Ja Soundos.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er al transgender cabaretiers?
Zeker geschreven door dezelfde mensen als de Luizenmoeder, nou dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen schrijven ze in Promenade niet hun eigen teksten, ze acteren.
Mislukte cabaretiers kunnen vast wél acterenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen schrijven ze in Promenade niet hun eigen teksten, ze acteren.
Volgens mij een of andere homofiele user die hier vroeger was ookquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef Bolasie het volgende:
Het is duidelijk dat alleen @:Slobeend Promenade kan waarderen.
Zelfs dan is hij nog beter dan Rosario. Die zou de zelf veroorzaakte counter er niet uitgehaald hebben namelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ah, Rik heeft de nieuwe Rosario gevonden. Die counter kwam er dankzij hem maar dit terzijde.
Zelfs bij Op1 was 'ie een act.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Ebbinghe ofzo zet die act op twitter ook door zeker? Heel hinderlijk.
Ik ben ooit bij een vrouwelijke cabaretier geweest die ik erg grappig vondquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ton Kas, zelfde verhaal
Vrouwelijke cabaretiers zijn per definitie niet grappig
Ik ken een user die keek graag naar Promenade. (Helaas post hij niet meer.)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb geen idee wat dat Promenade is. Maar op basis van jullie posts ga ik het niet kijken.
Volgende keer graag kortere reviews.
Heeft zich juist ontwikkeld tot een technisch complete speler, zijn aanname is zoveel beter geworden. Bakkali werd gezien als het veel grotere talent, Depay pielde vaak maar wat aan op intuitie en moest het vooral van zijn fysiek hebben. Spelintelligentie is ook een aangeboren kwaliteit op zich he.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind ik niet. Denk dat hij als hij zijn acties en techniek slimmer in zou zetten en een tikkie meer oog voor medespelers had hij nog belangrijker zou zijn.
Maar ik hoop dat hij wat dat betreft een laatbloeier blijkt en dat bij Barca nog gaat leren
Jij bent nog nooit in het Promenade topic geweest zo te zien!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef Bolasie het volgende:
Het is duidelijk dat alleen @:Slobeend Promenade kan waarderen.
Al besproken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die keek graag naar Promenade. (Helaas post hij niet meer.)
Hij was van de verkeerde kant.
Welke kant is in jouw ogen de verkeerde kant?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die keek graag naar Promenade. (Helaas post hij niet meer.)
Hij was van de verkeerde kant.
Op wie doel je met dat laatste?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een vrouwelijke cabaretier geweest die ik erg grappig vond. De meesten zijn niet grappig ja maar dat geldt ook voor de meeste mannelijke cabaretiers dus ach.
Verder vind ik vooral cabaretiers kut die als een achterlijke ADHD’er hysterisch gaan schreeuwen en doen alsof ze daardoor enorm schijtlollig zijn.
@Klummie ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij een of andere homofiele user die hier vroeger was ook
Maar ben zijn naam vergeten.
TR gezet op deze post.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Mr.N het volgende:
Die Max heeft er niet het maximale uitgehaald
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke kant is in jouw ogen de verkeerde kant?
Onder andere Jochem Myjer maar hij is zéker niet de enigequote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op wie doel je met dat laatste?
VBL moderatorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke kant is in jouw ogen de verkeerde kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |