Graag mij mentionenquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:52 schreef fetX het volgende:
Klein katertje @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Niet gestikt dus. Jammer, morgen weer een kans!quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:58 schreef Boze_Eend het volgende:
Kleine boterham met hagepslag gegeten @:scrummie @:onlogisch @:fetx
okequote:Op zaterdag 4 september 2021 09:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je zijn goede voorbeeld volgt.
rare fetisjes heb jijquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet gestikt dus. Jammer, morgen weer een kans!
Nounounouquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is niet volgens de nieuwe policyquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
even bij moeten komen vanochtendquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:52 schreef fetX het volgende:
Klein katertje @:neef_wuppie @:lenny_leonard
Wat heb je gisterenavond gedronken?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
even bij moeten komen vanochtend
vrij casual HJ in een Utrechts park, ging er vanaf de eerste al met een gestrekt been inquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heb je gisterenavond gedronken?
En daarna dronken in de trein terug?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vrij casual HJ in een Utrechts park, ging er vanaf de eerste al met een gestrekt been in
ja, dinsdag was het ergerquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En daarna dronken in de trein terug?
Ik gaf een keer in kennelijke staat m'n bankpas in plaats van m'n ov-chipkaart aan de conducteur.
ja, journalistiek 'eindelijk'. meteen in de eerste week al tien keer meer gelachen dan alle voorgaande jaren dus ik denk zomaar dat het goed zit.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Studeer je nu in Utrecht?
Die opleiding aan de HHS nog wel afgemaakt?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ja, journalistiek 'eindelijk'. meteen in de eerste week al tien keer meer gelachen dan alle voorgaande jaren dus ik denk zomaar dat het goed zit.
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die opleiding aan de HHS nog wel afgemaakt?
Tijd zat toch. Alleen financieel lijkt het me vervelend, omdat je op een gegeven ook uit je stufi raakt lijkt me.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.
Goed dat je gewoon je hart/passie volgt nu.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |