Ja bah (de interlands, het weekend is prima).quote:Op donderdag 2 september 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijna weekend makker. Helaas interlandaids.
Dat lijkt mij niet nee. Er is ook dorpsfeest hier in de buurt dus ik krijg dit weekend verder sowieso niet zoveel mee. Wel genot, wordt ook prima weer.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja bah (de interlands, het weekend is prima).
En dan zondag F1 in NEDERLAND (maar ik denk niet dat jij kijkt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sta je zondag ook tussen het petjesvolk?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Ik ga me morgen helemaal naar de tering zuipen ben ik bang.
Dit even ter info.
Nee, ik vind het een leuke TV sport maar zou er in Nederland en Belgie niet zo snel heen gaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sta je zondag ook tussen het petjesvolk?
quote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info.
JAAAAAAAAAquote:
Welk deel?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:42 schreef Coco het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
Zit midden in de boeken.
Oh ja ik zou nog aan die boeken beginnen.quote:
Het zijn er wel een hoop.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zou nog aan die boeken beginnen.
Oh, lees die maar uit voor die serie begint dan.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:43 schreef Coco het volgende:
[..]
1 nog, vordert niet echt vanwege drukte
Zou jij Egwene en Nynaeve doen?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn er wel een hoop.
[..]
Oh, lees die maar uit voor die serie begint dan.
Bosgevechten voor je morgen.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info.
Komen er meerdere seizoenen? En boek 1 = seizoen 1 ongeveer?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn er wel een hoop.
[..]
Oh, lees die maar uit voor die serie begint dan.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen er meerdere seizoenen? En boek 1 = seizoen 1 ongeveer?
Ja sowieso meerdere seizoenen, ligt eraan hoe populair het is. Maar de schatting was iets van 8 seizoenen voor 14 boeken. Seizoen 1 zal wel vooral boek 1 zijn ja.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen er meerdere seizoenen? En boek 1 = seizoen 1 ongeveer?
Ik kijk die teaser en het is mega woke.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
Ja sowieso meerdere seizoenen, ligt eraan hoe populair het is. Maar de schatting was iets van 8 seizoenen voor 14 boeken. Seizoen 1 zal wel vooral boek 1 zijn ja.
Oh dat boeit mij echt totaal niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk die teaser en het is mega woke.
Dit kan echt niet.
Ik herkende geen enkel personage behalve Moiraine.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij echt totaal niet.
Nou en.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende geen enkel personage behalve Moiraine.
Rest is zwart gecast.
Hebben ze bij Dune ook al geflikt.
Ik ben overigens tegen racisme.
Dit gezeur weer.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herkende geen enkel personage behalve Moiraine.
Rest is zwart gecast.
Hebben ze bij Dune ook al geflikt.
Ik ben overigens tegen racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |