Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je vriendelijk bent gebleven.
Je weet wie ze hier nog meer vragen als mod he?
Leuk rijtje, maar daar hoort @GurneyIsBestOke toch echt niet in thuis.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.
Dat was @Elan de personificatie Wojakquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @:onlogisch .
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zelf crew worden
Er staat een vacature open voor BTC
Kale neet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.
Misschien moet je @:aTypisch eens vragen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.
Er is geen ondergrens.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Precies. Beetje onnodig op de man dit van @Frozen-assassinquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk rijtje, maar daar hoort @:gurneyisbestoke toch echt niet in thuis.
Er wordt overigens niet geroddeld: @:psvcl @:shreyas
Gisteravond 4,77 km gelopen, telt ook voor vandaag, blijf niet bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:caland @:YVONNE @:jojoortje @:coco
Beest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gisteravond 4,77 km gelopen, telt ook voor vandaag, blijf niet bezig.
Goeiste dagbesteding voor de Marokkanen. Wie wint, de fikkiestekers of de vlagophangers?quote:Bewoners van West willen massaal regenboogvlaggen ophangen na brand in studentenflat
"Het is tijd voor een luid en duidelijk tegengeluid", schrijft GroenLinks-stadsdeelcommissielid Tirza Gevers. "Laten we gezamenlijk opstaan tegen intolerantie en massaal de regenboogvlag uithangen in West. Om te laten zien dat je een vlag kan vernielen, maar er vervolgens tien voor in de plaats komen.
Straks HBAR moon kijken wie het laatst lachtquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was @:elan de personificatie Wojak
5 km was teveel gevraagd?quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gisteravond 4,77 km gelopen, telt ook voor vandaag, blijf niet bezig.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks HBAR moon kijken wie het laatst lacht
Wegwezen met je cryptogeneuzel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks HBAR moon kijken wie het laatst lacht
Ik wou een reactie uitlokken. Helaas trapt @GurneyIsBestOke er niet echt inquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk rijtje, maar daar hoort @:gurneyisbestoke toch echt niet in thuis.
Er wordt overigens niet geroddeld: @:psvcl @:shreyas
Ik ben naar iets meer opzoek dan:quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.
Misschien moet je @:aTypisch eens vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |