Hij is wel pijlsnel. Zet hem op een fiets en hij rijdt heel Denemarken op een hoopje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertessen.
Dan wordt er zéker niet meer gescoord.
Ik heb wel dezequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Er was altijd zo'n mooi gifje voor een raam en dat er iets wegrijdt en dan een middelvinger. Lekker duidelijk maar heeft iemand dit gifje?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Er was altijd zo'n mooi gifje voor een raam en dat er iets wegrijdt en dan een middelvinger. Lekker duidelijk maar heeft iemand dit gifje? Ze ging eerst zwaaien.
Geeft niks, het kan niet elke keer in de roos zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet zo heel erg grappig
Sorry @:TheVulture
Volgens mij vond ik Bert Visscher ook bijzonder vervelend ja, maar ik haal ze allemaal door elkaar. Ik onthou zelden tot nooit een naam van een cabaretier (wat dus ook een antwoord is op jouw vraag @Caland ).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh daar kon ik vroeger wel om lachen, maar al lang geen show meer van gezien.
Die Bert Visscher trek ik vooral niet.
Kijk Ronald Goedemondt maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik Bert Visscher ook bijzonder vervelend ja, maar ik haal ze allemaal door elkaar. Ik onthou zelden tot nooit een naam van een cabaretier (wat dus ook een antwoord is op jouw vraag @:caland ).
Benfica heeft wel de twee gevaarlijkste kansen gehad, maar PSV wel veel meer mogelijkheden.quote:
Gekeken. Vuile klootzak. Dit vergeet ik niet.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niks, het kan niet elke keer in de roos zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |