Ja klopt, die zit morgenochtend om 8 uur al bij de schuldsanering.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @:onlogisch .
Ja goed punt wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je vooral aan onlogisch vragen
Die weet in VBL 99% van de tijd niet wat er speelt, laat staan in de crewfora.
Misschien moet je gewoon zelf crew wordenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja goed punt wel.
Maar jij gaat ook niet antwoorden denk ik zo. Misschien @:Lenny_Leonard?
@Lenny_Leonard is ook een looppop van @GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja goed punt wel.
Maar jij gaat ook niet antwoorden denk ik zo. Misschien @:Lenny_Leonard?
Nee, ik was een tijdje terug even blauw maar dat staat me niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zelf crew worden
Er staat een vacature open voor BTC
Wat doe je boos.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is ook een looppop van @:GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.
Wow, woedend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is ook een looppop van @:GGMM die in het extreme zijn slijm heeft laten lopen om andermans notes te kunnen lezen.
Boos. Maar ik moest wel lachen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kun jij als vrije onafhankelijke geest het forum redden!quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet langer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun jij als vrije onafhankelijke geest het forum redden!
Ik ben 1x gevraagd en toen heb ik vriendelijk bedankt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor @:maxi-mus hier in VBL, lol.
Dat je vriendelijk bent gebleven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 02:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 1x gevraagd en toen heb ik vriendelijk bedankt.
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je vriendelijk bent gebleven.
Je weet wie ze hier nog meer vragen als mod he?
Leuk rijtje, maar daar hoort @GurneyIsBestOke toch echt niet in thuis.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.
Dat was @Elan de personificatie Wojakquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar dagen terug las ik nog dat iemand iets gekocht had na een tip van @:onlogisch .
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zelf crew worden
Er staat een vacature open voor BTC
Kale neet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lukt je nog niet echt dat subforum te verkopen hé.
Misschien moet je @:aTypisch eens vragen
quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, als onlogisch moderator hier is dan zijn de eisen sowieso vrij laag. Ik gok op Shreyas, PSVCL of GurneyIsBestOke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |