiddelde punten per race zijn hetzelfde als hij vorig jaar had. Ik denk dat heel veel coureurs liever in een Merc zouden zitten naast Lewis dan in de RB naast Max.
pi_201220813
Happy race day w/
pi_201220843
Zet hem op Max, pak die Hamilton!!! *O* *O*
  Redactie Frontpage zondag 5 september 2021 @ 08:26:14 #54
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_201220861
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 08:10 schreef opreis het volgende:

[..]
[..]
Diezelfde Perez werd vorig jaar nog 4de in de WDC met een jaar oude Merc en scoort dit seizoen vergelijkbare resultaten/zijn gemiddelde punten per race zijn hetzelfde als hij vorig jaar had. Ik denk dat heel veel coureurs liever in een Merc zouden zitten naast Lewis dan in de RB naast Max.
Nu je dit zo zegt bedenk ik mij waarom Perez (van Mercedesklant naar RB) geen probleem is maar Albon naar Williams (van (soort van) RB naar Mercedesklant) wel erg is.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_201220883
quote:
2s.gif Op zondag 5 september 2021 08:26 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Nu je dit zo zegt bedenk ik mij waarom Perez (van Mercedesklant naar RB) geen probleem is maar Albon naar Williams (van (soort van) RB naar Mercedesklant) wel erg is.
Perez was toen zonder contract. Albon zou op een uitleenconstructie naar Williams gaan, zodat ze Redbull hem altijd weer terug kan halen (met al zijn opgedane Redbull kennis).
.
pi_201220896
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 08:29 schreef Fer het volgende:

[..]
Perez was toen zonder contract. Albon zou op een uitleenconstructie naar Williams gaan, zodat ze Redbull hem altijd weer terug kan halen (met al zijn opgedane Redbull kennis).
Wat Sainz had met het Renault team. Sainz was ook een jaar uitgeleend aan Renault door Red Bull.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 5 september 2021 @ 08:32:57 #57
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_201220909
Ah, helder. Thanks.
Het is nog vroeg
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_201220925
quote:
2s.gif Op zondag 5 september 2021 08:26 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Nu je dit zo zegt bedenk ik mij waarom Perez (van Mercedesklant naar RB) geen probleem is maar Albon naar Williams (van (soort van) RB naar Mercedesklant) wel erg is.
Omdat Wolff niets te zeggen heeft over wat Perez doet en hij wel een vinger in de pap heeft bij Williams. Maar de macht die hij daarmee uitoefend is wat mij betreft iets te groot als hij daadwerkelijk Albon zou blokkeren vanwege zijn RB contract
pi_201221063
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat Sainz had met het Renault team. Sainz was ook een jaar uitgeleend aan Renault door Red Bull.
Maar ze hadden dezelfde motor.
pi_201221222
Even een vraagje voor de kenners.

Ik zat zaterdag op de tribune tegenover het podium en de fia boxen. In de 2 uur na afloop van de kwalificatie kwamen de teams 1 voor 1 de banden wisselen.
De rode gingen er af en wat er voor terug kwam had geen duidelijke kleur.
Waar is dat voor?
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_201221283
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 08:10 schreef opreis het volgende:

[..]
[..]
Diezelfde Perez werd vorig jaar nog 4de in de WDC met een jaar oude Merc en scoort dit seizoen vergelijkbare resultaten/zijn gemiddelde punten per race zijn hetzelfde als hij vorig jaar had. Ik denk dat heel veel coureurs liever in een Merc zouden zitten naast Lewis dan in de RB naast Max.
Bedoelde nu ook weer niet dat Perez helemaal kut is. Hij valt echter wel zwaar tegen dit seizoen, en Max heeft weinig aan hem gehad als tweede coureur. Dat kun je over Bottas niet zeggen, en dan heb ik het niet over Budapest. Ik durf de Bottas >> Perez wel aan.

Die Red Bull en Mercedes ontlopen elkaar echt niet zoveel dit seizoen, hebben alleen totaal andere sterke en zwakke punten waardoor de balans per race er totaal anders uit kan zien.
  zondag 5 september 2021 @ 09:11:59 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201221291
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 08:34 schreef opreis het volgende:

[..]
Omdat Wolff niets te zeggen heeft over wat Perez doet en hij wel een vinger in de pap heeft bij Williams. Maar de macht die hij daarmee uitoefend is wat mij betreft iets te groot als hij daadwerkelijk Albon zou blokkeren vanwege zijn RB contract
wel eens wat die macht betreft maar aan de andere kant wel een helder verhaal, valt hem weinig te verwijten dat hij er gebruik van maakt
pi_201221303
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:06 schreef quo_ het volgende:
Even een vraagje voor de kenners.

Ik zat zaterdag op de tribune tegenover het podium en de fia boxen. In de 2 uur na afloop van de kwalificatie kwamen de teams 1 voor 1 de banden wisselen.
De rode gingen er af en wat er voor terug kwam had geen duidelijke kleur.
Waar is dat voor?
Banden uit Q2 gemonteerd, diegene waarmee gestart moet worden in de race.
pi_201221387
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Banden uit Q2 gemonteerd, diegene waarmee gestart moet worden in de race.
Nee. De banden hadden geen kleur.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_201221402
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Bedoelde nu ook weer niet dat Perez helemaal kut is. Hij valt echter wel zwaar tegen dit seizoen, en Max heeft weinig aan hem gehad als tweede coureur. Dat kun je over Bottas niet zeggen, en dan heb ik het niet over Budapest. Ik durf de Bottas >> Perez wel aan.

Die Red Bull en Mercedes ontlopen elkaar echt niet zoveel dit seizoen, hebben alleen totaal andere sterke en zwakke punten waardoor de balans per race er totaal anders uit kan zien.
Ik denk dat Bottas en Perez wel redelijk vergelijkbaar zijn over een seizoen. Waarbij Bottas het zal hebben van zaterdagen en Perez van de zondag. Het scheelt natuurlijk ook een hoop dat Bottas in zijn 5de jaar bij Merc zit en Perez een half seizoen RB.
pi_201221408
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:19 schreef quo_ het volgende:

[..]
Nee. De banden hadden geen kleur.
Jammer.
pi_201221410
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
wel eens wat die macht betreft maar aan de andere kant wel een helder verhaal, valt hem weinig te verwijten dat hij er gebruik van maakt
Moet je je voorstellen dat Toto Mclaren straks verbiedt om Ricciardo of Norris in een Mclaren te zetten omdat ze het zijn eigen team te lastig maken. Waar houdt het op?
pi_201221422
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
wel eens wat die macht betreft maar aan de andere kant wel een helder verhaal, valt hem weinig te verwijten dat hij er gebruik van maakt
Red Bull zet ook niet een Ferrari of een Mercedes boy zomaar in 1 van hun zitjes. Zo werkt het nou eenmaal. TR koos voor Kvyat en niet voor Ocon in 2019.
  zondag 5 september 2021 @ 09:24:22 #69
8783 gbm
Estd. 2001
pi_201221444
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:06 schreef quo_ het volgende:
Even een vraagje voor de kenners.

Ik zat zaterdag op de tribune tegenover het podium en de fia boxen. In de 2 uur na afloop van de kwalificatie kwamen de teams 1 voor 1 de banden wisselen.
De rode gingen er af en wat er voor terug kwam had geen duidelijke kleur.
Waar is dat voor?
Ik denk dat ze er dan banden opzetten om die auto's te kunnen verplaatsen maar waar ze niet mee racen. Om risico te voorkomen dat er wat met de banden gebeurt in parc ferme.
pi_201221456
twitter
pi_201221462
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:22 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Red Bull zet ook niet een Ferrari of een Mercedes boy zomaar in 1 van hun zitjes. Zo werkt het nou eenmaal. TR koos voor Kvyat en niet voor Ocon in 2019.
RB is eigenaar van AT/TR, Mercedes is dat niet van williams
pi_201221481
Ho-PingGod _O_

Waarom zit hij niet vaker bij de uitzending? Geen tijd, geen zin of te weinig onderbroekenlol?

#serieuzevraag
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 5 september 2021 @ 09:29:10 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201221502
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 09:21 schreef opreis het volgende:

[..]
Moet je je voorstellen dat Toto Mclaren straks verbiedt om Ricciardo of Norris in een Mclaren te zetten omdat ze het zijn eigen team te lastig maken. Waar houdt het op?
dat heeft natuurlijk met de onafhankelijkheid van die teams te maken, als zij hun motoren volledig betalen dan heeft Toto weinig in te brengen
pi_201221510
quote:
5s.gif Op zondag 5 september 2021 09:27 schreef vosss het volgende:
Ho-PingGod _O_

Waarom zit hij niet vaker bij de uitzending? Geen tijd, geen zin of te weinig onderbroekenlol?

#serieuzevraag
Tijd.
  zondag 5 september 2021 @ 09:30:30 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201221519
Ik vind het zo suf dat er gister iets in beeld stond van dat 80% met duurzaam vervoer naar het circuit waren komen. Mij maakt het niet uit, maar als ze echt zo begaan waren met het klimaat/milieu zouden ze zo'n race niet houden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')