Voor mij is Rotterdam ook niet heel erg in de buurtquote:Op zondag 6 juni 2021 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zou ik even over moeten nadenken omdat het voor mij niet naast de deur ligt. Maar goed zo ver is het nog niet.
Het is echt zo’n verborgen pareltje. Als ik mensen erover vertel, zijn ze altijd verbaasdquote:Op zondag 6 juni 2021 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doen, is zó leuk!En dan zie je gewoon meer ESF inzendingen dan je normaal in een show zou hebben
En zo'n heerlijke sfeer!
En anders combineer je het met een weekendje Rotterdam! Genoeg te doen natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar zou ik even over moeten nadenken omdat het voor mij niet naast de deur ligt. Maar goed zo ver is het nog niet.
Oostenrijk is best ver.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:55 schreef Ole het volgende:
Henk
je hoeft echt nergens anders heen! topsfeer, niet te duur, primma eten en goed bereikbaar!
Er zijn inderdaad al aardig wat meetings geweest. Dit topic is aangemaakt om een verzamelpunt te hebben, omdat de details in de verschillende topics bedolven raakten. Maar ja, toen dit topic net een beetje op gang kwam was het maart 2020quote:Op zondag 6 juni 2021 17:20 schreef NailQueen het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: Zijn er al eerder meetings geweest? En waar?
Als ik wat pagina's teruglees zie ik alleen een kleine meeting in Utrecht.
sterk de neiging om op 'nee' te klikken omdat dat het leukste antwoord was, maar niet het eerlijke antwoordquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:13 schreef Meke het volgende:
Heehoi! Leuk dat je m'n post leest![]()
Mijn agenda is een beetje aan het dichtslibben met allerlei leuke dingen voor dit najaar, en ik dacht; misschien wel leuk om binnenkort ook weer een meet te plannenIk dacht; even inventariseren wat jullie vinden:
[poll=2853]
Dat heb ik nou precies andersomquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:46 schreef Moira het volgende:
[..]
sterk de neiging om op 'nee' te klikken omdat dat het leukste antwoord was, maar niet het eerlijke antwoord
Er zijn er in elk geval nog drie die hebben geklikt op een antwoord dat ze niet menenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:46 schreef Moira het volgende:
[..]
sterk de neiging om op 'nee' te klikken omdat dat het leukste antwoord was, maar niet het eerlijke antwoord
Nee ik denk dat er misschien best veel niet in september kunnen en dat is prima want ik heb goede hoop dat we hierna wel weer regelmatiger kunnen meetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:41 schreef Moira het volgende:
26 sep is m’n schoonmoeder jarig, miss gaan we daar dan heen dus heb 18 sep gestemd. Maar we zijn ook bezig met verhuizen voor 1 okt dus ik weet niet helemaal zeker of het gaat lukken
Degene die je het liefste wilt? En als je het dan een andere wordt kun je toch stiekem nog komen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:15 schreef Peter het volgende:
ik kan op meerdere dagen, maar niet de 11e, hoe stem ik dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |