Natuurlijk heb ik sjans. Ik ben 100% eckto.quote:
Wait, heb jij een nickchange gehad, of snap ik het allemaal niet meer?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik sjans. Ik ben 100% eckto.
Eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik jou daar niet heb gespot. Een gemis in mijn meetgeschiedenis.
Escape rooms Efteling ook welquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ja kickje. Is een Eftelingmeet nog steedseen optie voor na augustus (wmb wel)?
Anders stel ik ook een escape roommeet voor
Si!quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Jaaaa live escapequote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ja, eens (dat inventariseren dan, voor de voeten lopen heb ik niet zo'n last van )! Beetje druk hier de laatste tijd (vandaar ook al wat minder in de SC te vinden )quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien is het binnenkort tijd voor een inventarisatie voor een dag, maar ik wil @:Hamlapjes niet voor de voeten lopen.
Werkt de pol wel goed? Ik heb de dagen geselecteerd die ik kan, maar daarna staan bij de tussenstand nog nul stemmen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Eigenlijk heb ik nog steeds niet echt tijd om dit even goed uit te werken ( ), maar ik heb toch tijd gemaakt! Aangezien de polloptie op Fok! iets beperkt is, heb ik er even eentje elders aangemaakt. Je kan meerdere antwoorden kiezen, dus ik zou zeggen: selecteer elke dag die uitkomt voor je, dan kunnen we de dag uitkiezen waarop de meeste mensen ook kunnen
Voor het gemak heb ik er ook even bij gezet wanneer er vakanties zijn. Mocht ik nog ergens iets van vakanties hebben vergeten (dat geldt ook voor Belgische vakanties, die weten Kaatsheuvel ook steeds beter te vinden), laat het vooral even weten. Polletje vind je hier!
Ik ga morgen even kijken of ik kan zien wat eraan scheelt!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Werkt de pol wel goed? Ik heb de dagen geselecteerd die ik kan, maar daarna staan bij de tussenstand nog nul stemmen.
Zelf kan ik tussen 17 september en 3 oktober niet omdat ik dan op vakantie ben of echt net terug ben. De andere dagen heb ik allemaal aangevinkt.
Zie jij wel resultaten als je zelf hebt gestemd?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of ik kan zien wat eraan scheelt!
Ik heb je eerdere maar even subtiel gewist, niemand ziet meer dat het eerst verkeerd gingquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:42 schreef NailQueen het volgende:
20 oktober is mijn verjaardag dus het zou leuk zijn als het rond die datum is
Helaas valt het net in de herfstvakantie en op die drukte zitten we ook niet te wachten
Vooral gestemd op 10 & 11 september omdat ik een week daarna waarschijnlijk op vakantie ben.
Edit: oeps. Ik wist niet dat je alle dagen moest invullen. Snel even opnieuw gedaan. Nu staat er bij sommige datums een nee terwijl ik wel kan. Alleen 17 en 18 september zou ik niet kunnen
Ingevuld. Je kunt wel zien dat hij dichter bij de Duitse grens woontquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Blijkbaar is die website beetje stuk gegaan gisteren Na wat research zie ik dat andere polls ook geen antwoorden meer registreren sinds gisteravond
Dus een nieuwe poging! Deze gaat bij mij in ieder geval helemaal goed
Iemand die het ook even van jullie kant wil testen?
Klik hier om in te vullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |