Raarquote:Op donderdag 2 september 2021 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
Als er een donker persoon in een fantasy serie speelt haak ik af hoor.
Zwarte elfjes.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
Als er een donker persoon in een fantasy serie speelt haak ik af hoor.
Dat zijn orcs.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zwarte elfjes.
Check deze grap. @:Lenny_Leonard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:3rr0r @:Caland @:Oriente @:Boze_Eend @:Wappie
Geen mention voor GGMM gezet. Die komt alleen op vreetsvlogs af.de ironman van nederland aan het werk zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schijnen zijn tepels nu door of draagt hij bh?
Hij heeft het luie zweet wel op de kop staan.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
de ironman van nederland aan het werk zien![]()
schijnen zijn tepels nu door of draagt hij bh?
vind het knap dat hij hem in elkaar kreeg habibo misschien kan hij toch gewoon werkenquote:Op donderdag 2 september 2021 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft het luie zweet wel op de kop staan.
Toto en ik wonen niet in Groningen dus we weten wie de dader isquote:Op donderdag 2 september 2021 17:42 schreef Coco het volgende:
In Groningen worden meer seksueel getinte berichtjes of foto's verstuurd dan elders
@:Oriente
@:Bluedisplay
@:Mortaxx
@Slobeendquote:Op donderdag 2 september 2021 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toto en ik wonen niet in Groningen dus we weten wie de dader is
Mag je ze niet meer uitlachen?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Like gezet op een mention van user @:Coco
Ik mis wel een reactie.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Like gezet op een mention van user @:Coco
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:3rr0r @:Caland @:Oriente @:Boze_Eend @:Wappie
Geen mention voor GGMM gezet. Die komt alleen op vreetsvlogs af.Zo lang aan het klooien en dan geen goed beeld van het resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn kanaal is net nieuw dus hij moet dat vloggen nog een beetje leren denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo lang aan het klooien en dan geen goed beeld van het resultaat
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn kanaal is net nieuw dus hij moet dat vloggen nog een beetje leren denk ik.
Drowquote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zwarte elfjes.
Check deze grap. @:Lenny_Leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |