Ik kijk NU die Netflix docu. Ook 9/11. Dit is geen score. @GGMMquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Scrummie het volgende:
9/11: Inside the President’s War Room
7,5/10
Ah dank, die zet ik ook op de lijst.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk NU die Netflix docu. Ook 9/11. Dit is geen score. @:GGMM
Waar is die docu van jou te kijken?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah dank, die zet ik ook op de lijst.
Apple TV+quote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die docu van jou te kijken?
Gaat het over wtc7 die zomaar instorttequote:Op donderdag 2 september 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk NU die Netflix docu. Ook 9/11. Dit is geen score. @:GGMM
Dingen over dit onderwerp op Netflix kijkenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Scrummie het volgende:
9/11: Inside the President’s War Room
7,5/10
Wat voor sport doe jij?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:yvonne @:caland @:jojoortje @:coco
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dingen over dit onderwerp op Netflix kijken
(lol)
[..]
(lol)
[..]
(lol)
[..]
(lol)
@Nattekatquote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig staat BTC weer boven de 50k.
Jonge binnenkort eth 2 en de flippening!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jonge binnenkort eth 2 en de flippening!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk snap je ondertussen dat Vechain niks met bitcoin te maken heeftquote:
Volgens mij heb ik nooit iets anders beweerdquote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hopelijk snap je ondertussen dat Vechain niks met bitcoin te maken heeft
Het lijkt er in niks op
Raar dat je er dan vaak over begint als het woord bitcoin valt als je niet denkt dat het in dezelfde categorie valt.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit iets anders beweerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |