En die dan vullen met lava is ook al zo'n gedoequote:Op zondag 5 september 2021 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook een gracht gaan graven waar die overheen gaat en daar heb ik niet zo'n zin in.
En van onze mods was on fire.quote:Op zondag 5 september 2021 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, zijn er posts verwijderd in dit deel?![]()
In deze tab is dit post nr 303, maar in een nieuwe is het 299
Is ie daarom weer zwartquote:
Precies, veel meer gedoe dan het waard is imo.quote:Op zondag 5 september 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En die dan vullen met lava is ook al zo'n gedoe
Is gecanceld.quote:Op zondag 5 september 2021 00:58 schreef BillDauterive het volgende:
TT klopt niet helemaal hoor! nog een paar weekjes
Ja, ik zag wel een "Go Momo" voorbij komen en een aangepaste post, maar ik had niet door dat er blijkbaar meer was.quote:
Goeie kans dat dat niet eens nodig is, als je een slot al met een twijgje kan openenquote:Op zondag 5 september 2021 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, veel meer gedoe dan het waard is imo.
Een paar sleuteltjes zijn zo bijgeslepen.
Momo heeft veel bagger weggehaald.quote:
Als je ijs_beer bedoelt, die is al bijna drie weken zwart. Je moet toch wat beter gaan opletten.quote:
Serieusquote:Op zondag 5 september 2021 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je ijs_beer bedoelt, die is al bijna drie weken zwart. Je moet toch wat beter gaan opletten.
Ja, maar dat is natuurlijk niet het soort slot wat ik in die deur gezet heb.quote:Op zondag 5 september 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie kans dat dat niet eens nodig is, als je een slot al met een twijgje kan openen
Ik ben altijd serieus.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dienstmededeling:
MED / ijs_beer gaat in het zwart.
Red Bull-blikje werkt ookquote:Op zondag 5 september 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk niet het soort slot wat ik in die deur gezet heb.![]()
Beetje vertrouwen in mijn semiprofessionele gebeunhaas mag wel hoor.
Niet in mijn deur.quote:
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.quote:Op zondag 5 september 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag wel een "Go Momo" voorbij komen en een aangepaste post, maar ik had niet door dat er blijkbaar meer was.
Klinkt heftigquote:Op zondag 5 september 2021 01:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.
Ik zit nu zo`n 1.5 jaar op Fok maar dit was wel het ergste dat ik heb gezien,
En dan zeker in ESF
De go Momo was zeker op zijn plaats
En als Momo er niet was geweest waren Cyan en H_T er ook nog geweest.
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?quote:Op zondag 5 september 2021 01:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er was iemand die iets probeerde te plaatsen waar de honden geen brood van lusten.
Ik zit nu zo`n 1.5 jaar op Fok maar dit was wel het ergste dat ik heb gezien,
En dan zeker in ESF
De go Momo was zeker op zijn plaats
En als Momo er niet was geweest waren Cyan en H_T er ook nog geweest.
Jullie hadden er een tijdje terug ook zo een in de KSC, avond voordat jij naar Frankrijk ging meen ik me te herinneren.quote:
Als ik ga proberen uit te leggen wat ik heb gezien geven we het te veel aandachtquote:
Precies dit.quote:Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?
[..]
klopt maar daar kijk ik er minder van op dan hierquote:Op zondag 5 september 2021 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, gebeurt de laatste tijd vaker dat er ineens een nieuw accountje actieve topics langs gaat en hele lappen aanstootgevende shit gaat copy-paste-posten. Waren dit ook lange posts met veel van dezelfde shit erin?
[..]
Jullie hadden er een tijdje terug ook zo een in de KSC, avond voordat jij naar Frankrijk ging meen ik me te herinneren.
Dacht ik al, in dat geval heb ik er al genoeg van gezien.quote:
Die droeftoeter hopte toen ook van topic naar topic, over verschillende subfora.quote:Op zondag 5 september 2021 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt maar daar kijk ik er minder van op dan hier
zal wel een kloontje geweest zijn van deze of genequote:Op zondag 5 september 2021 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dacht ik al, in dat geval heb ik er al genoeg van gezien.
Blij dat ik het vanavond niet meekreeg dan.
[..]
Die droeftoeter hopte toen ook van topic naar topic, over verschillende subfora.
klinkt als een film over discutabele "datingsites"quote:Op zondag 5 september 2021 01:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film is weer klaar.
Weer dezelfde meid van gisteren. Onderaan bij de disclaimer staat dat het fictieve profielen zijn.
Film was ervoor.quote:Op zondag 5 september 2021 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een film over discutabele "datingsites"
Ik wilde net vragen "Wil ik weten wat voor film dit was?".quote:Op zondag 5 september 2021 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een film over discutabele "datingsites"
The Hobbit: The Desolation of Smaugquote:Op zondag 5 september 2021 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen "Wil ik weten wat voor film dit was?".
quote:Op zondag 5 september 2021 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen "Wil ik weten wat voor film dit was?".
ging dat over daten ?quote:Op zondag 5 september 2021 01:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
The Hobbit: The Desolation of Smaug
Nee, maar die reclames beginnen erna.quote:
Oh, die Hobbit-trilogie heb ik tot nu toe overgeslagen.quote:Op zondag 5 september 2021 01:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
The Hobbit: The Desolation of Smaug
De boeken zijn geweldig, maar de Hobbit boeken heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die Hobbit-trilogie heb ik tot nu toe overgeslagen.
Ik ben een fan van LotR (vooral de boeken), maar een trilogie maken van de Hobbit riekt te veel naar uitmelkerij imo.
De Hobbit zijn ook geen boeken, het is 1 boekje van net over 200 pagina's. Als je de Lord of the Rings (1400 pagina's (met appendices)) in drie films omzet, dan gaat het imo wel ver om de Hobbit ook naar drie lange films om te gaan zetten. Ik ga er dan ook volledig van uit dat er dingen bij verzonnen zijn die niet in het boek staan om die tijd op te kunnen vullen.quote:Op zondag 5 september 2021 01:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De boeken zijn geweldig, maar de Hobbit boeken heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.
lang geleden 'The Hobbit' in het Engels gelezen op de middelbare schoolquote:Op zondag 5 september 2021 01:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De boeken zijn geweldig, maar de Hobbit boeken heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.
Of er is minder uit geschrapt zoals met de LOTR films wel is gedaan.quote:Op zondag 5 september 2021 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De Hobbit zijn ook geen boeken, het is 1 boekje van net over 200 pagina's. Als je de Lord of the Rings (1400 pagina's (met appendices)) in drie films omzet, dan gaat het imo wel ver om de Hobbit ook naar drie lange films om te gaan zetten. Ik ga er dan ook volledig van uit dat er dingen bij verzonnen zijn die niet in het boek staan om die tijd op te kunnen vullen.
(en van wat ik aan (p)reviews heb gezien lijkt dat ook wel te kloppen)
Zoals ik al zei, "wat ik aan (p)reviews heb gezien", er zitten absoluut dingen in die niet in het boek zaten.quote:Op zondag 5 september 2021 02:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of er is minder uit geschrapt zoals met de LOTR films wel is gedaan.
quote:Op zondag 5 september 2021 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus al die mensen die zeggen "boek is te dik, ik wacht wel op de film", F dat, niet met deze films.![]()
Het boek lezen kost je minder tijd dan het kijken naar de films.
quote:Op zondag 5 september 2021 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, "wat ik aan (p)reviews heb gezien", er zitten absoluut dingen in die niet in het boek zaten.![]()
Daarbij, net even opgezocht. Die Hobbit trilogie duurt in totaal 474 minuten (niet eens in de extended version, dan is het 509 minuten). Ik kan dat hele boek van begin tot eind uitlezen in minder tijd dat.
Af en toe med openen kan geen kwaad hquote:
quote:
Even refreshen en jij bent ook weer oranjequote:Op zondag 5 september 2021 09:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben weer zwart en @:Koen66 is wel oranje
terwijl ik irl juist een soort van zwart benquote:Op zondag 5 september 2021 09:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben weer zwart en @:Koen66 is wel oranje
quote:Op zondag 5 september 2021 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al je voorbereidingen getroffen voor de Grand Prix?
Ben je geen Oompa Loompa?quote:Op zondag 5 september 2021 10:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl ik irl juist een soort van zwart ben
quote:
ik eet het nauwelijks zelf ivm koolhydraatarm, maar het was weekend dus nam er toch 1quote:
Gewoon nu al gaan. Kan je voor de lunch weer naar huis.quote:Op zondag 5 september 2021 09:53 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hebben nog een verjaardag straks, even goed timen dat we met de F1 thuis zijn
quote:
Sorry maar wat bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, de nieuwe koffieplanter is uit in FB. Genoten.
Uitstekende vraag Meke!quote:
Het gaat in dit geval erom dat Nieuwsuur bij een item bij een huisarts binnenliep die 'toevallig' iemand aan het bellen was over een overleden vrouw die Corona had.quote:Op zondag 5 september 2021 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
Dick Maas is een Wappie![]()
[ twitter ]
Alsof er altijd een advertentie geplaatst wordt, of ben je dan niet echt dood als het niet in de krant heeft gestaan?
Karma.quote:
Die wappies gaan vaak ook wel ver hoor in hun ontcijferingspraktijken.quote:Op zondag 5 september 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval erom dat Nieuwsuur bij een item bij een huisarts binnenliep die 'toevallig' iemand aan het bellen was over een overleden vrouw die Corona had.
Nou is de conclusie die Maas en co trekken natuurlijk wat kort door de bocht. Maar het was een raar item. En de Corona sceptici gaan daar natuurlijk over los
Die noemen mensen die in het ziekenhuis liggen nog doodleuk acteurs jaquote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die wappies gaan vaak ook wel ver hoor in hun ontcijferingspraktijken.
En dan wl ineens geloven wat er in de krant staat.quote:Op zondag 5 september 2021 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
Dick Maas is een Wappie![]()
[ twitter ]
Alsof er altijd een advertentie geplaatst wordt, of ben je dan niet echt dood als het niet in de krant heeft gestaan?
Als het daar wel in had gestaan, hadden ze het natuurlijk niet geloofdquote:Op zondag 5 september 2021 11:22 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan wl ineens geloven wat er in de krant staat.
Er is een user uit WLR die af en toe een post/rant schrijft over het 'vlaggetjesvolk en oranje dagjesmensen' bij bepaalde sporten. Beetje een act ook wel. Hij had nu ene mooie post achtergelaten in FB in het topic over het oranje kleurtje.quote:
Het ging mij meer om die conclusie inderdaad, zo kortzichtig.quote:Op zondag 5 september 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval erom dat Nieuwsuur bij een item bij een huisarts binnenliep die 'toevallig' iemand aan het bellen was over een overleden vrouw die Corona had.
Nou is de conclusie die Maas en co trekken natuurlijk wat kort door de bocht. Maar het was een raar item. En de Corona sceptici gaan daar natuurlijk over los
quote:Op zondag 5 september 2021 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die noemen mensen die in het ziekenhuis liggen nog doodleuk acteurs jaIk hoorde ook al verhalen over Corona ontkenners die nog ontkenden dat ze Corona hadden als ze in het ziekenhuis lagen en op hun buik gedraaid moesten worden
En familie die zei dat ze hun naaste echt moesten helpen i.p.v. ze te behandelen voor Corona...
Het is altijd heel zwart wit ja. En zij hebben altijd gelijkquote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het ging mij meer om die conclusie inderdaad, zo kortzichtig.
Ja. En bij 9/11 ook. Dat de passagiers doodleuk ergens anders zijn uitgeladenquote:Op zondag 5 september 2021 11:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Ook zat mensen die beweren dat de slachtoffers van MH17 acteurs warenhet ‘bewijs’ was dat er een (aantal) passagier(s) aan amateurtoneel deden.
Complottheorien zijn altijd aantrekkelijker dan de waarheid. Vaak is de waarheid eigenlijk relatief simpel, zo simpel dat mensen het niet kunnen geloven of accepteren. Zoals 9/11, eigenlijk een doodeenvoudig plan. En het werkte nog ook. Dat kn niet, denkt de wappie dan... voor zover hij denkt tenminste.quote:Op zondag 5 september 2021 11:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En bij 9/11 ook. Dat de passagiers doodleuk ergens anders zijn uitgeladen
Doet me een beetje denken aan de verhalen van Trumpwappies die langzaamaan wakker werden na de installatie van Biden. Zeer pijnlijke verhalen zijn dat. Gaan we hierover ook nog wel krijgen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef Em31 het volgende:
Het is wel ironisch dat de wappies nog tijden met corona bezig gaan zijn, terwijl de rest weer doorgaat met leven.
Heel vermoeiendquote:Op zondag 5 september 2021 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is altijd heel zwart wit ja. En zij hebben altijd gelijk
Ahhh dan snap ik dat ik er niks van snaptequote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is een user uit WLR die af en toe een post/rant schrijft over het 'vlaggetjesvolk en oranje dagjesmensen' bij bepaalde sporten. Beetje een act ook wel. Hij had nu ene mooie post achtergelaten in FB in het topic over het oranje kleurtje.
NOUJA ZEGquote:Op zondag 5 september 2021 12:39 schreef Meke het volgende:
Help mensen ik heb @:Em31 geblokkeerdHoe deblokkeer je ook alweer mensen?
Het is al gelukt dus ik lees weer alles wat je zegt hoorquote:
Gelukkig, het zou zonde zijn dat je mijn kwaliteitsposts zou moeten missen.quote:Op zondag 5 september 2021 12:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is al gelukt dus ik lees weer alles wat je zegt hoor![]()
Per ongeluk op een verkeerd knopje gelukt, maar voor deblokkeren moet je weer helemaal je settings in enzo
En dat waren dan nog degene die een beetje wakker werden toen. Er is nog een aanzienlijk deel wat sinds Biden alleen maar verder in de waanwereld van Trump is gezakt. Dat gaat nog wat worden als die ooit het licht moeten gaan zien, als dat al ooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 september 2021 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de verhalen van Trumpwappies die langzaamaan wakker werden na de installatie van Biden. Zeer pijnlijke verhalen zijn dat. Gaan we hierover ook nog wel krijgen.
Die stappen zo over naar het volgende complot, ik gok dat het met klimaat te maken gaat hebben.quote:Op zondag 5 september 2021 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat waren dan nog degene die een beetje wakker werden toen. Er is nog een aanzienlijk deel wat sinds Biden alleen maar verder in de waanwereld van Trump is gezakt. Dat gaat nog wat worden als die ooit het licht moeten gaan zien, als dat al ooit gaat gebeuren.
Ik vrees wel een beetje dat een deel van de covid-ontkenners misschien ook wel iets te diep is weggezakt om ooit nog echt volledig naar de echte wereld terug te komen.
Ja, dat zit er dik in. Klimaat en/of mensen die een beetje 'anders' zijn (anders doen, anders er uitzien etc...) en die ook gewoon in dit land willen leven.quote:Op zondag 5 september 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die stappen zo over naar het volgende complot, ik gok dat het met klimaat te maken gaat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |