Frank de Boer --> AZquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Pascal Jansen gaat de kerst niet halen.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in het Promenade topic geweest zo te zien!
Jeetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Terug gekeken en me de ballen uit de broek gelachenDie nieuwe
Naam graag. Dan bepaal ik wel of het grappig isquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een vrouwelijke cabaretier geweest die ik erg grappig vond. De meesten zijn niet grappig ja maar dat geldt ook voor de meeste mannelijke cabaretiers dus ach.
Verder vind ik vooral cabaretiers kut die als een achterlijke ADHD’er hysterisch gaan schreeuwen en doen alsof ze daardoor enorm schijtlollig zijn.
NSBquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke kant is in jouw ogen de verkeerde kant?
Kaandorpquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Naam graag. Dan bepaal ik wel of het grappig is
Oh daar kon ik vroeger wel om lachen, maar al lang geen show meer van gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder andere Jochem Myjer maar hij is zéker niet de enige
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Crewbashquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent moderator domme idioot.
@SCHquote:
Klopt, maar dat is een stuk trainbaarder dan handelingssnelheid, balgevoel etc etc. Maar dan moet je daar zelf ook voor open staan en ook maar net tegen de juiste trainer aanlopen die het zijn missie vindt om je dat bij te brengen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft zich juist ontwikkeld tot een technisch complete speler, zijn aanname is zoveel beter geworden. Bakkali werd gezien als het veel grotere talent, Depay pielde vaak maar wat aan op intuitie en moest het vooral van zijn fysiek hebben. [b]Spelintelligentie is ook een aangeboren kwaliteit op zich he.[/b]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga dit nu luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |