Wie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam er overigens gisteren achter dat @:kingroland al weken niet op FOK is geweest
Ik had hem al die tijd niet echt gemist
Walgelijk varkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik pak er net een saucijzenbroodje bij.
Dikke bigquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Opgewarmd in magnetronnetje in AH?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, wel een verse van de bakkerquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgewarmd in magnetronnetje in AH?
Geniet ervanquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel nog actief is op twitter.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kwam er overigens gisteren achter dat @:kingroland al weken niet op FOK is geweest
Ik had hem al die tijd niet echt gemist
Nee klopt daar zie ik nog wel regelmatig z'n acts voorbij komenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel nog actief is op twitter.
We hoeven ons geen zorgen te maken.
Alhoewel.
Ik heb geen idee ouwe dibbesquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
Waarom komt @:kingroland niet meer? Of wordt dat niet besproken?
Misschien vindt hij Fok! te rechts.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
Het was een goede vriend die het vroeg.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je vriendelijk bent gebleven.
Je weet wie ze hier nog meer vragen als mod he?
Ik heb zijn advies gevolgd en ben gaan bidden dat hij niet meer hier zou posten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
gurneyisbestokequote:Op maandag 23 augustus 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk rijtje, maar daar hoort @:gurneyisbestoke toch echt niet in thuis.
Er wordt overigens niet geroddeld: @:psvcl @:shreyas
Tot nu toe geen dramaandag.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Pfffffffffffff. Eerste dag na de vakantie. Altijd pittig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |