Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, voel je je weer onjuist behandeld
Hoeveel grammetjes neem je mee?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Maandag en dinsdag wel introductiedagen op de zuidas, nooit geweest dat kantoor.
@:kingroland
40/45quote:Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel grammetjes neem je mee?
op reukafstand?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik werk weer voornamelijk op kantoor en die visboer zit praktisch naast mijn deur thuis.
Vanaf volgende week wel weer
CR>Messiquote:Cristiano Ronaldo is na gisteravond in zijn eentje wereldrecordhouder. Met twee extreem late goals tegen Ierland zorgde hij niet alleen voor een 2-1 zege voor Portugal, maar de superster maakte ook interlandgoal 110 en 111. Daarmee liet hij Ali Daei uit Iran definitief achter zich. Niemand maakte ooit zo veel goals voor zijn land als Ronaldo.
zit gewoon in het kraanwaterquote:Op donderdag 2 september 2021 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel grammetjes neem je mee?
Bij dezequote:Op donderdag 2 september 2021 12:32 schreef Coco het volgende:
@:Scrummie je mag de plaat van de dag aanpassen
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:48 schreef Coco het volgende:
Vermakelijke discussie gaande in het ajax topic.
waarover?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:48 schreef Coco het volgende:
Vermakelijke discussie gaande in het ajax topic.
Prachtig hoe mensen er de vreemdste redeneringen bij halen.quote:
En een pak wijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:33 schreef tong80 het volgende:
Bruin bolletje, kipfilet, belegen kaas. Sinaasappel.
Nee, een pak van m'n hart.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 13:39 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die wijn uit een pak drinken.
Gisteren al gezien. Tevens tenenkrommend slecht, zo goed.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Oplichter Braadpan is terug.
@:Wereldgozer @:Oriente
Al besproken.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Oplichter Braadpan is terug.
@:Wereldgozer @:Oriente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |