TYPISCH.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:29 schreef TLC het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd dat dadelijk de 3-1 komt
Idd ‘89quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:29 schreef TLC het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd dat dadelijk de 3-1 komt
Ja, pittigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft ie dat walgelijke knotje nog? @:coco
Die is gelukkig verbannenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
Mannen met een knotje mogen van mij best corona krijgen
Klaas heeft nog steeds niet door dat hij mag posten?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is gelukkig verbannen
Sindsdien is het Feyenoord-topic een warm bad.
Ik ga nu een standpunt van jou verdraaien en dan heel hard lachen omdat het een dom standpunt is.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is gelukkig verbannen
Sindsdien is het Feyenoord-topic een warm bad.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga nu een standpunt van jou verdraaien en dan heel hard lachen omdat het een dom standpunt is.
Dat je het effe weet.
Hahahahaha!!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
Ach PSV heeft het uitgoaltje binnen, thuis 1-0 winnen en je bent er
neitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madueke heeft vandaag neit kunnen imponeren.
Dus dan breng je daarna Bruma in!
Bereid je maar vast voor, ik ga deze grap het gehele seizoen herhalenquote:
@scrupuleus check dit hij zegt 'neit'quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madueke heeft vandaag neit kunnen imponeren.
Dus dan breng je daarna Bruma in!
Dit was de 1e keer al niet grappig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
Heb je zondag naar het nieuwe seizoen van Promenade gekeken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
Dat was Lenny z'n ding alquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor, ik ga deze grap het gehele seizoen herhalen
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je zondag naar het nieuwe seizoen van Promenade gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik heb wel humor
Promenade is een mensonterend programma.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maak maar een parodie topic.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef De_Kraam het volgende:
AZ is een parodie op een voetbalclub.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik heb wel humor
Van PSV huize denk ik bijvoorbeeld aan een Willems. Die had dan ook wel pech met zijn blessures maar voor zijn eerste blessure dacht ik echt dat die naar de top ging. Die crosspasses die hij over een half veld gaf waren ook echt van Europees topniveau. Hij was nog piepjong toen ook. Maar dat liep toch allemaal anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Noem jouw top 3 van gefaalde talenten van de afgelopen 10 jaar.
Dat zeggen alle mensen die het niet snappen @GGMMquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Promenade is een mensonterend programma.
Promenade is echt zo'n programma voor mensen die Kuurne-Brussel-Kuurne bij de Belg kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jezus man ga je een boek schrijven ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van PSV huize denk ik bijvoorbeeld aan een Willems. Die had dan ook wel pech met zijn blessures maar voor zijn eerste blessure dacht ik echt dat die naar de top ging. Die crosspasses die hij over een half veld gaf waren ook echt van Europees topniveau. Hij was nog piepjong toen ook. Maar dat liep toch allemaal anders.
Dan heb je nog een zwik mocroianen die het in de verste verte niet gehaald hebben met de nieuwste faal al in ontwikkeling het afgelopen jaar.
Heb je nog een Strootman. Ook wel weer een blessureverhaal maar dacht ook echt dat dat Eurotop zou worden.
En (niet lachen) Depay, die kan er volgens mij ook meer uithalen dan hij tot nu toe gedaan heeft als hij wat slimmer zou zijn. Bulkt van het aangeboren talent maar heeft er imo nooit het maximale rendement uit gehaald. Wellicht dat dit nog gaat lukken bij Barca.
Sam Lammers, ook in feite een ontwikkelingsproces dat tot stilstand is gekomen.
En dan heb je nog wat mindere goden, Locadia, Hendrix, dat soort spelers. Dat dat geen wereldtoppers zouden worden was altijd al duidelijk maar die zijn eigenlijk ook al op (heel) jonge leeftijd gestopt met door te groeien.
Gakpo lijkt elk seizoen heel gestaag wel elke keer dat stapje te zetten. Die moet dit seizoen en volgend nog in Eindhoven blijven en dan is hij wel klaar voor een niveautje of twee hoger.
Ik vroeg een top 3, niet een tong columnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van PSV huize denk ik bijvoorbeeld aan een Willems. Die had dan ook wel pech met zijn blessures maar voor zijn eerste blessure dacht ik echt dat die naar de top ging. Die crosspasses die hij over een half veld gaf waren ook echt van Europees topniveau. Hij was nog piepjong toen ook. Maar dat liep toch allemaal anders.
Dan heb je nog een zwik mocroianen die het in de verste verte niet gehaald hebben met de nieuwste faal al in ontwikkeling het afgelopen jaar.
Heb je nog een Strootman. Ook wel weer een blessureverhaal maar dacht ook echt dat dat Eurotop zou worden.
En (niet lachen) Depay, die kan er volgens mij ook meer uithalen dan hij tot nu toe gedaan heeft als hij wat slimmer zou zijn. Bulkt van het aangeboren talent maar heeft er imo nooit het maximale rendement uit gehaald. Wellicht dat dit nog gaat lukken bij Barca.
En dan heb je nog wat mindere goden, Locadia, Hendrix, dat soort spelers. Dat dat geen wereldtoppers zouden worden was altijd al duidelijk maar die zijn eigenlijk ook al op (heel) jonge leeftijd gestopt met door te groeien.
Gakpo lijkt elk seizoen heel gestaag wel elke keer dat stapje te zetten. Die moet dit seizoen en volgend nog in Eindhoven blijven en dan is hij wel klaar voor een niveautje of twee hoger.
Als ik Ton Kas op RTL voorbij zie komen denk ik altijd wel ; nee dit gaat mij de pet te boven zo'n moppenboek voorlezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen die het niet snappen @:ggmm
Mensen die om Henry van Loon moeten lachen tellen niet mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen die het niet snappen @:ggmm
Doe niet zo sneu joh, die man steekt moeite in een post.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vroeg een top 3, niet een tong column
Eens, erg sneuquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu joh, die man steekt moeite in een post.
Mwah, dan moet je wel continu dit ene verdraaide standpunt continu blijven herhalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga nu een standpunt van jou verdraaien en dan heel hard lachen omdat het een dom standpunt is.
Dat je het effe weet.
Rustig maar, ik heb de post ook een like gegeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwege de inhoud of vanwege de moeite?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb de post ook een like gegeven.
Depay haalt juist het optimale uit zichzelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege de inhoud of vanwege de moeite?
Ik heb ooit een show van hem aangezet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die om Henry van Loon moeten lachen tellen niet mee.
Ter info.
Als het regelmaat zou zijn had @onlogisch het niet als een ‘hersenbloeding’ gebracht wat eerder doet blijken dat ik een opvallend domme post maak ten opzichte van de eerder gezette standaard (zoals bij @Tomatenboer wat normaal een prima user is maar die vandaag even de kluts kwijt is).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus man ga je een boek schrijven ofzo
Ik ga dit toch niet lezen allemaal
Sorry boys. Zo rol ikquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vroeg een top 3, niet een tong column
Ton Kas, zelfde verhaalquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een show van hem aangezet.
Na twee minuten afgezet door de cringe.
Op zich respect er voor als je Sangare kan blijven verdedigen. Die kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ah, Rik heeft de nieuwe Rosario gevonden. Die counter kwam er dankzij hem maar dit terzijde.
Ton Kas is cabaretier?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ton Kas, zelfde verhaal
Vrouwelijke cabaretiers zijn per definitie niet grappig
Nouja. Hij leest eigenlijk gewoon heel ongeïnteresseerd wat schuine moppen voorquote:
Vind ik niet. Denk dat hij als hij zijn acties en techniek slimmer in zou zetten en een tikkie meer oog voor medespelers had hij nog belangrijker zou zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Depay haalt juist het optimale uit zichzelf.
Sangaré is echt niks speciaals wat mij betreft. Niet leuk als hij aan de bal is en Psv heeft vaak de bal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ah, Rik heeft de nieuwe Rosario gevonden. Die counter kwam er dankzij hem maar dit terzijde.
Alleen schrijven ze in Promenade niet hun eigen teksten, ze acteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ton Kas, zelfde verhaal
Die Ebbinghe ofzo zet die act op twitter ook door zeker? Heel hinderlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen schrijven ze in Promenade niet hun eigen teksten, ze acteren.
Hopelijk gooit RTL7 er hierna nog een Ton Kas show in. Na deze CL voorronde zal het geld wel weer op zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ton Kas, zelfde verhaal
Rik Elfrinkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja Soundos.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er al transgender cabaretiers?
Zeker geschreven door dezelfde mensen als de Luizenmoeder, nou dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mislukte cabaretiers kunnen vast wél acterenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij een of andere homofiele user die hier vroeger was ookquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef Bolasie het volgende:
Het is duidelijk dat alleen @:Slobeend Promenade kan waarderen.
Zelfs dan is hij nog beter dan Rosario. Die zou de zelf veroorzaakte counter er niet uitgehaald hebben namelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zelfs bij Op1 was 'ie een act.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Ebbinghe ofzo zet die act op twitter ook door zeker? Heel hinderlijk.
Ik ben ooit bij een vrouwelijke cabaretier geweest die ik erg grappig vondquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ton Kas, zelfde verhaal
Ik ken een user die keek graag naar Promenade. (Helaas post hij niet meer.)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb geen idee wat dat Promenade is. Maar op basis van jullie posts ga ik het niet kijken.
Volgende keer graag kortere reviews.
Heeft zich juist ontwikkeld tot een technisch complete speler, zijn aanname is zoveel beter geworden. Bakkali werd gezien als het veel grotere talent, Depay pielde vaak maar wat aan op intuitie en moest het vooral van zijn fysiek hebben. Spelintelligentie is ook een aangeboren kwaliteit op zich he.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind ik niet. Denk dat hij als hij zijn acties en techniek slimmer in zou zetten en een tikkie meer oog voor medespelers had hij nog belangrijker zou zijn.
Maar ik hoop dat hij wat dat betreft een laatbloeier blijkt en dat bij Barca nog gaat leren
Jij bent nog nooit in het Promenade topic geweest zo te zien!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef Bolasie het volgende:
Het is duidelijk dat alleen @:Slobeend Promenade kan waarderen.
Al besproken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die keek graag naar Promenade. (Helaas post hij niet meer.)
Hij was van de verkeerde kant.
Welke kant is in jouw ogen de verkeerde kant?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die keek graag naar Promenade. (Helaas post hij niet meer.)
Hij was van de verkeerde kant.
Op wie doel je met dat laatste?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een vrouwelijke cabaretier geweest die ik erg grappig vond. De meesten zijn niet grappig ja maar dat geldt ook voor de meeste mannelijke cabaretiers dus ach.
Verder vind ik vooral cabaretiers kut die als een achterlijke ADHD’er hysterisch gaan schreeuwen en doen alsof ze daardoor enorm schijtlollig zijn.
@Klummie ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij een of andere homofiele user die hier vroeger was ook
Maar ben zijn naam vergeten.
TR gezet op deze post.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Mr.N het volgende:
Die Max heeft er niet het maximale uitgehaald
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke kant is in jouw ogen de verkeerde kant?
Onder andere Jochem Myjer maar hij is zéker niet de enigequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op wie doel je met dat laatste?
VBL moderatorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Frank de Boer --> AZquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Pascal Jansen gaat de kerst niet halen.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in het Promenade topic geweest zo te zien!
Jeetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Terug gekeken en me de ballen uit de broek gelachenDie nieuwe
Naam graag. Dan bepaal ik wel of het grappig isquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een vrouwelijke cabaretier geweest die ik erg grappig vond. De meesten zijn niet grappig ja maar dat geldt ook voor de meeste mannelijke cabaretiers dus ach.
Verder vind ik vooral cabaretiers kut die als een achterlijke ADHD’er hysterisch gaan schreeuwen en doen alsof ze daardoor enorm schijtlollig zijn.
NSBquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kaandorpquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Naam graag. Dan bepaal ik wel of het grappig is
Oh daar kon ik vroeger wel om lachen, maar al lang geen show meer van gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder andere Jochem Myjer maar hij is zéker niet de enige
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Crewbashquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent moderator domme idioot.
@SCHquote:
Klopt, maar dat is een stuk trainbaarder dan handelingssnelheid, balgevoel etc etc. Maar dan moet je daar zelf ook voor open staan en ook maar net tegen de juiste trainer aanlopen die het zijn missie vindt om je dat bij te brengen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft zich juist ontwikkeld tot een technisch complete speler, zijn aanname is zoveel beter geworden. Bakkali werd gezien als het veel grotere talent, Depay pielde vaak maar wat aan op intuitie en moest het vooral van zijn fysiek hebben. [b]Spelintelligentie is ook een aangeboren kwaliteit op zich he.[/b]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga dit nu luisterenquote:
Hij is wel pijlsnel. Zet hem op een fiets en hij rijdt heel Denemarken op een hoopje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertessen.
Dan wordt er zéker niet meer gescoord.
Ik heb wel dezequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Er was altijd zo'n mooi gifje voor een raam en dat er iets wegrijdt en dan een middelvinger. Lekker duidelijk maar heeft iemand dit gifje?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Er was altijd zo'n mooi gifje voor een raam en dat er iets wegrijdt en dan een middelvinger. Lekker duidelijk maar heeft iemand dit gifje? Ze ging eerst zwaaien.
Geeft niks, het kan niet elke keer in de roos zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet zo heel erg grappig
Sorry @:TheVulture
Volgens mij vond ik Bert Visscher ook bijzonder vervelend ja, maar ik haal ze allemaal door elkaar. Ik onthou zelden tot nooit een naam van een cabaretier (wat dus ook een antwoord is op jouw vraag @Caland ).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh daar kon ik vroeger wel om lachen, maar al lang geen show meer van gezien.
Die Bert Visscher trek ik vooral niet.
Kijk Ronald Goedemondt maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik Bert Visscher ook bijzonder vervelend ja, maar ik haal ze allemaal door elkaar. Ik onthou zelden tot nooit een naam van een cabaretier (wat dus ook een antwoord is op jouw vraag @:caland ).
Benfica heeft wel de twee gevaarlijkste kansen gehad, maar PSV wel veel meer mogelijkheden.quote:
Gekeken. Vuile klootzak. Dit vergeet ik niet.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niks, het kan niet elke keer in de roos zijn
PSV had evengoed gevaarlijke kansen in de tweede helft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benfica heeft wel de twee gevaarlijkste kansen gehad, maar PSV wel veel meer mogelijkheden.
Waren wel veel klutsballetjes. Alleen die van Götze was wel echt een grote kans die redelijk uitgespeeld was.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV had evengoed gevaarlijke kansen in de tweede helft.
Wat is jouw mening over Jan Roos?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niks, het kan niet elke keer in de roos zijn
deze vind ik niet grappigquote:
Ik kom hier op terug.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
Op netflix staat het kromme hout der mensheid van Tim Fransen
Die is érg goed
Dit nog even ter info
Deze vind je wel leukquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gekeken. Vuile klootzak. Dit vergeet ik niet.
Feyenoord gaat de meubelen redden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:53 schreef Bolasie het volgende:
ONZE coëfficiëntpunten naar de klote.
Bedankt AZ en PSV!
Die fucking millenials hebben allemaal een attention span van niet meer dan 15 woorden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen toch alle vrouwelijke cabaretiers? Ik durf over neuken te praten maar ik ben een vrouw dus is het grappig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
deze vind ik niet grappig
Erg middelmatige sekshumor
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag gifjes ter ondersteuning van je post.
Vrouwelijke cabaretiers zijn zonder uitzondering ruk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat doen toch alle vrouwelijke cabaretiers? Ik durf over neuken te praten maar ik ben een vrouw dus is het grappig.
Lekker maat. Ik drink deze week een keer niet doordeweeks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:lenny_leonard zojuist een wild ale uit Slovenië weggewerkt
Inderdaad, daarna weekend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik drink deze week een keer niet doordeweeks.
Maargoed, morgen laatste werkdag dus zoveel stelt dat ook niet voor.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek niet goed. Tot volgende week!
Ik schrik elke keer dat die man pas 44 isquote:
Je gaat een week met vakantie?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek niet goed. Tot volgende week!
Met zo'n rotkop ben je op je 20e al seksueel zwaar gefrustreerd, op zich wel knap dat hij zich een kwarteeuw later nog niet verhangen heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schrik elke keer dat die man pas 44 is
Verder vrij treurig dat je op die leeftijd al zo verzuurd bent, dan heb je nog een zwaar leven voor de boeg
Goed bezig makker. Ik had vandaag een vrije dag, dus het maakte mij wat minder uitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik drink deze week een keer niet doordeweeks.
Maargoed, morgen laatste werkdag dus zoveel stelt dat ook niet voor.
Ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zijn de speeldagen straks trouwens in de groepsfase?
Want voorheen was het CL op dinsdag en woensdag en EL op donderdag.
Maar nu komt de ConL op de donderdag neem ik aan. Schuift de EL dan op naar de woensdag? En blijft de CL nog steeds op dinsdag en woensdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanwezig vanavondquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond die Bolle spotten. @:Coco @:lenny_leonard @:fetx
Erg benieuwd naar @Coco zijn voorspelling.quote:
het maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar. @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Ik doe niet aan voorspellingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk 1-0 en PSV maakt in de verlenging de 2-0.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV van die Portugezen wint. Want Portugezen, die deugen niet!
Dit begint wel vermoeiend te worden, Caland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Oh wacht dit mag natuurlijk niet meer.
VBL / [VBL Voorspellingtopic]quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspellingen.
2-1 (na 90 minuten)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, PSV - Benfica. (en wie gaat door?) @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
Kleine nuance voor jou dan; wedstrijdvoorspellingen doe ik niet meer aan.quote:
Maar wel een reactie! Van een van mijn favoriete users ook nog.quote:
Doe niet zo lastig zeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kleine nuance voor jou dan; wedstrijdvoorspellingen doe ik niet meer aan.
Ik kan er oprecht niets zinnigs over zeggen. Wat als Götze in de warming-up geblesseerd uitvalt, wat als Mwene in minuut 2 rood krijgt? Speelt Vertonghen of hebben we pech en speelt die Morata?
Zelfde als speculeren over transferbedragen. Gaat ook nergens over.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar wel een reactie! Van een van mijn favoriete users ook nog.
(ik houd het luchtig ook al ben je vandaag erg vervelend)
Ik denk dat het 8-1 wordt.quote:
PSV speelde in haar historie slechts 23 duels tegen clubs uit Portugal. Daarvan won PSV er 9 en gingen er 7 verloren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:40 schreef TLC het volgende:
Waarschijnlijk is het vanavond weer 'we waren er zo dichtbij' of 'het is zo onterecht'![]()
![]()
![]()
Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs
9 van de 23 is niet veelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV speelde in haar historie slechts 23 duels tegen clubs uit Portugal. Daarvan won PSV er 9 en gingen er 7 verloren.
'Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs'.quote:
De enige keer dat ik gezien heb dat PSV won was notabene tegen Benfica, nu was dat wel na strafschoppen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs'.
Statistieken geven aan dat PSV vaker wint dan verliest.
'9 van de 23 is niet veel'.
Oké dan!
Tsja, ik denk dat Benfica prettiger naar die statistiek kan kijken dan PSV.quote:
2019-2020 Europa League 19-09-2019 PSV-Sporting Lissabon 3-2 (2-1)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef TLC het volgende:
[..]
De enige keer dat ik gezien heb dat PSV won was notabene tegen Benfica, nu was dat wel na strafschoppen.
Maar idd, het blijft niet veel, en aan een gelijkspel heeft PSV vanavond niks.
Zeg eens eerlijk, moest je dat eerst opzoeken ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2019-2020 Europa League 19-09-2019 PSV-Sporting Lissabon 3-2 (2-1)
Is ook al een tijdje geleden natuurlijk.
Als iemand een uitspraak doet zoals dat Nederlandse clubs nimmer winnen van Portugese zoek ik die statistiek even op ja of dat echt zo is, dat zou je misschien ook eens moeten doen. Deze wedstrijd stond me nog wel bij overigens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, moest je dat eerst opzoeken ?
Ik moest het wel ff opzoeken, maar dat was ook bepaald geen succesjaar voor PSV, ook verloren van LASK Linz zelfs en uit met 4-0 in.... Portugalquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand een uitspraak doet zoals dat Nederlandse clubs nimmer winnen van Portugese zoek ik die statistiek even op ja of dat echt zo is, dat zou je misschien ook eens moeten doen. Deze wedstrijd stond me nog wel bij overigens.
Die 4-0 stond je toevallig dan wel niet meer bij he ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand een uitspraak doet zoals dat Nederlandse clubs nimmer winnen van Portugese zoek ik die statistiek even op ja of dat echt zo is, dat zou je misschien ook eens moeten doen. Deze wedstrijd stond me nog wel bij overigens.
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:40 schreef TLC het volgende:
Waarschijnlijk is het vanavond weer 'we waren er zo dichtbij' of 'het is zo onterecht'![]()
![]()
![]()
Nederlandse ploegen kunnen immers nooit winnen van Portugese clubs
vermoeiend lijkt me ditquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had je er ook naast gezeten maar goed, statistieken schijnen nogal moeilijk te zijn voor je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik moest het wel ff opzoeken, maar dat was ook bepaald geen succesjaar voor PSV, ook verloren van LASK Linz zelfs en uit met 4-0 in.... Portugal![]()
![]()
Eigenlijk had ik moeten zeggen 'bijna' nooit winnen idd.
Jawel hoor, maar je had het over de laatste overwinning die op Benfica zou zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Die 4-0 stond je toevallig dan wel niet meer bij he ?
Hopen dat vooral de eerste er snel ingaat en dat Benfica rustig blijft ballen tot ze de paniek om het hart slaat na een late 2-0.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
je hebt gewoon een beetje mazzel nodig maar om door te gaan moet PSV er toch 3 maken denk ik want de 0 houden zal moeilijk worden.
zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopen dat vooral de eerste er snel ingaat en dat Benfica rustig blijft ballen tot ze de paniek om het hart slaat na een late 2-0.
Ik verwacht een indrukwekkende 3-0 zege voor PSV.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, PSV - Benfica. (en wie gaat door?) @:coco @:mexicanobakker @:lange_lans @:scrummie @:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:tarado @:oriente
2-0, PSV doorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
2-1.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
lekker man. Beetje slapen tot 20:00 en dan tot leven komen. Dat is de leef.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogal, maar ik word regelmatig ontzettend moe van mezelf.
Last van wat zenuwen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:41 schreef PSVCL het volgende:
Ga toch voor een 1-1 gelijkspel.
PSV had dat extra doelpunt moeten maken in Lissabon.. zo werkt dat op het hoogste niveau.
Ben bang dat je die vandaag tekort gaat komen
Probeer het een beetje realistisch te bekijken.. dan komt de telleurstelling ook minder hard aan mocht PSV het niet reddenquote:
Als alles klopt dan is er een kans van slagen. Ben bang voor de counter van Benfica en of voor de 16 gaan liggen met z'n allen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Probeer het een beetje realistisch te bekijken.. dan komt de telleurstelling ook minder hard aan mocht PSV het niet redden
tering wat een clichésquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:30 schreef Buitendam het volgende:
Bij PSV moet alles meezitten en zij moeten een offday hebben. Een goed spelend PSV zal niet voldoende zijn. Het publiek zal een belangrijke rol hebben, denk ik.
Het komt goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:41 schreef PSVCL het volgende:
Ga toch voor een 1-1 gelijkspel.
PSV had dat extra doelpunt moeten maken in Lissabon.. zo werkt dat op het hoogste niveau.
Ben bang dat je die vandaag tekort gaat komen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:30 schreef Buitendam het volgende:
Bij PSV moet alles meezitten en zij moeten een offday hebben. Een goed spelend PSV zal niet voldoende zijn. Het publiek zal een belangrijke rol hebben, denk ik.
2-0quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt erg veel op de zus van Jochem Meyer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze ook niet (meer)
[ afbeelding ]
Ik pas het aan naar 3-1quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:30 schreef Buitendam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |