Nee, maar je moet ergens de Piet Kleine-trofee ophalenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
IJsland had toch helemaal niet gewonnen?
31 september heb ik nog niets in de agenda staanquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk, IJsland is wel een land waar ik eens naartoe wil. Wanneer vertrekken we?
Als er een helikopter gestuurd moet worden moet je het even roepen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:08 schreef ijs_beer het volgende:
Zo de langs de ring van Antwerpen rijden.
Als u niks meer van mij hoort, het was leuk u gekend te hebben
Hm, kan ik het maken als Leienaar om vlak voor drie oktober het land uit te gaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
31 september heb ik nog niets in de agenda staan
Eerste werkdag weer, mocht meteen op pad naar een plaatje boven Brussel voor een leveranciersbezoek. Vooral omdat de rest krap in de tijd zat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker bezigEn ik kan je muziekkeuze wel waarderen
[..]
Zo te lezen ben je op de terugweg vanuit Friesland vergeten te remmen
Ik heb op Sint Juttemis nog niets gepland!quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
31 september heb ik nog niets in de agenda staan
Dat ze dat niet gewoon in Zierikzee organiseren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg een uitnodiging voor een cursus in Utrecht of Ede.
Utrecht is wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja inderdaadquote:
Precies.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ze dat niet gewoon in Zierikzee organiseren.
De doop van J. van Ede, te vinden in het archief van Utrecht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch al een miljoen volgers op Twitter, uitzending is nog geen 20 minuten oud.quote:
De dingenduider.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:21 schreef Cee het volgende:
Gelukkig gaat het over Afghanistan en verder meer urgente onderwerpen zoals het cassettebandje en de Summer of Love.
Jawel, maar ze schermen zelf met dat het urgenter moest dan de Vooravond, terwijl de Vooravond daar ook vast mee geopend had, net als elke willekeurige andere talkshow.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, want Afghanistan is niet relevant momenteel?![]()
Daar gaat het niet om. Gaat om de rest van de items die net zo urgent zijn als de onderbroek van een incontinent paard.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, want Afghanistan is niet relevant momenteel?![]()
Ja ho, dat deed de leiding ja. Kutsmoes dat ze niet genoeg kijkers trokken. (En eerlijk, ik vond het vaak ook niet prettig om te kijken.)quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Jawel, maar ze schermen zelf met dat het urgenter moest dan de Vooravond, terwijl de Vooravond daar ook vast mee geopend had, net als elke willekeurige andere talkshow.
Ik dacht ook, laat ik dat dat programma eens een kans geven.quote:
Dan roept het programma in elk geval een urgente reactie op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht ook, laat ik dat dat programma eens een kans geven.
*Zapt er naartoe*
Zie Sylvana.
*Zapt weer weg*
Ah, gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen paniek mensen, ik ben weer veilig thuisgekomen.
Zonder in greppels, kanalen, kuilen, sloten, of andere diepgaande obstakels gevallen te zijn.
Oef!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen paniek mensen, ik ben weer veilig thuisgekomen.
Zonder in greppels, kanalen, kuilen, sloten, of andere diepgaande obstakels gevallen te zijn.
Dat is te begrijpen, met hoe ik af en toe loop te struikelen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken.
Oh, was jij dat? Ik zag iemand met een lantaarn die duidelijk naar iemand op zoek was, dus toen heb ik me maar even goed in het kreupelhout verstopt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Oef!
* H_T breekt zoektocht af, gaat weer naar binnen
* Is not impressed.quote:
Goedemorgen! Ik ben koffie aan het zetten, wil jij ook?quote:
Niet zo raar natuurlijk, als een van de overgebleven mods steeds midden in de nacht onschuldige mensen begint op te sluiten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:41 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen!
Ik merk dat ik me hier met slechts vier mods toch een stuk onveiliger voel.
Ik drink alleen maar latte machiatoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ben koffie aan het zetten, wil jij ook?
Oei, dan kan ik niets voor je betekenen vandaag op koffievlakquote:
Eerder andersom. Dat vier mods ons niet genoeg beveiligen tegen jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:41 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen!
Ik merk dat ik me hier met slechts vier mods toch een stuk onveiliger voel.
Lekker met karamel siroopquote:
Thanks, aan jou heb ik tenminste ietsquote:
Jaquote:
Wat zijn jullie toch ook watjes, allemaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerder andersom. Dat vier mods ons niet genoeg beveiligen tegen jou
Wat, kom dan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch ook watjes, allemaal
Als jij wist hoe erg jij bent, dan piepte je wel andersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch ook watjes, allemaal
* houdt Strani tegenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou me tegen dan, iemand!!
(Serieus, kan iemand me tegenhouden?)
Ik weet precies hoe erg ik ben want ik werk daar al jaren héél hard aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij wist hoe erg jij bent, dan piepte je wel anders
Nee doen we niet. Nu moet Roger big uren wachten totdat jij in Nederland bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou me tegen dan, iemand!!
(Serieus, kan iemand me tegenhouden?)
Zo daar kom je goed weg @Roger_Epiales!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[me=]houdt Strani tegen[/me]
Het komt alleen niet bij je binnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe erg ik ben want ik werk daar al jaren héél hard aan
Zo jij bent snel in Spanjequote:
Nou ja, iemand moet toch de bad guy zijn in elke sociale groep?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het komt alleen niet bij je binnen
Die is is juist de ergste van allemaalquote:
Ja Billie Eilish heeft zelfs een liedje over jou gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, iemand moet toch de bad guy zijn in elke sociale groep?
Dat scheelt al een stuk inderdaad. Zeeland is het Andalusië van Nederland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in het zuiden.
Spreken ze daar ook zo slecht Nederlands als dat ze in Andalusië Spaans spreken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat scheelt al een stuk inderdaad. Zeeland is het Andalusië van Nederland.
Ik versta zelden wat Luctor zegt, dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Spreken ze daar ook zo slecht Nederlands als dat ze in Andalusië Spaans spreken?
Wat doe jij nou?!?! Komt Strani naar Nederland, zit één of andere Zeeuw het weer tegen te houdenquote:
Ik heb hem gewoon goed onder de duimquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is is juist de ergste van allemaal
Ik ken toch best wel een paar Zeeuwen en het antwoord is jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Spreken ze daar ook zo slecht Nederlands als dat ze in Andalusië Spaans spreken?
Dat klopt, jij weet als enige hoe je me aan moet pakken. De rest is nog radeloosquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon goed onder de duim
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee doen we niet. Nu moet Roger big uren wachten totdat jij in Nederland bent
Whut? Ja, zo blijf ik wachten natuurlijk.quote:
Crimineel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Is not impressed.
Vertrouwd stanleymes gaat door verzegeling als door warme boter.
Gewaagde uitspraak wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, jij weet als enige hoe je me aan moet pakken. De rest is nog radeloos
Blijkbaar. Maar dat heeft ook effect op je kundigheid, met je herhalende quote.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, jij weet als enige hoe je me aan moet pakken. De rest is nog radeloos
[..]
Ik ben een heel gewaagd mens
Ja ik had FOK! herladen en dan gebeuren er wel eens rare dingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar dat heeft ook effect op je kundigheid, met je herhalende quote.
Wreedaard.quote:
Altijd tegen jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had FOK! herladen en dan gebeuren er wel eens rare dingen
Het is de schuld van Fok! dat jij loopt te klunzen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had FOK! herladen en dan gebeuren er wel eens rare dingen
Als jij nou eens van de deur van de SC af blijft, dan hoeft Roger die niet steeds te slopenquote:
Nou ja zonder FOK! had dit nooit kunnen gebeuren, dus dat lijkt me wel een terechte conclusie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is de schuld van Fok! dat jij loopt te klunzen?
Het is natuurlijk te confronterend als die altijd de schuld bij zichzelf moet leggen hè.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als Fok! niet had bestaan had hij niet op Fok! kunnen klunzen natuurlijk. Beetje hetzelfde waarom ik niets te vrezen heb van de paarsgrijze kwonkelstaartquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan had je vast wel op een ander forum zitten hannesen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zonder FOK! had dit nooit kunnen gebeuren, dus dat lijkt me wel een terechte conclusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |