Prachtig hoe mensen er de vreemdste redeneringen bij halen.quote:
En een pak wijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:33 schreef tong80 het volgende:
Bruin bolletje, kipfilet, belegen kaas. Sinaasappel.
Nee, een pak van m'n hart.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 13:39 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die wijn uit een pak drinken.
Gisteren al gezien. Tevens tenenkrommend slecht, zo goed.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Oplichter Braadpan is terug.
@:Wereldgozer @:Oriente
Al besproken.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Oplichter Braadpan is terug.
@:Wereldgozer @:Oriente
Ik niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:55 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige spanning tussen forum admin @:GGMM en user @:zipportal over @:Braddie
Niet gemerktquote:Op donderdag 2 september 2021 13:55 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige spanning tussen forum admin @:GGMM en user @:zipportal over @:Braddie
Spreek voor jezelf, lamlul.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken.
Ook toen boeide het niemand
bepaal jij nietquote:Op donderdag 2 september 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken.
Ook toen boeide het niemand
Ik vandaag al drie keer.quote:
Heulen met de FARC?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
Het is feest heren. In oktober definitief naar Zuid-Amerikagod voor onbepaalde tijd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Een tijdsverschil met user @aTypischquote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
Het is feest heren. In oktober definitief naar Zuid-Amerikagod voor onbepaalde tijd
Armoede bestrijden in Rio? De nazaten van Escobar interviewen? Roadtrip met de muur in Mexico als eindbestemming?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mij ga bemoeien met lokale problematiek
Zou beter zijn als jij eens minder hier zou zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Een tijdsverschil met user @:aTypisch
Dat betekent dat hij hier nóg minder zal zijn.
DAT MOET GEVIERD WORDEN
@:GGMM
@:Muskusboktor57
@:Elan
@:Nattekat
@:evenstar
@:yvonne
@:El-stinho
@:Tarado
@:Scrummie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij tegen die tijd stopt als mod post ik niet meer op FOK! tot ik terug ben in NLquote:Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Een tijdsverschil met user @:aTypisch
Dat betekent dat hij hier nóg minder zal zijn.
DAT MOET GEVIERD WORDEN
@:GGMM
@:Muskusboktor57
@:Elan
@:Nattekat
@:evenstar
@:yvonne
@:El-stinho
@:Tarado
@:Scrummie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genot.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
Eigenlijk gewoon vluchten uit de Nederlandse aidsquote:Op donderdag 2 september 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Armoede bestrijden in Rio? De nazaten van Escobar interviewen? Roadtrip met de muur in Mexico als eindbestemming?
Het zou beter zijn als jij op een legoblokje stapt en je nek op meerdere plekken breekt (Ik ga mezelf hier een note voor geven)quote:Op donderdag 2 september 2021 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou beter zijn als jij eens minder hier zou zijn.
Nooit verkeerd om eens een andere cultuur te bekijken.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon vluchten uit de Nederlandse aids![]()
Mijn vriendin spreekt Spaans en Portugees en werkt online. Weinig reden om te blijven momenteel.
Bijna geen verlies in inkomsten en goedkoper leven daar.
Ziedend.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als jij op een legoblokje stapt en je nek op meerdere plekken breekt (Ik ga mezelf hier een note voor geven)
Welk land? Want ik kan me vinden in je beweegredenen maar bijvoorbeeld de kwaliteit van de zorg zal toch niet zo hoog zijn als in NL?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon vluchten uit de Nederlandse aids![]()
Mijn vriendin spreekt Spaans en Portugees en werkt online. Weinig reden om te blijven momenteel.
Bijna geen verlies in inkomsten en goedkoper leven daar.
Kan je ook anderhalf jaar op Zuid gaan wonen. Scheelt in de kosten.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nooit verkeerd om eens een andere cultuur te bekijken.
Anders zie ik het al gebeuren: ben ik 40+, heeft de moeder van mijn kind mij verlaten en heb ik zo'n kansloze baan dat ik vrijwilligerswerk als mod kan doen onder werktijd.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nooit verkeerd om eens een andere cultuur te bekijken.
Ik stop als mod als Vechain een dollar staatquote:Op donderdag 2 september 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als jij tegen die tijd stopt als mod post ik niet meer op FOK! tot ik terug ben in NL
Deze post verdient een like.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Anders zie ik het al gebeuren: ben ik 40+, heeft de moeder van mijn kind mij verlaten en heb ik zo'n kansloze baan dat ik vrijwilligerswerk als mod kan doen onder werktijd.
Soms moet je het lot niet tarten en wat met je leven doen.
Welke zorg?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk land? Want ik kan me vinden in je beweegredenen maar bijvoorbeeld de kwaliteit van de zorg zal toch niet zo hoog zijn als in NL?
Je eigen pad gaan met een rechte rug!!!!quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Anders zie ik het al gebeuren: ben ik 40+, heeft de moeder van mijn kind mij verlaten en heb ik zo'n kansloze baan dat ik vrijwilligerswerk als mod kan doen onder werktijd.
Soms moet je het lot niet tarten en wat met je leven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |