quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Hier ziet u een flopmod die door het slotje heen post:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Hier ziet u een flopmod die door het slotje heen post:
[ afbeelding ]
@Calandquote:Op 9 september gaat de eerste Nederlandse bioscoopfilm over Anne Frank in première.
"Dat vind ik het mooie van het hele verhaal, dan Anne Frank hier ge-ontmythologiseerd wordt. Ze wordt een beetje ontheiligd", aldus regisseur Ben Sombogaart. "Het blijkt gewoon een normaal meisje te zijn van 12, 13 jaar met de leuke kanten en de nukkige kanten, dat is iets dat dat dagboek niet direct naar voren haalt."
Beemsterboer sluit zich daar bij aan: "Ik denk dat we van haar een veel echtere kant zien van hoe ze als jong meisje was, dat ze heel erg in een fase zat van ik wil dingen uitproberen met jongens en met seksualiteit." Sombogaart: "Ze is niet meer dat icoon en dat verheven idool, maar een meisje van vlees en bloed met ook gebreken dat ook jaloers kan zijn."
#nietmijnprobleem.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:49 schreef GGMM het volgende:
Systeemnotificatie
02-09-2021 @ 11:49:31
Je premium account (abo) verloopt op 09-09-2021 11:45. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:scrummie
ik heb wel ads maar ik merk er weinig van, alles went denk ikquote:Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Mijn abo verloopt ook over 4 dagen. Ik denk niet dat ik ga verlengen, maar ik ga ook niet met ads FOK'en.
Ik heb ook ads, snap dat soort dramaqueens nooit dat er ads zijnquote:Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb wel ads maar ik merk er weinig van, alles went denk ik
ads>aidsquote:Op donderdag 2 september 2021 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook ads, snap dat soort dramaqueens nooit dat er ads zijn
Dan heb je nog nooit mobiel geFOK!tquote:Op donderdag 2 september 2021 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook ads, snap dat soort dramaqueens nooit dat er ads zijn
Jawel dat doe ik regelmatigquote:Op donderdag 2 september 2021 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit mobiel geFOK!t
Maat. Worden er tegenwoordig geen visjes meer gehaald op donderdag?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker vingeren achter de boekenkast.
Teringsloeberquote:Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Mijn abo verloopt ook over 4 dagen. Ik denk niet dat ik ga verlengen, maar ik ga ook niet met ads FOK'en.
Nee, ik werk weer voornamelijk op kantoor en die visboer zit praktisch naast mijn deur thuis.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Worden er tegenwoordig geen visjes meer gehaald op donderdag?
Och, voel je je weer onjuist behandeldquote:Op donderdag 2 september 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De liefde moet van twee kanten komen ouwe reus.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, voel je je weer onjuist behandeld
Hoeveel grammetjes neem je mee?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Maandag en dinsdag wel introductiedagen op de zuidas, nooit geweest dat kantoor.
@:kingroland
40/45quote:Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel grammetjes neem je mee?
op reukafstand?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik werk weer voornamelijk op kantoor en die visboer zit praktisch naast mijn deur thuis.
Vanaf volgende week wel weer
CR>Messiquote:Cristiano Ronaldo is na gisteravond in zijn eentje wereldrecordhouder. Met twee extreem late goals tegen Ierland zorgde hij niet alleen voor een 2-1 zege voor Portugal, maar de superster maakte ook interlandgoal 110 en 111. Daarmee liet hij Ali Daei uit Iran definitief achter zich. Niemand maakte ooit zo veel goals voor zijn land als Ronaldo.
zit gewoon in het kraanwaterquote:Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel grammetjes neem je mee?
Bij dezequote:Op donderdag 2 september 2021 12:32 schreef Coco het volgende:
@:Scrummie je mag de plaat van de dag aanpassen
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:48 schreef Coco het volgende:
Vermakelijke discussie gaande in het ajax topic.
waarover?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:48 schreef Coco het volgende:
Vermakelijke discussie gaande in het ajax topic.
Prachtig hoe mensen er de vreemdste redeneringen bij halen.quote:
En een pak wijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:33 schreef tong80 het volgende:
Bruin bolletje, kipfilet, belegen kaas. Sinaasappel.
Nee, een pak van m'n hart.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 13:39 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die wijn uit een pak drinken.
Gisteren al gezien. Tevens tenenkrommend slecht, zo goed.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Oplichter Braadpan is terug.
@:Wereldgozer @:Oriente
Al besproken.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Oplichter Braadpan is terug.
@:Wereldgozer @:Oriente
Ik niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:55 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige spanning tussen forum admin @:GGMM en user @:zipportal over @:Braddie
Niet gemerktquote:Op donderdag 2 september 2021 13:55 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige spanning tussen forum admin @:GGMM en user @:zipportal over @:Braddie
Spreek voor jezelf, lamlul.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken.
Ook toen boeide het niemand
bepaal jij nietquote:Op donderdag 2 september 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken.
Ook toen boeide het niemand
Ik vandaag al drie keer.quote:
Heulen met de FARC?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
Het is feest heren. In oktober definitief naar Zuid-Amerikagod voor onbepaalde tijd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Een tijdsverschil met user @aTypischquote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
Het is feest heren. In oktober definitief naar Zuid-Amerikagod voor onbepaalde tijd
Armoede bestrijden in Rio? De nazaten van Escobar interviewen? Roadtrip met de muur in Mexico als eindbestemming?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mij ga bemoeien met lokale problematiek
Zou beter zijn als jij eens minder hier zou zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Een tijdsverschil met user @:aTypisch
Dat betekent dat hij hier nóg minder zal zijn.
DAT MOET GEVIERD WORDEN
@:GGMM
@:Muskusboktor57
@:Elan
@:Nattekat
@:evenstar
@:yvonne
@:El-stinho
@:Tarado
@:Scrummie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij tegen die tijd stopt als mod post ik niet meer op FOK! tot ik terug ben in NLquote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Een tijdsverschil met user @:aTypisch
DAT MOET GEVIERD WORDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genot.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
Eigenlijk gewoon vluchten uit de Nederlandse aidsquote:Op donderdag 2 september 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Armoede bestrijden in Rio? De nazaten van Escobar interviewen? Roadtrip met de muur in Mexico als eindbestemming?
Het zou beter zijn als jij op een legoblokje stapt en je nek op meerdere plekken breekt (Ik ga mezelf hier een note voor geven)quote:Op donderdag 2 september 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou beter zijn als jij eens minder hier zou zijn.
Nooit verkeerd om eens een andere cultuur te bekijken.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon vluchten uit de Nederlandse aids![]()
Mijn vriendin spreekt Spaans en Portugees en werkt online. Weinig reden om te blijven momenteel.
Bijna geen verlies in inkomsten en goedkoper leven daar.
Ziedend.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als jij op een legoblokje stapt en je nek op meerdere plekken breekt (Ik ga mezelf hier een note voor geven)
Welk land? Want ik kan me vinden in je beweegredenen maar bijvoorbeeld de kwaliteit van de zorg zal toch niet zo hoog zijn als in NL?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon vluchten uit de Nederlandse aids![]()
Mijn vriendin spreekt Spaans en Portugees en werkt online. Weinig reden om te blijven momenteel.
Bijna geen verlies in inkomsten en goedkoper leven daar.
Kan je ook anderhalf jaar op Zuid gaan wonen. Scheelt in de kosten.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nooit verkeerd om eens een andere cultuur te bekijken.
Anders zie ik het al gebeuren: ben ik 40+, heeft de moeder van mijn kind mij verlaten en heb ik zo'n kansloze baan dat ik vrijwilligerswerk als mod kan doen onder werktijd.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nooit verkeerd om eens een andere cultuur te bekijken.
Ik stop als mod als Vechain een dollar staatquote:Op donderdag 2 september 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als jij tegen die tijd stopt als mod post ik niet meer op FOK! tot ik terug ben in NL
Deze post verdient een like.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Anders zie ik het al gebeuren: ben ik 40+, heeft de moeder van mijn kind mij verlaten en heb ik zo'n kansloze baan dat ik vrijwilligerswerk als mod kan doen onder werktijd.
Soms moet je het lot niet tarten en wat met je leven doen.
Welke zorg?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk land? Want ik kan me vinden in je beweegredenen maar bijvoorbeeld de kwaliteit van de zorg zal toch niet zo hoog zijn als in NL?
Je eigen pad gaan met een rechte rug!!!!quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Anders zie ik het al gebeuren: ben ik 40+, heeft de moeder van mijn kind mij verlaten en heb ik zo'n kansloze baan dat ik vrijwilligerswerk als mod kan doen onder werktijd.
Nondeju zegquote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De zorg die in Nederland geboden wordt. Als je hier je nek breekt kom je tenminste in een goed ziekenhuis terecht. Als je naar een één of ander dorp in Ecuador verhuist kan ik me zomaar voorstellen dat de zorg in Nederland kwalitatief beter is.quote:
Ja sorry met die scenario's houd ik geen rekening in mijn beslissingenquote:Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De zorg die in Nederland geboden wordt. Als je hier je nek breekt kom je tenminste in een goed ziekenhuis terecht. Als je naar een één of ander dorp in Ecuador verhuist kan ik me zomaar voorstellen dat de zorg in Nederland kwalitatief beter is.
Dat is ook weer waar. Naar welk land ga je?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja sorry met die scenario's houd ik geen rekening in mijn beslissingen
Ze kunnen daar ook wel gips om een arm doen en mijn tanden checken.
Als ik onverhoopt compleet naar de klote ga zien we dat dan wel weer.
Peruquote:Op donderdag 2 september 2021 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Naar welk land ga je?
Twee gifjes van The Office in een bericht. Geen like.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAT MOET GEVIERD WORDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woestquote:Op donderdag 2 september 2021 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twee gifjes van The Office in een bericht. Geen like.
als hij iedereen daar ook gaat vertellen hoe het moet dan zien we hem inderdaad niet meer terugquote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAT MOET GEVIERD WORDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is iemand opeten, uitspugen, er overheen schijten en daarna een foto ervan online zetten. Goeiedag zeg.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dick Advocaat stopt Heun-min Son knap af bij Irak-debuutquote:Op donderdag 2 september 2021 15:02 schreef Caland het volgende:
Dickie 0-0 tegen Zuid-Korea
Het Dick-effect.
quote:Op donderdag 2 september 2021 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij iedereen daar ook gaat vertellen hoe het moet dan zien we hem inderdaad niet meer terug
dat valt wel mee als je geld hebt tenminstequote:Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De zorg die in Nederland geboden wordt. Als je hier je nek breekt kom je tenminste in een goed ziekenhuis terecht. Als je naar een één of ander dorp in Ecuador verhuist kan ik me zomaar voorstellen dat de zorg in Nederland kwalitatief beter is.
Aan Bitcoin geen gebrek bij user @aTypischquote:Op donderdag 2 september 2021 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt wel mee als je geld hebt tenminste
ja al neem ik naar bananenlanden toch altijd een pakkie dollars meequote:Op donderdag 2 september 2021 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan Bitcoin geen gebrek bij user @:aTypisch
Trek het je niet zo aan man. Anoniem forum en zo.quote:
In principe moet je met dat elftal gewoon kunnen winnen maar dan moet je wel scherp blijven, dat Zuid-Korea is een jonge opportunistische ploeg maar als je er vol op klapt hebben ze daar niks te halen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:02 schreef Caland het volgende:
Het Dick-effect.
#Anoniemquote:Op donderdag 2 september 2021 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan man. Anoniem forum en zo.
Jup, dollars al wat geregeld. Pakketje extra bij aankomst via een maatje die er al een tijdje zit.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja al neem ik naar bananenlanden toch altijd een pakkie dollars mee
Magic dickgodquote:Op donderdag 2 september 2021 15:02 schreef Caland het volgende:
Het Dick-effect.
Familielid gaat daar in.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat doe je met je huis, @:aTypisch?
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
Die zeebra is wel leuk.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAT MOET GEVIERD WORDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joran zit in de gevangenis in Peruquote:Op donderdag 2 september 2021 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker een beetje feesten in de favela's.
Zag toevallig op Youtube een filmpje van een gast die video's maakt van z'n rondreis (o.a. Zuid-Amerika) en in Haiti een voodoo ritueel ging doen maar uiteindelijk onder 'bedreiging' een flinke som geld werd gevraagd.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk dat Typisch voor ayahuasca gaat met een sjamaan erbij enzo.
Dat lijkt me niet de bedoeling van zo'n tripje!quote:Op donderdag 2 september 2021 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag toevallig op Youtube een filmpje van een gast die video's maakt van z'n rondreis (o.a. Zuid-Amerika) en in Haiti een voodoo ritueel ging doen maar uiteindelijk onder 'bedreiging' een flinke som geld werd gevraagd.
https://www.youtube.com/c/KurtCaz/videos
mimimimimiquote:Op donderdag 2 september 2021 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Even frustraties kwijt; ben gvd al 4 uur bezig met iets waar ik een half voor mee bezig dacht te zijn en alles loopt nu in de soep en dus ben ik gefrustreerd dus pas maar op.
Je moet maar gewoon eens niet zo janken als een klein kind.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Even frustraties kwijt; ben gvd al 4 uur bezig met iets waar ik een half voor mee bezig dacht te zijn en alles loopt nu in de soep en dus ben ik gefrustreerd dus pas maar op.
zelfoverschatting kan tot frustratie leidenquote:Op donderdag 2 september 2021 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Je kan dus nog minder dan dat we al dachtenquote:Op donderdag 2 september 2021 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Wat vervelend zeg, sterkte maat!quote:Op donderdag 2 september 2021 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Mag het ook griep zijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
Krijg de tering toch stelletje debielen.
Zo lastig is het toch niet om een vogelhuisje in elkaar te timmeren?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:16 schreef Scrummie het volgende:
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet om een vogelhuisje in elkaar te timmeren?
Ja bah (de interlands, het weekend is prima).quote:Op donderdag 2 september 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijna weekend makker. Helaas interlandaids.
Dat lijkt mij niet nee. Er is ook dorpsfeest hier in de buurt dus ik krijg dit weekend verder sowieso niet zoveel mee. Wel genot, wordt ook prima weer.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja bah (de interlands, het weekend is prima).
En dan zondag F1 in NEDERLAND (maar ik denk niet dat jij kijkt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sta je zondag ook tussen het petjesvolk?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Ik ga me morgen helemaal naar de tering zuipen ben ik bang.
Dit even ter info.
Nee, ik vind het een leuke TV sport maar zou er in Nederland en Belgie niet zo snel heen gaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sta je zondag ook tussen het petjesvolk?
quote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info.
JAAAAAAAAAquote:
Welk deel?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:42 schreef Coco het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
Zit midden in de boeken.
Oh ja ik zou nog aan die boeken beginnen.quote:
Het zijn er wel een hoop.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zou nog aan die boeken beginnen.
Oh, lees die maar uit voor die serie begint dan.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:43 schreef Coco het volgende:
[..]
1 nog, vordert niet echt vanwege drukte
Zou jij Egwene en Nynaeve doen?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn er wel een hoop.
[..]
Oh, lees die maar uit voor die serie begint dan.
Bosgevechten voor je morgen.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info.
Komen er meerdere seizoenen? En boek 1 = seizoen 1 ongeveer?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn er wel een hoop.
[..]
Oh, lees die maar uit voor die serie begint dan.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen er meerdere seizoenen? En boek 1 = seizoen 1 ongeveer?
Ja sowieso meerdere seizoenen, ligt eraan hoe populair het is. Maar de schatting was iets van 8 seizoenen voor 14 boeken. Seizoen 1 zal wel vooral boek 1 zijn ja.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen er meerdere seizoenen? En boek 1 = seizoen 1 ongeveer?
Ik kijk die teaser en het is mega woke.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
Ja sowieso meerdere seizoenen, ligt eraan hoe populair het is. Maar de schatting was iets van 8 seizoenen voor 14 boeken. Seizoen 1 zal wel vooral boek 1 zijn ja.
Oh dat boeit mij echt totaal niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk die teaser en het is mega woke.
Dit kan echt niet.
Ik herkende geen enkel personage behalve Moiraine.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij echt totaal niet.
Nou en.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende geen enkel personage behalve Moiraine.
Rest is zwart gecast.
Hebben ze bij Dune ook al geflikt.
Ik ben overigens tegen racisme.
Dit gezeur weer.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende geen enkel personage behalve Moiraine.
Rest is zwart gecast.
Hebben ze bij Dune ook al geflikt.
Ik ben overigens tegen racisme.
Raarquote:Op donderdag 2 september 2021 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
Als er een donker persoon in een fantasy serie speelt haak ik af hoor.
Zwarte elfjes.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
Als er een donker persoon in een fantasy serie speelt haak ik af hoor.
Dat zijn orcs.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zwarte elfjes.
Check deze grap. @:Lenny_Leonard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:3rr0r @:Caland @:Oriente @:Boze_Eend @:Wappie
Geen mention voor GGMM gezet. Die komt alleen op vreetsvlogs af.de ironman van nederland aan het werk zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schijnen zijn tepels nu door of draagt hij bh?
Hij heeft het luie zweet wel op de kop staan.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
de ironman van nederland aan het werk zien![]()
schijnen zijn tepels nu door of draagt hij bh?
vind het knap dat hij hem in elkaar kreeg habibo misschien kan hij toch gewoon werkenquote:Op donderdag 2 september 2021 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft het luie zweet wel op de kop staan.
Toto en ik wonen niet in Groningen dus we weten wie de dader isquote:Op donderdag 2 september 2021 17:42 schreef Coco het volgende:
In Groningen worden meer seksueel getinte berichtjes of foto's verstuurd dan elders
@:Oriente
@:Bluedisplay
@:Mortaxx
@Slobeendquote:Op donderdag 2 september 2021 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto en ik wonen niet in Groningen dus we weten wie de dader is
Mag je ze niet meer uitlachen?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Like gezet op een mention van user @:Coco
Ik mis wel een reactie.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Like gezet op een mention van user @:Coco
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:3rr0r @:Caland @:Oriente @:Boze_Eend @:Wappie
Geen mention voor GGMM gezet. Die komt alleen op vreetsvlogs af.Zo lang aan het klooien en dan geen goed beeld van het resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn kanaal is net nieuw dus hij moet dat vloggen nog een beetje leren denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo lang aan het klooien en dan geen goed beeld van het resultaat
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn kanaal is net nieuw dus hij moet dat vloggen nog een beetje leren denk ik.
Drowquote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zwarte elfjes.
Check deze grap. @:Lenny_Leonard
Ik kijk NU die Netflix docu. Ook 9/11. Dit is geen score. @GGMMquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Scrummie het volgende:
9/11: Inside the President’s War Room
7,5/10
Ah dank, die zet ik ook op de lijst.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk NU die Netflix docu. Ook 9/11. Dit is geen score. @:GGMM
Waar is die docu van jou te kijken?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah dank, die zet ik ook op de lijst.
Apple TV+quote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die docu van jou te kijken?
Gaat het over wtc7 die zomaar instorttequote:Op donderdag 2 september 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk NU die Netflix docu. Ook 9/11. Dit is geen score. @:GGMM
Dingen over dit onderwerp op Netflix kijkenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Scrummie het volgende:
9/11: Inside the President’s War Room
7,5/10
Wat voor sport doe jij?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:yvonne @:caland @:jojoortje @:coco
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dingen over dit onderwerp op Netflix kijken
(lol)
[..]
(lol)
[..]
(lol)
[..]
(lol)
@Nattekatquote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig staat BTC weer boven de 50k.
Jonge binnenkort eth 2 en de flippening!!quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jonge binnenkort eth 2 en de flippening!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk snap je ondertussen dat Vechain niks met bitcoin te maken heeftquote:
Volgens mij heb ik nooit iets anders beweerdquote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hopelijk snap je ondertussen dat Vechain niks met bitcoin te maken heeft
Het lijkt er in niks op
Raar dat je er dan vaak over begint als het woord bitcoin valt als je niet denkt dat het in dezelfde categorie valt.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit iets anders beweerd
Met Vechain maak ik graag satoshi, vandaar de linkquote:Op donderdag 2 september 2021 22:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Raar dat je er dan vaak over begint als het woord bitcoin valt als je niet denkt dat het in dezelfde categorie valt.
??????????quote:Op donderdag 2 september 2021 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Vechain maak ik graag satoshi, vandaar de link
Door die stijging van vechain neemt m'n hoeveelheid eth wel af. Terwijl normaal gesproken de markt eth volgt. 1 eth = 1 ethquote:
Geef je de dikke mevrouw nog een afscheid wip?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen boys
Laatste werkdagje vandaag
Fijne laatste werkdag ouwe reus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen boys
Die is er waarschijnlijk wel vandaag,quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je de dikke mevrouw nog een afscheid wip?
Je gaat zonder collega's borrelen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er waarschijnlijk wel vandaag,![]()
Mag ook 250 euro declareren ten behoeve van de borrel vanavond, dat is echt fantastisch.
Een likequote:Op vrijdag 3 september 2021 09:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je gaat zonder collega's borrelen?
Vanaf maandag pallets sorteren in Roffa?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen boys
Opleiding is voornamelijk Amsterdam/online, maar daarna wel jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf maandag pallets sorteren in Roffa?
Is de coke zo duur op de snuifas?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er waarschijnlijk wel vandaag,![]()
Mag ook 250 euro declareren ten behoeve van de borrel vanavond, dat is echt fantastisch.
Oh, ik had eerder weer een bak homokwark verwacht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:54 schreef Oriente het volgende:
Ik ga zo lunchen
Gekookte aardappeltjes, witte boontjes in tomatensaus en vegetarische gyros!
Die eet ik pas nadat jij de vaatwasser hebt ingeruimd op aandringen van je wijfquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh, ik had eerder weer een bak homokwark verwacht.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die eet ik pas nadat jij de vaatwasser hebt ingeruimd op aandringen van je wijf
Leuke reviewquote:
Gwoonquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review
Zelf eet ik geen groente uit een pot, anders had ik deze doperwten zeker geprobeerd.
Gestrektbeengenotquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die eet ik pas nadat jij de vaatwasser hebt ingeruimd op aandringen van je wijf
Droog doperwten eten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review
Zelf eet ik geen groente uit een pot, anders had ik deze doperwten zeker geprobeerd.
"He kijk users posten buiten dit topic hahahaha kijk snel!"quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:
@:Scrummie raakt verstrikt in de tentakels van user ikweethetookniet.
@:el-stinho
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"He kijk users posten buiten dit topic hahahaha kijk snel!"
Rot op.
Sushiquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gemarineerde kippendijen uit de oven en een salade erbij
Weet het nog niet, ga nu zo naar de supermarkt!quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gemarineerde kippendijen uit de oven en een salade erbij
Provencaalse pasta met gehaktballetjes.....quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet het nog niet, ga nu zo naar de supermarkt!
Ik heb de frituur even aangedaan, wat bieren met vrienden en dan het hele weekend het kopje eraf.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk en veel plezier!quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de frituur even aangedaan, wat bieren met vrienden en dan het hele weekend het kopje eraf.
Ben je nog niet gevaccineerd?quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik het overigens voor het eerst een test gedaan en was NEGATIEF. @:elan
Waardeloze troepquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Mcdonalds
@:Drizzt
en uiteraard @:AFCNiels
Leuk dat Onlo Jr. er ook is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Mcdonalds
@:Drizzt
en uiteraard @:AFCNiels
Bah, windows.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb je hulp nodig maat.
DIG / Headset issues
Die eet gewoon een kapsalon daarna.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een pot doperwten als avondeten, ok.
Scrummie is een hardleerse user maar daar waarderen we hem omquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:
@:Scrummie raakt verstrikt in de tentakels van user ikweethetookniet.
@:el-stinho
Niet gekliktquote:
quote:
Is hij eindelijk dood?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch ik zag gisteren een Xinomie winkel in 010.
Jammer dat onze marketingexpert hier niet meer is.
Graag mij mentionenquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:52 schreef fetX het volgende:
Klein katertje @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Niet gestikt dus. Jammer, morgen weer een kans!quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:58 schreef Boze_Eend het volgende:
Kleine boterham met hagepslag gegeten @:scrummie @:onlogisch @:fetx
okequote:Op zaterdag 4 september 2021 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je zijn goede voorbeeld volgt.
rare fetisjes heb jijquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet gestikt dus. Jammer, morgen weer een kans!
Nounounouquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is niet volgens de nieuwe policyquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
even bij moeten komen vanochtendquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:52 schreef fetX het volgende:
Klein katertje @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Wat heb je gisterenavond gedronken?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
even bij moeten komen vanochtend
vrij casual HJ in een Utrechts park, ging er vanaf de eerste al met een gestrekt been inquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heb je gisterenavond gedronken?
En daarna dronken in de trein terug?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vrij casual HJ in een Utrechts park, ging er vanaf de eerste al met een gestrekt been in
ja, dinsdag was het ergerquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En daarna dronken in de trein terug?
Ik gaf een keer in kennelijke staat m'n bankpas in plaats van m'n ov-chipkaart aan de conducteur.
ja, journalistiek 'eindelijk'. meteen in de eerste week al tien keer meer gelachen dan alle voorgaande jaren dus ik denk zomaar dat het goed zit.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Studeer je nu in Utrecht?
Die opleiding aan de HHS nog wel afgemaakt?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ja, journalistiek 'eindelijk'. meteen in de eerste week al tien keer meer gelachen dan alle voorgaande jaren dus ik denk zomaar dat het goed zit.
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die opleiding aan de HHS nog wel afgemaakt?
Tijd zat toch. Alleen financieel lijkt het me vervelend, omdat je op een gegeven ook uit je stufi raakt lijkt me.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.
Goed dat je gewoon je hart/passie volgt nu.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.
ja, klopt. dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tijd zat toch. Alleen financieel lijkt het me vervelend, omdat je op een gegeven ook uit je stufi raakt lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |