Ik heb de frituur even aangedaan, wat bieren met vrienden en dan het hele weekend het kopje eraf.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gemarineerde kippendijen uit de oven en een salade erbij
Eet smakelijk en veel plezier!quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de frituur even aangedaan, wat bieren met vrienden en dan het hele weekend het kopje eraf.
Ben je nog niet gevaccineerd?quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik het overigens voor het eerst een test gedaan en was NEGATIEF. @:elan
Waardeloze troepquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Mcdonalds
@:Drizzt
@:GGMM
en uiteraard @:AFCNiels
Leuk dat Onlo Jr. er ook is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Mcdonalds
@:Drizzt
@:GGMM
en uiteraard @:AFCNiels
Bah, windows.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb je hulp nodig maat.
DIG / Headset issues
Die eet gewoon een kapsalon daarna.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een pot doperwten als avondeten, ok.
Scrummie is een hardleerse user maar daar waarderen we hem omquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:
@:Scrummie raakt verstrikt in de tentakels van user ikweethetookniet.
@:el-stinho
Niet gekliktquote:
quote:
Is hij eindelijk dood?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch ik zag gisteren een Xinomie winkel in 010.
Jammer dat onze marketingexpert hier niet meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |