Doe ff normaal gek.quote:
Hij vraag naar m'n dochter en jij komt met zo'n achterlijk antwoord.quote:
Iets met uitdelen en incasseren. Het stond ooit nog in een OP hier. Sinds wanneer ben jij zo'n watje geworden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij vraag naar m'n dochter en jij komt met zo'n achterlijk antwoord.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met uitdelen en incasseren. Het stond ooit nog in een OP hier. Sinds wanneer ben jij zo'n watje geworden?
Sinds gisterquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met uitdelen en incasseren. Het stond ooit nog in een OP hier. Sinds wanneer ben jij zo'n watje geworden?
Opslag krijgen we tegenwoordig in Bitcoinquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer is zijn functioneringsgesprek?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Dat kan je hier lezen :
BTC / [SC] Cryptocurrencies #1093 when m00n sir?
Oh, wacht.
quote:Mensen hier ook in HBAR?
Naar aanleiding van wat posts van o.a. @onlogisch vandaag wat voorraad ingeslagen.
Nog los van het technisch potentieel duikt de ene na de andere video er over op Youtube dus kan wel eens een #hype worden.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:08 schreef aTypisch het volgende:
Naar aanleiding van wat posts van o.a. @onlogisch vandaag wat voorraad ingeslagen
Met je dunne micropenis.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kende eerlijk gezegd heel die coin niet maar toont prima potentie makker.
je maat onlogisch linkte het topicquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf loop je te stalken lelijke kobold.
Oquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je maat onlogisch linkte het topic
Waarvan aktequote:Op zondag 22 augustus 2021 01:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk met een oog naar m’n scherm @:wereldgozer @:zipportal
Heb je met @GGMM 'gesport' ?quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk met een oog naar m’n scherm @:wereldgozer @:zipportal
Ik kan niet meer dronken worden en heb dus ook geen kater.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:08 schreef fetX het volgende:
Gigantische kater hier![]()
@:neef_wuppie @:wereldgozer
Bij dit onderwerp wil ik graag van jouw mentionlijst af.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier ook een punthoofd waar je u tegen zegt. @:fetx @:wereldgozer @:zipportal
Ik zal erover nadenken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij dit onderwerp wil ik graag van jouw mentionlijst af.
Gr gr.
Uquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier ook een punthoofd waar je u tegen zegt. @:fetx @:wereldgozer @:zipportal
Ook alleen al de opmerking: "U", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Yep. Hij heeft dit jaar ook een SCC. Gelukkig zitten (haha) we droog. Hier is het ook niet best, vooralsnog wel droog.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je erheen met de kleine? Is hier aardig kutweer.
Tijd dat de kinderbescherming wordt ingeschakeld, boys.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft dit jaar ook een SCC. Gelukkig zitten (haha) we droog. Hier is het ook niet best, vooralsnog wel droog.
Dit is toch de eerste keer dat hij een seizoenskaart heeft?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft dit jaar ook een SCC. Gelukkig zitten (haha) we droog. Hier is het ook niet best, vooralsnog wel droog.
Je bent daar vrij laat mee, als je een kind laat opgroeien in Papendrecht.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tijd dat de kinderbescherming wordt ingeschakeld, boys.
Misschien kan ze een stukje wandelen voor de kindjes in Afghanistan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DJMO is uit. @:neef_wuppie
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2
laat ze dan maar niets horen over jemenquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien kan ze een stukje wandelen voor de kindjes in Afghanistan.
Er komt een darkmode, genotquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Hellofresh in huis gehaaldquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:14 schreef Oriente het volgende:
Aardappeltjes, kabeljauwburger en kidneyboontjes
ik sla overquote:
Bij soep geen goede bite. Jammer.quote:
Dat klopt maat. Al een paar keer een wedstrijdje mee gegaan maar dit jaar een SCCquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch de eerste keer dat hij een seizoenskaart heeft?
Wat is de grap met die bitequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij soep geen goede bite. Jammer.
Ja vervelendquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:49 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier nu uit het niets weer keihard te regenen
@:lenny_leonard
Leuk voor die jongen, en dan gaan ze opeens nog goed voetballen ook. Al was het vandaag niet echt een topshow..quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt maat. Al een paar keer een wedstrijdje mee gegaan maar dit jaar een SCC
Niet echt een grap, het viel in het verleden vaak op dat Braddie altijd vermelde hoe 'de bite' was. Maar op soep kan je niet bijten!quote:
Het was moeizaam vandaag. Maar er wordt wel gewonnen. De manier van spelen die Slot hanteert vereist veel inzet. Het is niet te verwachten dat Feyenoord dit een heel seizoen volhoudt. Sterker nog, vandaag zag je misschien al een lichte terugval als je dat vergelijkt met de wedstrijden die Feyenoord de afgelopen weken op de mat legde.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk voor die jongen, en dan gaan ze opeens nog goed voetballen ook. Al was het vandaag niet echt een topshow..
LEAVE DJMO ALONE!quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Moeilijk te zeggen, die weken daarvoor was het ook verschrikkelijk slecht en toen opeens begon het te lopen. Je mag blij zijn dat je Ajax niet gezien hebt vandaag, dat deed echt pijn aan je ogen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was moeizaam vandaag. Maar er wordt wel gewonnen. De manier van spelen die Slot hanteert vereist veel inzet. Het is niet te verwachten dat Feyenoord dit een heel seizoen volhoudt. Sterker nog, vandaag zag je misschien al een lichte terugval als je dat vergelijkt met de wedstrijden die Feyenoord de afgelopen weken op de mat legde.
Ik zag dat ze bij Ajax ook een Wijnaldempje gedaan hebben?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, die weken daarvoor was het ook verschrikkelijk slecht en toen opeens begon het te lopen. Je mag blij zijn dat je Ajax niet gezien hebt vandaag, dat deed echt pijn aan je ogen.
Was minder vandaag, maar zo slecht was het ook niet. We zijn te verwend geraakt afgelopen wekenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was moeizaam vandaag. Maar er wordt wel gewonnen. De manier van spelen die Slot hanteert vereist veel inzet. Het is niet te verwachten dat Feyenoord dit een heel seizoen volhoudt. Sterker nog, vandaag zag je misschien al een lichte terugval als je dat vergelijkt met de wedstrijden die Feyenoord de afgelopen weken op de mat legde.
Als die Hahn niet zo goed keepte was het al wat sneller raak geweest.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Was minder vandaag, maar zo slecht was het ook niet. We zijn te verwend geraakt afgelopen weken![]()
Zeker niet. Ook credits aan Go Ahead. Dat verdedigde gewoon goed. En je merkt dat Feyenoord er nog niet echt aan toe is het spel zelf compleet te maken en vervolgens de tegenstander kapot te spelen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Was minder vandaag, maar zo slecht was het ook niet.
Lekker maat, moet kunnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Vandaag gezondigd en patat pinda met twee kroketten gegeten.
Goor varken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]geen patat pinda met twee kroketten bestellen op de dag des heeres
Wie?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vicky Vette gaat richting 60 inmiddels. [ afbeelding ]
Waarom zo laatquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier gaat overigens pas rond half 10 een bestelling de deur uit, tot die tijd is het Pringles, nootjes, wijn. @:Drizzt_DoUrden
nattekat danquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:elan loopt met zijn eigen domheid te koop in BTC
@:atypisch
heel dat topic staat vol met pure aids dat bovenop ethereum (of er naast) te vinden isquote:Tja... zo lang je hier niks positiefs kan zeggen over Ethereum of wat anders zonder meteen als dorpsgek bestempeld te worden omdat je niet Bitcoin gebruikt, is dat niets minder dan terecht natuurlijk.
Gewoon een waardeloze act dus. Duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interessantdoenerij
Hij doet ook altijd alsof hij niet om 12:00 luncht.
Een tackle was mooier geweest. Erg jammer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ook hier was Ewout bij. @:Wereldgozer
Gewoon.
Je dikke hoerenmoederquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:elan loopt met zijn eigen domheid te koop in BTC
@:atypisch
Het hele topic staat vol met aids en alsnog presteer je het om er een ban te krijgen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nattekat dan
[..]
heel dat topic staat vol met pure aids dat bovenop ethereum (of er naast) te vinden is
In de val lokken nog welquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laat je niet in de val lokken door mongooltjes als @:nattekat
spaar gewoon wat bitcoin
soms heb je de pech dat een boa niet tegen feitjes kanquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het hele topic staat vol met aids en alsnog presteer je het om er een ban te krijgen.
Dan ben je wel een oprecht zeldzaam mongooltje uit de buitencategorie.
Al heeft 'ie wel gelijk dat je een opportunist als @Nattekat moet mijden. Het is de Willem Engel van BTC.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het hele topic staat vol met aids en alsnog presteer je het om er een ban te krijgen.
Dan ben je wel een oprecht zeldzaam mongooltje uit de buitencategorie.
nattekat vindt dit soort quotes notewaardigquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al heeft 'ie wel gelijk dat je een opportunist als @:Nattekat moet mijden. Het is de Willem Engel van BTC.
@:aTypisch voor BTC-mod !!
erg zielig persoonquote:dat past wel bij de ethiek van ethereum overigens
als je iets niet zint het gewoon verwijderen/terugdraaien
Hebben ze dat niet al geprobeerd? Een subforum voor dwergen kan hij krijgen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al heeft 'ie wel gelijk dat je een opportunist als @:Nattekat moet mijden. Het is de Willem Engel van BTC.
@:aTypisch voor BTC-mod !!
quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nattekat vindt dit soort quotes notewaardig
[..]
erg zielig persoon
quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet al geprobeerd? Een subforum voor dwergen kan hij krijgen.
ik zat bij de oprichting achter het doelquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet al geprobeerd? Een subforum voor dwergen kan hij krijgen.
Dit geldt ook voor @maxi-mus hier in VBL, lol.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:34 schreef aTypisch het volgende:
elan is ondanks verschillende sollicitaties en (niet zo) stille hints nooit goedgekeurd als mod
dat moet ook wel pijn doen als je kijkt wie het wel lukt
Om het vervolgens compleet te verzieken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat bij de oprichting achter het doel
samen met Zith het forum opgebouwd
rip zithgod
Niet iedereen is achterlijk genoeg om zich te laten misbruiken voor een gekleurd tagje op een forumpje.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:34 schreef aTypisch het volgende:
elan is ondanks verschillende sollicitaties en (niet zo) stille hints nooit goedgekeurd als mod
dat moet ook wel pijn doen als je kijkt wie het wel lukt
Ook van F1 @Lokale_Notabele weet daar alles vanquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Opgebouwd (lol). In jouw tijd bestond het hele subforum uit 1 topicquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zat bij de oprichting achter het doel
samen met Zith het forum opgebouwd
rip zithgod
is wel een stuk beter nu jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Om het vervolgens compleet te verzieken.
Een soort @:tong80 van het cryptoforum dus.
Schijten in je eigen nest genot.
quote:1 eth = 1 eth
Ik zie Ethereum nu als de coin die het beste de waarde van alle crypto kan vertegenwoordigen. De keiharde stijging van Ethereum (en alles eronder) heeft tot de crash in mei geleid, Bitcoin heeft al die tijd gigantisch slecht gepresteerd.
En aangezien ik al mijn Ethers die nog op een exchange stonden heb omgewisseld, is dat ook wel een mooie vergelijk
2 topics geopend en ik denk 2 of 3 notes gegevenquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opgebouwd (lol). In jouw tijd bestond het hele subforum uit 1 topic
Het is allemaal wat meid.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is wel een stuk beter nu ja
lekker veel info
zelfs de paar nette bitcoiners als dimmak en piva worden onheusbejegend door nattekat
die dit soort wartaal uitslaat
[..]
Tjonge jonge zeg!quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is wel een stuk beter nu ja
lekker veel info
zelfs de paar nette bitcoiners als dimmak en piva worden onheusbejegend door nattekat
die dit soort wartaal uitslaat
[..]
Is de schaakvereniging ook op zondag open?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:caland @:YVONNE @:jojoortje @:coco
Schakenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de schaakvereniging ook op zondag open?
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de schaakvereniging ook op zondag open?
Die rent alsof het de Paralympics zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ook hier was Ewout bij. @:Wereldgozer
Gewoon.
Ik denk dat ik beter schaak dat 99% van deze SC makker.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Moderator @:onlogisch zou nog in een herdersmat trappen.
Sowieso niet slim om al zo te gaan staan, als hij een mes in de hand had dan zit hij zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Een tackle was mooier geweest. Erg jammer.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter schaak dat 99% van deze SC makker.
Een like van jou is niks waardquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:41 schreef onlogisch het volgende:
2 likes uitgedeeld voor 2 posten die 4 seconden uit elkaar lagen.
quote:Een heleboel (in elk geval op papier) coins met minstens zoveel en waarschijnlijk meer technisch potentieel blijven behoorlijk achter. Litecoin met al zijn functionaliteit bijvoorbeeld is 'maar' 50 % gestegen de afgelopen maand. Waarom Ada 100+ % ? Dat is dus niet alleen de marktontwikkeling als geheel maar een heleboel hype en opportunisten die in Cardano stappen omdat er misschien wel smart contracten aankomen.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:08 schreef RamboDirk het volgende:
Weer ongelofelijk gelachen bij Promenade @:onlogisch
Zeker wel.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Je moet gewoon eens goede moderators aanstellen, in plaats van alleen maar van die flikkertjes die naar je pijpen dansen maar verder helemaal van niets weten.
Er zijn daar niet eens mods (lol)quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Je moet gewoon eens goede moderators aanstellen, in plaats van alleen maar van die flikkertjes die naar je pijpen dansen maar verder helemaal van niets weten.
Dom varkenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:08 schreef RamboDirk het volgende:
Weer ongelofelijk gelachen bij Promenade @:onlogisch
Alle goeie gaan er als een haas vandoorquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Iedereen mag het weten hoor.
Dan zal jij nog wel een tijdje blijvenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alle goeie gaan er als een haas vandoor
[ afbeelding ]
BTC, waar die reactie over gingquote:
Ja nee ja dat wist ik ook wel hoor, dat het over BTC ging. Maar als je niet weet waar het over gaat kun je dat forum beter sluiten, want het is een soort vrijplaats geworden voor financiële avonturiers. Prima dat crypto daarvoor wordt gebruikt, maar dat is niet waar crypto om draait. En het leeuwendeel van de posts in dat forum kunnen mensen echt in financieel gevaar brengen, en daar lijkt mij FOK! toch echt niet voor bedoeld! Dus neem @aTypisch in dezen even serieus. Zoek goede moderatie of stop dat forum.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
BTC, waar die reactie over ging
Althans, dat denk ik want ik heb het niet gelezen, maar daar is hij constant mee bezig sinds hij dat forum niet meer kan bezoeken.
Sorry dat lukt me onmogelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dus neem @aTypisch in dezen even serieus
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry dat lukt me onmogelijk.
Maar er staat een vacature open voor een mod, dus wie weet!
Misschien @Elan eens een kans gevenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry dat lukt me onmogelijk.
Maar er staat een vacature open voor een mod, dus wie weet!
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien @:elan eens een kans geven
Wat zou er aan de hand zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alle goeie gaan er als een haas vandoor
[ afbeelding ]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @onlogisch .quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En het leeuwendeel van de posts in dat forum kunnen mensen echt in financieel gevaar brengen, en daar lijkt mij FOK! toch echt niet voor bedoeld!
Dat moet je vooral aan onlogisch vragenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand zijn?
Iedereen mad.
Ja klopt, die zit morgenochtend om 8 uur al bij de schuldsanering.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @:onlogisch .
Ja goed punt wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je vooral aan onlogisch vragen
Die weet in VBL 99% van de tijd niet wat er speelt, laat staan in de crewfora.
Misschien moet je gewoon zelf crew wordenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja goed punt wel.
Maar jij gaat ook niet antwoorden denk ik zo. Misschien @:Lenny_Leonard?
@Lenny_Leonard is ook een looppop van @GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja goed punt wel.
Maar jij gaat ook niet antwoorden denk ik zo. Misschien @:Lenny_Leonard?
Nee, ik was een tijdje terug even blauw maar dat staat me niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zelf crew worden
Er staat een vacature open voor BTC
Wat doe je boos.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is ook een looppop van @:GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.
Wow, woedend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is ook een looppop van @:GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.
Boos. Maar ik moest wel lachen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kun jij als vrije onafhankelijke geest het forum redden!quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet langer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun jij als vrije onafhankelijke geest het forum redden!
Ik ben 1x gevraagd en toen heb ik vriendelijk bedankt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor @:maxi-mus hier in VBL, lol.
Dat je vriendelijk bent gebleven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 02:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 1x gevraagd en toen heb ik vriendelijk bedankt.
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je vriendelijk bent gebleven.
Je weet wie ze hier nog meer vragen als mod he?
Leuk rijtje, maar daar hoort @GurneyIsBestOke toch echt niet in thuis.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.
Dat was @Elan de personificatie Wojakquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @:onlogisch .
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zelf crew worden
Er staat een vacature open voor BTC
Kale neet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.
Misschien moet je @:aTypisch eens vragen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.
Er is geen ondergrens.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Precies. Beetje onnodig op de man dit van @Frozen-assassinquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk rijtje, maar daar hoort @:gurneyisbestoke toch echt niet in thuis.
Er wordt overigens niet geroddeld: @:psvcl @:shreyas
Gisteravond 4,77 km gelopen, telt ook voor vandaag, blijf niet bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:caland @:YVONNE @:jojoortje @:coco
Beest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gisteravond 4,77 km gelopen, telt ook voor vandaag, blijf niet bezig.
Goeiste dagbesteding voor de Marokkanen. Wie wint, de fikkiestekers of de vlagophangers?quote:Bewoners van West willen massaal regenboogvlaggen ophangen na brand in studentenflat
"Het is tijd voor een luid en duidelijk tegengeluid", schrijft GroenLinks-stadsdeelcommissielid Tirza Gevers. "Laten we gezamenlijk opstaan tegen intolerantie en massaal de regenboogvlag uithangen in West. Om te laten zien dat je een vlag kan vernielen, maar er vervolgens tien voor in de plaats komen.
Straks HBAR moon kijken wie het laatst lachtquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was @:elan de personificatie Wojak
5 km was teveel gevraagd?quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gisteravond 4,77 km gelopen, telt ook voor vandaag, blijf niet bezig.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks HBAR moon kijken wie het laatst lacht
Wegwezen met je cryptogeneuzel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks HBAR moon kijken wie het laatst lacht
Ik wou een reactie uitlokken. Helaas trapt @GurneyIsBestOke er niet echt inquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben naar iets meer opzoek dan:quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.
Misschien moet je @:aTypisch eens vragen
Wie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam er overigens gisteren achter dat @:kingroland al weken niet op FOK is geweest
Ik had hem al die tijd niet echt gemist
Walgelijk varkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik pak er net een saucijzenbroodje bij.
Dikke bigquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Opgewarmd in magnetronnetje in AH?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, wel een verse van de bakkerquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgewarmd in magnetronnetje in AH?
Geniet ervanquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel nog actief is op twitter.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam er overigens gisteren achter dat @:kingroland al weken niet op FOK is geweest
Ik had hem al die tijd niet echt gemist
Nee klopt daar zie ik nog wel regelmatig z'n acts voorbij komenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel nog actief is op twitter.
We hoeven ons geen zorgen te maken.
Alhoewel.
Ik heb geen idee ouwe dibbesquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
Waarom komt @:kingroland niet meer? Of wordt dat niet besproken?
Misschien vindt hij Fok! te rechts.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
Het was een goede vriend die het vroeg.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je vriendelijk bent gebleven.
Je weet wie ze hier nog meer vragen als mod he?
Ik heb zijn advies gevolgd en ben gaan bidden dat hij niet meer hier zou posten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
gurneyisbestokequote:Op maandag 23 augustus 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Tot nu toe geen dramaandag.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfffffffffffff. Eerste dag na de vakantie. Altijd pittig.
Genot.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou jij vrijwillig voor zo'n hork van een baas willen werken?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
De volgende MED is ook alweer uit. Waarom stoppen er zoveel?
Geen idee in hoeverre je daar mee te maken hebt als mod.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou jij vrijwillig voor zo'n hork van een baas willen werken?
We roddelen hier niet: @Dannyquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou jij vrijwillig voor zo'n hork van een baas willen werken?
Wellicht door vakantie periode.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
@GGMM heeft het niet langer in de hand.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Overweeg je ook het bijltje er bij neer te gooien?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft het niet langer in de hand.
Doelde eigenlijk op @GGMM al schijnt Danny ook lastig te zijn als je niet naar zijn pijpen danst.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Maar @:Yvonne, wat is er aan de hand met alle vertrekkende mods? Misschien kan jij ons duidelijkheid verschaffen in deze duistere tijden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik ben team dit bespreek ik niet voor de schermen
Een teleurstelling hé, dat bij iedere MED ik het niet blijk te zijn die stopt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overweeg je ook het bijltje er bij neer te gooien?
Danny kan je nog afkopen middels een donatie/abo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op @:GGMM al schijnt Danny ook lastig te zijn als je niet naar zijn pijpen danst.
linkquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Uit Tagliano zijn post bleek ook al een bepaalde onvrede.
Ja.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een teleurstelling hé, dat bij iedere MED ik het niet blijk te zijn die stopt.
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou daar zitten een aantal elementen in
Ik zou het hele rataplan als FA toch maar tijdelijk doen (en ik deed al een tijdje echt niks anders meer dan noodgevallen), DRT doe je verder ook weinig mee (zeker als het straks toch alleen maar Viaplay/streams is) en ik wens eigenlijk helemaal niet meer geassocieerd te worden met een bepaald groepje manipulatieve feeksen onder de mods (over het algemeen het type mod dat voor de schermen de popiejopie uithangt maar ondertussen de hele teringbende kapot aan het maken is maar wel zorgt dat die goed ligt bij users, erg vermoeiend altijd)
We nemen het mee naar achteren.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was aardig boos dacht ik ja.
René is ook wel chantabel. Nouja als je tieten hebt sluit hij zo een webcam abonnement voor je af.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Danny kan je nog afkopen middels een donatie/abo.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Opportunismegenot viert weer hoogtij.
Na de wedstrijd tegen Ajax staat Feyenoord weer netjes met beide beentjes op de grond.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
eerder ruben schakenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan Lex Immers in Oranje.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen Ajax staat Feyenoord weer netjes met beide beentjes op de grond.
Ze moeten al eerder tegen hullie toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Na de wedstrijd tegen Ajax staat Feyenoord weer netjes met beide beentjes op de grond.
Ja maar verliezen van Ajax heeft meer impact.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten al eerder tegen hullie toch?
Linssen > Memphisquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Weet niet waar jij het over hebt maar verlies van Ajax is gewoon standaard ingecalculeerd hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar verliezen van Ajax heeft meer impact.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet waar jij het over hebt maar verlies van Ajax is gewoon standaard ingecalculeerd hoor.
ach als dat betekent dat geen enkele tegenstander ons in de eerste zestien speelrondes met beide benen op de grond zet prima.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Simpele clubvoetballer.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen > Memphis
Wel een leuke jongen voor de bank overigens. Mits er ruimte voor hem is kan je hem een keer selecteren maar het is natuurlijk niet het niveau wat je als Nederlands elftal nastreeft.
Link?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
GurneyIsBestOke
Wat hij beweerde over Feyenoord afgelopen weekend zijn we natuurlijk niet vergeten
Die post was duidelijk met een knipoog naar mijn opmerking van afgelopen seizoen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
GurneyIsBestOke
Wat hij beweerde over Feyenoord afgelopen weekend zijn we natuurlijk niet vergeten
Vergeet niet dat we weer de bondscoach hebben die Schaken en Nelom liet debuteren in het Nederlands elftalquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Simpele clubvoetballer.
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb de illusie dat we boven Ajax kunnen eindigen.
Als ik Ajax vandaag zie spelen twijfel ik of dit zelfs een illusie is maar ik zal mij rustig houden voordat ik weer een ‘we kunnen makkelijk boven Ajax eindigen’ post maak op basis van één potje
Ja dat wil nog niet zeggen dat het wenselijk is. Of 'leuk voor de bank'. (lol)quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we weer de bondscoach hebben die Schaken en Nelom liet debuteren in het Nederlands elftal
Door de TT dacht ik dat het het Feyenoord topic was overigens
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VBL / [Live Eredivisie #1418] Waar we FC Utrecht supporten
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die post was duidelijk met een knipoog naar mijn opmerking van afgelopen seizoen.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die post was duidelijk met een knipoog naar mijn opmerking van afgelopen seizoen.
Dat valt me erg tegen van Pieter Blackedquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
dat VI wordt ook steeds dommer, ipv zich te onderscheiden met een beetje diepte gaan ze nog platter dan de Telegraafquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Misschien als ‘ie een leuk kleurtje in zijn haar doet dat hij er dan bij zit. Het is Babel immers ook gelukt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt me erg tegen van Pieter Blacked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |