SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt niet aan Discord, maar ik denk meer aan de configuratie van hoe alles nu aan mijn systeem hangt. Want ik heb het ook getest met Skype. En Skype komt met soortgelijke meldingen. De headset is gloednieuw en werkt ook 'in windows'. Als ik hem daar test, dan hoor ik mijn stem gewoon door de speakers. Natuurlijk kan ik het systeem openschroeven en de geluidskaart erin hangen en dan hopen dat ik het dan werkend krijg. Maar dat wil ik liever nog even uitstellen omdat ik vermoed dat de knappe koppen (dat zijn jullie dan) hier vast wel een passende oplossing voor hebben.
Ik reken op een goede bijdrage van mijn vriend @ChevyCaprice
Dat je wel makker. Dat vond ik nou ook. Windows herkende hem gewoon ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vriend. Wat een ontzettend goed geschreven OP.
Wat gebeurt er als je die headset aansluit? Herkent Windows hem überhaupt?
Denk je wel. Dit heeft overigens niet geholpen.quote:Op maandag 22 maart 2021 06:31 schreef Megumi het volgende:
In deze link staan wat stappen die je kan volgen. Zie het stuk desktopversie.
https://support.discord.c(...)id-en-beeld-oplossen
Lekker geregeld maatquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je wel makker. Dat vond ik nou ook. Windows herkende hem gewoon ja.
[..]
Denk je wel. Dit heeft overigens niet geholpen.
Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd en nu lijkt het wel te werken.
Ik ben een tevreden mens
Die bij de gekochte headset hoort.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker geregeld maat
Welke drivers heb je precies opnieuw geïnstalleerd?
Daarvan staan er al een zooi aan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:59 schreef jogy het volgende:
Zoek eens op privacy microfoon in je start menu ding. En vink aan dat applicaties met je microfoon mogen communiceren. Denk dat dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat hebben deze applicaties te maken met het feit dat er nu géén geluid meer komt over mijn boxen?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarvan staan er al een zooi aan.Oh over je boxen, misschien niet heel veel. Dus als je op de taakbalk op het luidsprekertje klikt, kan je dan wel realtek kiezen en dan doet het nog niets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat hebben deze applicaties te maken met het feit dat er nu géén geluid meer komt over mijn boxen?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh over je boxen, misschien niet heel veel. Dus als je op de taakbalk op het luidsprekertje klikt, kan je dan wel realtek kiezen en dan doet het nog niets?
Oooh, jammer wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Als ik Speakers kies (waar ik bij de instellingen dus een testgeluidje op 2 van de 5 boxen hoorde) dan gebeurt er niets. Geen bewegende animatie in de balk, en al helemaal geen geluid.
[ afbeelding ]
Soort vanquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:17 schreef Scrummie het volgende:
https://mysupport.razer.c(...)ter-synapse-3-update
@:onlogisch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |