Volgens mij kan alleen de maker van de poll dat, dus bij dezequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:54 schreef Sableheart het volgende:
De precieze datum is nog niet bekend, maar er gaat gejeudebouled worden.
Ik weet niet hoe ik een poll moet linken, maar de poll voor het kiezen van een datum is te vinden op:
ESF / [ESF-MEETS] Wanneer gaan we je zien!?
Ik weet alleen niet genoeg van de recente informatie om hem bij te werken. En met Eurovision Again dat er aan komt heb ik ook de tijd niet om het hele vorige topic door te spitten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:55 schreef Meke het volgende:
Deze OP is zo oud ato staat er nog in, @:H_T duurde nog een minuut langer om te typen, je kon nog sjoelen bij Henk, veeeel kan veranderen in anderhalf jaar
Dat we ato missen is natuurlijk veel jammerder dan dat er bij mij wat letters missenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:55 schreef Meke het volgende:
Deze OP is zo oud ato staat er nog in, @:H_T duurde nog een minuut langer om te typen, je kon nog sjoelen bij Henk, veeeel kan veranderen in anderhalf jaar
Uiteraard, ik weet niet of hij daar uiteindelijk nog geweest is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat we ato missen is natuurlijk veel jammerder dan dat er bij mij wat letters missen
Daar hoop ik wel bij te zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:21 schreef Sableheart het volgende:
Na doorspitten van het vorige topic, kom ik naast de geplande Jeu-de-Boule meet alleen het grote songfestivalfeest tegen:
donderdag 9 december 2021 in Ziggo Dome: ESF / Het Grote Songfestivalfeest 2021 Ziggo Dome
Ik heb ato gezien bij het Songfestivalfeest en later nog een keer in Utrecht. Fijne kerel, maar wel af en toe wat moeilijk te verstaanquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, ik weet niet of hij daar uiteindelijk nog geweest is.
Ik heb hem iig nooit mogen ontmoeten, wat ongetwijfeld een gemis voor mij is.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:29 schreef Meke het volgende:
Nou mense het scheelde niet veel, maar het wordt 11 september
De baan is gereserveerd tussen 15u en 17u!
Wer ist dabei?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:33 schreef Meke het volgende:
Hallo hier is het voorstel, ik heb er even over nagedacht en denk dat het wel leuk is om iets te doen te hebben! Daarom wil ik gaan voorstellen om te gaan jeu de boulen. Dat kan in Utrecht, vlakbij het station. Ik ben er al eens geweest en het is heel leuk
Ik wil voorstellen om twee uurtjes te gaan spelen, van 15u tot 17u. Dan kunnen we daarna daar nog even wat met z'n allen drinken en eventueel eten (afhankelijk van hoe gezellig het is
11 september
Misschien moet ik dan werken, maar dat weet ik nu nog nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:29 schreef Meke het volgende:
Wer ist dabei?
Ik heb vandaag een eigen huisje toegewezen gekregen( )quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:29 schreef Meke het volgende:
Wer ist dabei?
Wat een goed nieuws Gefeliciteeerdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een eigen huisje toegewezen gekregen( )
Daardoor bestaat de kans groot dat ik rond die datum met een verbouwing/verhuizing zit. Mijn naam mag je daarom alvast met potlood bij zetten
quote:
Zijn jullie erbij?quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Veel plezier allen, ik ben dan op vakantie in het meest succesvolle ESF-land in de geschiedenis, maar ik denk aan jullie ballen
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan werken, maar dat weet ik nu nog niet
Ik heb hem in mijn agenda staan, en ben van plan er bij te zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:29 schreef Meke het volgende:
Wer ist dabei?
Ik heb voor nu twee banen gereserveerd Dus in totaal twaalf, maar als het heel erg stormloopt kan ik altijd nog kijken voor een derde. Voor nu zitten we voorlopig volgens mij nog niet op twaalf, dus gezelligquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:38 schreef Peter het volgende:
Wat is het maximum aantal deelnemers?
Wellicht krijg ik mijn man ook mee ( ook FOK!ker en eerder ook op ESF-meets geweest )
Zaterdag!quote:
Zou handig zijn als dat in de TT zou staanquote:
oja verrekquote:Op zondag 5 september 2021 01:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou handig zijn als dat in de TT zou staan
En je kunt ook makkelijk kijken naar t jeu de boulen met een drankje in je hand natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb voor nu twee banen gereserveerd Dus in totaal twaalf, maar als het heel erg stormloopt kan ik altijd nog kijken voor een derde. Voor nu zitten we voorlopig volgens mij nog niet op twaalf, dus gezellig
Zal binnenkort eens een overzicht maken
Bij de boules zelf is t eten ook prima, wel wat rumoerig. Maar erg goede borrelhappen ook.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:31 schreef Meke het volgende:
Nog even een laatste inventarisatieronde
Ist dabei:
@:Peter + man
@:Sableheart
@:Momo
@:Hamlapjes (is iets later)
@:egeltje1985
@:Fred_B
Misschien:
@:H_T
@:ijs_beer (misschien iets later)
@:Nailqueen
Heeft ooit enthousiast gereageerd :
@:Cee
@:usagi414
@:koffieleuk
@:Roger_epiales
@:Decoaoreste
@:pino112
@:deluna
@:molloot200
@:cyan9
Ik heb nu niks qua eten ofzo gereserveerd, als mensen dat graag willen kunnen we dat alsnog doen? En iedereen die ik niet heb getagd is sowieso ook welkom Laat het dan alleen even weten
Als je jou ziet is die omschrijving vast in één keer duidelijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet even niet meer of ik iemand al een keer bij een online meer gezien heb, want ik ben slecht in namen en mensen onthouden. Maar ik ben in ieder geval straks die mevrouw met geruite blouse, rok met cactus en discobalschoenen. En dat klinkt een beetje vreemd nu ik het zo opschrijf, maar ja.
Ja als er nog iemand zo gekleed is, is dat wel toevallig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je jou ziet is die omschrijving vast in één keer duidelijk
Ik over een kwartier!quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:18 schreef Peter het volgende:
Zijn er zo meer mensen op Utrecht Centraal? Ik ben er nu.
Ik ben ook zo op het stationquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Wacht ik ff buiten de uitgang centrum zijde.
Bij de KFC
Gezellig!quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Wacht ik ff buiten de uitgang centrum zijde.
Bij de KFC
Kom je naar ons of ga je rechtstreeks?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben in de Aziatische supermarkt op Hoog Catharijne nu
Ik kom wel naar julliequote:Op zaterdag 11 september 2021 14:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Kom je naar ons of ga je rechtstreeks?
Ik wist niet dat die er isquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben in de Aziatische supermarkt op Hoog Catharijne nu
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Het was erg gezellig en ik ga flink trainen om de volgende keer wel te kunnen winnen.
De mannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De mannenNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat wij de tegenpartij alle hoeken van de baan lieten zien met ons technische en tactische bijzonder hoogwaardige spel is inderdaad te irrelevant om te vermelden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:59 schreef Sableheart het volgende:
We hebben vooral een aantal gezellige potjes gespeeld. Dan maakt de uiteindelijke winst niet zo veel uit.
Ik had getagd na je afscheid, dus dacht eigenlijk dat je niet actief meer was Zag pas vorige week dat je een rentree had gemaakt en heb er toen eigenlijk niet bij stil gestaanquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn dat het leuk is geweest!
Volgende keer graag ook een tagje voor mij; dit had me ook leuk geleken
Het was een afscheid van de SC, maar post nog wel in de rest van ESF en ben dat ook blijven doen en vind het altijd leuk om te meeten, maar ik snap het misverstand Ik dacht al zoiets na jouw verbazing vorige week in het retro-terugkijktopic terwijl ik daar elke week ben hahaquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had getagd na je afscheid, dus dacht eigenlijk dat je niet actief meer was Zag pas vorige week dat je een rentree had gemaakt en heb er toen eigenlijk niet bij stil gestaan
Nee maar het scheelt misschien dat we de stoelen netjes langs de baan lieten staan?quote:Op zondag 12 september 2021 00:45 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie nog last gehad van Ron Brandsteder?
Ga je gang, ik geef het stokje met liefde doorquote:
Ja, dat is wel een beetje de bedoeling van het spel hè...quote:Op zondag 12 september 2021 20:04 schreef Meke het volgende:
Ik had meer last van @:Fred_B die heel goed is in ballen wegkaatsen die heel mooi dichtbij liggen
(hoewel ik me afvraag of ik daarover zou klagen als we in hetzelfde team hadden gezeten )
Kick dan maar omdat we dit dus gaan doenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef Meridiaan het volgende:
Kick. Ik ben van plan om een kaart te halen voor het ESF in concert in april. Is er nog een meet van tevoren zoals eerder? Of staan mensen hier voor open?
En op aandringen van een zekere user nu ook de OP neutraal gemaakt.quote:Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
TT aangepast, want er staat momenteel geen meet gepland. Zo ver ik weet.
Leuk idee. Ik heb nu juli/augustus gestemd. Maar zou ook een andere periode kunnen. Alleen de tweede helft van september niet, dan ben ik met vakantiequote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Hamlapjes het volgende:
JAAAAAAAA MENSEEEE!!!
We hebben het er al vaak over gehad, de fameuze ESFteling meet! Aangezien het pretparkseizoen intussen in volle gang is, leek het mij aardig vast te kijken hoeveel mensen echt mee zouden durven
Mijn eerste voorstel zou ergens in de zomermaanden (juli/augustus) zijn, traditioneel is de Efteling dan altijd een paar uur langer open (nog niet officieel voor dit jaar, maar ik verwacht gewoon weer van wel). Maar misschien heeft iedereen de zomer al BOMVOL met vakanties en komt voor of na de zomer beter uit.
[poll=4048]
Ik gok dat dit o.a. door corona komt en dat het halve maatje van eigenaar veranderd isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:54 schreef Andromache het volgende:
Op de een of andere manier is dat gek genoeg in elkaar gedonderd. Ik snap het ook niet. Zou leuk zijn als iemand zoiets had georganiseerd en wellicht oo een andere plek in Nederland?
Dan moeten we maar naar oostenrijk om te kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:07 schreef Moira het volgende:
Denk dat ‘t Halve Maatje toch vooral ‘onze’ plek werd door Greys en haar band met Henk. Zonder Henk zal het toch een beetje gek zijn denk ik
Ja als Mallnitz nou iets dichter bij Turijn had gelegen waren we daar ongetwijfeld massaal naartoe gegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moeten we maar naar oostenrijk om te kijken
Wat je wil zeggen 'Wenen krijg in 2023 helemallnitz'quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja als Mallnitz nou iets dichter bij Turijn had gelegen waren we daar ongetwijfeld massaal naartoe gegaan
En Oostenrijk heeft dit jaar best een leuk nummer maar geen act/staging die gaat winnen, dus Wenen 2023 zal het niet worden
Godverquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat je wil zeggen 'Wenen krijg in 2023 helemallnitz'
ok ik laat mezelf wel weer uit
Ik ben hier 1 keer geweest met esf.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:50 schreef Jimbo het volgende:
Wordt er eigenlijk nog ESF gekeken bij het halve maatje dit jaar?
@:greys @:yvonne @:anderemensendiehierbijzijn
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier 1 keer geweest met esf.
Moira gezien.
Ik ook, ben er nooit meer bovenop gekomenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moira gezien.
Ik heb daar nog tegen jou gesjoeld, maar dat was niet tijdens het ESFquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moira gezien.
Nee, dat was een ESF/Crew meet of iets.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb daar nog tegen jou gesjoeld, maar dat was niet tijdens het ESF
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, ben er nooit meer bovenop gekomen
Jammer dat ik jou daar niet heb gespot. Een gemis in mijn meetgeschiedenis.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Eigenlijk is dat vriendje van moira veel leukerder @:moira
@Treinhoer je hebt sjansquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Terechte opmerking.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Natuurlijk heb ik sjans. Ik ben 100% eckto.quote:
Wait, heb jij een nickchange gehad, of snap ik het allemaal niet meer?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik sjans. Ik ben 100% eckto.
Eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik jou daar niet heb gespot. Een gemis in mijn meetgeschiedenis.
Escape rooms Efteling ook welquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ja kickje. Is een Eftelingmeet nog steedseen optie voor na augustus (wmb wel)?
Anders stel ik ook een escape roommeet voor
Si!quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Jaaaa live escapequote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ja, eens (dat inventariseren dan, voor de voeten lopen heb ik niet zo'n last van )! Beetje druk hier de laatste tijd (vandaar ook al wat minder in de SC te vinden )quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien is het binnenkort tijd voor een inventarisatie voor een dag, maar ik wil @:Hamlapjes niet voor de voeten lopen.
Werkt de pol wel goed? Ik heb de dagen geselecteerd die ik kan, maar daarna staan bij de tussenstand nog nul stemmen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Eigenlijk heb ik nog steeds niet echt tijd om dit even goed uit te werken ( ), maar ik heb toch tijd gemaakt! Aangezien de polloptie op Fok! iets beperkt is, heb ik er even eentje elders aangemaakt. Je kan meerdere antwoorden kiezen, dus ik zou zeggen: selecteer elke dag die uitkomt voor je, dan kunnen we de dag uitkiezen waarop de meeste mensen ook kunnen
Voor het gemak heb ik er ook even bij gezet wanneer er vakanties zijn. Mocht ik nog ergens iets van vakanties hebben vergeten (dat geldt ook voor Belgische vakanties, die weten Kaatsheuvel ook steeds beter te vinden), laat het vooral even weten. Polletje vind je hier!
Ik ga morgen even kijken of ik kan zien wat eraan scheelt!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Werkt de pol wel goed? Ik heb de dagen geselecteerd die ik kan, maar daarna staan bij de tussenstand nog nul stemmen.
Zelf kan ik tussen 17 september en 3 oktober niet omdat ik dan op vakantie ben of echt net terug ben. De andere dagen heb ik allemaal aangevinkt.
Zie jij wel resultaten als je zelf hebt gestemd?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of ik kan zien wat eraan scheelt!
Ik heb je eerdere maar even subtiel gewist, niemand ziet meer dat het eerst verkeerd gingquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:42 schreef NailQueen het volgende:
20 oktober is mijn verjaardag dus het zou leuk zijn als het rond die datum is
Helaas valt het net in de herfstvakantie en op die drukte zitten we ook niet te wachten
Vooral gestemd op 10 & 11 september omdat ik een week daarna waarschijnlijk op vakantie ben.
Edit: oeps. Ik wist niet dat je alle dagen moest invullen. Snel even opnieuw gedaan. Nu staat er bij sommige datums een nee terwijl ik wel kan. Alleen 17 en 18 september zou ik niet kunnen
Ingevuld. Je kunt wel zien dat hij dichter bij de Duitse grens woontquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Blijkbaar is die website beetje stuk gegaan gisteren Na wat research zie ik dat andere polls ook geen antwoorden meer registreren sinds gisteravond
Dus een nieuwe poging! Deze gaat bij mij in ieder geval helemaal goed
Iemand die het ook even van jullie kant wil testen?
Klik hier om in te vullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |