Ook alleen al de opmerking: "U", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Yep. Hij heeft dit jaar ook een SCC. Gelukkig zitten (haha) we droog. Hier is het ook niet best, vooralsnog wel droog.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je erheen met de kleine? Is hier aardig kutweer.
Tijd dat de kinderbescherming wordt ingeschakeld, boys.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft dit jaar ook een SCC. Gelukkig zitten (haha) we droog. Hier is het ook niet best, vooralsnog wel droog.
Dit is toch de eerste keer dat hij een seizoenskaart heeft?quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft dit jaar ook een SCC. Gelukkig zitten (haha) we droog. Hier is het ook niet best, vooralsnog wel droog.
Je bent daar vrij laat mee, als je een kind laat opgroeien in Papendrecht.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tijd dat de kinderbescherming wordt ingeschakeld, boys.
Misschien kan ze een stukje wandelen voor de kindjes in Afghanistan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DJMO is uit. @:neef_wuppie
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2
laat ze dan maar niets horen over jemenquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien kan ze een stukje wandelen voor de kindjes in Afghanistan.
Er komt een darkmode, genotquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DJMO is uit. @:neef_wuppie
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!? #2
Hellofresh in huis gehaaldquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:14 schreef Oriente het volgende:
Aardappeltjes, kabeljauwburger en kidneyboontjes
ik sla overquote:
Bij soep geen goede bite. Jammer.quote:
Dat klopt maat. Al een paar keer een wedstrijdje mee gegaan maar dit jaar een SCCquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch de eerste keer dat hij een seizoenskaart heeft?
Wat is de grap met die bitequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij soep geen goede bite. Jammer.
Ja vervelendquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:49 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier nu uit het niets weer keihard te regenen
@:lenny_leonard
Leuk voor die jongen, en dan gaan ze opeens nog goed voetballen ook. Al was het vandaag niet echt een topshow..quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt maat. Al een paar keer een wedstrijdje mee gegaan maar dit jaar een SCC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |