Nee, maar je moet ergens de Piet Kleine-trofee ophalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
IJsland had toch helemaal niet gewonnen?
31 september heb ik nog niets in de agenda staanquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk, IJsland is wel een land waar ik eens naartoe wil. Wanneer vertrekken we?
Als er een helikopter gestuurd moet worden moet je het even roepen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:08 schreef ijs_beer het volgende:
Zo de langs de ring van Antwerpen rijden.
Als u niks meer van mij hoort, het was leuk u gekend te hebben
Hm, kan ik het maken als Leienaar om vlak voor drie oktober het land uit te gaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
31 september heb ik nog niets in de agenda staan
Eerste werkdag weer, mocht meteen op pad naar een plaatje boven Brussel voor een leveranciersbezoek. Vooral omdat de rest krap in de tijd zat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker bezigEn ik kan je muziekkeuze wel waarderen
[..]
Zo te lezen ben je op de terugweg vanuit Friesland vergeten te remmen
Ik heb op Sint Juttemis nog niets gepland!quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
31 september heb ik nog niets in de agenda staan
Dat ze dat niet gewoon in Zierikzee organiseren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg een uitnodiging voor een cursus in Utrecht of Ede.
Utrecht is wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja inderdaadquote:
Precies.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ze dat niet gewoon in Zierikzee organiseren.
De doop van J. van Ede, te vinden in het archief van Utrecht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch al een miljoen volgers op Twitter, uitzending is nog geen 20 minuten oud.quote:
De dingenduider.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef Cee het volgende:
Gelukkig gaat het over Afghanistan en verder meer urgente onderwerpen zoals het cassettebandje en de Summer of Love.
Jawel, maar ze schermen zelf met dat het urgenter moest dan de Vooravond, terwijl de Vooravond daar ook vast mee geopend had, net als elke willekeurige andere talkshow.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, want Afghanistan is niet relevant momenteel?![]()
Daar gaat het niet om. Gaat om de rest van de items die net zo urgent zijn als de onderbroek van een incontinent paard.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, want Afghanistan is niet relevant momenteel?![]()
Ja ho, dat deed de leiding ja. Kutsmoes dat ze niet genoeg kijkers trokken. (En eerlijk, ik vond het vaak ook niet prettig om te kijken.)quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Jawel, maar ze schermen zelf met dat het urgenter moest dan de Vooravond, terwijl de Vooravond daar ook vast mee geopend had, net als elke willekeurige andere talkshow.
Ik dacht ook, laat ik dat dat programma eens een kans geven.quote:
Dan roept het programma in elk geval een urgente reactie op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht ook, laat ik dat dat programma eens een kans geven.
*Zapt er naartoe*
Zie Sylvana.
*Zapt weer weg*
Ah, gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen paniek mensen, ik ben weer veilig thuisgekomen.
Zonder in greppels, kanalen, kuilen, sloten, of andere diepgaande obstakels gevallen te zijn.
Oef!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen paniek mensen, ik ben weer veilig thuisgekomen.
Zonder in greppels, kanalen, kuilen, sloten, of andere diepgaande obstakels gevallen te zijn.
Dat is te begrijpen, met hoe ik af en toe loop te struikelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken.
Oh, was jij dat? Ik zag iemand met een lantaarn die duidelijk naar iemand op zoek was, dus toen heb ik me maar even goed in het kreupelhout verstopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Oef!
* H_T breekt zoektocht af, gaat weer naar binnen
* Is not impressed.quote:
Goedemorgen! Ik ben koffie aan het zetten, wil jij ook?quote:
Niet zo raar natuurlijk, als een van de overgebleven mods steeds midden in de nacht onschuldige mensen begint op te sluiten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:41 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen!
Ik merk dat ik me hier met slechts vier mods toch een stuk onveiliger voel.
Ik drink alleen maar latte machiatoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ben koffie aan het zetten, wil jij ook?
Oei, dan kan ik niets voor je betekenen vandaag op koffievlakquote:
Eerder andersom. Dat vier mods ons niet genoeg beveiligen tegen jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:41 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen!
Ik merk dat ik me hier met slechts vier mods toch een stuk onveiliger voel.
Lekker met karamel siroopquote:
Thanks, aan jou heb ik tenminste ietsquote:
Jaquote:
Wat zijn jullie toch ook watjes, allemaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerder andersom. Dat vier mods ons niet genoeg beveiligen tegen jou
Wat, kom dan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch ook watjes, allemaal
Als jij wist hoe erg jij bent, dan piepte je wel andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch ook watjes, allemaal
* houdt Strani tegenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou me tegen dan, iemand!!
(Serieus, kan iemand me tegenhouden?)
Ik weet precies hoe erg ik ben want ik werk daar al jaren héél hard aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij wist hoe erg jij bent, dan piepte je wel anders
Nee doen we niet. Nu moet Roger big uren wachten totdat jij in Nederland bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou me tegen dan, iemand!!
(Serieus, kan iemand me tegenhouden?)
Zo daar kom je goed weg @Roger_Epiales!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[me=]houdt Strani tegen[/me]
Het komt alleen niet bij je binnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe erg ik ben want ik werk daar al jaren héél hard aan
Zo jij bent snel in Spanjequote:
Nou ja, iemand moet toch de bad guy zijn in elke sociale groep?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het komt alleen niet bij je binnen
Die is is juist de ergste van allemaalquote:
Ja Billie Eilish heeft zelfs een liedje over jou gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, iemand moet toch de bad guy zijn in elke sociale groep?
Dat scheelt al een stuk inderdaad. Zeeland is het Andalusië van Nederland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in het zuiden.
Spreken ze daar ook zo slecht Nederlands als dat ze in Andalusië Spaans spreken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat scheelt al een stuk inderdaad. Zeeland is het Andalusië van Nederland.
Ik versta zelden wat Luctor zegt, dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Spreken ze daar ook zo slecht Nederlands als dat ze in Andalusië Spaans spreken?
Wat doe jij nou?!?! Komt Strani naar Nederland, zit één of andere Zeeuw het weer tegen te houdenquote:
Ik heb hem gewoon goed onder de duimquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is is juist de ergste van allemaal
Ik ken toch best wel een paar Zeeuwen en het antwoord is jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Spreken ze daar ook zo slecht Nederlands als dat ze in Andalusië Spaans spreken?
Dat klopt, jij weet als enige hoe je me aan moet pakken. De rest is nog radeloosquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon goed onder de duim
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee doen we niet. Nu moet Roger big uren wachten totdat jij in Nederland bent
Whut? Ja, zo blijf ik wachten natuurlijk.quote:
Crimineel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Is not impressed.
Vertrouwd stanleymes gaat door verzegeling als door warme boter.
Gewaagde uitspraak wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, jij weet als enige hoe je me aan moet pakken. De rest is nog radeloos
Blijkbaar. Maar dat heeft ook effect op je kundigheid, met je herhalende quote.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, jij weet als enige hoe je me aan moet pakken. De rest is nog radeloos
[..]
Ik ben een heel gewaagd mens
Ja ik had FOK! herladen en dan gebeuren er wel eens rare dingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar dat heeft ook effect op je kundigheid, met je herhalende quote.
Wreedaard.quote:
Altijd tegen jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had FOK! herladen en dan gebeuren er wel eens rare dingen
Het is de schuld van Fok! dat jij loopt te klunzen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had FOK! herladen en dan gebeuren er wel eens rare dingen
Als jij nou eens van de deur van de SC af blijft, dan hoeft Roger die niet steeds te slopenquote:
Nou ja zonder FOK! had dit nooit kunnen gebeuren, dus dat lijkt me wel een terechte conclusie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is de schuld van Fok! dat jij loopt te klunzen?
Het is natuurlijk te confronterend als die altijd de schuld bij zichzelf moet leggen hè.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als Fok! niet had bestaan had hij niet op Fok! kunnen klunzen natuurlijk. Beetje hetzelfde waarom ik niets te vrezen heb van de paarsgrijze kwonkelstaartquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan had je vast wel op een ander forum zitten hannesen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zonder FOK! had dit nooit kunnen gebeuren, dus dat lijkt me wel een terechte conclusie.
Oh ongetwijfeld Roger maar we leven in déze realiteit, en daar moeten we ons op richten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan had je vast wel op een ander forum zitten hannesen.
Slopen is nooit de oplossing.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij nou eens van de deur van de SC af blijft, dan hoeft Roger die niet steeds te slopen
Mijn sig is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld Roger maar we leven in déze realiteit, en daar moeten we ons op richten.
Mohhequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrijheidsberover.quote:
Eens.quote:
Zoutehlandehquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel me jou nu voor als een Zeeuw met een zigeunergitaar.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
31 Augustus nog wat vroeg voor een winterdip, maar de gedachte aan het najaar stemt me niet echt vrolijk.
Dat moet wel, want ik heb nog bijna twee weken ZOMERvakantie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
Maar goed, September is meestal nog wel prettig weer.
Ach, overal kerstlampjes. Je kan weer gevulde speculaas kopen en iedereen drinkt warme chocomelk. De winter kom je ook nog wel door!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
31 Augustus nog wat vroeg voor een winterdip, maar de gedachte aan het najaar stemt me niet echt vrolijk.
Vertegenwoordiger van onerkend nepgezag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Al dan niet bestaande autoriteitsontkenner.
Het wordt nog mooi deze weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
Zonnetje aan blauwe hemel voor jou.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:15 schreef ijs_beer het volgende:
Maar serieus, ik kan echt steeds slechter tegen dat sombere najaarsweer.
Moet echt gaan sparen voor 2 weken Tenerife midden in winter ofzo.
Dat, en stoofvleesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, overal kerstlampjes. Je kan weer gevulde speculaas kopen en iedereen drinkt warme chocomelk. De winter kom je ook nog wel door!
Met een beetje geluk een flink pak sneeuw erbij, wat lekker lang blijft liggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, overal kerstlampjes. Je kan weer gevulde speculaas kopen en iedereen drinkt warme chocomelk. De winter kom je ook nog wel door!
Dat jij het niet erkend betekent niet dat het nep is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vertegenwoordiger van onerkend nepgezag.
Dan is het wel aan te raden om voortaan in het najaar de zon even op te zoeken ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:15 schreef ijs_beer het volgende:
Maar serieus, ik kan echt steeds slechter tegen dat sombere najaarsweer.
Moet echt gaan sparen voor 2 weken Tenerife midden in winter ofzo.
Je lijkt dezelfde fout te maken als @Strani, door tegen mij over de realiteit te beginnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat jij het niet erkend betekent niet dat het nep is.
Dat is inderdaad wel heel dom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je lijkt dezelfde fout te maken als @:Strani, door tegen mij over de realiteit te beginnen.
Zelfs jij ontkomt niet aan de realiteit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je lijkt dezelfde fout te maken als @:Strani, door tegen mij over de realiteit te beginnen.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs jij ontkomt niet aan de realiteit.
Straks 30 nieuwe posts in het 'waar gaan we naartoe' topic, allemaal "Ik hoop dat we naar Rome gaan".quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:27 schreef Meke het volgende:
Mochten er ineens allemaal nieuwe FOK!kers een mening over de locatie hebben:
ONZ / WK allround FOK!ken 2021
Of allemaal mensen hier die vinden dat de deur inderdaad niet op slot moet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Straks 30 nieuwe posts in het 'waar gaan we naartoe' topic, allemaal "Ik hoop dat we naar Rome gaan".
Ik vraag mij dan af wat VVD en CDA willen. En alternatief is er niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Even tijd voor een stukje inhoud
[ twitter ]
Op naar een minderheidskabinet dan maar?
Grote vraag dan: met of zonder het CDA?
Nou fraai dan. Rutte en Kaag dan wel een stukkie schrijven dat bij GL en PvdA past, en later willen CDA EN VVD (waarom schrijft Rutte dan zo'n stukkkie) niet eens inhoudelijk onderhandelen. Ik snap het echt niet meer, en vind het ook een tikje beschamend stukje machtspolitiek in deze tijden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Vooral een halfjaar na de verkiezingen. Als zoiets in het begin nog zou gebeuren a la. Maar nu moeten ze toch wel eens gaan samenwerken om een regering te vormen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou fraai dan. Rutte en Kaag dan wel een stukkie schrijven dat bij GL en PvdA past, en later willen CDA EN VVD (waarom schrijft Rutte dan zo'n stukkkie) niet eens inhoudelijk onderhandelen. Ik snap het echt niet meer, en vind het ook een tikje beschamend stukje machtspolitiek in deze tijden.
Puur gedaan om te kunnen zeggen dat ze het wel geprobeerd hebben, maar dat links niet wil.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou fraai dan. Rutte en Kaag dan wel een stukkie schrijven dat bij GL en PvdA past, en later willen CDA EN VVD (waarom schrijft Rutte dan zo'n stukkkie) niet eens inhoudelijk onderhandelen. Ik snap het echt niet meer, en vind het ook een tikje beschamend stukje machtspolitiek in deze tijden.
Een minderheidskabinet waartegen op de eerste dag de hele oppositie een motie van afkeuring oid steunt lijkt me wel een interessante situatie. Beetje de weg van Colijn V voor Rutte IV, kijken hoe hij daarmee omgaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Oh, je gaat ervan uit dat het allemaal verstandige mensen zijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of allemaal mensen hier die vinden dat de deur inderdaad niet op slot moet.
Ja, goed, die willen met CU natuurlijk. Maar van Segers en/of Kaag zullen we vanmiddag wel horen dat dat ook niet gaat gebeuren. En dan kijken we naar een minderheidskabinet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af wat VVD en CDA willen. En alternatief is er niet.
Puntje bij paaltje denk ik eigenlijk dat Rutte er wel voor open had gestaan als Hoekstra niet zo nukkig zou doen. Speaking of Hoekstra, herinneren we ons dit nog?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou fraai dan. Rutte en Kaag dan wel een stukkie schrijven dat bij GL en PvdA past, en later willen CDA EN VVD (waarom schrijft Rutte dan zo'n stukkie) niet eens inhoudelijk onderhandelen. Ik snap het echt niet meer, en vind het ook een tikje beschamend stukje machtspolitiek in deze tijden.
Misschien, al werkt dat natuurlijk niet zo lekker als het nieuws is dat ze zelf niet willen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Puur gedaan om te kunnen zeggen dat ze het wel geprobeerd hebben, maar dat links niet wil.
En de SP er ook nog bij, dat wordt helemaal mooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, goed, die willen met CU natuurlijk. Maar van Segers en/of Kaag zullen we vanmiddag wel horen dat dat ook niet gaat gebeuren. En dan kijken we naar een minderheidskabinet.
[..]
Puntje bij paaltje denk ik eigenlijk dat Rutte er wel voor open had gestaan als Hoekstra niet zo nukkig zou doen. Speaking of Hoekstra, herinneren we ons dit nog?
[ twitter ]
Hoekstra
Dát zou nou eens een mooi vooruitzicht zijn om het najaar mee door te komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
Op naar verkiezingen waarbij hopelijk de VVD eindelijk eens implodeert.
Mja, met de aanstaande implosie van CDA zal VVD wel gaan groeien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
Realistischer scenario ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mja, met de aanstaande implosie van CDA zal VVD wel gaan groeien.
En los daarvan, VVD blokkeert onderhandeling, derhalve +3 zetels.
Dat zou nog eens een leuke ontwikkeling zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
Premier Wildersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een leuke ontwikkeling zijn.![]()
Afhankelijk van welke partij daarvan profiteert natuurlijk.![]()
Het stomme is dat ik sinds de afgelopen verkiezingen inmiddels denk; oké, maar het kán nog ergerquote:
Paar jaar geleden nog een absolute gruwelgedachte.quote:
Door die congressen begon ik het eigenlijk juist ook nog onlogischer te vinden. Als je de uitspraken las over CDA/VVD, dan zou nooit gaan werken als je al zo begint. Die partijen vertrouwen elkaar helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef Meke het volgende:
Eerlijk is eerlijk; ze hebben het wel mooi gespeeld, door eerst PvdA en GL zó in een hoek te drukken dat ze niet anders kunnen dan één blok te vormen, afgelopen weekend helemaal met de achterban allerlei congressen enzo.
Twee dagen later; o ja nee nu willen we niet meer met jullie. GL en PvdA kunnen nu ook niet echt alsnog los aanschuiven bij de onderhandelingen.
Alleen jammer dat het niet Expeditie Robinson ofzo is, maar het bestuur van ons land![]()
Good godquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dion Grauss als Minister van Buitenlandse Zaken.
Caroline van der Plasquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paar jaar geleden nog een absolute gruwelgedachte.![]()
Intussen denk ik meteen 'beter dan premier Baudet' en ik ben niet blij met die ontwikkeling.
Nu je het zegt. Ze zullen dan wel heel dom aan de kant van @Cyan9 gaan staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, je gaat ervan uit dat het allemaal verstandige mensen zijn?
Optimistisch wel.
Daar sluit ik me wel bij aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of allemaal mensen hier die vinden dat de deur inderdaad niet op slot moet.
Misschien wel de snelste like die ik ooit heb gegeven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar sluit ik me wel bij aanWeg met het sluit-terreur van Cyan!
Kijkend naar de peilingen etc. zul je juist zien dat de VVD nog groter wordtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, ik had de post geplaatst en kreeg meteen een notificatiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel de snelste like die ik ooit heb gegeven.
GL en PvdA hadden voor de verkiezingen natuurlijk al gezegd niet zonder een andere linkse partij in een kabinet te gaan zitten. En wat mij betreft heel slim om daaraan vast te houden, in een kabinet gaan zitten met drie rechtse(re) partijen als juniorpartner had gelijkgestaan aan het tekenen van een doodsvonnis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef Meke het volgende:
Eerlijk is eerlijk; ze hebben het wel mooi gespeeld, door eerst PvdA en GL zó in een hoek te drukken dat ze niet anders kunnen dan één blok te vormen, afgelopen weekend helemaal met de achterban allerlei congressen enzo.
Twee dagen later; o ja nee nu willen we niet meer met jullie. GL en PvdA kunnen nu ook niet echt alsnog los aanschuiven bij de onderhandelingen.
Alleen jammer dat het niet Expeditie Robinson ofzo is, maar het bestuur van ons land![]()
Ik vermoed dat we de langste formatie sinds WOII van 2017 gaan overtreffen. Of denken jullie dat er eind oktober een kabinet op het bordes zal staan?quote:"Rutte pleit voor snelle formatie met oog op coronacrisis"
Dat zou eens op de politieke agenda moeten komenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar sluit ik me wel bij aanWeg met het sluit-terreur van Cyan!
Als ze dan met haar tractor alle buitenlandse werkbezoeken gaat bereizen zijn we wel steeds lekker lang van haar af.quote:
Gaat dan wel een keer opvallen dat alle formaties die meer dan 200 dagen duren de VVD en het CDA bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we de langste formatie sinds WOII van 2017 gaan overtreffen. Of denken jullie dat er eind oktober een kabinet op het bordes zal staan?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Caroline van der Plas![]()
Joost Eerdmans
VVD 40quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijkend naar de peilingen etc. zul je juist zien dat de VVD nog groter wordtEn al die kleine partijen aan de rechterkant waarschijnlijk ook
Op dat papiertje van Ollongren stond toen nog dat ze elkaar wel los zouden laten, maarja dat kon toen helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
GL en PvdA hadden voor de verkiezingen natuurlijk al gezegd niet zonder een andere linkse partij in een kabinet te gaan zitten. En wat mij betreft heel slim om daaraan vast te houden, in een kabinet gaan zitten met drie rechtse(re) partijen als juniorpartner had gelijkgestaan aan het tekenen van een doodsvonnis.
En op zich hadden VVD en CDA al die tijd wel aangegeven niet meer dan een linkse partij te willen, dus dat is wel consistent. Ik denk dat er nog achter de schermen de hoop was dat er iets zou gebeuren op de congressen waardoor ze elkaar wel los zouden laten, maar dat zit er nu niet meer in, dus worden ze definitief afgeschoten.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:05 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, nieuwe verkiezingen of een voortzetting van het huidige niksige kabinet zal het wel worden, met waarschijnlijk dat tweede dus.
Voortzetting van het huidige kabinet hebben ze ook geen zin in.quote:Er zijn vandaag twee opties weggestreept in de formatie: een vijfpartijenkabinet met PvdA en GroenLinks en een voortzetting van de huidige coalitie met de ChristenUnie.
https://nos.nl/artikel/23(...)met-huidige-coalitie
Vind ik ook logisch trouwens. Afgelopen vier jaar was het een zwaar verstandshuwelijk en zowel CU als D66 staan niet te springen om deze combinatie. CU in de constructieve rol bij een minderheidskabinet is voor beide partijen een veel aantrekkelijker alternatiefquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Voortzetting van het huidige kabinet hebben ze ook geen zin in.
Van der Plas is nog wel een redelijk mens. Eerdmans een echt leeghoofd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Caroline van der Plas![]()
Joost Eerdmans
Goddank.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Als jij vandaag zo productief bent en even niks te doen hebt kan je misschien even in Den Haag langsgaan om die formatie nu eens een keer te regelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Een zeer productieve ochtend op kantoor gehad! Zó productief dat ik het nu voor de middag niet meer weet![]()
@:redefine lekker hoor, bijna vakantie![]()
Wij gaan dit weekend ook nog weg, lang weekend Oostenrijk![]()
En de formatie … WEOST ben ik, ik verlang een passende @:cyan9 paint hierbij
Ik zet ze allemaal even op het nadenk-stoeltje! Stelletje kleuters.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als jij vandaag zo productief bent en even niks te doen hebt kan je misschien even in Den Haag langsgaan om die formatie nu eens een keer te regelen.
Mja, een minderheidskabinet lijkt me nu ook niet echt wenselijk. Dan zitten er meer dan 75 te wachten op een nieuwe kwestie-Omtzigt en kan je geen structurele problemen als de woningmarkt aanpakkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Bijnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En los daarvan, VVD blokkeert onderhandeling, derhalve +3 zetels.
Misschien is het Mathieu wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:58 schreef Arizona het volgende:
Iets heel anders: er komt nu al voor de derde dag een heel mooie, geringde duif chillen in onze achtertuin (vriend appte dat hij (de duif) er weer zat)
Hij is een mensenvriend want hij loopt mijn vriend gewoon achternaen eet gezellig met de kippen.
En je kunt hem aaien. En aan het eind van de middag gaat hij weer.
Maar hoort zo’n beest niet gewoon overdag bij zijn eigen huis te zitten ofzo
usagi!!!! ohhhh ik heb iets gevonden, ik wordt gek, dit is zo mooi, dit móet je horenquote:
ik ga er vanavond naar luisteren! Habibi is ook zo'n mooi nummer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
usagi!!!! ohhhh ik heb iets gevonden, ik wordt gek, dit is zo mooi, dit móet je horen![]()
Nieuwe album van Leprous is net paar dagen uit, Aphelion. Wát een prachtig prachtig album.
Eerste nummer vind ik het minste maar, deze, On Hold....wow!! Begint voorzichtig en breekbaar, zwelt aan tot een crescendo en eindigt weer heel kwetsbaar.
Lijkt een beetje op dat Habibi liedje. Echt zo zo zo mooi![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhh ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Laat je weten als je geluisterd hebt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik ga er vanavond naar luisteren! Habibi is ook zo'n mooi nummer.
Van der Plas is ook gewoon een trut hoor. Maar meer van het 'wolf in schaapskleren'-type. Wat zei ze ook alweer toen Italië het songfestival won... 'zie je wel, gewoon normaal doen', zoiets. Dat is een eufemisme voor 'gewoon blank doen'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van der Plas is nog wel een redelijk mens. Eerdmans een echt leeghoofd.
De adviezen komen altijd neer op 'doe dit en dat niet, of je sterft een gruwelijke dood' hè?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:22 schreef H_T het volgende:
Nieuwe koelkast is binnenDe vorige mag na ongeveer 16 jaar trouwe dienst in meerdere huizen met pensioen. Ik heb zelfs keurig de handleiding gelezen en blijkbaar voordat ik de doos had open gemaakt al een paar van de adviezen overtreden
![]()
Eén van de regels die ik had overtreden was dat ik het apparaat niet in mijn eentje mocht verplaatsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De adviezen komen altijd neer op 'doe dit en dat niet, of je sterft een gruwelijke dood' hè?
Je durft bijna geen apparaten meer te gebruiken als je handleidingen leest.
Humor hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ze zullen dan wel heel dom aan de kant van @:Cyan9 gaan staan.
Dank je wel handleidingquote:Storingen zelf oplossen
Storing
Apparaat doet niets; lampje brandt niet
Oorzaak
Stekker niet in het stopcontact
Oplossing
Steek de stekker in het stopcontact
Storing
Temperatuur in de koeler te hoog of te laag
Oorzaak
Thermostaat verkeerd ingesteld
Oplossing
Zet de thermostaat op de juiste stand
Hoe ga je nu je bier en wijn snel koelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef H_T het volgende:
Wat sowieso wel makkelijk op te volgen is, is de waarschuwing om geen glazen flessen, potten of blikjes in het vriesvak te bewaren. Er zit namelijk geen vriesvak in
Ik hou het hierbij:quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Een zeer productieve ochtend op kantoor gehad! Zó productief dat ik het nu voor de middag niet meer weet![]()
@:redefine lekker hoor, bijna vakantie![]()
Wij gaan dit weekend ook nog weg, lang weekend Oostenrijk![]()
En de formatie … WEOST ben ik, ik verlang een passende @:cyan9 paint hierbij
Niet, gewoon proberen op tijd in de koelkast leggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe ga je nu je bier en wijn snel koelen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:16 schreef GeorgeM het volgende:
Nou. De GP van Zandvoort gaat door. Quelle surprise![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder gegaan met mijn Sim, maar ze is doodgevroren buiten in de kou.
Nu met een nieuwe Sim begonnen en die is al in de brand gevlogen bij het koken.quote:
Te koud, te warm, het is niet snel goed voor jouw Sims he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu met een nieuwe Sim begonnen en die is al in de brand gevlogen bij het koken.Gelukkig ging het alarm af, dus kwam de brandweer op tijd.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu met een nieuwe Sim begonnen en die is al in de brand gevlogen bij het koken.Gelukkig ging het alarm af, dus kwam de brandweer op tijd.
Nee, het zijn geen beerbeestjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Te koud, te warm, het is niet snel goed voor jouw Sims he?
Die eerste ging op date in de winter. En toen ging ze basketballen en trok ze dus haar sportoutfit aan, maar dat was na een tijdje te koud en ik kreeg haar niet in haar winterkleding, dus toen ging ze dood.quote:
Gaat goed danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wilt niet wéten hoe vaak dit alsnog gebeurdquote:
Jij mag geen huisdieren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder gegaan met mijn Sim, maar ze is doodgevroren buiten in de kou.
Dat geloof ik meteen, maar ik denk dat dat over het algemeen niet de types zijn die de handleiding erbij pakkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Je wilt niet wéten hoe vaak dit alsnog gebeurd
Heej, zorg eens wat beter voor je Sims. Nog even en je haalt zeker t trapje weg in het zwembad hè.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die uitbreiding heb ik ook nog niet gekocht.quote:
Nee, ze hebben geen zwembad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heej, zorg eens wat beter voor je Sims. Nog even en je haalt zeker t trapje weg in het zwembad hè.
Such useful.quote:
Nou, dat lijkt me voor nu ook beter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen zwembad.
Daar zullen ze wel blij mee zijn als ze zien hoe het de rest vergaat in jouw handen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen zwembad.
Many helpquote:
Ow ik vind juist t volmaken van een carrière en alle stats enzo t leukst. Maar niet als ze ineens 10 kinderen krijgen, da's te veel werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:47 schreef Yesse het volgende:
Ik vind bij de sims het bouwen van huizen altijd leuker dan het daadwerkelijk ermee spelen. Daar raak ik snel op uitgekeken. Beetje zoals vroeger met barbie's, dat was ook 80% bouwen van huizen (je kon bijv. een bank maken van handdoeken en dat soort handigheidjes) en 20% spelen met barbie's. Gelukkig had ik ook nog lego en mijn auto'tjes.
Ik kan niet zeggen ervaring met barbies te hebben (of ik kan het wel zeggen, maar dan zou ik liegenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:47 schreef Yesse het volgende:
Ik vind bij de sims het bouwen van huizen altijd leuker dan het daadwerkelijk ermee spelen. Daar raak ik snel op uitgekeken. Beetje zoals vroeger met barbie's, dat was ook 80% bouwen van huizen (je kon bijv. een bank maken van handdoeken en dat soort handigheidjes) en 20% spelen met barbie's. Gelukkig had ik ook nog lego en mijn auto'tjes.
Dat suggereert dat de rest van ons het niet weet, maar die worden zo natuurlijk wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Hamlapjes het volgende:
De dommigheid van sommige mensen, Nederland is een verloren land
@:ijs_beer weet waar ik het over heb
Zeker niet, maar het is wel heel lekker dat je je dan kunt indekken door naar de handleiding te wijzenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, maar ik denk dat dat over het algemeen niet de types zijn die de handleiding erbij pakken
Ja, dit vind ik ook het leukstquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow ik vind juist t volmaken van een carrière en alle stats enzo t leukst. Maar niet als ze ineens 10 kinderen krijgen, da's te veel werk.
Als je dit topic leest, zie je snel genoeg wat ik bedoel, denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat suggereert dat de rest van ons het niet weet, maar die worden zo natuurlijk wel nieuwsgierig.
Hé, daar ben ik net aan begonnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je dit topic leest, zie je snel genoeg wat ik bedoel, denk ik
Waarschuwing! Je verlaat ESF en gaat naar POL als je klikt!
Genoeg mensen die wel nuttige bijdragen leveren, hoor, maar soms heb je zo'n hardnekkige VVD'er er tussen zitten die niets van politiek begrijptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hé, daar ben ik net aan begonnen.![]()
Al begin ik nu wel te twijfelen of ik door wil lezen als dit de reden van je vorige post was.![]()
Nou ja, doorlezen maar. Anders blijf ik ook nieuwsgierig.![]()
Ben je naar een ander subforum gegaan😮quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Roger_Epiales weet intussen ook waar Hamlapjes het over had.
Ja, ik doe dat wel vaker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je naar een ander subforum gegaan😮
Ja vind ik ook nog lastig, maar als t vaker gebeurt raken we er vast aan gewend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:37 schreef Dave het volgende:
Ik merk dat ik nog moet wennen aan genderneutrale voornaamwoorden.
Ik moest de eerste alinea van dit artikel over Raven van Dorst toch een paar keer lezen.
Oh, vast, al voelt they/them in het Engels voor mij natuurlijker dan hun/hen in het Nederlands.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook nog lastig, maar als t vaker gebeurt raken we er vast aan gewend.
Moreel failliet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Hamlapjes het volgende:
De dommigheid van sommige mensen, Nederland is een verloren land
@:ijs_beer weet waar ik het over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voorzichtig hoor. Voor je het weet ben je verdwaald
Het is al donker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu eerst even een stukje lopen.
Hopelijk ook zonder te verdwalen, wordt wel weer snel donker de laatste dagen.
Raven lijkt mij de moeilijkste niet. Als je hun per ongeluk verkeerd aanspreekt denk ik niet dat hen dat erg vind. Maar ik heb zelf wel de neiging om steeds "zij" te zeggen in plaats van hunquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:37 schreef Dave het volgende:
Ik merk dat ik nog moet wennen aan genderneutrale voornaamwoorden.
Ik moest de eerste alinea van dit artikel over Raven van Dorst toch een paar keer lezen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:32 schreef Fred_B het volgende:
FC Barcelona heeft interesse getoond in Luuk de Jong. Ik betwijfel of dit de ideale spits is voor deze club.Gvd dacht dat je een grapje maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er net mee bezig. Laatste maar laten zitten dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ik heb net de serie Clickbait afgekeken op Netflix. Wilde niet aan een langere serie beginnen en iets makkelijks kijken. Dat is het ook zeker wel, maar zit best goed in elkaar en je wil wel steeds een andere aflevering kijken. Dus best een prima serie. Tot de laatste aflevering dan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
El inocente al gezien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ik heb net de serie Clickbait afgekeken op Netflix. Wilde niet aan een langere serie beginnen en iets makkelijks kijken. Dat is het ook zeker wel, maar zit best goed in elkaar en je wil wel steeds een andere aflevering kijken. Dus best een prima serie. Tot de laatste aflevering dan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, als je er al begonnen bent. Dan kun je de gifbeker maar helemaal leegdrinken hequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben er net mee bezig. Laatste maar laten zitten dus?
Nee. Is dat een aanrader?quote:
Zo zorg je er in ieder geval voor dat niemand meer zin heeft om te beginnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Vond hem goed inderdaad, ook kort (8 afleveringen)
Dat is ook wel bewust, anders had ik wel in een spoiler gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo zorg je er in ieder geval voor dat niemand meer zin heeft om te beginnen.
Ik ben net begonnen (2 afleveringen gezien) en begon net te denken: leuker dan verwacht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo zorg je er in ieder geval voor dat niemand meer zin heeft om te beginnen.
@Redefine weer die de boel loopt te ziekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen (2 afleveringen gezien) en begon net te denken: leuker dan verwacht.
Dat zijn de eerste zeven afleveringen ook wel. Al zitten er ook echt flink mindere momenten in de latere afleveringen. Maar het is wel erg vermakelijk om te kijken, dus zeker prima. Maar dat eindequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen (2 afleveringen gezien) en begon net te denken: leuker dan verwacht.
Ohja daar ben ik ooit wel op de helft mee gestoptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:39 schreef Redefine het volgende:
Na mijn vakantie ga ik maar eens aan Dark beginnen. Daar was ik van de week al aan begonnen, maar merkte dat ik daar nu even geen zin in had. Is toch meer een goed opletten serie en ook eentje waar het wel even duurt om er in te komen.
Ach, dan ben jij het eens een keertje niet hèquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Redefine weer die de boel loopt te zieken
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, dan ben jij het eens een keertje niet hè
Je zou juist blij moeten zijn, dat de negatieve aandacht eens niet op jou gericht isquote:
Daarom ben ik inderdaad blij dat jij er ook nog altijd bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou juist blij moeten zijn, dat de negatieve aandacht eens niet op jou gericht is
Oh, daar ben ik na 5 afleveringen of zo mee gestopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:39 schreef Redefine het volgende:
Na mijn vakantie ga ik maar eens aan Dark beginnen. Daar was ik van de week al aan begonnen, maar merkte dat ik daar nu even geen zin in had. Is toch meer een goed opletten serie en ook eentje waar het wel even duurt om er in te komen.
Dit topic was OORspronkelijk ook wel een guilty pleasure (quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen. Naast Say Na Na Na is dit mijn esf guilty pleasure![]()
![]()
Daar had ik het wel langer volgehouden, maar na een tijdje ook gestopt ja.quote:
Was het vandaag jouw taak om te zorgen dat het licht bleef?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is al donker.
Ik heb gefaald vandaag.
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is Roger al teruggekeerd van zijn wandeling?
quote:
Ik gok dat of Daniël Dekker of Dries Roelvink of Daniël Koerhuis in de laatste aflevering zitten dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik gok dat of Daniël Dekker of Dries Roelvink of Daniël Koerhuis in de laatste aflevering zitten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baaahhhh
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ach, ik vond t wel vermakelijk, categorie leuk geprobeerd. En keek lekker weg tijdens t eten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze allebei wel niet free, misschien ben ik wel de psychopaat die ze te pakken heeft en nu achter Rogers computer zit.quote:
Holy moly, sommigen zijn hier al vanaf 2010quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit topic was OORspronkelijk ook wel een guilty pleasure ()
ESF / [ZWI] Michael Von Der Heide - Il pleut de l'oor
Zolang je maar niet een Sims karakter bent van @Luctor.et.Emergo komt het vast goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allebei wel niet free, misschien ben ik wel de psychopaat die ze te pakken heeft en nu achter Rogers computer zit.
Nee hoor, daarvoor ga ik al te lang mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een Sims karakter bent van @:Luctor.et.Emergo komt het vast goed
Dat was het ook. Maar dat eindequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, ik vond t wel vermakelijk, categorie leuk geprobeerd. En keek lekker weg tijdens t eten.
Dat zou wel veel verklaren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allebei wel niet free, misschien ben ik wel de psychopaat die ze te pakken heeft en nu achter Rogers computer zit.
Ideaal. Therapie en schoenen in éénquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:36 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wilde nieuwe schoenen bestellen, site gevonden met diverse breedtematen (want heb nou niet de meest smalle voeten), alles opgemeten. Dus schoen - en breedtemaat bepaald, erop filteren.. want denk je welke type schoen er alleen maar te voorschijn komt:
Therapieschoenen
Niet als het net pas tijdens zijn wandeling gebeurd is, lijkt me.quote:
Voor altijd op pantoffels lopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ideaal. Therapie en schoenen in één
Verdomme wat erg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit topic was OORspronkelijk ook wel een guilty pleasure ()
ESF / [ZWI] Michael Von Der Heide - Il pleut de l'oor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee, ik moest vandaag weer hardlopen. Maar ik ben niet gegaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het vandaag jouw taak om te zorgen dat het licht bleef?![]()
Anders zie ik niet in hoe je gefaald zou hebben omdat het donker is.![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een Sims karakter bent van @:Luctor.et.Emergo komt het vast goed
Ja, die zou allang dood zijn dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor ga ik al te lang mee.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:32 schreef Fred_B het volgende:
FC Barcelona heeft interesse getoond in Luuk de Jong. Ik betwijfel of dit de ideale spits is voor deze club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh zo, hardlopen in het donker is geen optie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik moest vandaag weer hardlopen. Maar ik ben niet gegaan.
Nee, dan val ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh zo, hardlopen in het donker is geen optie?
Oh, en dan wordt jij straks ook nog gepakt door mij die psychopaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |