Misschien @Elan eens een kans gevenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry dat lukt me onmogelijk.
Maar er staat een vacature open voor een mod, dus wie weet!
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien @:elan eens een kans geven
Wat zou er aan de hand zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alle goeie gaan er als een haas vandoor
[ afbeelding ]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @onlogisch .quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En het leeuwendeel van de posts in dat forum kunnen mensen echt in financieel gevaar brengen, en daar lijkt mij FOK! toch echt niet voor bedoeld!
Dat moet je vooral aan onlogisch vragenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand zijn?
Iedereen mad.
Ja klopt, die zit morgenochtend om 8 uur al bij de schuldsanering.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @:onlogisch .
Ja goed punt wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je vooral aan onlogisch vragen
Die weet in VBL 99% van de tijd niet wat er speelt, laat staan in de crewfora.
Misschien moet je gewoon zelf crew wordenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja goed punt wel.
Maar jij gaat ook niet antwoorden denk ik zo. Misschien @:Lenny_Leonard?
@Lenny_Leonard is ook een looppop van @GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja goed punt wel.
Maar jij gaat ook niet antwoorden denk ik zo. Misschien @:Lenny_Leonard?
Nee, ik was een tijdje terug even blauw maar dat staat me niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zelf crew worden
Er staat een vacature open voor BTC
Wat doe je boos.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is ook een looppop van @:GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.
Wow, woedend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is ook een looppop van @:GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.
Boos. Maar ik moest wel lachen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kun jij als vrije onafhankelijke geest het forum redden!quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet langer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun jij als vrije onafhankelijke geest het forum redden!
Ik ben 1x gevraagd en toen heb ik vriendelijk bedankt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor @:maxi-mus hier in VBL, lol.
Dat je vriendelijk bent gebleven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 02:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 1x gevraagd en toen heb ik vriendelijk bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |